Ah ik heb dat helaas moeten missen omdat ik bier ging halen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
whehe ja dat klopt helemaalmaar dat was meer voor de grap omdat zij ook al over hun bandjes aant praten waren
jij had trouwens ook een roze whehe
Heerlijke uitvoering.quote:Op zondag 18 december 2011 01:00 schreef BobW het volgende:
God Put A Smile Upon Your Face
Damn, die was lekker zeg
was jij die wat ernaast stond?quote:Op zondag 18 december 2011 01:02 schreef Lexis het volgende:
[..]
Ah ik heb dat helaas moeten missen omdat ik bier ging halen.
Show was echt te vet trouwens. Heb nog een paar prachtige plaatjes geschoten.. (ik post er wel 1 binnen 20 minuten). Supertof begin ook, gelijk alles uit de kast en knallen!
quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
Edit: ja dat ben ik :-)
Jij lijkt ook sprekend op Chris Martin zeg...quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
Is dat links of rechts van dat podium? Ik stond daar ook ongeveer aan de linkerkant.quote:Op zondag 18 december 2011 01:11 schreef Lexis het volgende:
Check deze:
[ afbeelding ]
wow!quote:Op zondag 18 december 2011 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even onder een linkje, maar ik ben er ook mee bezig
Ja ik rekende ook een beetje op Shiver, What If, Daylight of Christmas Lights, want ik wist ook dat ze die eerder hadden gespeeld...quote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
Was een gave show, leuke liedjes volgden elkaar op en de glowbands waren zwaar briljant! Hadden een mooi plekje en konden alles goed zien
Minpuntje is de duur van het concert en dan blijkt dat voorkennis een bitch kan zijn (qua setlist etc.) In deze tour hebben ze standaard minimaal twee nummers meer gespeeld (bv. Shiver, What If, Daylight), maar nu werden die geskipt (niet vervangen) en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten, nog korter dan Glastonbury of zelfs pinkpop. En dat is toch een beetje karig...!
Maar wat er wel te zien en te horen was, dat was tof, eerlijk waar!
Dat vind ik wel belachelijk kort eerlijk gezegd...quote:Op zondag 18 december 2011 01:19 schreef F_JD het volgende:
en krijg je een set van 1 uur en 20 minuten,
Idd, wat een concertquote:Op zondag 18 december 2011 01:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Mijn hemel mensen wat een energie straalde hier vanaf. Werkelijk schitterend. Favorietje van de avond was toch GPASUYF
Blijft één van de mooiste climax nummersquote:Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
Enige minpuntje voor mij: Clocks vond ik wat gezapig qua special light effects, jammer. Want het is zo'n energiek nummer.quote:Op zondag 18 december 2011 02:15 schreef Twest1 het volgende:
Heerlijk genoten. Zat in een kut vak 2e ring maar gewoon naar de eerste ring gelopen en daar vooraan gaan staanpolitik en gpasuyf waren heel vet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |