quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Dientje12 het volgende:
Ooit deze blunder gehad?
Je hebt in je neus gepeutert en je denkt dat je het pulkje hebt weg gepiekt, en daarna krijg je jeuk in je oog en ga je wrijven en dan zit er snot in je oog terwijl je niet door hebt en iedereen kijkt je raar aan..
Rez, waar ben jequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand suggesties trouwens voor een goede combo?
puur destruction is saai
thief enzo is wel geinig maar niet de hele tijd ik wil meeeeer
quote:
Dellinh tjsobanquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:04 schreef coban het volgende:
[..]
Je moet als dellih
Korte een de i als in 'in'
Hihi, awh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
zegt de man die liefdesverklaringen naar mij stuurt
Omg, sorry, koude handen. Ik dacht, lekker warm enzo, weetjewel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:05 schreef Furdinand het volgende:
[..]
haal je hand uit mijn broek ja!
onschuldige meisjes zijn het ergstequote:
DAT WASW EEN FOUTJEEquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
zegt de man die liefdesverklaringen naar mij stuurt
Wij hebben eeuwige zusterliefde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omdatappel ik dacht dat wij iets hadden?
Oh, oepsie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef Beach het volgende:
[..]
onschuldige meisjes zijn het ergste
quote:[..]
DAT WASW EEN FOUTJEE
nou vooruit alleen even opwarmen dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, sorry, koude handen. Ik dacht, lekker warm enzo, weetjewel.
Oké oké, dankje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nou vooruit alleen even opwarmen dan.
oh wacht... wil ik hier wel posten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
Sinds wanneer post Furdinand in UDOWU?
Vind jij hem ook zo tof?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:07 schreef Dalando het volgende:
Sinds wanneer post Furdinand in UDOWU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |