Hij pakte die koffer toch niet aan? Hij keek alleen die negert heel raar aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:36 schreef One_conundrum het volgende:
De foto voor het raam van de diplomaat kan ook een andere betekenis hebben, of voor het verkeerde raam, fail-safe afspraken. Waarom zou hij anders een koffer aanpakken van een onbekende negert.
Hij greep er iig naarquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij pakte die koffer toch niet aan? Hij keek alleen die negert heel raar aan.
Ik vind de serie ook steeds beter worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een superserie blijft dit zegEn de jazz past ook perfect bij de sfeer
Die 50 minuten vliegen echt om. Ik kan (toch maar moeilijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind de serie ook steeds beter worden.
Same herequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die 50 minuten vliegen echt om. Ik kan (toch maar moeilijk) begrijpen dat zo'n serie je niet ligt, maar wat ben ik blij dat ik het gevolgd heb
Mwa, dat lijkt me sterk. Brody gaat de politiek in, wellicht om Walker zo naar de president te loodsen. Ik vraag me alleen af of dat het 'grote doel' is, of dat ze een grotere aanslag (meer slachtoffers) plannen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Same here![]()
Nog maar twee afleveringen
Volgend seizoen Brody als target van Tom?
Lijkt mij anders wel een mooi dramatisch eindspel om te kijken of er genoeg animo is voor een vervolgquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mwa, dat lijkt me sterk. Brody gaat de politiek in, wellicht om Walker zo naar de president te loodsen. Ik vraag me alleen af of dat het 'grote doel' is, of dat ze een grotere aanslag (meer slachtoffers) plannen.
Indeed, geweldige rol zet ze neer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef fwokker het volgende:
Dit was echt Claire Danes' afleveringWat een geweldig acteerwerk. Alles staat perfect klaar voor de finale.
Edit: Net die promo gekeken, geeft al wel veel informatie weg![]()
Ik denk wel dat ze daarop terugkomen. Aan de ene kant vind ik het een klein beetje een zwaktebod dat ze tijdens een manische depressie opeens alle verbanden ziet, maar niet inzichtelijk kan maken. Beetje een kunstgreep om de verhaallijn op te rekken, zo komt het op mij over. Maar inderdaad wel overtuigend geacteerdquote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Adelante het volgende:
Carry was wel super deze week, benieuwd of ze op het besluit terug komen om d'r uit de CIA te zetten. Moet haast wel voor een seizoen twee
quote:Op maandag 12 december 2011 22:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze daarop terugkomen. Aan de ene kant vind ik het een klein beetje een zwaktebod dat ze tijdens een manische depressie opeens alle verbanden ziet, maar niet inzichtelijk kan maken. Beetje een kunstgreep om de verhaallijn op te rekken, zo komt het op mij over. Maar inderdaad wel overtuigend geacteerdEmmy-waardige performance, wat mij betreft!
Ik ben benieuwder naar wat Brody gaat doen met die bomgordel! Ik zag de eerste paar seconde van de promo voor volgende week (helaas), maar ik hoop dat m'n daarop gebaseerde vermoedens niet juist blijken te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Cheer up, the worst is yet to come.~
Same herequote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef Aestivate het volgende:
Goeie EP, heb bewust de promo voor de finale niet gekeken. Laat me verrassen.
Nee, dat was die Saoedische gast die het koffertje aannam bij die explosie.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
Hey, Saul gaf toch keer vanuit een auto een bankbiljet met daarop een adres aan een zwarte dakloze? Was dat de bomkofferman of Tom Walker?
Nee dat was die ambassadeur dacht ik... En dat leek Walker te zijn ja. Hij vond met de sleutel een zwarte koffer in een opslagplaats met een high-end geweer waar hij mee hij ging oefenen in het bos.quote:Op maandag 12 december 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
Hey, Saul gaf toch keer vanuit een auto een bankbiljet met daarop een adres aan een zwarte dakloze? Was dat de bomkofferman of Tom Walker?
Ik snap niet dat Walker geen wrok heeft tegenover Brody. Ik snap wel dat ze ertoe zijn gezet maar toch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mwa, dat lijkt me sterk. Brody gaat de politiek in, wellicht om Walker zo naar de president te loodsen. Ik vraag me alleen af of dat het 'grote doel' is, of dat ze een grotere aanslag (meer slachtoffers) plannen.
Zou me ook niets verbazen, want hij nam niet eens de moeite om even goed naar die muur te kijken. Ook al was het illegaal wat Carry gedaan had, ze hebben allemaal hetzelfde doel toch? Deed me een beetje denken aan 24, daar ging het ook vaak zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:35 schreef golfer het volgende:
Prachtige rol van Carry deze week.![]()
En ik blijf erbij dat die zwarte leider van de CIA het lek is.
Deze week deed ze het wel redelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:22 schreef Quisho het volgende:
Lol I suck cock![]()
Overigens valt het me wel steeds meer op dat Claire Dane niet zo'n hele goede actrice is.
Dat vind ik juist altijd grappig, hoewel je daar eigenlijk niet om mag lachen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:54 schreef pervertedhermit het volgende:
Heb de aflevering afgezet nadat dat CIA wijf voor de 1000ste keer hysterisch begon te doen
Verschrikkelijk irritant inderdaad.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:54 schreef pervertedhermit het volgende:
Heb de aflevering afgezet nadat dat CIA wijf voor de 1000ste keer hysterisch begon te doen
Inderdaad, dit is hoe de serie in elkaar steekt en zo is het geschreven.. misschien omdat ze manisch is heeft ze juist wel gelijk en kijkt iedereen er langs heen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Seam het volgende:
Jullie nog nooit iemand manisch gezien? Erg overtuigend gedaan door Danes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op maandag 19 december 2011 11:58 schreef Dos37 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat achteraf wellicht wel, maar verder een beetje 'saaie' finale. Het hele seizoen opbouwen ging zeer goed, maar dan moet er op het eind wel een soort climax zijn, die nu naar mijn gevoel een beetje ontbrak.quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
Dat moment dat Walker die vrouw een aai over de bol geeft zodra hij klaar is in dat appartement.![]()
Het was een intense aflevering en na zo'n goed seizoen mogen we blij zijn dat we nog een seizoen mogen genieten van Damian Lewis. Daarnaast vind ik het idee dat een terrorist zichzelf omhoog werkt in de Amerikaanse overheid veel interessanter dan de zoveelste (zelfmoord)aanslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |