Oh manquote:“Oh, mijn kutje, neem hem harder! Harder!”. Ik versnelde en versterkte, en zorgde ervoor dat ze geen enkel fatsoenlijk woord meer kon uitbrengen door het genot. Ik kwam in haar klaar, tegelijk met haar, terwijl ik hard tegen haar tepels duwde. Ze gooide haar hoofd naar achter, gooide haar benen de lucht in en kneep met haar handen in het matras. Ik voelde de ritmische cyclistische samentrekkingen van haar kutje tegen mijn lul aan, wat mij nog meer genot bracht. Ik ging uit haar, en legde zowel mijn lichaam als dat van haar op onze rug. Ik keek haar in haar diepblauwe ogen, en zoende haar schor geschreeuwde mond, terwijl ik nog een keer haar ongelooflijk mooie tieten vast pakte.
We hebben de nieuwe Jan Wolkers gevonden!!quote:Terwijl ik Carola’s nauwe kutje volspoot, kwam zijzelf hard klaar, waarbij ze met haar benen trilde en haar tenen krulden. Tessa kwam bovenop haar ook klaar, en zij gooide haar hoofd naar achter en rolde haar ogen naar achter, terwijl ook zij hard klaarkwam.
Ah, je citeert uit "Tessa, in Carola's huis". Een bijzonder goed hoofdstuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef 85DD het volgende:
![]()
Ik citeer:
[..]
We hebben de nieuwe Jan Wolkers gevonden!!
Ik wilde 'm ook openen, maarja KLB he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
En mijn topic hierover werd gesloten
Het is niet zo tactisch om je klasgenotes op de cover te zetten, maar hij is slechts een debutant. Schrijven kan 'ie wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef kwiwi het volgende:
Lars z'n ouders zijn vast trots op hun kleine Wolkers
En het dan ook nog op zo'n levendige wijze weten te beschrijven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef arucard het volgende:
Hij is wel een baas als het gewoon waargebeurde verhalen blijken te zijn
Ik mag hopen dat school het gevraagd heeft en hij toegegeven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef TimCook het volgende:
Hoe weten ze dat hij het zelf heeft gedaan, en niet een paar klasgenoten die z'n naam eronder hebben gezet?
twitter:viespeukje twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 19:55:15ik en @noellaverbunt gaan het verhaal van #larsboer helemaal lezen reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef luckass het volgende:
twitter:viespeukje twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 19:55:15ik en @noellaverbunt gaan het verhaal van #larsboer helemaal lezen reageer retweet
Dafuckquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef luckass het volgende:
DL naar de verhalen:
Dat is mijn middelbare school trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |