SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Maar behalve dat we tot morgenochtend in Amsterdam blijven, dus zaterdag brak zijn. Is er ook een vriendin bij me tot maandagochtend. En zondag ga ik nog naar Hans Liberg en uit eten bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar ik wist dat je plannen had.
Jij hebt een tof weekendquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar behalve dat we tot morgenochtend in Amsterdam blijven, dus zaterdag brak zijn. Is er ook een vriendin bij me tot maandagochtend. En zondag ga ik nog naar Hans Liberg en uit eten bij de Italiaan.
Leuk heb een keer een try-out gezien van een voorstelling.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar behalve dat we tot morgenochtend in Amsterdam blijven, dus zaterdag brak zijn. Is er ook een vriendin bij me tot maandagochtend. En zondag ga ik nog naar Hans Liberg en uit eten bij de Italiaan.
Ik weet het niet eigenlijk, mijn ouders vinden hem tof, dus we gaan eens kijken, lijkt me wel grappig. Voorstelling heet "ick Hans Liberg".quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk heb een keer een try-out gezien van een voorstelling.
Wat doet ie nu?
OK, toen ik er was had ie zeg maar lijsten hangen op het podium met nummers.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk, mijn ouders vinden hem tof, dus we gaan eens kijken, lijkt me wel grappig. Voorstelling heet "ick Hans Liberg".
Ja, Supersoep.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
En weten we al wie de vriendin van mrk heeft gefacebookt?
Ja inderdaad dat ook jah.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Hans liberg is gaaf! Wil ik ook nog eens heen.
Bizar ook dat hij alles uit zijn hoofd kan spelen.
serieus?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, Supersoep.
Hij heeft me zelfs bewijs geDMd.
Ja, echt respect daarvoor. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef ook_gek het volgende:
Hans liberg is gaaf! Wil ik ook nog eens heen.
Bizar ook dat hij alles uit zijn hoofd kan spelen.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
tof
heb ik daar nog een rel over gemist?
jammer
Dat is die voor stelling met de nokia tune. Die is echt geweldig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat ook jah.
Hij had echt een lijst met 100 nummers toen hahaha alles uit het hoofd.
Nou mij lukt het niet. Ben al blij als ik een nummer met 3 akkoorden kan onthouden.
Ja klopt, maar ik zag de try-out natuurlijk, weet niet wat ie er uiteindelijk van gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is die voor stelling met de nokia tune. Die is echt geweldig!
en volgens mij ook met dat randstad uitzendbureau deuntjequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is die voor stelling met de nokia tune. Die is echt geweldig!
Die tune is ergens in 1600 al geschreven of zo iets door een bekende componist. Hij heeft ook een groot deelquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik zag de try-out natuurlijk, weet niet wat ie er uiteindelijk van gemaakt heeft.
Dat weet ik niet zeker meer. Maar ging over dat muziek vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en volgens mij ook met dat randstad uitzendbureau deuntje
Klopt ook ja die van tiesto haha dat zat er ook in jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker meer. Maar ging over dat muziek van
Vroeger nu nog gebruikt word. Zet er een beat onder en je hebt een hit. Gaat ie dat nummer van tiesto spelen. Eerst normaal en dan met een beat
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt ook ja die van tiesto haha dat zat er ook in ja
Maar dat is een klassiek nummer origineel.
Volgens mij is dat het geworden.
Denk toch dat er veel zijn die niet weten dat het een klassiek stuk is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
iedereen weet toch wel dat tiesto niet zelf het adagio gedeelte heeft geschreven
alleen al de naam...
naja
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
Horoscoop: "vriendschap verandert in liefde"
Zie je wel, Myra gaat van me houden.
Waar naar toe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef Moonwalk het volgende:
ik moet zometeen 6 uur lang reizen![]()
![]()
dat wordt mobiel fokken
ik moet even naar de andere kant van het land, wat ophalen en weer terug. in 2012 moet ik echt een keer mn rijbewijs gaan halenquote:
Maar 6 uur reizen hahaha dan kun je in Afrika zitten onderhand.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik moet even naar de andere kant van het land, wat ophalen en weer terug. in 2012 moet ik echt een keer mn rijbewijs gaan halen
waar woon je dan? zo groot is nederland niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik moet even naar de andere kant van het land, wat ophalen en weer terug. in 2012 moet ik echt een keer mn rijbewijs gaan halen
[zeur-zeik-zeur]quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Maar 6 uur reizen hahaha dan kun je in Afrika zitten onderhand.
Geldt voor zoveel trance nummers. Dat bekende "sensation white theme" bijvoorbeeld ook. De echt coole dramatische trancestukken zijn meestal gewoon slim jatwerk. En dan ook nog 5 jaar later een '2010' versie uitbrengenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:01 schreef kree het volgende:
Denk toch dat er veel zijn die niet weten dat het een klassiek stuk is.
JA ov sucks nou snel je rijbewijs maar halen danquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[/zeur-zeik-zeur]
Ik woon niet in een dorp hoorik moet eerst met de tram en dan met de trein, als ik dan daar aankom moet ik met de bus en dan weer terug met de bus en dan weer in de trein en dan weer in de tram naar huis. tel alle reistijden van 2xtram 2xbus en 2xtrein met overstappen tijdens de treinreizen en de tijden die je op de bussen en trams moet wachten allemaal bij elkaar op, en je zit op 6 uur reizen heen en terug van deur tot deur. [/zeur-zeik-zeur]
wel hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
waar woon je dan? zo groot is nederland niet hoor.
ga je me ff brengen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
volgende maand heb ik 14 jaar mijn rijbewijs.
je zei net tram, hier in het zonnige zuiden rijden geen trams. dus dan moet je alsnog eerst met het ov.quote:
Ja precies en die liberg zecht het goed, het is er een beat onder zetten en het tempo wat ophogen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geldt voor zoveel trance nummers. Dat bekende "sensation white theme" bijvoorbeeld ook. De echt coole dramatische trancestukken zijn meestal gewoon slim jatwerk. En dan ook nog 5 jaar later een '2010' versie uitbrengen
Je snapt er niks vanquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:22 schreef dawg het volgende:
[..]
je zei net tram, hier in het zonnige zuiden rijden geen trams. dus dan moet je alsnog eerst met het ov.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Gemaaktquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies en die liberg zecht zegt het goed, het is er een beat onder zetten en het tempo wat ophogen.
Maarja goed bedoel er zitten geen rechten meer op die muziek volgens mij, dus het kan gewoon.
Maar het is inderdaad gewoon jatwerk ja
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je snapt er niks vanje moet me natuurlijk thuis ophalen
wist ik wel, en daar heb ik mooi vakkundig omheen geluld heh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]horoscopen nee ik geloof er niet in.
Ja iddquote:
Haha de modjes worden boos hoor als we zo door gaan met muziekquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef Catbert het volgende:
Meh, nu zit ik naar mooie stukken te zoeken op Youtube... Ook zo lekker dramatisch:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |