Die zitten hier tegenwoordig een straat verderopquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh bedankt, wat een gruwelijke site trouwens![]()
Karelquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de gaafste foto's van Karel die er zijn, met Quapa en Madam:
[ afbeelding ]
Mn heerlijke stoertje
[ afbeelding ]
Niet te geloven hoe hard die is gegroeid in een half jaar of zoietsquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij lijkt al zo volwassen
[ afbeelding ]
En dan draait hij zich om..met lekker modder aan zn bek..puppyyyy![]()
[ afbeelding ]
Toen die hier kwam was hij de kleinste..en Jules was net iets groter..die is 27cm hoog.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe hard die is gegroeid in een half jaar of zoiets
Hoe kwam dat dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Dux ( witte puff, Billy's broer ) en Dazzy, Billy zn mama, zaten vol met mensenstront daar![]()
Moet je speciale schoenen hebben onder die Levi's dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaarg IK KOM ER NIET UIT. 1 zus zeurt dat die levi's broeken niet kunnen met mijn schoenen en de andere zegt van wel. dat zeiden de medewerkers ook.
Ja toen ik hem bij Oh-Oh zag was hij nog zoo klein en schattig en Noche ook trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Toen die hier kwam was hij de kleinste..en Jules was net iets groter..die is 27cm hoog.
Nu is Diaz 57cm hoog![]()
nee, ik draag sneakers want laarzen gaat niet met mijn voeten.... nu loopt zus 1 te zeiken dat het te kort is (broek heeft geen uitlopende pijpen zoals ik normaal heb... maar een wat strakkere pijp) en dat het niet past bij deze schoenen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan ?
[..]
Moet je speciale schoenen hebben onder die Levi's dan ?
Ik hou me met zulke dingen werkelijk nooit bezig
quote:
Dit dus , ik zie ook niet wat er mis mee zou zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan écht niet bedenken waarom dat niet zou kunnen, Q. Soms snap ik niks van mensen
Hoe lang was jij, 1.50? Dan kan je toch onmogeloos grote voeten hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het ook leuk staan hoor, alleen heb ik zelf altijd het idee dat m'n voeten mega lijken als de broek er niet grotendeels overheen valt.
Generaaaasiekloofje gok ik![]()
En ik heb een bescheiden maatje 38/39
1,70quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe lang was jij, 1.50? Dan kan je toch onmogeloos grote voeten hebben?
ja, omdat dat strakke pijpen waren en het was te kort volgens haar. Maar jullie vinden het dus niet raar staan? en ing, idd, mijn poten lijken way lomp van bovenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan écht niet bedenken waarom dat niet zou kunnen, Q. Soms snap ik niks van mensen
samequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zo'n broek bezit ik nu nog oh-oh. Sterker nog ik heb hem aan![]()
Flare pijpen maar net wat te lang tenzij ik hakken draag.
Je gaat bottomless morgen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
dat was mo onder mijn account, ik ga toch geen broek meenemn:
Geen idee. Daar hou ik me niet mee bezig. Het was een fijn model waar ik met mijn heupen in paste en toen ik hem paste had ik hakken aan. Nu heb ik ook wel eens platte schoenen aan en dan loop ik hem dus stukquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef oh-oh het volgende:
Is dat weer hip of leef jij nog in 1990???
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja vroeger was het ook keihip als je broek dan van achteren op de grond kwam zodat je hem dan stuk liep aan de achterkant. Toen moest ik zelf maar dure broeken gaan kopen van mn moeder
Gewoon aandoen anders?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
dat was mo onder mijn account, ik ga toch geen broek meenemn:
Mijn moeder heeft nog een collectie peeptoes van toen ze 17 wasquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef indaha het volgende:
Alles van vroeger komt telkens terug, had ik al mijn kleren bewaard had ik nu weer hip kunnen doen
Mega als Whoopi in Jumping Jack Flash mega?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik had de Kuif, en een beugel en een megabril![]()
Toen ik op de middelbare zat was het gemakkelijk , alles zwart dan zat je altijd goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Toen ik op de Middelbare zat waren gabberkapsels en die lelijke NIKEs helemaal de rage.
Verschrikkelijk
Ik droeg lekker Vans
Ik kan me jou niet echt met hockeytypjes voorstellenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik was ook alto en zwart op de middelbare, behalve in die korte tijd dat ik hockeyvriendinnetjes had, maar van je fouten kun je leren
Zoals gezegd. De mode blijft daar wel altijd stug hetzelfde. Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet echt met hockeytypjes voorstellen
1x kopen en daarna kan die 100 jaar mee. De kleuren zijn elk jaar hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef Muis006 het volgende:
Niets zo stressvol als hockeymode want stel je voor dat je polo niet van Lacoste is.
'Kraagjes over elkaar'quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus je zus heeft gewoon al je vriendinnen ingepikt?
Ja heb je gegoogled op kraag of wat?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
'Kraagjes over elkaar'
Sad but true
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
OMG
En een nog grote OMG is dat ik me nu af zit te vragen wat zijn naam is want volgens mij ken ik die gozer
Nou, geen twijfel mogelijk hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
*nog steeds twijfelt.
Ik ben een moeilijk persoon
Ja maar dat wil wel zeggen dat Chico al ouder is dan Jacky geworden is en rustig op weg is naar de 20quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik voel me trouwens naar, en niet van die twee cakelollies.
Ik hoorde net via fb dat Chico zn oudste dochter Jacky een paar maanden geleden overleden is, en die leek zo op haar papa in alles
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik voel me trouwens naar, en niet van die twee cakelollies.
Ik hoorde net via fb dat Chico zn oudste dochter Jacky een paar maanden geleden overleden is, en die leek zo op haar papa in alles
Leuk zo'n foto van 3 generatiesquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is wel een achterneef van Chico of zo, maar geen directe afstammeling nee
Al die honden uit Chico zijn lijn hebben dat milde lieve karakter
Billy heb ik gekocht omdat het lijnteelt is, zijn vader is een kleinzoon van Chico, en zn mama is een dochter van Chico zn halfbroer
Hier Chico en Maite ( de witte ) die samen de ouders zijn van Jacky ( naast Chico ) die dan weer de mama is van Jay
[ afbeelding ]
Best of breed?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Trusten Indaha
Wat is die BOB prijs?
Wat leuk zoveel nakomelingen. Maar die tweede van links lijkt heul harig zo
Yes, de prijs voor de minst dronken hondquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja logisch als je het zo zegt ja maar daar was ik zelf niet opgekomen. Ik zie BOB alleen nog maar als de onbeschonken bestuurder
Ik schaam me dood dat ik het weetquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Wow Zwab wat goed
Ja idd, BOB Best of Breed, en dan heb je nog BOS, best of sexe, en BIG, best in group, van de rasgroep dus, en BIS, Best in Show.
Preciesquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, de prijs voor de minst dronken hond
Nee die nog happy birthday kan blaffen in de maat!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerste die op een rechte lijn kan lopen en het alfabet kan opzeggen na 4 tequila wint!
Whehehequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moeten we Qwea inschrijven
Echtquote:
Ze komen bij mij karaoke-jen en line-dansenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja wat gaan jullie morgen eigenlijk doen? En wie gaan er allemaal?
Just curious
Oeh, niet vergeten te filmen als ze uit de maat gaan danquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze komen bij mij karaoke-jen en line-dansen
Ik ben bang dat ik dan geen film genoeg heb op mijn videobandquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh, niet vergeten te filmen als ze uit de maat gaan dan![]()
Gezellie
Je mocht wel, maar je kon niet meequote:
En ik kom zondag om de film te kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je mocht wel, maar je kon niet mee
[..]
En ik kom zondag om de film te kijken
Owwww, dat was toen echt zielig; ik stikte er bijna inquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nooit weer karaoke doen met Elies in de buurt, ze lacht me alleen maar keihard uit
Dat is waar; een moeilijkere hadden jullie niet kunnen kiezenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik deed heul wel m'n best, maar het was een lastig liedje![]()
En nu ga ik es ff douchen
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik deed heul wel m'n best, maar het was een lastig liedje![]()
We waren best goed he?quote:
Ja, heel erg!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jullie deden wel heel erg hartstochtelijk jullie best
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nu nogquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijzelf in bad ga onderdompelen
Straks komt ze uit bad en gaat ze loempia's bakken. Let maar opquote:
Ooh, dan neem ik ff mn hoed meequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie waren in elk geval om op te vreten. Ik zal altijd van jullie houden om dat momentquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, heel erg!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jullie deden wel heel erg hartstochtelijk jullie best![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maar, maar, maar.....:::::::quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jullie waren in elk geval om op te vreten. Ik zal altijd van jullie houden om dat moment
over uurtje krijg je antwoordquote:
Tyfus, dan slaap ikquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, morgen krijg ik heeeeeeeeeeeeel mss een pup
![]()
Zeker weten dat je hem niet wilt houden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Kennis van me gaat morgen naar een of ander kneuzennestje kijken via mp, hondjes zijn 11 weken, kruising chihuahua naakthond, en die vrouw vangt ze op voor iemand die in het ziekenhuis ligt en komt ze niet los, ze vraagt er 200 euro voor maar ze is best wanhopig, dus als ze dr twee voor de prijs van 1 mee krijgt neem ik er wel een, die ben ik zo wel weer los hoor...
Fritz ligt ook weer de hele dag te slapen. Wat een gedoe hequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Oognip het volgende:
Ik maak me zorgen om Muis
Zondag en maandag was hij veel aan het niezen en lag hij alleen maar te slapen. Nu is het niezen over maar hij slaapt voor de rest wel alleen maarIk ga het nog een paar dagen aankijken en als het niet verandert maandag naar de dierenarts.
Ja wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fritz ligt ook weer de hele dag te slapen. Wat een gedoe he
Het kan eigenlijk best; de rest slaapt ook veel meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja wat een gedoe zegMaar jij bent nu al zo lang aan het kwakkelen met Fritz, jeetje dat schiet echt niet op zo
. Hoe gaat het met zijn pootje? Gaat die wel al de goede kant op?
MM vertelde dat haar kat ook veel meer aan het slapen is de afgelopen weken, volgens haar omdat het kouder is...
Ik hoop dat de kou de reden is van het vele slapen, maar ja Luna en Pingoo zijn juist veel actiever (dankzij Eviquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk best; de rest slaapt ook veel meer
Zijn pootje gaat iets beter geloof ik (hoewel ik er nit veel van meemaak, want hij slaapt alleen maar)
Zolang hij blijft eten en een beetje alert is, laat ik het maar even zo. Ik kan anders wel bij de DA gaan wonenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hoop dat de kou de reden is van het vele slapen, maar ja Luna en Pingoo zijn juist veel actiever (dankzij Evi)
Fijn dat het pootje iets beter lijkt te gaan!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, ik vind het dus weer zielig, tis maar goed dat ik vanavond met mn stomme kop mn hele maandsalaris aan een vriendin heb uitgeleend, anders had ik ze allemaal mee laten brengen
Hoop jequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Ja drama was dat, is net uit de schuldsanering een paar maanden, staat ze jankend aan de deur hier, deurwaarders, belastingdienst, toestanden, niet haar schuld, en ik trap er in natuurlijk, of eigenlijk wilde ik dr gewoon weg hebben
![]()
Maaaaaaaaaaaar ik krijg het woensdag terug
Ik kan me voorstellen dat je het zo laat, maar kun je niet proberen zijn temperatuur even te meten? Als Muis over een paar dagen nog zo is ga ik dat ook even doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zolang hij blijft eten en een beetje alert is, laat ik het maar even zo. Ik kan anders wel bij de DA gaan wonen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:02 schreef oh-oh het volgende:
Als dr mooie grote naakte reuen inzitten vermoord ik die rolmops van mn moeder, kan mn vader dr een nemen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
800 gram met 11 weken, fuck me , zelfs Frits was zwaarder
ohhhhquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:05 schreef oh-oh het volgende:
Het zijn chihuahua kruisingen he![]()
Frits woog met 4.5 maand 1200 gram, en die werd uiteindelijk 1800 gram.
Maar wil je de pup dan zelf houden of er bij jou thuis houden totdat je er een baasje voor vind?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Serieus ik heb nu al spijt van mn aanbod, maar met een beetje mazzel krijgt ze dr maar gewoon 1 mee voor dat geld
OMGquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is ook een chineesje/chihuahua
![]()
[ afbeelding ]
Whahahaha met de wind in de zeilenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
OMG![]()
meanwhile, lang geleden...
[ afbeelding ]
Weet ik veelquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar wil je de pup dan zelf houden of er bij jou thuis houden totdat je er een baasje voor vind?
Ik denk dat ik idd nog een kroketje ga bakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Straks komt ze uit bad en gaat ze loempia's bakken. Let maar op
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is ook een chineesje/chihuahua
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja in principe mot ik geen pup en al helemaal geen lelijke, maar ik heb geleerd nooit nooit te zeggen inmiddels![]()
Mischien moet je 'ns leren 'nee' te zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja in principe mot ik geen pup en al helemaal geen lelijke, maar ik heb geleerd nooit nooit te zeggen inmiddels![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Straks laat ze zich nog bezwangeren
Tadaaaaaaquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik idd nog een kroketje ga bakken
dan wil ik m wel alvast af en toe ff lenen zodat ie aan mn katten kan wennenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Zo flexibel ben ik dan wel.
Wil je dr 1 of 2?
![]()
Ik heb nog een leuke tweejarige in de bonus
Morgen eind van de middagquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wanneer weet je hoeveel ze er mee neemt oh-oh?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:44 schreef Barbaaf het volgende:
Nog één favoriet van me:
[ afbeelding ]
Of dr ff iemand wil komen met een elastiekje....
ik weet toch heul niet of ik n huis kan vinden straks waar ik beestjes mag hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Maar MM deal is een deal, je dropt m maar bij mij zolang je hier woont als je moet werken of studeren , ik vind het best, halen en brengen kan ook onder kantoortijd
Nou dat dacht ik dus al van te vorenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Geeneen Greys, opgeloooooooost , alweer
Maar ik heb het niet gedaan, want net kookplaat en roosters van de afzuigkapt schoongemaakt en dan ist zonde om die stinkpan er onder te zettenquote:
Ik zit te wachtenquote:
Owja, natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet gedaan, want net kookplaat en roosters van de afzuigkapt schoongemaakt en dan ist zonde om die stinkpan er onder te zetten
Handje chips en een wijntjequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, natuurlijk
Neem een boterham met kaas
Dat kan ookquote:
Morgen een zwaaaaare dag voor den boeghquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat kan ook
Ik ga echt voor de dubbele bruine boterham met kaas en dan ga ik te bedde
Oe, jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen een zwaaaaare dag voor den boegh![]()
Eetse en slaapse en tot over een uurtje of wat![]()
maar ik googlede net, ze kunnen wel heul lelijk worden, levert dat veel geld op? die de lelijkste hond prijzen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh, kun je meteen 's avonds je pup komen voorstellen
ik denk jij als hondekennert weet dat welquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:06 schreef oh-oh het volgende:
Zeg, denk je soms dat ik al een heleboel van die prijzen op zak heb of wat?
Tot straksssssssquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen een zwaaaaare dag voor den boegh![]()
Eetse en slaapse en tot over een uurtje of wat![]()
...quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd Sjonnieeeeeeeeeee![]()
Wie heeft er The Voice gekeken? Welke battle is de moeite van het terugkijken waard?
nee maar ik bedoel kopje met haar, als t n elwood wordt hoef ik m nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:09 schreef oh-oh het volgende:
Geeeeeeeeeen idee maar zwart zalle ze nie worre denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |