Is de aanval van vandaag + Mertens en Toivonenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Akwasi het volgende:
Strootman staat niet eens op het plaatje
misschien omdat er nog een reis naar doetinchem voor zit. En nog even iets in de stad wil doen. Kan zomaarquote:
Jullie veel succes met de wedstrijd tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga me weer richting het PSV-topic begeven en me met de Graafschap bezig houden. Succes wensen kan ik niet uit mijn vingers krijgen, maar ik hoop wel dat de echte voetbalmensen deze Amsterdamse slag gaan winnen. Tot later
Rightquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie veel succes met de wedstrijd tegen De Graafschap.
Ah, dat is zeer goed. Het lopen van tochten begint bij ons ook populair te worden, merk ik wel. Een paar jaar geleden werd dat door een heel select groepje als wenselijk gezien.quote:
Thank god!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:21 schreef Geo3kant het volgende:
3MIN3M gebannend? Het is hier zo stil
Het is half November. Zullen we ze allemaal in ieder geval eens tot de kerst geven om elkaar te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef Zweefkaak het volgende:
Gaat Matavz een keer scoren? Die ego'tjes op de flanken en erachter moeten hem meer leveren.
Precies! Als er maar gescoord wordtquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Stevenzenl het volgende:
Maakt niet uit wie de bal het laatste zetje geeft!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef Zweefkaak het volgende:
Gaat Matavz een keer scoren? Die ego'tjes op de flanken en erachter moeten hem meer leveren.
Dit, maar ze moeten hem wel wat ballen geven ja..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:27 schreef Stevenzenl het volgende:
Maakt niet uit wie de bal het laatste zetje geeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |