SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar behalve dat we tot morgenochtend in Amsterdam blijven, dus zaterdag brak zijn. Is er ook een vriendin bij me tot maandagochtend. En zondag ga ik nog naar Hans Liberg en uit eten bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar ik wist dat je plannen had.
Jij hebt een tof weekendquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar behalve dat we tot morgenochtend in Amsterdam blijven, dus zaterdag brak zijn. Is er ook een vriendin bij me tot maandagochtend. En zondag ga ik nog naar Hans Liberg en uit eten bij de Italiaan.
Leuk heb een keer een try-out gezien van een voorstelling.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar behalve dat we tot morgenochtend in Amsterdam blijven, dus zaterdag brak zijn. Is er ook een vriendin bij me tot maandagochtend. En zondag ga ik nog naar Hans Liberg en uit eten bij de Italiaan.
Ik weet het niet eigenlijk, mijn ouders vinden hem tof, dus we gaan eens kijken, lijkt me wel grappig. Voorstelling heet "ick Hans Liberg".quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk heb een keer een try-out gezien van een voorstelling.
Wat doet ie nu?
OK, toen ik er was had ie zeg maar lijsten hangen op het podium met nummers.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk, mijn ouders vinden hem tof, dus we gaan eens kijken, lijkt me wel grappig. Voorstelling heet "ick Hans Liberg".
Ja, Supersoep.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
En weten we al wie de vriendin van mrk heeft gefacebookt?
Ja inderdaad dat ook jah.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Hans liberg is gaaf! Wil ik ook nog eens heen.
Bizar ook dat hij alles uit zijn hoofd kan spelen.
serieus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, Supersoep.
Hij heeft me zelfs bewijs geDMd.
Ja, echt respect daarvoor. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Hans liberg is gaaf! Wil ik ook nog eens heen.
Bizar ook dat hij alles uit zijn hoofd kan spelen.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
tof
heb ik daar nog een rel over gemist?
jammer
Dat is die voor stelling met de nokia tune. Die is echt geweldig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat ook jah.
Hij had echt een lijst met 100 nummers toen hahaha alles uit het hoofd.
Nou mij lukt het niet. Ben al blij als ik een nummer met 3 akkoorden kan onthouden.
Ja klopt, maar ik zag de try-out natuurlijk, weet niet wat ie er uiteindelijk van gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is die voor stelling met de nokia tune. Die is echt geweldig!
en volgens mij ook met dat randstad uitzendbureau deuntjequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is die voor stelling met de nokia tune. Die is echt geweldig!
Die tune is ergens in 1600 al geschreven of zo iets door een bekende componist. Hij heeft ook een groot deelquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik zag de try-out natuurlijk, weet niet wat ie er uiteindelijk van gemaakt heeft.
Dat weet ik niet zeker meer. Maar ging over dat muziek vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en volgens mij ook met dat randstad uitzendbureau deuntje
Klopt ook ja die van tiesto haha dat zat er ook in jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker meer. Maar ging over dat muziek van
Vroeger nu nog gebruikt word. Zet er een beat onder en je hebt een hit. Gaat ie dat nummer van tiesto spelen. Eerst normaal en dan met een beat
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ook ja die van tiesto haha dat zat er ook in ja
Maar dat is een klassiek nummer origineel.
Volgens mij is dat het geworden.
Denk toch dat er veel zijn die niet weten dat het een klassiek stuk is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
iedereen weet toch wel dat tiesto niet zelf het adagio gedeelte heeft geschreven
alleen al de naam...
naja
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Horoscoop: "vriendschap verandert in liefde"
Zie je wel, Myra gaat van me houden.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef Moonwalk het volgende:
ik moet zometeen 6 uur lang reizen![]()
![]()
dat wordt mobiel fokken
ik moet even naar de andere kant van het land, wat ophalen en weer terug. in 2012 moet ik echt een keer mn rijbewijs gaan halenquote:
Maar 6 uur reizen hahaha dan kun je in Afrika zitten onderhand.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik moet even naar de andere kant van het land, wat ophalen en weer terug. in 2012 moet ik echt een keer mn rijbewijs gaan halen
waar woon je dan? zo groot is nederland niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik moet even naar de andere kant van het land, wat ophalen en weer terug. in 2012 moet ik echt een keer mn rijbewijs gaan halen
[zeur-zeik-zeur]quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Maar 6 uur reizen hahaha dan kun je in Afrika zitten onderhand.
Geldt voor zoveel trance nummers. Dat bekende "sensation white theme" bijvoorbeeld ook. De echt coole dramatische trancestukken zijn meestal gewoon slim jatwerk. En dan ook nog 5 jaar later een '2010' versie uitbrengenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:01 schreef kree het volgende:
Denk toch dat er veel zijn die niet weten dat het een klassiek stuk is.
JA ov sucks nou snel je rijbewijs maar halen danquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[/zeur-zeik-zeur]
Ik woon niet in een dorp hoorik moet eerst met de tram en dan met de trein, als ik dan daar aankom moet ik met de bus en dan weer terug met de bus en dan weer in de trein en dan weer in de tram naar huis. tel alle reistijden van 2xtram 2xbus en 2xtrein met overstappen tijdens de treinreizen en de tijden die je op de bussen en trams moet wachten allemaal bij elkaar op, en je zit op 6 uur reizen heen en terug van deur tot deur. [/zeur-zeik-zeur]
wel hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
waar woon je dan? zo groot is nederland niet hoor.
ga je me ff brengen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
volgende maand heb ik 14 jaar mijn rijbewijs.
je zei net tram, hier in het zonnige zuiden rijden geen trams. dus dan moet je alsnog eerst met het ov.quote:
Ja precies en die liberg zecht het goed, het is er een beat onder zetten en het tempo wat ophogen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geldt voor zoveel trance nummers. Dat bekende "sensation white theme" bijvoorbeeld ook. De echt coole dramatische trancestukken zijn meestal gewoon slim jatwerk. En dan ook nog 5 jaar later een '2010' versie uitbrengen
Je snapt er niks vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:22 schreef dawg het volgende:
[..]
je zei net tram, hier in het zonnige zuiden rijden geen trams. dus dan moet je alsnog eerst met het ov.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Gemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies en die liberg zecht zegt het goed, het is er een beat onder zetten en het tempo wat ophogen.
Maarja goed bedoel er zitten geen rechten meer op die muziek volgens mij, dus het kan gewoon.
Maar het is inderdaad gewoon jatwerk ja
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je snapt er niks vanje moet me natuurlijk thuis ophalen
wist ik wel, en daar heb ik mooi vakkundig omheen geluld heh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]horoscopen nee ik geloof er niet in.
Ja iddquote:
Haha de modjes worden boos hoor als we zo door gaan met muziekquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef Catbert het volgende:
Meh, nu zit ik naar mooie stukken te zoeken op Youtube... Ook zo lekker dramatisch:
Het helpt mij ook niet, sterker nog, het lijdt me juist af.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:35 schreef mrk.n het volgende:
Ik had laatst allemaal van dat soort muziek op mijn ipod gezet omdat mijn vriendin zei dat je je door die muziek beter kan concentreren op het studeren. Zij studeert soms 8 á 9u op één dag (hoe is het mogelijk?) maar goed, ik dus proberen maar het hielp niet.
Denk niet dat veel mensen in dit topic iets aan deze tip hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is het ook meer: mensen die naar klassieke muziek luisteren kunnen zich beter concentreren/beter studeren
niet automatisch tegelijkertijd
heb ooit ergens gelezen/gehoord dat als je een baby in je buik klassieke muziek laat luisteren je een slimmer kind krijgt
Tja geen idee of het waar is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij is het ook meer: mensen die naar klassieke muziek luisteren kunnen zich beter concentreren/beter studeren
heb ooit ergens gelezen/gehoord dat als je een baby in je buik klassieke muziek laat luisteren je een slimmer kind krijgt
Lekker boeiend een beetje SC mag er ook zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen in dit topic iets aan deze tip hebben.
Mijn vriendin wordt dus rustiger van dat soort muziek op dat moment natuurlijk en kan zich dan goed focussen op een specifieke activiteit. Mooi voor haar. Ik voer sowieso niks uit. Of ik nou wel naar muziek luister of niet, maar het was uiteraard te proberen. Ja, daar geloof ik sowieso niks van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mensen in dit topic iets aan deze tip hebben.
Mijn horoschoopquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Horoscoop: "vriendschap verandert in liefde"
Zie je wel, Myra gaat van me houden.
Nou niet ongezellig gaan doen hèquote:
Ja hoor meisje, dat mag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn horoschoop
"Vandaag heb je heel sterk de behoefte om nieuwe wegen te ontdekken. Je zit tegenwoordig vol ondernemingslust, wat ook wel eens tot een flirt zou kunnen leiden. Dus ga erop uit om onbekend gebied te ontdekken! "
Ik heb nooit een neger gehad, mag ik je ontdekken?
Ik vind zelf niet dat deze SC alleen voor het vaste groepje zou moeten zijn. Zo krijgen we nooit nieuwkomers...of er moet een nieuwe versiertopic komen die niet SC isquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet ongezellig gaan doen hè
Het heeft idd niks met het onderwerp te maken maar dit is het vaste groepje die effe zit te lullen
Waarom zijn vrouwelijke politieagenten zo ontiegelijk a-sexy gekleedquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom hebben de meeste politiemannen zo een ontiegelijk lekker kontje hihihih
Dat lijkt maar zo, zijn speciale broeken die ze dragenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom hebben de meeste politiemannen zo een ontiegelijk lekker kontje hihihih
Tijd genoeg om me PM te lezen. Lang genoegquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef Moonwalk het volgende:
ik moet zometeen 6 uur lang reizen![]()
![]()
dat wordt mobiel fokken
Nou ik zie toch regelmatig mensen binnen komen hier in het topic die ik nog niet eerder gezien hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind zelf niet dat deze SC alleen voor het vaste groepje zou moeten zijn. Zo krijgen we nooit nieuwkomers...of er moet een nieuwe versiertopic komen die niet SC is
Word hier nou driftig geparingsdanst?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijd genoeg om me PM te lezen. Lang genoeg![]()
Of heb je dat al gedaan?
Ik vind 't alleen maar leuk als die 2 iets krijgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Word hier nou driftig geparingsdanst?
ben jij kree2?
in tegenstelling tot?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't alleen maar leuk als die 2 iets krijgen
Ja denk ik ook wel hoor, bedoel viel hier zo ook maar in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:51 schreef Moonwalk het volgende:
Daar zit wel wat in, ik vind nu ook in veel andere slowchats een beetje teveel vastclubjes gedrag waardoor ik geen zin heb om te posten.maar in dit topic is dat niet zo, zodra er een nieuweling wat post heeft diegene alle aandacht dus het val denk ik wel mee
Nee hoor, een gedeelde intresse meer nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Word hier nou driftig geparingsdanst?
ben jij kree2?
Ik wil zo een broek voor mijn toekomstige man, ik word er helemaal wild vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, zijn speciale broeken die ze dragen
Itt gefriendzoned worden. En ik zeg niet dat je het niet leuk vindquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in tegenstelling tot?
ik zeg niet dat ik het niet leuk vind
het viel me gewoon op
Welke rel?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:54 schreef dawg het volgende:
de eerste echte rel is in dit topic inmiddels ook alweer geweest, dus veel verschilt het niet van andere sc's.
rel of discussiequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:54 schreef dawg het volgende:
de eerste echte rel is in dit topic inmiddels ook alweer geweest, dus veel verschilt het niet van andere sc's.
Een politieman trouwen dan he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil zo een broek voor mijn toekomstige man, ik word er helemaal wild van
dan wil ik er ook handboeien enzo bij, gewoon, voor de vorm.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik wil zo een broek voor mijn toekomstige man, ik word er helemaal wild van
eris wel een verschilletje tussen botsende meningen en gesneak met facebooks en je inmengen in het prive leven van mensen etcquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is hier altijd wel e-drama. Zou niet weten welke ineens een rel genoemd mag worden
Ow dat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eris wel een verschilletje tussen botsende meningen en gesneak met facebooks en je inmengen in het prive leven van mensen etc
Dat heeft iets te maken met hoe deze topic en de mensen erin zich aan het ontwikkelen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eris wel een verschilletje tussen botsende meningen en gesneak met facebooks en je inmengen in het prive leven van mensen etc
Ik ben het eerlijk gezegd meer met jou eens in dit geval.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie het niet eens als een rel trouwens, meer als een trieste maar lachwekkende actie van een persoon die overduidelijk geen leven heeft en d'r veel moeite voor over heeft om een relatie te breken van iemand die hij slechts via het internet kent.
was jij het nou?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Supersoep het volgende:
De eerste echte rel in dit topic? Newbies toch.
kruip nou niet meteen weer bibberend onder je steenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:59 schreef kree het volgende:
zullen we weer lief zijn tegen elkaar schatjes?![]()
Helpt meer denk
Dacht ik ook. Er is geen rel aan de gang of zo, gewoon een beetje uitwisseling van meningenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kruip nou niet meteen weer bibberend onder je steen
wie is er in hemelsnaam niet lief voor elkaar? en waar dan?
(behalve ik zelf met deze post)
hij is incognito gegaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens Mrk, wat is er met je ui gebeurt?
4 topics teruglezen terwijl ik eigenlijk aan het werk ben of ff vragen...quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, lees dan gewoon terug ipv het weer naar voren te halen.
Haha als je discussie wil dan kun je het krijgen hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kruip nou niet meteen weer bibberend onder je steen
wie is er in hemelsnaam niet lief voor elkaar? en waar dan?
(behalve ik zelf met deze post)
Rustig rustig, we hebben wat pm berichten op en neer gestuurd. Oh en wat DM.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Itt gefriendzoned worden. En ik zeg niet dat je het niet leuk vind
ik wil geen discussie maar uitlegquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
Haha als je discussie wil dan kun je het krijgen hoor.
Ik ben best wel rechtstreeks.
Maar het was allemaal gelijk weer zo op de man gespeeld net.
Volgens mij heeft dit topic meer liefde nodig![]()
(ja ben een beetje in een verliefdsheid bui nu, heb alleen nog niemand)
k zou het alleen maar leuk voor jullie vinden, jullie passen wel ergens bij elkaar. Maar idd, rustig rustigquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Rustig rustig, we hebben wat pm berichten op en neer gestuurd. Oh en wat DM.
Niks spannends. Dus sorry jongens
Ik hou niet van slechte argumenten Mrk.n. Het is namelijk geen kwestie van moeite. En de moeite die het al kost is het al waard puur om jou te stangen en de vermakelijke posts in dit topic te lezen. Ik doe mensen dus eigenlijk gewoon een plezier. (jou niet, nee)quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie het niet eens als een rel trouwens, meer als een trieste maar lachwekkende actie van een persoon die overduidelijk geen leven heeft en d'r veel moeite voor over heeft om een relatie te breken van iemand die hij slechts via het internet kent.
Vaag zou ik hem niet noemen, hij is vrij direct.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil geen discussie maar uitleg
want ik zie echt geen gemene op de man gespeelde posts?
en je bent gewoon weer ontzettend vaag ipv direct
mij welquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van slechte argumenten Mrk.n. Het is namelijk geen kwestie van moeite. En de moeite die het al kost is het al waard puur om jou te stangen en de vermakelijke posts in dit topic te lezen. Ik doe mensen dus eigenlijk gewoon een plezier. (jou niet, nee)
Nouja laat maar gaan, komt doordat het getyped is allemaal, afentoe haal ik daar misschien net effe teveel uit wat eigenlijk niet zo bedoeld is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil geen discussie maar uitleg
want ik zie echt geen gemene op de man gespeelde posts?
en je bent gewoon weer ontzettend vaag ipv direct
de bibberende steen kwam pas na dat ie zei dat we niet zo gemeen moesten doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vaag zou ik hem niet noemen, hij is vrij direct.
Denk dat het de bibberende steen was die het deed.
Maar kree, doe maar even rustig aan
Hij heeft haar instellingen gewijzigd zodat ze geen berichten meer kan ontvangen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mij wel
ik vond het heel vermakelijk
ga je het nu blijven sturen tot ze het leest?
daar komt ze toch snel genoeg achter als een vriendin haar niet kan pmmen of hoe dat daar ook heet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hij heeft haar instellingen gewijzigd zodat ze geen berichten meer kan ontvangen.
Tijdelijke oplossing voor hem dus.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
Ah het gebitch is weer begonnen, wat leuk.
Nah, valt wel meequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
Ah het gebitch is weer begonnen, wat leuk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Supersoep het volgende:
De eerste echte rel in dit topic? Newbies toch.
probeer er een paar, pm ze naar me en dan kan ik concrete tips gevenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga nu sexy foto's maken voor mijn vriend, hebben jullie nog tips voor bepaalde posities of iets dergelijks.
Ligt er aan of je zelf sexy bent of nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga nu sexy foto's maken voor mijn vriend, hebben jullie nog tips voor bepaalde posities of iets dergelijks.
Niet te revealing, tenzij je ooit graag op het inet wilt staan. Je weet hoe dat soms gaat met foto's van ex-vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Je spaart ze zeker he?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
probeer er een paar, pm ze naar me en dan kan ik concrete tips geven
jullie je pandapunten, ik naaktpicsquote:
Bestaan er van jou ook naaktpics?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie je pandapunten, ik naaktpics
Je hebt toch aardig wat moeite gedaan. Voor jou is het geen moeite omdat je blijkbaar niet veel hebt te doen. Mij heb je d'r verder niet mee maar dat je constant via nieuwe accounts mijn vriendin berichten stuurt en wil toevoegen, vind ik wel vervelend voor mijn vriendin.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van slechte argumenten Mrk.n. Het is namelijk geen kwestie van moeite. En de moeite die het al kost is het al waard puur om jou te stangen en de vermakelijke posts in dit topic te lezen. Ik doe mensen dus eigenlijk gewoon een plezier. (jou niet, nee)
Ha ha. Spaar ze liever niet (de pandapunten)quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jullie je pandapunten, ik naaktpics
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
k zou het alleen maar leuk voor jullie vinden, jullie passen wel ergens bij elkaar. Maar idd, rustig rustig
Vervelend voor je vriendin.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt toch aardig wat moeite gedaan. Voor jou is het geen moeite omdat je blijkbaar niet veel hebt te doen. Mij heb je d'r verder niet mee maar dat je constant via nieuwe accounts mijn vriendin berichten stuurt en wil toevoegen, vind ik wel vervelend voor mijn vriendin.
Echt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je hebt toch aardig wat moeite gedaan. Voor jou is het geen moeite omdat je blijkbaar niet veel hebt te doen. Mij heb je d'r verder niet mee maar dat je constant via nieuwe accounts mijn vriendin berichten stuurt en wil toevoegen, vind ik wel vervelend voor mijn vriendin.
Hangt ervan af hoe goed ik ze beide ken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef debeterebob het volgende:
Maar vraagje he: Als een vriendin van je vriend vreemgaat, en je weet dat, zou je dat je vriend vertellen?
Lezen vanaf hier:quote:
even wachten hoor, ik weet niet of ik hem helder hebquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef debeterebob het volgende:
Maar vraagje he: Als een vriendin van je vriend vreemgaat, en je weet dat, zou je dat je vriend vertellen?
Hangt ervan af of ik die vriendin haar pleziertjes gun (ergo: is het belangrijk genoeg om te zeggen). Als het een complete bitch is, moet ze boeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe goed ik ze beide ken.
Nja zeg dat je ze beide goed kent, maar meer bevriend bent met het mannetje. Dat is de stellingquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
even wachten hoor, ik weet niet of ik hem helder heb
een vriend van mij gaat vreemd, zou ik hem verraden? is dat de vraag?
Nee maar ik zou die vriend van mij wel blijven confronteren met zijn gedrag
en als ie niet kapt en ik trek het niet meer verbreek ik misschien wel de vriendschap
ik vind dat namelijk onacceptabel gedrag... ik verwacht meer van de mensen met wie ik om ga
supersoep en mrk.n of zijn vriendin zijn toch geen vrienden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef debeterebob het volgende:
Goede vrienden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:12 schreef debeterebob het volgende:
Vervelend voor jou zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de situatie denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nja zeg dat je ze beide goed kent, maar meer bevriend bent met het mannetje. Dat is de stelling
hmm lastiger vooral omdat gradatie in vriendschappen natuurlijk gewoon lastig is aan te brengen en ik niet helemaal de situatie voor kan stellenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nja zeg dat je ze beide goed kent, maar meer bevriend bent met het mannetje. Dat is de stelling
Ja het is ook geheel persoons-en situatie afhankelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hangt ervan af of ik die vriendin haar pleziertjes gun (ergo: is het belangrijk genoeg om te zeggen). Als het een complete bitch is, moet ze boeten.
Vraag stond er los van. En ik vind beide acties ook triest...quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
supersoep en mrk.n of zijn vriendin zijn toch geen vrienden?
ik vind ze beiden triest.
Stel dat jij hier zou verkondigen vreemd te gaan en dat altijd te zullen blijven doen. Interesseert me verder geen hol want ik heb totaal geen mening over je. Dat geldt voor 99% hier. Mrk.n is nu eenmaal de uitzondering. Hij mag een keer boeten voor z'n gezeik steeds. Ik mag hem niet, nooit gemogen, en dat is een historie van al zo'n 400 topics.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef dawg het volgende:
[..]
supersoep en mrk.n of zijn vriendin zijn toch geen vrienden?
ik vind ze beiden triest.
Het is dus persoonlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel dat jij hier zou verkondigen vreemd te gaan en dat altijd te zullen blijven doen. Interesseert me verder geen hol want ik heb totaal geen mening over je. Dat geldt voor 99% hier. Mrk.n is nu eenmaal de uitzondering. Hij mag een keer boeten voor z'n gezeik steeds. Ik mag hem niet, nooit gemogen, en dat is een historie van al zo'n 400 topics.
Als ik ze beide goed ken, en ik mag ze beide, dan ga ik die vriend wel aansporen om het op te biechten omdat ik niet voor de persoon ga liegen en ook moeilijk mijn mond kan houden tegen die vriendin, aangezien ik haar dus ook goed ken. Anders voelt het alsof ik haar ook bedonder.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik controleer mijn vriendin sowieso niet en ik heb haar wachtwoord ook niet op die manier 'gekregen', ik moest gewoon een keer iets checken voor haar, en zo geschiedde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:08 schreef Supersoep het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe hij gewoon haar wachtwoord al had. Zij die van hem ook, natuurlijk, maar ik wed erop dat hij ermee begonnen is om dat te vragen en dan om achterdochtigheid te vermijden die van hem ook maar gaf, juist om haar te kunnen controleren terwijl hij zelf sneaky bezig is met twee telefoonnummers.
En dan mij ervan betichten sneu te zijn.
Dat zou ik dus ook niet gaan doenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ze beide goed ken, en ik mag ze beide, dan ga ik die vriend wel aansporen om het op te biechten omdat ik niet voor de persoon ga liegen en ook moeilijk mijn mond kan houden tegen die vriendin, aangezien ik haar dus ook goed ken. Anders voelt het alsof ik haar ook bedonder.
Ellenlange berichten van zes regels? Niet overdrijven nu om mensen aan je kant te krijgen, hè.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik controleer mijn vriendin sowieso niet en ik heb haar wachtwoord ook niet op die manier 'gekregen', ik moest gewoon een keer iets checken voor haar, en zo geschiedde.
Kom op kerel, je bent gewoon supertriest bezig met constant mijn vriendin willen toevoegen op Facebook en ellenlange berichten te sturen. Ben benieuwd hoelang je door blijft gaan.
Dit ja, al vind ik het natuurlijk wel hilarisch.quote:
ook al mag je iemand niet wil dat niet zeggen dat je die persoon kwaad mag berokkenenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Stel dat jij hier zou verkondigen vreemd te gaan en dat altijd te zullen blijven doen. Interesseert me verder geen hol want ik heb totaal geen mening over je. Dat geldt voor 99% hier. Mrk.n is nu eenmaal de uitzondering. Hij mag een keer boeten voor z'n gezeik steeds. Ik mag hem niet, nooit gemogen, en dat is een historie van al zo'n 400 topics.
Ik vind 't niet echt hilarisch eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit ja, al vind ik het natuurlijk wel hilarisch.
Maar dat terzijde.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ze beide goed ken, en ik mag ze beide, dan ga ik die vriend wel aansporen om het op te biechten omdat ik niet voor de persoon ga liegen en ook moeilijk mijn mond kan houden tegen die vriendin, aangezien ik haar dus ook goed ken. Anders voelt het alsof ik haar ook bedonder.
get over it. als je je alles wat op internet staat persoonlijk aantrekt zul je nog een zwaar leven krijgen. verder blijft het natuurlijk een trieste actie omdat je hem alleen kent van zijn postgedrag. ik vind hem ook suf overkomen maar wie zegt dat hij in het echt ook zo is? of dat hij uberhaupt de waarheid vertelt over die zogenaamde date? en dan nog. het is je broer niet die jouw vriendin probeert te versieren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
ik zou sowieso niet voor een ander liegenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kunt mijn vriendin een bericht sturen met de vraag hoe ik aan haar wachtwoord kom, natuurlijk. Wat een type ben jij, werkelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ellenlange berichten van zes regels? Niet overdrijven nu om mensen aan je kant te krijgen, hè.
Verder moet je niet zo liegen, want je hebt al eerder in dit topic aangegeven bij dezelfde of een andere meid dat je haar inbox had leeggemaakt, waar iedereen dus ook over viel.
Iemand die zegt dat ie altijd wel met anderen zal afspreken en dingen voor zijn vriendin zal verbergen omdat ie nou zo eenmaal is en dan ook nog zo arrogant is om te denken dat zijn vriendin er nooit achter komt wordt een lesje geleerd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind 't niet echt hilarisch eerlijk gezegd...
Volgens mij lees je selectief of kan je juist helemaal niet lezen als ik in m'n post zeg dat 99% van de mensen hier me niet interesseren. Ik zal me graag mengen in discussies en m'n mening geven, maar verder dan dat hoef ik niet te gaan. Tenzij je het gewoonweg verdiend in het geval van mrk.n.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
get over it. als je je alles wat op internet staat zul je nog een zwaar leven krijgen. verder blijft het natuurlijk een trieste actie omdat je hem alleen kent van zijn postgedrag. ik vind hem ook suf overkomen maar wie zegt dat hij in het echt ook zo is? of dat hij uberhaupt de waarheid vertelt over die zogenaamde date? en dan nog. het is je broer niet die jouw vriendin probeert te versieren.
en iedereen die dat serieus neemt, damn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat ie altijd wel met anderen zal afspreken en dingen voor zijn vriendin zal verbergen omdat ie nou zo eenmaal is en dan ook nog zo arrogant is om te denken dat zijn vriendin er nooit achter komt wordt een lesje geleerd.
Tsja dat vind ik grappig.
LOOOOOOOLquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:25 schreef debeterebob het volgende:
Ooh en Rhubarbje is lief; lijkt me echt iemand die niemand ooit iets kwaad wil doen
Kan je hier niet beter van intense haat sprekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik mag hem niet, nooit gemogen, en dat is een historie van al zo'n 400 topics.
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
en iedereen die dat serieus neemt, damn.
als alles wat op fok staat waar is heeft de gemiddelde fokker een pik van 25cm. right.
Dit is topicreeks nummer 500 bijna. Je post hier vanaf 450 ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
als alles wat op fok staat waar is heeft de gemiddelde fokker een pik van 25cm. right.
Ik loop langer hier mee dan jij en ik weet dondersgoed dat mrk geen een of ander relkloontje is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef dawg het volgende:
[..]
je mist mijn punt volledig. maar dat geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij lees je selectief of kan je juist helemaal niet lezen als ik in m'n post zeg dat 99% van de mensen hier me niet interesseren. Ik zal me graag mengen in discussies en m'n mening geven, maar verder dan dat hoef ik niet te gaan. Tenzij je het gewoonweg verdiend in het geval van mrk.n.
Als je systematisch jezelf zo bloot geeft en wangedrag toegeeft, van vreemdgaan, oppervlakkigheid en stalkerigheid aan toe, dan bijt karma je een keer flink in je kont. Dat één of andere newbie zonder voorkennis van de geschiedenis in deze reeks het dan niet zo geweldig vindt, doet me verder weinig.
Kleine moeite voor me om z'n vriendin op de hoogte te brengen dat hij via één of ander zelfbenoemd 'onmogelijk te achterhalen' plan haar wil bedriegen. Ik vind het wel leuk zo.
Nee, niet echt. Ik ben het namelijk vergeten zodra ik m'n browser uitzet. Het gaat niet zo ver dat ik broedend achter een bureau zit met een uitgeprinte foto van hem aan m'n muur, vol met dartpijlgaatjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je hier niet beter van intense haat spreken
Ik mag zoveel mensen niet, maar om nou de moeite nemen om iemand personelijk aan te vallen? Gaat me veel te ver. Vind ik tevens zonde van mijn tijd
Nu spreek ik over het dagelijks leven he.
ik post al vanaf 2001 op fok dus weet echt wel hoe dingen op fok gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit is topicreeks nummer 500 bijna. Je post hier vanaf 450 ofzo?Ga dan niet de wijsneus uithangen. We zijn al voorbij het ''mrk.n is een troll, hij liegt gewoon'' stadium. Want dat dachten we inderdaad eerst ook.
Ik gok dat de mensen hier het niet met je eens zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:25 schreef debeterebob het volgende:
Ooh en Rhubarbje is lief; lijkt me echt iemand die niemand ooit iets kwaad wil doen
Ik prik er blijkbaar snel doorheenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok dat de mensen hier het niet met je eens zijn
Maar het is wel de reputatie die ik irl heb ja
ik ook welquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat ie altijd wel met anderen zal afspreken en dingen voor zijn vriendin zal verbergen omdat ie nou zo eenmaal is en dan ook nog zo arrogant is om te denken dat zijn vriendin er nooit achter komt wordt een lesje geleerd.
Tsja dat vind ik grappig.
Leg het even uit. Je mening als obscure nieuwkomer wordt namelijk zeer serieus genomen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef dawg het volgende:
[..]
je mist mijn punt volledig. maar dat geeft niet hoor.
Ik vind je ook wel lief. Ook al troll je mequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik gok dat de mensen hier het niet met je eens zijn
Maar het is wel de reputatie die ik irl heb ja
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben het namelijk vergeten zodra ik m'n browser uitzet. Het gaat niet zo ver dat ik broedend achter een bureau zit met een uitgeprinte foto van hem aan m'n muur, vol met dartpijlgaatjes.
Kan dit niet via DM of zo??quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leg het even uit. Je mening als obscure nieuwkomer wordt namelijk zeer serieus genomen.
je maakt jezelf gewoon belachelijk door je zover te laten meeslepen om wat een of andere mongool op internet zet. of ie nou een relkloon is of een onzekere jota die alles bij elkaar liegt, maakt geen verschil.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Leg het even uit. Je mening als obscure nieuwkomer wordt namelijk zeer serieus genomen.
Want? Je hebt iets ontopics wat je graag wilt bespreken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan dit niet via DM of zo??
dawg diacussieert zelden over dm helaas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oh troll ik je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel lief. Ook al troll je me
Man geniet gewoon van dit gebitch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want? Je hebt iets ontopics wat je graag wilt bespreken?
wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dawg diacussieert zelden over dm helaas.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik liever zie dat het weer over versieren gaat, zoals ik eerder al heb aangegeven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
vind Ik wel leuk hoorquote:
Geen van die beide opties.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
je maakt jezelf gewoon belachelijk door je zover te laten meeslepen om wat een of andere mongool op internet zet. of ie nou een relkloon is of een onzekere jota die alles bij elkaar liegt, maakt geen verschil.
ah en die keren dat je zegt ik ga boodschappen doen of meer van die zinloosheid gingen op wat voor manier over versieren?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik liever zie dat het weer over versieren gaat, zoals ik eerder al heb aangegeven.
Jij hebt liever zo veel mogelijk e-drama zie ik?
Ja, ik vermaak me prima.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik liever zie dat het weer over versieren gaat, zoals ik eerder al heb aangegeven.
Jij hebt liever zo veel mogelijk e-drama zie ik?
Dit. Je laat jezelf kennen, Supersoep. Ik wéét dat je mij niet mag maar om in mijn privéleven te gaan spitten gaat ver. Het is triest.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
je maakt jezelf gewoon belachelijk door je zover te laten meeslepen om wat een of andere mongool op internet zet. of ie nou een relkloon is of een onzekere jota die alles bij elkaar liegt, maakt geen verschil.
Kennelijk bij hem wel, anders had je ook wel je browser uitgezet en hem vergeten toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben het namelijk vergeten zodra ik m'n browser uitzet. Het gaat niet zo ver dat ik broedend achter een bureau zit met een uitgeprinte foto van hem aan m'n muur, vol met dartpijlgaatjes.
je komt me bekend voor als een diacussierende relnicht. Die dit wel vaker doet. Of Ik vergis me en dan kusjekroel enzoquote:
ik weet alleen ff niet wat ik heb gedaan!quote:
Stappen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
iemand een ander onderwerp ??? Wat gaan jullie het weekend doen ??
Dat gaf ik alleen maar aan omdat ik midden in een discussie zat en niet halverwege wou "verdwijnen", slimpoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah en die keren dat je zegt ik ga boodschappen doen of meer van die zinloosheid gingen op wat voor manier over versieren?
High-five sister.quote:
Ziek zijn denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
Je doet alsof ik oprecht geraakt ben door z'n posts, dat ik dit doe uit verontwaardiging. Nee, het is voornamelijk vermakelijk. Jij die mij wil uitleggen hoe het internet / FOK werkt is overigens net zo vermakelijk, keep it up. Ik krijg ineens allemaal nieuwe inzichten die ik hiervoor niet had.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Dawg is al jaren dawgquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je komt me bekend voor als een diacussierende relnicht. Die dit wel vaker doet. Of Ik vergis me en dan kusjekroel enzo![]()
Of lanparty, of zaterdag niks en zondag bezoek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
Vanavondquote:
oeh sister!quote:
zo kom je op me over. ik leg niet uit hoe het hier werkt, ik weet hoe het op fok werkt, ondanks dat anderen zeggen dat ik pas 50 delen meepost. de meeste sc's zijn min of meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je doet alsof ik oprecht geraakt ben door z'n posts, dat ik dit doe uit verontwaardiging. Nee, het is voornamelijk vermakelijk. Jij die mij wil uitleggen hoe het internet / FOK werkt is overigens net zo vermakelijk, keep it up. Ik krijg ineens allemaal nieuwe inzichten die ik hiervoor niet had.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
alle andere opties maken ook geen verschil. althans, voor mij.
lannenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of lanparty, of zaterdag niks en zondag bezoek.
Zondagavond moet ik weer iemand helpen slepen
huh , is dit omgekeerde wereld ofzo ?? Meestal ga je niet stappen.quote:
Oh oh ben je vandaag jarig?!?!quote:
Meestal heb ik ook niemand om mee te stappen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
huh , is dit omgekeerde wereld ofzo ?? Meestal ga je niet stappen.
Ik hou het dit weekend lekker rustig een vriend komt bij me en zondag lootjes trekken met de familie .
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dawg is al jaren dawg
en fel ja maar geen relnicht
Spitten? Je loopt het zelf vrolijk te vermelden hier allemaal. Je doet alsof ik al je kennissen in je privésfeer aan het interviewen ben om sappige details te vergaren. Nigga please.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit. Je laat jezelf kennen, Supersoep. Ik wéét dat je mij niet mag maar om in mijn privéleven te gaan spitten gaat ver. Het is triest.
Ik heb een hoed op nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh sister!
cool
ik voel me vet hip nu
*hip dansje doet*
ik moet een muts gaan kopen nu
Nee joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh oh ben je vandaag jarig?!?!
ben ik dat vergeten? nee toch?
Kusjekroelquote:
oh ff opnieuw quoten hoor, die edit moet worden vastgelegd voor het nageslachtquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent inderdaad echt een schatje.
Leuk dat het dan eindelijk toch eens gebeurd hoop dat je heel gezellig hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal heb ik ook niemand om mee te stappen.
Heb ik al verteldquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
Je houdt je anders wel erg met mij bezig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Spitten? Je loopt het zelf vrolijk te vermelden hier allemaal. Je doet alsof ik al je kennissen in je privésfeer aan het interviewen ben om sappige details te vergaren. Nigga please.![]()
Ik heb niet hoeven spitten, ik heb enkel info die onbedoeld op m'n pad kwam hier proberen door te spelen aan je vriendin die wel recht heeft op de waarheid.
Ik heb ook een hoed! staat kei leuk maar ik weet nooit wanneer ik hem op zal doenquote:
dan ga Ik zelfs wel meequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan wordt je 18 he.
Ik stel voor dat we dan ook gaan stappen in Amsterdam
ohquote:
Ik vind het nou niet echt iets om te vieren maar goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan wordt je 18 he.
Ik stel voor dat we dan ook gaan stappen in Amsterdam
speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ff opnieuw quoten hoor, die edit moet worden vastgelegd voor het nageslacht
Ik heb er 4 en heb ee praktisch altijd een op tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoed! staat kei leuk maar ik weet nooit wanneer ik hem op zal doen
Maar krijg ik nu een mooie kaart voor mijn verjaardag?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh
naja ik had tenminste iets onthouden (dat je ooit jarig zult zijn)
goed voor de koude oortjes lijkt mequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb er 4 en heb ee praktisch altijd een op tegenwoordig
kom maar op met dat thuisadresquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar krijg ik nu een mooie kaart voor mijn verjaardag?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt iets om te vieren maar goed.
hoed trek je niet over je orenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed voor de koude oortjes lijkt me
whiskey en wodka enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
je wordt 18, je mag je rijbewijs halen enzo.
Er zitten alleen maar pluspunten aan
weer een jaar dichter bij de dood! kei plus!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
je wordt 18, je mag je rijbewijs halen enzo.
Er zitten alleen maar pluspunten aan
Niet met jou, met je vriendin. Pas maar op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je houdt je anders wel erg met mij bezig.Focus je eens op je studie, voordat je het weet heb je een schuld.
niet zo pessimistisch hequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weer een jaar dichter bij de dood! kei plus!
nee maar het streamlined zo de lucht en zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hoed trek je niet over je oren
Pessimistquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weer een jaar dichter bij de dood! kei plus!
Dat is waar. Niet zo dromen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet met jou, met je vriendin. Pas maar op.
Ik weetquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het streamlined zo de lucht en zo
en er komt een lucht van boven en het maakt van boven alles warm en dat drupt dan zo naar beneden
naja je snapt me wel
aah ja!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:40 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens Rhubarbje moet zich nu wel heel geliefd voelen na al dat kusjekroel
ga Ik wel eerst even een slaapzak en telelens voor mijn fototoestel halenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah ja!
maakt een saaie dag weer wat vrolijker
voel je trouwens vooral welkom om bij mijn andere aanbidders te gaan liggen
ze liggen in het bosje links voor het keukenraam
Er staat:quote:
Ik zou nu willen zeggen dat ik al een vriendin heb...quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah ja!
maakt een saaie dag weer wat vrolijker
voel je trouwens vooral welkom om bij mijn andere aanbidders te gaan liggen
ze liggen in het bosje links voor het keukenraam
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat:
Zoe bie or not zoe bie iz not ze kwestion....ze kwestion iz, iz zer enniezing zoe drink!
wie weet vind je iemand in het bosje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou nu willen zeggen dat ik al een vriendin heb...
Nee, maar het kan me ook niet echt schelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
-1 voor jou, je weet wel waarom
Nee, want het enige wat jou kan schelen is zoveel mogelijk e-dramaquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar het kan me ook niet echt schelen.
+1, sterke aardbeiquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar het kan me ook niet echt schelen.
-1, boze koffiequote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want het enige wat jou kan schelen is zoveel mogelijk e-drama
Je zit vooral veel op te jutten, daar houd ik niet van
hier ook +1quote:
Eerste die het ziet en uitspreekt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hoeveel staat het nu?quote:
tik em aan meidquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hier ook +1
zo nu sta je op zijn minst 1 punt boven wat je stond toen die magnetron punten van je in dacht te nemen
volgena mij staat aardbei.voorquote:
Ah gossie, kusje erop?.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
waarom doe Jij niet mee dan?quote:
Dat ik e-drama vermakelijk vindt in dit geval, betekent niet dat dat het enige is wat mij kan schelen. Enorm domme uitspraak eigenlijk, gezien mijn postverleden hier in dit topic.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet eens met opzet.quote:Je zit vooral veel op te jutten, daar houd ik niet van
aah tikquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
serieus hier begin ik echt een get a life gehalte van te krijgen hoor
Wie is dit?quote:
ach dat is heel fok tochquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
Meen je dat nou ???quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef formerjellybean het volgende:
dan maak Ik je wel even natquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah tik
whaha sorry ik vond hem te droog zelf
Je komt vrijwel nooit met dingen die on-topic zijn en steekt meer energie in het terughalen van oude quotes om je mening kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ik e-drama vermakelijk vindt in dit geval betekent niet dat dat het enige is wat mij kan schelen. Enorm domme uitspraak eigenlijk, gezien mijn postverleden hier in dit topic.
Dawg, je moet even zeggen of ik het goed doe.quote:
nice one!quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je komt vrijwel nooit met dingen die on-topic zijn en steekt meer energie in het terughalen van oude quotes om je mening kracht bij te zetten.
Zelf vind ik e-drama wel grappig soms, maar het basisschoolgehalte vind ik maar niks. Ben dan ook een stuk ouder dan jij, zal wel iets puberaals zijn of zo (meer gericht aan de mensen hier die zich door mij aangesproken voelen. Das dus wel incluus aardbei)
Ik steun mrk.n helemaal niet. Zoals ik al zei ik heb niks met het hoge basisschoolgehalte in deze topic zoals die er nu isquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dawg, je moet even zeggen of ik het goed doe.
De bovenste smiley is een veelgebruikte strategische zet (en favoriet van Mrk.n) om de nadruk te leggen of de indruk te wekken dat hij steun heeft tegen zijn vijanden in het topic. Al daalt het hier weer wat in waarde omdat het afkomstig is van formerjellybean, die discussies nooit volledig snapt en dus heb je er qua steun ook niet zoveel aan.
ik ben ook een dinosaurus en vind het ook grappigquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je komt vrijwel nooit met dingen die on-topic zijn en steekt meer energie in het terughalen van oude quotes om je mening kracht bij te zetten.
Zelf vind ik e-drama wel grappig soms, maar het basisschoolgehalte vind ik maar niks. Ben dan ook een stuk ouder dan jij, zal wel iets puberaals zijn of zo (meer gericht aan de mensen hier die zich door mij aangesproken voelen. Das dus wel incluus aardbei)
Zucht.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik steun mrk.n helemaal niet. Zoals ik al zei ik heb niks met het hoge basisschoolgehalte in deze topic zoals die er nu is
Klinkt niet bekend, sorry.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Basisschoolgehalte heeft het hier altijd al gehad. Of het nu slowchat is, of relletjes als deze...quote:Zelf vind ik e-drama wel grappig soms, maar het basisschoolgehalte vind ik maar niks. Ben dan ook een stuk ouder dan jij, zal wel iets puberaals zijn of zo (meer gericht aan de mensen hier die zich door mij aangesproken voelen. Das dus wel incluus aardbei)
Werkelijk, jij hebt echt frustraties.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dawg, je moet even zeggen of ik het goed doe.
De bovenste smiley is een veelgebruikte strategische zet (en favoriet van Mrk.n) om de nadruk te leggen of de indruk te wekken dat hij steun heeft tegen zijn vijanden in het topic, al boeit de opmerking ansich hem geen klote. Al daalt het hier weer wat in waarde omdat het afkomstig is van formerjellybean, die discussies nooit volledig snapt en dus heb je er qua steun ook niet zoveel aan.
Er zijn zo'n zeven anderen in het topic, als ik even snel denk, die dit ook weten. Waaronder natuurlijk dawg. Het internet is een spel, man. Je moet de regels kennen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Werkelijk, jij hebt echt frustraties.
Ik zit hier omdat ik moeite heb met versieren...kijk een naar de TTquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt niet bekend, sorry.
[..]
Basisschoolgehalte heeft het hier altijd al gehad. Of het nu slowchat is, of relletjes als deze...
En je blijft hangen dus blijkbaar vind je het toch wel leuk.
Leg eens uit, want ik snap je niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zucht.![]()
Kijk dat bedoel ik. Aan sommige mensen heb je niks, die snappen het gewoon niet. Gefeliciteerd, je bent er zo één.
waarom is het meteen basisschool?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik steun mrk.n helemaal niet. Zoals ik al zei ik heb niks met het hoge basisschoolgehalte in deze topic zoals die er nu is
Nee dat is verspilde moeite. Dan stuur ik liever Mrk.n's vriendin weer een berichtje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap je niet.
Leg maar uit
Basisschoolquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is het meteen basisschool?
ja ik vind het te ver gaan wat supersoep heeft gedaan
net zoals ik het te ver vind gaan hoe mrk zijn vriendin behandeld
maar het is nou eenmaal gebeurd en dan ga ik er lekker van genieten hoor
met taaitaai want ik heb geen popcorn helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |