SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, jij bent een veel te grote faaluser om dit in een backfire-topic om te zetten. Ga maar weer ergens kankeren op Apple, ben je veel beter in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:46 schreef Ouqz het volgende:
Maar als ik het goed begrijp en wil jij nu onze mening over jouw literaire werk, TS? Erg verkapt.
Geniaal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja. Zijn naam is ook een TT op Twitter.
Wtf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja. Zijn naam is ook een TT op Twitter.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is een boek van 26 pagina's.
Link staat in de OP trouwens.
quote:Op het moment dat we overeind kwamen, dook Yvonne opeens naar beneden, en nam mijn ‘manhood’ in haar mond, en begon me te pijpen. Ze was echt een natuurtalent hierin, dus ik kwam opnieuw heel erg hard klaar.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef sinepedraap het volgende:
Kan iemand niet ff een paar hoogtepunten in een quote stoppen?
Dit soort dingen.quote:Tessa overmeesterde Nena opnieuw en legde haar op haar buik op haar knieën, terwijl ze Nena’s handen achter haar rug vasthield met één hand. “Je bent een stout meisje, en weet je wat stoute meisjes verdienen? Billenkoek!”. “Nee!”. Maar Tessa begon haar straf al, en begon op het heerlijke kontje van Nena te slaan. Naarmate de billenkoek vorderde, veranderden Nena’s kreunen van pijn langzaam in kreunen van genot.
Een fragment:quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef DSS24 het volgende:
[..]![]()
Laat maar, 26 pagina's. Is het grove shit, of gewoon streelwerk geschreven?
Hahah wat een koningquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een fragment:
Ik bond de blinddoek vervolgens voor haar mond, waardoor ik een ‘cleavegag’ vormde, zodat ze haar slipje niet kon uitspugen. Maar ze hield net zoveel van mondknevels als ik, dus ze had er geen problemen mee. Ze testte haar mondknevel even uit, terwijl de vibrator haar nog steeds aan het verwennen was. Ik stond op en liep weg, terwijl zij haar zoveelste orgasme beleefde: “Ik zal je even zo laten liggen, ik kom straks terug”.
"Mmmppphhh" bracht ze uit terwijl ze het ene na het andere orgasme beleefde. Toen ik terug kwam, was ze helemaal nat van het zweet en liep er een hoop kwijl van haar gezicht. Ik maakte haar knevel los en haalde het doorweekte slipje uit haar mond. "Zet hem alsjeblieft uit! Ik heb spierpijn!", smeekte ze. Ik zette haar overeind, trok de vibrator uit haar kutje, en ging achter haar zitten. Ik pakte met mijn ene hand haar volmaakte borsten vast en begon ze te masseren.
Met mijn andere hand begon ik haar hard te vingeren, maar niet voordat ik eerst hard over haar clitoris had gewreven. Toen ik haar met mijn getalenteerde vingers tot haar laatste orgasme van vandaag had gebracht, maakte ik haar handen los en liet haar weer vrij, maar ze had een verassing voor me in petto: ze ging op haar knieën en nam mijn mannelijkheid in haar mond, en begon me te pijpen.
En dit dus, ik zou doodgaan van schaamte als mijn worddocumenten met fantasieën over klasgenoten openbaar zouden wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:51 schreef Ryon het volgende:
Oké. Die gast hangt zichzelf op binnen twee dagen. Dit sociale zelfmoord in optima forma.
SPOILER: De bijlesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |