quote:Hallo allen,
het leek mij een goed idee om een geheime dienst op te richten binnen FOK! (voor dit subforum en misschien ook KLB). Er lopen namelijk heel wat duistere types rond in deze subforums en we moeten leren op een effectieve manier ze te onderscheppen en onderscheiden.
De dienst heet de FOK! Geheime Dienst (FGD). Zo ziet de infrastructuur van de organisatie eruit:
Opperleider van de organisatie zijn natuurlijk de oprichters/leiders van heel FOK! (Danny en de admins).
Leider van de FGD: Computerprobleem
1 onderbaas
maximaal 8 werknemers
Totaal dus 10 mensen die dienst maken van de FGD.
---
Taken van de FOK! Geheime Dienst:
- Kuttopics identificeren en deze uitmaken voor 'officieel kuttopic'
- Vermeende kloons schaduwen en hun posthistorie in de gaten houden
- Wanneer een kloon geïdentificeerd is, hem/haar een PM sturen en om opheldering vragen voor zijn/haar gedrag
Solliciteer hier voor de FGD.
Ja. Jij mag je aansluiten bij de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Meld zich!!!
Misschien herkent u me nog van de RCD?
Jij word de ondervrager. Je moet wel kennis hebben van gedrag van mensen en leugenaars enzo herkennen. Heb je ervaring bij soortgelijke organisaties?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:04 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil wel gevangenen ondervragen
Ja, ik ben de president van de FGD.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
ben je dan de president? HIHIHIHIHIHHIHIHIHIHI
U bent weer welkom in dit topic.quote:
Ik ben werkzaam geweest als ondervrager bij Quantanamo Bay waar ik informatie uit terroristen moest krijgen d.m.v. waterboarding. Ik laat me niet snel bedonderen en tevens is het lastig om mij op het verkeerde pad te sturen. Hiermee denk ik wel aan alle eisen te voldoen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij word de ondervrager. Je moet wel kennis hebben van gedrag van mensen en leugenaars enzo herkennen. Heb je ervaring bij soortgelijke organisaties?
Zo ja, dan mag je je aansluiten en heeft de FGD weer een nieuw lid, lang leve de FGD!
Nick horbny gelezen hebben is vereistequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam geweest als ondervrager bij Quantanamo Bay waar ik informatie uit terroristen moest krijgen d.m.v. waterboarding. Ik laat me niet snel bedonderen en tevens is het lastig om mij op het verkeerde pad te sturen. Hiermee denk ik wel aan alle eisen te voldoen.
Op welk ritme moeten we gaan klappen? Misschien kun je het even voordoen want ik ben nogal erg blank en heb dus geen ritme gevoel. Misschien een youtube filmpje van het juiste applausritme?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:07 schreef computerprobleem het volgende:
Dan is dat een teken dat ik als een eckte baas met mijn maffia jas en hoed de kamer binnenstorm en dan moeten jullie allemaal staan en applaudisseren (op zo'n ritme, dus niet als een stel autisten gaan slaan en doen).
Ik heb ff snel zijn wikipedia pagina doorgenomen, zal wel goed zitten dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nick horbny gelezen hebben is vereiste
Succesvol topic is succesvol.quote:
Je bent aangenomen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb ff snel zijn wikipedia pagina doorgenomen, zal wel goed zitten dus
Wat de neuk lul jij nou dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vertaling:
Oh ah ooh ja ga door ja, jizz op topic.
Gewoon niet te snel, allemaal tegelijk klappen dus. Dus 'standaard klappen'. En op de achtergrond draait dan de muziek van de FGD en wanneer ik tussen mijn aanhang heen loop en bijna bij het einde kom, staat daar mijn persoonlijke lijfwacht en die salueren en brengen hun geweren in positie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Op welk ritme moeten we gaan klappen? Misschien kun je het even voordoen want ik ben nogal erg blank en heb dus geen ritme gevoel. Misschien een youtube filmpje van het juiste applausritme?
Vergeef hem, hij probeert garpig te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |