Ik ken hetquote:Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef cherrycoke het volgende:
leuk geweest voor vanavond morgen weer verder
Balanceren over een touw: Wiimote rechtop houden, als je naar rechts dreigt te vallen naar links bewegen en vica versa.quote:Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef Orania het volgende:
Ik ben ondertussen in de woestijn, maar heb een aantal grote problemen met de controls.
Het is me nog nooit gelukt over een touw te lopen. Hoe balanceer je in godesnaam daarmee? Wat ik ook doe, ik val altijd.
Andere mensen ook problemen met bugs vangen, Target met Z, erheen sluipen en in 99 van de 100 gevallen mis je als je met je net schept.
Daarnaast heb ik 2 uur nodig gehad om in dat platform te landen nadat jij je sailcloth gehad hebt. Qua besturing de slechtste van alle Zelda's die ik gespeeld heb.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik was even aan het spelen en ontedkte onder Skyloft zo'n vreemd huisje ergens. Je vogel kan er niet landen en je ziet een ladder ergens heen leiden. Ik heb met m'n zusje zo'n uur gezocht en gedaan maar kon niks vinden. Geen idee hoe je daar komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Zelda is het vaak zo simpel dat ik het gewoon over het hoofd ziequote:Op dinsdag 22 november 2011 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
hebben jullei dat ook altijd, dat je in ene vast zit, de boel uitzet en dan bijvoorbeeld in bed in ene denkt; oooh dat moet ik proberen.
Haha, ik ookquote:
Wat betreft dingen zoeken om dungeons in te kunnen ben ik het wel met je eens ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef user_friendly het volgende:
Ik ben nu bijna bij de 3e dungeon maar ik vind dit toch 1 van de saaiste zelda's ooit. Op een of andere manier heb ik bij dit spel geen drang om door te spelen. Soms zit ik er lekker in en dan mag ik weer voor de 3e keer allerlei dingen gaan zoeken om in een dungeon te komen. Ik las hier dat dit na de 3e dungeon beter wordt maar voor nu is dit tot nu toe de minste van alle 3d zelda's. Ook speelt hierbij mee dat de graphics echt afschuwelijk kartelig zijn op mijn tv, terwijl bijv een super mario galaxy er prachtig uitziet (voor sd dan). De motion controls vind ik overigens wel fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder vind ik het een erg leuk spel. Zwiepzwaardvechten FTWEn eindelijk eens een 3D Zelda die echt pittig is. WW en TP waren veel te simpel.
Klopt, maar die zit achter tralies, weet niet hoe ik er bij kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef MaximusTG het volgende:
Dan moet er wel ergens een timeshift stone verstopt zitten.
rots er naast oplopen en een bom aan de bovenkant er in gooienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:36 schreef Chav het volgende:
[..]
Klopt, maar die zit achter tralies, weet niet hoe ik er bij kom.
Zit geen rots naast..... En alles zit dicht en heb nog maar 1 bom....quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
rots er naast oplopen en een bom aan de bovenkant er in gooien
Hmmmm laat maar, ik kon de switch met een nootje raken haha. Soms denk ik zo moeilijk.....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Chav het volgende:
Ik zit weer eens vast in de 3e temple, kan niet terug ook, deur zit op slot.
Ik zie alleen maar een versteende beamos!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |