quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wordt hier bijna een kookrubriek!! Maar ga rustig verder, ga ik een deurtje verder
we zijn hier van alle markten thuis, behalve fotografiequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wordt hier bijna een kookrubriek!! Maar ga rustig verder, ga ik een deurtje verder
is weer een herhaling volgens mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Kan het zijn dat ik deze aflevering van TG al heb gezien?
das een mooie tijd, Trustequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Nog even zombies afschieten en dan lekker slapen.
Moet morgen om 8:30 bij de garage zijn
quote:
Nu wélquote:
quote:
tuurlijk wel. net als altijdquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Je ben in een niet gezellig bui vanavond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gelukkig
![]()
Even een vraagje:nope, dit is een japanse mandoline alleen geschikt voor diverse maten julienne en plakjes. Je hebt er een nodig waar je geribbelde plakjes mee kan snijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet er zo een hebben, let op het onderste mes. dat is een wafel kam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik er aan denk, maar even kijken danquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje, maandag a.s. om 23:00 op NL2 Document "De smaak van de ziel" over Erik van Loo, Cees Helder en Paul Craenenbroeck" over hun passie....
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
nope, dit is een japanse mandoline alleen geschikt voor diverse maten julienne en plakjes. Je hebt er een nodig waar je geribbelde plakjes mee kan snijden
je moet er zo een hebben, let op het onderste mes. dat is een wafel kam.Oh, kijk dank je, dat scheelt weer 70 euriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, kijk dank je, dat scheelt weer 70 eurieskijken of je iemand kent met een pas voor hanos of sligro of bij jou in de buurt zit volgens mij driessen. die hebben ze liggen,en kosten ze minder dan ¤ 70. de japanse kosten dan ¤ 30 of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noop, had mijn pa vroeger wel, zusje heeft alleen een Makropas.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijken of je iemand kent met een pas voor hanos of sligro of bij jou in de buurt zit volgens mij driessen. die hebben ze liggen,en kosten ze minder dan ¤ 70. de japanse kosten dan ¤ 30 of zo
Dat is wel een groot prijsverschil. Verschil in kwaliteit?quote:
kan zijn dat de makro ze ook heeft liggen. f kijken zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, had mijn pa vroeger wel, zusje heeft alleen een Makropas.
Googlen op Driessen kom ik bij een hele hoop uit maar niet op kookspulletjes.
Maar dank je voor de link, mag dan wel wat duurder zijn, daar hebben ze wél leuke spulletjes
voor thuis gebruik goed genoeg, ik gebruik deze op de zaak ook. heb daarnaast ook een japanse voor het fijne werkquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel een groot prijsverschil. Verschil in kwaliteit?
Ik heb ook maanden gedaan voor ik mijn pasta-machine kocht, maar ben wel blij dat ik daar diep genoeg voor in de buidel heb getast. Is een geweldig apparaat.
Zal zusje bellen om een afspraak te maken. Ben er al in geen jaren geweest, maar toen pa nog bij de Hanos kwam viel het mij op dat die véél meer professioneel spul hadden en dat de Makro toch meer consument gericht is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan zijn dat de makro ze ook heeft liggen. f kijken zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor thuis gebruik goed genoeg, ik gebruik deze op de zaak ook. heb daarnaast ook een japanse voor het fijne werk
het blijft een groothandel. Het belangrijkste is, dat er een wafelmes op zit. een geribbeld mes dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal zusje bellen om een afspraak te maken. Ben er al in geen jaren geweest, maar toen pa nog bij de Hanos kwam viel het mij op dat die véél meer professioneel spul hadden en dat de Makro toch meer consument gericht is.
dat is gewoon juliennequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank je.....
Veel fijner dan die luciferaardappelreepjes die ik vandaag gemaakt heb zal ik denk ik niet gaan
Las het vandaag, pommes allumettes (lucifers) en pommes pailles.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is gewoon juliennedan heb je ook nog stro aardappeltje. pommes paille. die kan ook gesneden worden op die wafelkam
quote:
dat dan nog welquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Las het vandaag, pommes allumettes (lucifers) en pommes pailles.
Zijn lucifers in het recept van Cees Helder. Heb vandaag proefgekookt. Morgen zus+zwager te eten.
Ach, je moet toch wat doen om de verstandhoudingen binnen een familie te stabiliserenquote:
Duikelman ken ik wel, ben ik alleen ook al heel lang niet meer geweest. Daar kunnen ze ook goed advies geven. Even met moeders onderhandelen of ik dit jaar mijn verjaardagsgeld + kerstgeld mag combineren voor een goede mandoline.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
de klassieke
let wel, de beschermslede zit er niet bij
zou ik doen als ik jou was, goed advies is nooit weg. En als je er veel gebruik van denkt te maken idd iets goeds kopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duikelman ken ik wel, ben ik alleen ook al heel lang niet meer geweest. Daar kunnen ze ook goed advies geven. Even met moeders onderhandelen of ik dit jaar mijn verjaardagsgeld + kerstgeld mag combineren voor een goede mandoline.
quote:
Die dingen zijn wel duur zeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik doen als ik jou was, goed advies is nooit weg. En als je er veel gebruik van denkt te maken idd iets goeds kopen
Ik denk het wel, ik heb gemerkt dat julienne met een mes mij niet makkelijk afgaat. Ik denk dat ik overmorgen aardappelsoep eetquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik doen als ik jou was, goed advies is nooit weg. En als je er veel gebruik van denkt te maken idd iets goeds kopen
Maar gaan wél jaren en jaren mee, en minder irritatie dan met de goedkope zooi die je in de thuiskookwinkel hebt.quote:
als het je vooral om juliene gaat, kan je ook een japanse mandoline kopen, veul goeiekoperen prettig mee te werken. Maar geen wafeltjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb gemerkt dat julienne met een mes mij niet makkelijk afgaat. Ik denk dat ik overmorgen aardappelsoep eet
das een hoop geld, ik heb er een van ¤ 7,50quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar gaan wél jaren en jaren mee, en minder irritatie dan met de goedkope zooi die je in de thuiskookwinkel hebt.
Met mijn pastamachine had ik mazzel, net toen ik wist welke ik echt wilde hebben was die voor één dag bij de bijenkorf afgeprijst van 350 voor 199
Nu breng je mij aan het twijfelen. Wafeltjes zijn wel leuk. Niet alleen voor aardappelen, maar ook voor gefrituurde courgette bijv.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
als het je vooral om juliene gaat, kan je ook een japanse mandoline kopen, veul goeiekoperen prettig mee te werken. Maar geen wafeltjes
Tja, ik vrees dat de gemiddelde hobbykok voor meer geld aan apparatuur/gereedschap in zijn keuken heeft staan dan een professionele kok. Komt waarschijnlijk omdat de pro-kok thuis zelden kooktquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een hoop geld, ik heb er een van ¤ 7,50
keuzes maken in het leven. hoe belangrijk is het. Is het voor de leuk of voor het resultaat. Met een klassieke mandoline kan je ook dik snijden en met een japanse alleen dunquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu breng je mij aan het twijfelen. Wafeltjes zijn wel leuk. Niet alleen voor aardappelen, maar ook voor gefrituurde courgette bijv.
Ik denk dat ik het regelmatig dik snijden met een mes nog wel onder de knie ga krijgen. Met dun ben ik een beetje bang voor het mesquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
keuzes maken in het leven. hoe belangrijk is het. Is het voor de leuk of voor het resultaat. Met een klassieke mandoline kan je ook dik snijden en met een japanse alleen dun
blijven oefenenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het regelmatig dik snijden met een mes nog wel onder de knie ga krijgen. Met dun ben ik een beetje bang voor het mes
Kan kokje beter beantwoorden. Ik weet alleen dat mijn oma altijd kippensoep maakte voor een paar dagen, en dat dagelijks de soep even een paar minuten werd doorgekookt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
Klopt het, als je bv kippensoep laat koken de smaken verdwijnen?
ligt er aan wat er in zit. Als er vermicelli in zit en je laat het lang doorkoken, wordt de vermicelli te gaar en komt het zetmeel los. hierdoor krijg je een andere smaak en word de soep troebel en lijkt het of hij heel licht gebonden is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:29 schreef pl4kkie het volgende:
Klopt het, als je bv kippensoep laat koken de smaken verdwijnen?
Nouja, verdwijnen.. is een groot woord. Ik bedoel dat de smaken dan minder worden. Want een vriend zijn moeder maakt regelmatig kippensoep. Ook voor een paar dagen. Als ze het dan opwarmt doet ze het in de magnetron. Als het daaruit komt is het bijna 200 graden zo heet. Dat kan toch nooit goed zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan kokje beter beantwoorden. Ik weet alleen dat mijn oma altijd kippensoep maakte voor een paar dagen, en dat dagelijks de soep even een paar minuten werd doorgekookt.
Maar oma flikkerde ook alle ingrediënten tegelijk in de pan bij de bouillon (trok wél eerst bouillon van de botten)
En was altijd best jummie kippensoep
Vermicelli kookte oma altijd in een apart pannetje en werd pas op het laatste moment aan de soep toegevoegd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt er aan wat er in zit. Als er vermicelli in zit en je laat het lang doorkoken, wordt de vermicelli te gaar en komt het zetmeel los. hierdoor krijg je een andere smaak en word de soep troebel en lijkt het of hij heel licht gebonden is.
dat heeft meer te maken met je smaakpapillen. voor warme gerechten is de smaak het beste rond de 80gr. anders worden je papillen geblokkeerd en kan je niet meer proeven wat je eet. simpel gezegd, beste smaak beleving is mondwarm, ± 40 a 45 grquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nouja, verdwijnen.. is een groot woord. Ik bedoel dat de smaken van minder worden. Want een vriend zijn moeder maakt regelmatig kippensoep. Ook voor een paar dagen. Als ze het dan opwarmt doet ze het in de magnetron. Als het daaruit komt is het bijna 200 graden zo heet. Dat kan toch nooit goed zijn
staat er los van. heeft met het moment te maken. moet het zien als verdovingquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Of je soep opwarmt in de magnetron, of zoals oma doorkookte op het fornuis, lijkt mij niet zo heel veel uitmaken. Ik vries mijn kippensoep (zonder vermicelli) ook gewoon in. Laat het wél ontdooien in de koelkast voor ik het gewoon op de kookplaat opwarm.
Maar mijn smaakpapillen zijn door het jarenlange roken zo verwoest dat ik niet echt een verschil proef met verse soep.
Hm. oke. Volgende keer laat ik het een flink stuk afkoelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heeft meer te maken met je smaakpapillen. voor warme gerechten is de smaak het beste rond de 80gr. anders worden je papillen geblokkeerd en kan je niet meer proeven wat je eet. simpel gezegd, beste smaak beleving is mondwarm, ± 40 a 45 gr
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
't is maar goed dat kokje niet in CUL zit, krijgt PietVerdriet nog serieuze concurrentie
yep, wat afspraken gehad, rekening geopend en nog wat dingen. morgen idd weekendquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
maar kokje, is het nu allemaal gelukt met de dingen die je moest regelen in je vorige weekend?
En heb je morgen weekend, of moet je weer werken?
KvK dus ook al rondquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep, wat afspraken gehad, rekening geopend en nog wat dingen. morgen idd weekend
alles is geregeld nu. krijg aankomende week alles van de bank en dan kunnen we draaienquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KvK dus ook al rond
Weekend
nu wél bijslapen
Dus er gaat geschilderd wordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
alles is geregeld nu. krijg aankomende week alles van de bank en dan kunnen we draaien
Bijslapen zit er niet in, morgen moeders met hubbie op visite. Komt kijken wat er gedaan moet worden
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus er gaat geschilderd worden
En jij tijdens het schilderen bij moeders slapen? Het is nu niet echt meer de tijd om met open ramen te slapen.quote:
zal in etappes gebeuren, zie wel wat ik doe. slaap in de winter nog met de deur opoen, dus zal wel meevallenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En jij tijdens het schilderen bij moeders slapen? Het is nu niet echt meer de tijd om met open ramen te slapen.
Was vergeten dat jij wél een liefhebber van kou was. Ik heb het raam in de slaapkamer inmiddels dichtquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal in etappes gebeuren, zie wel wat ik doe. slaap in de winter nog met de deur opoen, dus zal wel meevallen
Slapen met een raam open is heerlijk. Zeker als je bed dan lekker warm isquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was vergeten dat jij wél een liefhebber van kou was. Ik heb het raam in de slaapkamer inmiddels dicht
wakker worden met een koude neus, heerlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Slapen met een raam open is heerlijk. Zeker als je bed dan lekker warm is
Dat wél, maarquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Slapen met een raam open is heerlijk. Zeker als je bed dan lekker warm is
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
wakker worden met een koude neus, heerlijk
ik ook niet,en dat maakt het nog lekkerderquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wél, maar
[..]dan wil ik mijn bed niet meer uitkomen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
wakker worden met een koude neus, heerlijk
En dan toch jezelf te dwingen uit dat warme bed te stappen, bovenop de koude vloer <brrrrr>quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet,en dat maakt het nog lekkerder
Daar heb ik ook last van. Maar zodra mn voeten de koude vloer raken spring ik er gelijk uitquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wél, maar
[..]dan wil ik mijn bed niet meer uitkomen
En ik gelijk weer terugquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Maar zodra mn voeten de koude vloer raken spring ik er gelijk uit
quote:
en dan gelijk onder een warme douche. heerlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Maar zodra mn voeten de koude vloer raken spring ik er gelijk uit
Nog erger..... een warme douche in een koude badkamer omdat ik nog steeds de thermostaat niet goed heb staan <nog meer brrrrrrr>quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dan gelijk onder een warme douche. heerlijk
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog erger..... een warme douche in een koude badkamer omdat ik nog steeds de thermostaat niet goed heb staan <nog meer brrrrrrr>
Neu, ik prevereer de term een tropisch warm typjequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef pl4kkie het volgende:
[..]. Dan ben je een echte kou kleum hor.
heb nooit de verwarming aan in de badkamer. zonde van het geld, en na het douchen is het warm genoegquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog erger..... een warme douche in een koude badkamer omdat ik nog steeds de thermostaat niet goed heb staan <nog meer brrrrrrr>
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, ik prevereer de term een tropisch warm typje
<nog meer brrrrr> dan sta jij langer onder de douche dan ik denk ik. Maar er is niets prettiger dan onder de douche vandaan te komen en een warme handdoek van de radiator af te kunnen halen. Comfort kost geldquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nooit de verwarming aan in de badkamer. zonde van het geld, en na het douchen is het warm genoeg
max 10min. en dan geschoren gewassen en tandjes gepoetstquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
<nog meer brrrrr> dan sta jij langer onder de douche dan ik denk ik. Maar er is niets prettiger dan onder de douche vandaan te komen en een warme handdoek van de radiator af te kunnen halen. Comfort kost geld
Dan is jouw badkamer niet groter dan jouw douchequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
max 10min. en dan geschoren gewassen en tandjes gepoetst
heb geen grote badkamer, maar echt klein ook nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is jouw badkamer niet groter dan jouw douche![]()
Sjips in 10 min douchen lukt wél, maar dan tandjes poetsen, dagcreme, haartjes goed doen ook nog
Jij bent gewoon zo'n stoere uit de Gelderse Klei getrokken bikkelquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen grote badkamer, maar echt klein ook niet
in een koud huis opgegroeidquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n stoere uit de Gelderse Klei getrokken bikkel![]()
Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren denk ik
Eh, bij ons vroeger thuis stonden ook de ijsbloemen op de ramen in de winter hoor. Wil nog niet zeggen dat ik dat prettig vondquote:
ken datquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, bij ons vroeger thuis stonden ook de ijsbloemen op de ramen in de winter hoor. Wil nog niet zeggen dat ik dat prettig vond
Voor we CV kregen, twee kachels in huis. Een in de woonkamer en een in de herenkamer. Bij beiden zat een luikje in plafond/vloer, die kon je openen zodat de slaapkamers erboven verwarmd werden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken dathadden vroeger alleen in de woonkamer een kachel
is toch normaal tegenwoordig op vrijdag en zatretrdagquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
Was weer een waardeloze tv-avond.... ben blij dat er nog FOK! is![]()
Morgenavond gelukkig Football
gelijk hadden zequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor we CV kregen, twee kachels in huis. Een in de woonkamer en een in de herenkamer. Bij beiden zat een luikje in plafond/vloer, die kon je openen zodat de slaapkamers erboven verwarmd werden.
Pa/Ma sliepen in de slaapkamer boven de woonkamer, ik in die boven de herenkamer. Maar evengoed ijsbloemen en met een koude neus wakker worden omdat mijn ouders de gaskachel in de herenkamer altijd uitdraaiden vóór ze gingen slapen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
is toch normaal tegenwoordig op vrijdag en zatretrdag
kom nog uit de tijd dat je baalde dat je ging stappen omdat er iets leuks op tv wasquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
maar is toch niet normaal
![]()
Ik denk dat ik oud wordt, een paar jaar terug wist je niet waar je op af moest stemmen als het vrijdag- of zaterdagavond was.
In de woonkamer hadden we een kolenkachel, en als ik 's ochtends vroeg in de woonkamer kwam lagen daar de kooltjes nog te smeulen...... Dus zij hadden wél een warme slaapkamerquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
kom nog uit de tijd dat je baalde dat je ging stappen omdat er iets leuks op tv was
lost heb ik nooit gezien. komt ook door het werkquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat is wel heel erg lang geleden hoor. Nee nog maar een jaartje of wat terug, op vrijdagavond helemaal klaarzitten voor Lost en dan een stroomstoring krijgen
Als je vreest dat je je van de winter gaat vervelen.... ik heb hier alle seizoenen liggen. Is best de moeite waardquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
lost heb ik nooit gezien. komt ook door het werk
trekt me niet zo. ben niet zo van dat genrequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je vreest dat je je van de winter gaat vervelen.... ik heb hier alle seizoenen liggen. Is best de moeite waard
Prima.... band of brothers heb ik ook nog in de aanbiedingquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
trekt me niet zo. ben niet zo van dat genre
De mijne ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:43 schreef superkokje het volgende:
maar zie net dat het bedtijd is geworden
heb ik zelfquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prima.... band of brothers heb ik ook nog in de aanbieding
Heel goedquote:
yep. is gemaakt naar aanleiding van die film met tom hanks, heb hem voor de geest, maar kan niet op d naam komen. ben zelf in die tijd ook op omaha beach geweest met die maat van mequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel goedIs wel een goede serie
Saving Private Ryan..... Daarom heeft Tom Hanks ook een paar van de afleveringen uit de serie geregiseerd....quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. is gemaakt naar aanleiding van die film met tom hanks, heb hem voor de geest, maar kan niet op d naam komen. ben zelf in die tijd ook op omaha beach geweest met die maat van me
dat was hem idd. Ben langs de hele kust van normandie gereden. veel gezien en veel indrukken opgedaan. was een druilerige dag strand was helemaal leeg. in mijn rug die begraafplaats. heftigquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Saving Private Ryan..... Daarom heeft Tom Hanks ook een paar van de afleveringen uit de serie geregiseerd....
Ik ben zelf nog nooit op Omaha Beach geweest. Margraten was al indrukwekkend genoeg voor mij.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
Maar goed, bijna #MWVZW dus tijd om te
Tja, als die planner van je eens je zo weet te plannen dan kan er misschien toch ooit eens een bezoekje aan je lagere school afquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat was hem idd. Ben langs de hele kust van normandie gereden. veel gezien en veel indrukken opgedaan. was een druilerige dag strand was helemaal leeg. in mijn rug die begraafplaats. heftig
jij bent ook niks veranderdquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse pakt koud HJ-tje uit de OP
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
hai muisje! jup ik adem nog steeds in en ook weer uit
Bolloquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij bent ook niks veranderd
nog steeds een schat!![]()
![]()
quote:
Prettig weekendquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[..]![]()
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kokkie!
![]()
quote:
dank u ... dank u!quote:
Heb je morgen wel veel tijd om WF te spelen (o sjips, ik moet werken morgenquote:
denk het wel, maar morgen stiekem nog een druk dagje....quote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je morgen wel veel tijd om WF te spelen (o sjips, ik moet werken morgen)
Dat maakt bij jou toch niks uitquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je morgen wel veel tijd om WF te spelen (o sjips, ik moet werken morgen)
Huh, ik wist niet dat je ook nog zwijnen hadquote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
denk het wel, maar morgen stiekem nog een druk dagje....
veel regelen, was doen, de zwijnenstal uitmesten etc etc
quote:Op zondag 20 november 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat maakt bij jou toch niks uit
jup, zit nu achter fokquote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet dat je ook nog zwijnen had
quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, ik wist niet dat je ook nog zwijnen had
quote:
quote:
quote:
ik mag niet klagen. kan redelijk lopen ...veel zonder hulpstokkie maar op gras of ongelijke ondergrond met een kruk .....quote:Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
Maar Bol, hoe gaat het nu met het beentje?
blijft dus nog steeds revaliderenquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen. kan redelijk lopen ...veel zonder hulpstokkie maar op gras of ongelijke ondergrond met een kruk .....
Ook nog steeds fysio?quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen. kan redelijk lopen ...veel zonder hulpstokkie maar op gras of ongelijke ondergrond met een kruk .....
jup, nog steeds 3x per dag oefeningen en 2x per week fysio....quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijft dus nog steeds revalideren
quote:
ik bedoelde ik ben nog niet klaar met het voetjequote:Op zondag 20 november 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry beetje enthousiast dat je er bent
Oh, dacht dat je nog niet klaar met typen was. Maar voet/been is wél een heel stuk beter dan een jaar geledenquote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik bedoelde ik ben nog niet klaar met het voetje
t is zeker beter, het gaat wel vooruit en de vraag blijft naturlijk hoeveel beter het nog kan worden.... moet wel realistisch blijven dat mijn voet er zo goed als af lag natuurlijk!quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je nog niet klaar met typen was. Maar voet/been is wél een heel stuk beter dan een jaar geleden
Hoest op school?
Waarom alleen daarquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je nog niet klaar met typen was. Maar voet/been is wél een heel stuk beter dan een jaar geleden
Hoest op school?
dubbel vermoeiend, niet meer gewend om in de klas te zitten, en dan ook nogb in een vreemde taalquote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
t is zeker beter, het gaat wel vooruit en de vraag blijft naturlijk hoeveel beter het nog kan worden.... moet wel realistisch blijven dat mijn voet er zo goed als af lag natuurlijk!
op school gaat het redelijk. krijg elke week positief bericht en dat ik zo door moet gaan.. maar naar 3 weken is het echt klaar ben blij dat ik weer een weekje op de boerderij bezig kan zijn. afgelopen vrijdag had er net zo goed een chinees voor de klas kunnen staan dan had ik evenveel verstaan
juist. dat is het helemaal...quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
dubbel vermoeiend, niet meer gewend om in de klas te zitten, en dan ook nogb in een vreemde taal
Zal toch denk ik nog wel beter worden, anders zouden ze toch al gestopt zijn met fysio?quote:Op zondag 20 november 2011 21:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
t is zeker beter, het gaat wel vooruit en de vraag blijft naturlijk hoeveel beter het nog kan worden.... moet wel realistisch blijven dat mijn voet er zo goed als af lag natuurlijk!
op school gaat het redelijk. krijg elke week positief bericht en dat ik zo door moet gaan.. maar naar 3 weken is het echt klaar ben blij dat ik weer een weekje op de boerderij bezig kan zijn. afgelopen vrijdag had er net zo goed een chinees voor de klas kunnen staan dan had ik evenveel verstaan
quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal toch denk ik nog wel beter worden, anders zouden ze toch al gestopt zijn met fysio?
dat het goed gaat. Ik kreeg trouwens al de indruk dat je ook Chinees aan het leren was
Hoevaak moet je nu nog terug naar school?
dat is precies wat ik bedoelquote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist. dat is het helemaal...
en de taal gaat nog niet vanzelf.. ik ben nog aan het vertalen in mijn hoofd. en dat moet verdwijnen
Naar NL? kerst bij pa en ma? Of was je van plan midden in de winter 71 graden noord te trekken?quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef bollokus het volgende:
[..]![]()
![]()
weekje werken, dan 2 weekjes school, 1,5 week op de boerderij en dan lekker op vakantie
jup, richting NL, met wat tussenstopjes... kerst en oud en nieuw in NLquote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Naar NL? kerst bij pa en ma? Of was je van plan midden in de winter 71 graden noord te trekken?
maar dat komt wel, is me met engels en duits ook geluktquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, richting NL, met wat tussenstopjes... kerst en oud en nieuw in NL
Ik begon in de USA zelfs in het Engels te dromen, dus is gewoon blijven horen/praten/schrijvenquote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat komt wel, is me met engels en duits ook gelukt
met engels en duits heb je meer basis lijkt mequote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat komt wel, is me met engels en duits ook gelukt
quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zal de familie wel blij mee zijn
ik werd laatst wakker dat ik mijn eigen droom niet meer verstond....quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik begon in de USA zelfs in het Engels te dromen, dus is gewoon blijven horen/praten/schrijven
klopt, maar bijvoorbeeld duits kon ik helemaal niet toen ik in duitsland ging werken.... en dat is ook gekomenquote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
met engels en duits heb je meer basis lijkt me
quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik werd laatst wakker dat ik mijn eigen droom niet meer verstond....![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 21:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik werd laatst wakker dat ik mijn eigen droom niet meer verstond....![]()
als je niet anders hoort gaat het vanzelf goed komenquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, maar bijvoorbeeld duits kon ik helemaal niet toen ik in duitsland ging werken.... en dat is ook gekomen
ik weet het niet ... werd echt totaal verward wakker, en kon ook niet meer slapenquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Komt omdat je teveel talen kent
Dat is minder.... maar dat overkomt mij zelfs wel eens als ik in het nederlands droom.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet het niet ... werd echt totaal verward wakker, en kon ook niet meer slapen![]()
klopt, het vraagt heel veel.. maar vind het ook zeker leukquote:Op zondag 20 november 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is minder.... maar dat overkomt mij zelfs wel eens als ik in het nederlands droom.
Misschien toch te inspannend school enzo?
Maar je hebt daar toch wel lekker kunnen wandelen met Digo, zag ik zo
why not ??quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Bol mag ik een vraagje stellen?
[ afbeelding ]
Maar jij lust toch geen melkquote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef bollokus het volgende:
omdat ik dat ik dat zo leuk vind![]()
![]()
maar ook om andere redenen natuurlijk.
melk voor eigen gebruik, kaas en yoghurt
en voor melk kalfjes, we krijgen nog al regelmatig een tweeling waarvan de moeder er maar 1 op kan voeden. dus gaat de 2e naar de melkkoeien etc etc
ik lus geen melk nee, maar wel melkproducten zoals kaas en yoghurt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij lust toch geen melk
Dus zijn ook plaatsvervangende moeder koeien![]()
Wanneer komen er varkentjes bij?
Als kind heb ik wel eens rauwe melk gedronken, rechtstreeks van de koe af. Vond ik best lekker, maar nu zeggen ze dat je geen rauwe melk meer moet drinken omdat je er ziek van wordtquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik lus geen melk nee, maar wel melkproducten zoals kaas en yoghurt.
en varkentjes hebben we ook
gewoon bullquote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als kind heb ik wel eens rauwe melk gedronken, rechtstreeks van de koe af. Vond ik best lekker, maar nu zeggen ze dat je geen rauwe melk meer moet drinken omdat je er ziek van wordt
Iberico's of zijn ze niet voor de slacht?
ach, hier word het veel gedronken. nog weinig zieken gezien.quote:Op zondag 20 november 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als kind heb ik wel eens rauwe melk gedronken, rechtstreeks van de koe af. Vond ik best lekker, maar nu zeggen ze dat je geen rauwe melk meer moet drinken omdat je er ziek van wordt
Iberico's of zijn ze niet voor de slacht?
Eh, een bull geeft toch geen melkquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach, hier word het veel gedronken. nog weinig zieken gezien.
en de varkentjes zijn ook voor slachten (eigen gebruik zeg maar)
wat het dan ook is, ziet er volgens mij wel wit uitquote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, een bull geeft toch geen melk
quote:Op zondag 20 november 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat het dan ook is, ziet er volgens mij wel wit uit
hier in NL worden mensen er ziek van, en dat komt alleen door ons zelf. Veel te veel hygiëne regels. Ik wordt nooit ziek van eten, omdat ik er niet bang voor ben. voor eigen gebruik was ik BV nooit fruit, en ban niet zo van dataquote:Op zondag 20 november 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar ik begrijp dat het onzin is dat je ziek kan worden van rauwe melk, en dat dat dus weer een van die sprookjes is die door de fabrikanten wordt opgehangen
Ik koop tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar bio-fruit en die was ik ook niet meer. Supermarktfruit doe ik dat wel omdat ik niet weet of ze niet onder de pesticiden zitten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
hier in NL worden mensen er ziek van, en dat komt alleen door ons zelf. Veel te veel hygiëne regels. Ik wordt nooit ziek van eten, omdat ik er niet bang voor ben. voor eigen gebruik was ik BV nooit fruit, en ban niet zo van data
dat dusquote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar bio-fruit en die was ik ook niet meer. Supermarktfruit doe ik dat wel omdat ik niet weet of ze niet onder de pesticiden zitten.
Maar had in voorjaar verse aardbeidjes van de koude grond van boeren hier in de buurt. Wilde die ongewassen aan mijn kleine nichtjes geven. Dacht dat mijn zusje een beroerte kreeg omdat ik ze niet gewassen had
quote:Op zondag 20 november 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik koop tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar bio-fruit en die was ik ook niet meer. Supermarktfruit doe ik dat wel omdat ik niet weet of ze niet onder de pesticiden zitten.
Maar had in voorjaar verse aardbeidjes van de koude grond van boeren hier in de buurt. Wilde die ongewassen aan mijn kleine nichtjes geven. Dacht dat mijn zusje een beroerte kreeg omdat ik ze niet gewassen had
dat betekent dat we geen varkens hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Maar nog even vraagje over die varkens, wat voor ras is het, en voor eigen slacht, betekend dat dat je ze ook zelf mag slachten en dat ze niet geregistreerd hoeven te staan e.d. ?
jup, en sinds kort ook 4 duivenquote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
Maar nog even vraagje over die varkens, wat voor ras is het, en voor eigen slacht, betekend dat dat je ze ook zelf mag slachten en dat ze niet geregistreerd hoeven te staan e.d. ?
En wat heb je nog meer aan beesten behalve bruno en blanco voor de eitjes, de boerderijkat om mij uit jouw buurt te houden en de stier om kalfjes te krijgen, en Digonatuurlijk niet vergeten?
bonsoir!quote:
Voor eitjes, en de post naar NL en straks ook eindigen op het bord?quote:
Lekker gesport? weekend ook weer overleeft zie ikquote:
just for fun, hadden er nog over van de bruiloft en de kids vonden het zo leukquote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor eitjes, en de post naar NL en straks ook eindigen op het bord?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
Jazeker, gezopen en veel gesportHeerlijk weekendje.
Ow, zijn dus witte duivenquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
just for fun, hadden er nog over van de bruiloft en de kids vonden het zo leuk
jup, best mooie beestjes!quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bollo is vogelnestjes aan het zoeken
heb ik nietquote:
Van de week dan even makenquote:
biertje halen... het is weekend!quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bollo is vogelnestjes aan het zoeken
En dat moet ik geloven omdatquote:
huisje gaat geschilderd worden. Moet even kleuren bekijken, maar hij heeft thuis al gekeken wat hij heeft staan, en dat is best veel. ook wat bij mijn kleuren in de buurt komt. Heb zelf ook nog wat restanten staan. kan hij mengen mogelijk 2 dec beginnenquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
Hè kokkie, gaat huisje geschilderd worden of zie je er toch van af?
Wow, dus kerst een mooi opgefrist huisjequote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
huisje gaat geschilderd worden. Moet even kleuren bekijken, maar hij heeft thuis al gekeken wat hij heeft staan, en dat is best veel. ook wat bij mijn kleuren in de buurt komt. Heb zelf ook nog wat restanten staan. kan hij mengen mogelijk 2 dec beginnen
dat denk ik niet helemaal. Is geen aangenomen werk, en is het hele huis. Alle muren plafonds kozijnen en deurenquote:Op zondag 20 november 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, dus kerst een mooi opgefrist huisje
Oh, net zo'n monsterklus dus als die ik in mijn huis moet zien te klaren. En dan nog vloer ook, alhoewel een collega zei dat de nu lichte planken door zonlicht vanzelf bijkleuren.quote:Op zondag 20 november 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat denk ik niet helemaal. Is geen aangenomen werk, en is het hele huis. Alle muren plafonds kozijnen en deuren
moet de vloer ook nog doen. maar stel dat maar weer uit.quote:Op zondag 20 november 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, net zo'n monsterklus dus als die ik in mijn huis moet zien te klaren. En dan nog vloer ook, alhoewel een collega zei dat de nu lichte planken door zonlicht vanzelf bijkleuren.
Kan natuurlijk ook geld gebruiken om huis te laten schilderen.
hem kennende weinig zooi. En wat is kerst dan:?quote:Op zondag 20 november 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Maar dan zit je met kerst in de verfzooi
Die ene dag in het jaar dat je verplicht vrij bentquote:Op zondag 20 november 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
hem kennende weinig zooi. En wat is kerst dan:?
weten de koeien dat ook ???quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ene dag in het jaar dat je verplicht vrij bent
quote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IKKE BLIJ
![]()
![]()
![]()
![]()
net een enquete ingevuld op een agrarische site win ik zo maar een [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ene dag in het jaar dat je verplicht vrij bent
quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
ik neem pils! om het heugelijke winnende feit te vieren
iemand ???
gefeliciteerdquote:Op zondag 20 november 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IKKE BLIJ
![]()
![]()
![]()
![]()
net een enquete ingevuld op een agrarische site win ik zo maar een [ afbeelding ]
Whut, dacht dat je verplicht altijd een van de twee kerstdagen vrij moest zijn.quote:
Zijn welaltijd 1e gesloten, maar als er anders besloten wordt gaan we werken. Heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, graagquote:Op zondag 20 november 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, dacht dat je verplicht altijd een van de twee kerstdagen vrij moest zijn.
Ach, gelukkig voor je kan je gewoon gezellig koken
quote:
een soort van aaipet maar dan met androidquote:
Da krijg ik nie op vanavonquote:
ik heb er ook helemaal niks mee! commerciele zooi. maar goed dit jaar toch familie bezoekjes. wel gezellig dat welquote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zijn welaltijd 1e gesloten, maar als er anders besloten wordt gaan we werken. Heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, graag
Das mooi. Alleen lastig in de Camperquote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
een soort van aaipet maar dan met android
zetten we de rest in de frigoquote:
Als je dan nog een vrijwilligster nodig hebtquote:Op zondag 20 november 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zijn welaltijd 1e gesloten, maar als er anders besloten wordt gaan we werken. Heb ik totaal geen problemen mee. Sterker nog, graag
hoezo lastig in de campert???quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Das mooi. Alleen lastig in de Camper![]()
Ken alleen het merk niet
zo denk ik er dus ook over. En dat "verplichtte " dat er aan hangtquote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb er ook helemaal niks mee! commerciele zooi. maar goed dit jaar toch familie bezoekjes. wel gezellig dat wel
quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je dan nog een vrijwilligster nodig hebt
Ach, nog maar even en we vieren ook verplicht suikerfeest en Pesachquote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo denk ik er dus ook over. En dat "verplichtte " dat er aan hangt
geen wifi in de camperquote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoezo lastig in de campert???
en het is een frans merk
Op school zullen ze toch wél wifi hebben?quote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen wifi in de camperOf extra sim aanschaffen
quote:
op school vast wel. Maar als ik jou zo hoor, is het achtergesteld gebiedquote:Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op school zullen ze toch wél wifi hebben?
Alhoewel ze hebben ook azerty
Valt wel mee, Franstaligen gebruiken azerty ipv qwerty. Bol kwam er alleen achter dat de beveiliging op school zo strikt was dat hij die instelling niet naar qwerty kon zettenquote:Op zondag 20 november 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
op school vast wel. Maar als ik jou zo hoor, is het achtergesteld gebied
ken dat van mijn werkquote:Op zondag 20 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee, Franstaligen gebruiken azerty ipv qwerty. Bol kwam er alleen achter dat de beveiliging op school zo strikt was dat hij die instelling niet naar qwerty kon zetten
Ja, even allemaal dingen aan het doenquote:Op zondag 20 november 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij bent spraakzaam vanavond..... pak een biertje, bollo heeft een metertje staan
theteren met de gsmquote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen wifi in de camperOf extra sim aanschaffen
maar op het oude stuk waar de boeren zitten ... daar is geen wifi... maar wel 3gquote:Op zondag 20 november 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Valt wel mee, Franstaligen gebruiken azerty ipv qwerty. Bol kwam er alleen achter dat de beveiliging op school zo strikt was dat hij die instelling niet naar qwerty kon zetten
quote:Op zondag 20 november 2011 22:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar op het oude stuk waar de boeren zitten ... daar is geen wifi... maar wel 3g
*plop* (sjips ik moet eigenlijk zo gaan slapen, ik heb geen weekend morgenquote:
ik zat er deze maand maar 500 mb overheen....quote:Op zondag 20 november 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en dan weer tot ontdekking komen dat je over je bundel heen gegaan bent
santéquote:
Ach niet zo flauwquote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*plop* (sjips ik moet eigenlijk zo gaan slapen, ik heb geen weekend morgen)
volgens mij is dat hier niet het geval met die nieuwe abo's. Minder snelheid en extra betalenquote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zat er deze maand maar 500 mb overheen....
maar dat is neit erg. het kost niet meer alleen de snelheid is er niet meer ... that's all
Netjes, dat het niet meer kost. Als ik over mijn 1G bundel heen ga betaal ik ¤5 per 500gbquote:Op zondag 20 november 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zat er deze maand maar 500 mb overheen....
maar dat is neit erg. het kost niet meer alleen de snelheid is er niet meer ... that's all
dat valt ook reuze mee! 500GB!!! of bedoel je MBquote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, dat het niet meer kost. Als ik over mijn 1G bundel heen ga betaal ik ¤5 per 500gb
lolquote:
dat valt dan nog meequote:Op zondag 20 november 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Netjes, dat het niet meer kost. Als ik over mijn 1G bundel heen ga betaal ik ¤5 per 500gb
Eh, per 500Mb bedoel ik natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 23:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat valt ook reuze mee! 500GB!!! of bedoel je MB
ik heb 500mb op 3G per maand dan onbeperkt
stel je wifi dan in als voorkeurs netwerk?quote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, per 500Mb bedoel ik natuurlijk
Kost niets om die optie te nemen, maar ik ben er nog niet overheen gegaan. Bijna overal in Amsterdam wel gratis wifi
ik wou al zeggen. ik was er ook nog nooit overheen geweest. maar nu met 3 weken school en in de camper heb ik veel op internet gezeten.quote:Op zondag 20 november 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, per 500Mb bedoel ik natuurlijk
Kost niets om die optie te nemen, maar ik ben er nog niet overheen gegaan. Bijna overal in Amsterdam wel gratis wifi
Krijg alert als er een wifi gedetecteerd wordtquote:Op zondag 20 november 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
stel je wifi dan in als voorkeurs netwerk?
Had al die indruk.... Wanneer kom de vette batterij voor je foon binnen ?quote:Op zondag 20 november 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wou al zeggen. ik was er ook nog nooit overheen geweest. maar nu met 3 weken school en in de camper heb ik veel op internet gezeten.
normaal deze week. pff dat zal wel een uitkomst zijnquote:Op zondag 20 november 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had al die indruk.... Wanneer kom de vette batterij voor je foon binnen ?
Kweet, heb ooit een neuk gehad met dikke buikquote:Op zondag 20 november 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
normaal deze week. pff dat zal wel een uitkomst zijn
enig nadeel is dat de tellie wat dikker is
maar het lijkt me wel fijn om minstens 2 dagen te doen met de batterijquote:Op zondag 20 november 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kweet, heb ooit een neuk gehad met dikke buik
Alhoewel het natuurlijk technisch gezien zijn rug was
quote:Op zondag 20 november 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar het lijkt me wel fijn om minstens 2 dagen te doen met de batterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |