Ja ik heb die bitch al een pijl door dr kop geschoten, kreeg laatst ook een note met een zwarte hand eropquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga naar Winterhelm en loop rond tot je iets over een jongen die op zoek is naar The Dark Brotherhood.
Ja, dat is dan wel bazig want dan heb je een excuus om iedereen hun avond te verpesten door over te gevenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Had ik gister ging bijna overgeven in restaurant
Ik ben niet naarquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bietsj, help. Een nare kloon hier dit dat.
ja ik zie het al, zie je foboquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bietsj, help. Een nare kloon hier dit dat.
Ja tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel bazig want dan heb je een excuus om iedereen hun avond te verpesten door over te geven
Huur een bed en ga slapen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik heb die bitch al een pijl door dr kop geschoten, kreeg laatst ook een note met een zwarte hand erop
Hahahhaha volgens mij spreek jij dat vet schattig uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je had echt moeten doen, want jij bent deli coban
Gek he, in het spel skyrim zegt altijd iedereen dat ik er ziek uitzie als ik slaap tekort heb gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog niet 1 uur geslapen
Ik spreek het uit als deliequote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahhaha volgens mij spreek jij dat vet schattig uitnederlanders praten zo grappig turks hahaha
10 jaar eenzame lolquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik las het op je fb haha en ik ging 10 jaar lachen
Haha grapjuh.
Opnames van die tien jaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik las het op je fb haha en ik ging 10 jaar lachen
Haha grapjuh.
QFTquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
IRL Zegt iedereen dat ik er stoned uitzie,
nee nog erger want bij WoW heb je tenminste nog contact met echte mensenquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef Dientje12 het volgende:
Worden skyrim spelers nu gezien als zielige WoW mensen?
AJAJAJAHAH ,moest lachenquote:
oke uploaden ;Dquote:
l0lzquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:01 schreef Beach het volgende:
[..]
nee nog erger want bij WoW heb je tenminste nog contact met echte mensen
lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:01 schreef Dalando het volgende:
Ik was het niet ik was turkse pizza eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |