Die zitten hier tegenwoordig een straat verderopquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh bedankt, wat een gruwelijke site trouwens![]()
Karelquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de gaafste foto's van Karel die er zijn, met Quapa en Madam:
[ afbeelding ]
Mn heerlijke stoertje
[ afbeelding ]
Niet te geloven hoe hard die is gegroeid in een half jaar of zoietsquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij lijkt al zo volwassen
[ afbeelding ]
En dan draait hij zich om..met lekker modder aan zn bek..puppyyyy![]()
[ afbeelding ]
Toen die hier kwam was hij de kleinste..en Jules was net iets groter..die is 27cm hoog.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe hard die is gegroeid in een half jaar of zoiets
Hoe kwam dat dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Dux ( witte puff, Billy's broer ) en Dazzy, Billy zn mama, zaten vol met mensenstront daar![]()
Moet je speciale schoenen hebben onder die Levi's dan ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:54 schreef Qwea het volgende:
aaaaaaarg IK KOM ER NIET UIT. 1 zus zeurt dat die levi's broeken niet kunnen met mijn schoenen en de andere zegt van wel. dat zeiden de medewerkers ook.
Ja toen ik hem bij Oh-Oh zag was hij nog zoo klein en schattig en Noche ook trouwensquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Toen die hier kwam was hij de kleinste..en Jules was net iets groter..die is 27cm hoog.
Nu is Diaz 57cm hoog![]()
nee, ik draag sneakers want laarzen gaat niet met mijn voeten.... nu loopt zus 1 te zeiken dat het te kort is (broek heeft geen uitlopende pijpen zoals ik normaal heb... maar een wat strakkere pijp) en dat het niet past bij deze schoenen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan ?
[..]
Moet je speciale schoenen hebben onder die Levi's dan ?
Ik hou me met zulke dingen werkelijk nooit bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |