http://planetoddity.com/s(...)ty-around-the-globe/quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:38 schreef Mercer het volgende:
-edit- sorry, ik had ge-edit zonder het erbij te zeggen
[..]
Het is twitteractivity, dus dat heeft wel met internet te maken. Of het een vertekend beeld geeft omdat duitsland meer oppervlakte heeft weet ik niet. Duitsland heeft ook meer inwoners.
De A31 ligt aan de rand van Duitsland, het gebied waar de meeste Duitsers niks te zoeken hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:25 schreef Adolecens het volgende:
Opmerkelijk trouwens dat er nauwelijks Duitste tweets zijn, het topic trending is op de Nederlandse Twitter en in Duitsland niet in de top 10 staat.
De Duitsers hadden het erover dat het ongeluk op de A31 in NL veel meer werd getwitterd dan in DE zelf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:27 schreef Mercer het volgende:
Nederland is een land apart qua internet. Dat is in andere landen minder heftig. Je kan vrijwel precies de grens van Nederland zien liggen.![]()
twitteractivity
[ afbeelding ]
Wat doet die nationaliteit en in vredesnaam toe? Is het ongeluk minder erg als het Duitsers zijn dan wanneer het om Nederlanders gaat?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Nationaliteit van overledenen al bekend? ZIt nu in Groningen. Schrik er wel van zeg
tja laten we zeggen tot 120quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:42 schreef Psy-freak het volgende:
Hoe hard rijden ze daar doorgaans eigenlijk?
Nee, de A31.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:
Ik neem aan dat de E31 bedoeld wordt. Gigantische mooie scheur autobahn. Ben er zelf ook regelmatig schuldig aan. 250km/u kan zat daar.
200+ is geen uitzondering. En dan te bedenken dat het maar 2x2-baans is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:42 schreef Psy-freak het volgende:
Hoe hard rijden ze daar doorgaans eigenlijk?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:12 schreef cempexo het volgende:
[..]
tja laten we zeggen tot 120
maar daarboven gaat het ook tot 200
Dat maakt ook nogal uit met ongevallen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef r_one het volgende:
[..]
200+ is geen uitzondering. En dan te bedenken dat het maar 2x2-baans is.
D'r staan ook nog een paar auto's tussen waar weinig of niets aan mankeert. De grootse kostenpost voor die mazzelaars zit 'm in het weg werken van die opgespoten nummers.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:35 schreef Adolecens het volgende:
The day after...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier nog een Flickr fotostream en hier een Gigapica bij Dumpert...
Wel met 200+ rijden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt ook nogal uit met ongevallen...
Als je die foto's ziet zou het nog wel eens die nederlandse volvo geweest kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zover ik de radio hier hoorde was de oorzaak dat iemand de auto stilzette op de snelweg vanwege de mist.
Dat denk ik niet. Op een van de gigapicas is de volvo weliswaar onbeschadigd aan de kop de puinhoop te zien, maar verder naar voren is ook het nodige gebeurd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:19 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Als je die foto's ziet zou het nog wel eens die nederlandse volvo geweest kunnen zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |