abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104526541
quote:
Bas van Toor (79), oftewel clown Bassie, gaat een serie liedjes uit de tv-series rond hem en zijn maatje Adriaan bewerken tot dancenummers.

Volgens Van Toor heeft hij inmiddels, bij wijze van marktverkenning, een proefnummer opgenomen en dat laten draaien in een aantal discotheken, dat meldt het AD vandaag.

'Dat sloeg in als een bom. Het volwassen publiek ging volledig uit zijn dak op de housevariant van een Bassie en Adriaan-klassieker.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)t-met-dance-cd.dhtml
Linkje naar de cd/liedjes? :@ Wat een baas :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104526752
Zijn portemonnee werd weer een beetje dun? :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 19 november 2011 @ 03:07:35 #3
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_104542152
Een beatversie van 'In de lente' vind ik absoluut niet misstaan.

Ik zou 'um kopen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_104832653
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:32 schreef 9611Niels het volgende:
Zijn portemonnee werd weer een beetje dun? :')
In tegenstelling tot die reusachtige pens van hem, zeker. Bassie moet gewoon het voorbeeld van zijn broer volgen en met pensioen gaan. Het is echt een treurig gezicht om hem tegenwoordig bezig te zien ;(
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_104832686
Ik vind het wel tof dat hij niet achter de geraniums gaat zitten. Aad zal wel jaloers op hem zijn want die zag ik in een reclame ook alweer in z'n afgezworen blauwe acrobatenpak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')