Kopje koffie neem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
Poes kruipt weer buikschuivend over de grond. Haar grootse bangmaker is er weer: de glazenwasser.
zooo'n leuke film!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, jullie hadden een paar jaar geleden Lars and the Real Girl gezien, toch? Heb de film gister gezien, was wel aardig.Ben fan van de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
Kan me er eerlijk gezegd niks van herinneren. Weet dus niet of we die gezien hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, jullie hadden een paar jaar geleden Lars and the Real Girl gezien, toch? Heb de film gister gezien, was wel aardig.Ben fan van de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
vol goede moed verder..voel me een faalhaasquote:Geachte mevrouw den Haan,
Wij danken u hartelijk voor de gesprekken. Helaas moeten wij u mededelen dat de keuze niet op u gevallen is. Na een zorgvuldige afweging hebben wij besloten om met een van de andere kandidaten verder te gaan.
Ach gossie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
knoop in mn maag, brok in mn keel. mail snoep;
Je bent geen faalhaas! Gewoon verder solliciteren. En hoe zit het met de begeleiding vanuit het UWV? Is er een persoonlijke coach/begeleider aangesteld omdat je nog onder het jongerenprogramma valt?quote:vol goede moed verder..voel me een faalhaas
Balenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vol goede moed verder..voel me een faalhaas
hele slechte begeleiding; ze vergeet afspraken, mailt nooit terug en laatst had ik een afspraak vervroegd en hebben we toen elkaar gesproken; belt ze op de oorspronkelijke afspraakdag waar ik was terwijl we dus al hadden gesproken, ik haar daarna had gemaild met de vraag voor een nwe afspraak en nooit mail terugkreeg. zegt ze uit schuldgevoel: 'oh ik had deze nog in mn agenda staan dus dacht dat ie door ging. maar je kon waarschijnlijk vandaag toch niet'. jawel, ik kon wel maar die afspraak was dus vervroegd en daarna kreeg ik nooit mail terug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
[..]
Je bent geen faalhaas! Gewoon verder solliciteren. En hoe zit het met de begeleiding vanuit het UWV? Is er een persoonlijke coach/begeleider aangesteld omdat je nog onder het jongerenprogramma valt?
ik kreeg hoop na 2 tweede gesprekken en dat ze dan voor anderen kiezen voelt klotequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Balen
Als iedereen een faalhaas is die af en toe afgewezen wordt, zijn er een boel faalhazen.
Je kunt daarover misschien even contact opnemen met iemand anders dan jouw persoonlijke werkcoach en vragen naar een andere begeleider?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hele slechte begeleiding; ze vergeet afspraken, mailt nooit terug en laatst had ik een afspraak vervroegd en hebben we toen elkaar gesproken; belt ze op de oorspronkelijke afspraakdag waar ik was terwijl we dus al hadden gesproken, ik haar daarna had gemaild met de vraag voor een nwe afspraak en nooit mail terugkreeg. zegt ze uit schuldgevoel: 'oh ik had deze nog in mn agenda staan dus dacht dat ie door ging. maar je kon waarschijnlijk vandaag toch niet'. jawel, ik kon wel maar die afspraak was dus vervroegd en daarna kreeg ik nooit mail terug.
banenmarkt uitnodiging was ze ook vergeten terwijl dat voor mij verplicht is om bij te wonen.. er is meer fout dan goed gegaan en ben het al gewend.
veel plezier, lekker koud waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, wij vertrekken richting Hamburg
Veel plezier en eet smakelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, wij vertrekken richting Hamburg
ff rouwmomentje, morgen weer volle moed verderquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Over een halve autist die een Real Doll thuis laat bezorgen en net doet alsof het z'n vriendin is. Z'n broer, schoonzus en dorp helpen hem op den duur daarbij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me er eerlijk gezegd niks van herinneren. Weet dus niet of we die gezien hebben.
Maar afspraak is afspraak, ook al ben je een coach voor 100 werkzoekenden. Dan moet je die afspraak anders niet maken en verkeerde verwachtingen laten wekken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Stel je er niet teveel van voor G. Begeleiding vanuit UWV werkbedrijf bij werkloosheid is echt heel marginaal anno 2011. Pas als je langdurig werkloos bent wordt het wat intensiever. Politieke keuzes, werkloze burger moet zichzelf redden.
geeft niet hoor maar ze eisen wel 2 brieven per week die ik in een werkmap moet stoppen zonder inloggegevens te geven zodat ik dat daarin stop. kom ik voor uitleg; ligt het systeem eruit (kan gebeuren), maken een nwe afspraak over 2 weken want eerder kan ze niet en na 1 week ligt er een brief in de bus dat ik niks in mn werkmap heb gestopt. pffff.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Stel je er niet teveel van voor G. Begeleiding vanuit UWV werkbedrijf bij werkloosheid is echt heel marginaal anno 2011. Pas als je langdurig werkloos bent wordt het wat intensiever. Politieke keuzes, werkloze burger moet zichzelf redden.
Ik dacht dat er een speciaal actieplan was om werkloze jongeren tot 27 jaar intensief te begeleiden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Volgens mij is dat gemeente idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:32 schreef TAV74 het volgende:
@Steer: uiteraard! Maar daar had ik het toch niet over?
@Golfer: Ja, maar dat zit vooral bij gemeentes dacht ik? Zo goed ken ik die tak van sport niet.
Geen andere geschikte kandidaten op het oog?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....diegene die ik probeerde aan te nemen, is deze week in sneltreinvaart door een soll. procedure gegaan bij een ander bedrijf. Dat bedrijf neemt vanmiddag een beslissing en wil dan van haar horen of ze wil of niet. Vandaag of anders maandag nog. En onze soll. procedure gaat pas eind volgende week worden afgerondTeleurstellend dit
Balenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen andere geschikte kandidaten op het oog?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Uitbesteden aan detacherings- of uitzendbureau met de optie iemand na een paar maanden zelf over te nemen in vaste dienst?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
NopeEn in een wervingsproces gaan we nooit meer op tijd voor 1 januari iemand vinden
Freelance opdrachtje voor je golfer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitbesteden aan detacherings- of uitzendbureau met de optie iemand na een paar maanden zelf over te nemen in vaste dienst?
Nee, ik speel geen burootje meer. Ik help alleen op vrijwillige basis sollicitanten met wat adviezen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
Freelance opdrachtje voor je golfer?
Da's idd een optie maar dat zoekt HR maar fijn uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitbesteden aan detacherings- of uitzendbureau met de optie iemand na een paar maanden zelf over te nemen in vaste dienst?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ze is echt een perfecte kandidate. Ook voor meer activiteiten dan IT.
Jij bofkntquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef MissHobje het volgende:
Goeiesmiddags![]()
Jagärtrut gefeliciteerd![]()
Verder lekker aan de schoonmaak hier op mijn enige vrije dag
ik was gister hierquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bofkntIk hoef dinsdag pas weer te werken
Vanavond lekker naar Crossing Border
En ik heb besloten te gaan fietsen naar Den Haag. Met het OV terug kost me net zoveel tijd
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bofkntIk hoef dinsdag pas weer te werken
Vanavond lekker naar Crossing Border
En ik heb besloten te gaan fietsen naar Den Haag. Met het OV terug kost me net zoveel tijd
Ja. Ik las er leuke recensies overquote:
I knowquote:
Erg coolquote:
Doen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
OK... Wij gaan boskippen doen in de vinex stad verderop.
Er wonen > 40.000 mensen.
Er zijn 2 AH 1 jumbo 1 C 1000 en nóg een aantal supers met bijbehorende
P garages en pleinen.
Hoe groot is de kans dat je op vrijd.middag half vijf geparkeerd staat naast
de auto van (schoon) ouders.
Zal ik toch maar een staatslot kopen?
Ohja! Je ging fietsen over de dijk bij Pettenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef LieLie het volgende:
Onderweg naar Noord-Holland voor het weekend
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Je ging fietsen over de dijk bij Petten![]()
succes
![]()
zo lief, forumlid die dicht bij de meiden van de overleden moeder woont heeft een pracht bloemstuk laten samenstellen en voorgeschoten
kan me voorstellen dat dat wel erg gaaf is om te doen. Even nagenieten met een glaasje wijnzou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier Lie!
Nou dat was me het dagje wel als lid van de blauwe brigade
Er zijn nog best veel dingen die opgelost moeten worden, en het is voor iedereen heel erg wennen natuurlijk en je kan je neus niet laten zien of ze grijpen je bij je kladden.
Ik had me om 3 uur even verstopt met een kopje thee en even zitten.
Maandag weer, het is heftig maar erg tof om er deel van uit te maken!
Eh die had ik al voor me staan toen ik thuis kwam. En g had heerlijk gekooktquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef TAV74 het volgende:
kan me voorstellen dat dat wel erg gaaf is om te doen. Even nagenieten met een glaasje wijnzou ik zeggen
Wij willen ook terug naar Grunquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef AnneX het volgende:
Voordeeltje voor Bluesssie...een heel weekend om af te kicken.
Zou best in Grun willen wonen.
Nu de week van de smaak en Grun is de hoofdstad.
Net in een oude nrc een leuke recensie gelezen over toet.nu
Altijd leuk om toeten te maken.
En Lie gaat als een speer. Lof
Akoestisch is altijd fijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een toffe avond alLaura Marling, Heather Nova, Frank Turner en dEUS akoestisch. Zo nog ff dEUS normaal zien en dan naar huis fietsen
Lekker langs het strand lopen, morgen chique eten voor de verjaardag van mijn vent en dan zondag rustig terug tuffen. FF weekendje weg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ga je doen Piet? Lekker weekendje zomaar?
(niet alles nagelezen)
De Zweedse versie van Anders Breivik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Jagärtrut het volgende:
We hebben het spel gelijk geinaugreerd, en zie hier een actiefoto:
[ afbeelding ]
Dit ook ff gemist.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geeft niet hoor maar ze eisen wel 2 brieven per week die ik in een werkmap moet stoppen zonder inloggegevens te geven zodat ik dat daarin stop. kom ik voor uitleg; ligt het systeem eruit (kan gebeuren), maken een nwe afspraak over 2 weken want eerder kan ze niet en na 1 week ligt er een brief in de bus dat ik niks in mn werkmap heb gestopt. pffff.
net snoepfabriek gebeld; het meisje wat gekozen is had net wat meer ervaring in productontwikkeling en met 105 brieven ga je toch kijken naar de meeste ervaring.
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Frank Turnerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een toffe avond alLaura Marling, Heather Nova, Frank Turner en dEUS akoestisch. Zo nog ff dEUS normaal zien en dan naar huis fietsen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Thanks! Ik heb vandaag lekker vrij genomen, de duutser en ik gaan zo lekker naar stockholm. Museumpje, wat winkelen...Zostraks lekker rustig ontbeten....En ik heb een vet cool cadeau gekregen:
[ afbeelding ]
Ik snap het nu pasquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Bedankt allemaal voor de fijne verjaardagswensen!
Verjaardag was fijn, lekker rustig, precies wat ik nodig had.
[ afbeelding ]
Hey grappig. Staan nog een paar sites op van bedrijven die ik ooit mede-opgezet heb.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef AnneX het volgende:
Zeg FFT! Per ongeluk tik ik bovenin het topic WGR een topic aan met tal van nuttige links om werk te zoeken / vinden.
Had je die al eens gezien?
Nuttige sites
En nu was je jouw arm de komende maanden niet meer?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik heb een arm met een grote handtekening van de drummerdie stond zo zielig langs de zijlijn tijdens het signeren.
Nja het is met watervaste stift vrees ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu was je jouw arm de komende maanden niet meer?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Seasick Steve![]()
Echt zo gaaf
en mooi een stel lompe boeren op hun donder gegeven die alleen maar zaten te praten en schreeuwen, ook tijdens de mooie stille momenten
![]()
Go Steve!
En ik heb een arm met een grote handtekening van de drummerdie stond zo zielig langs de zijlijn tijdens het signeren. Daarna Steve nog even gesproken en bedankt en handje gegeven en zo
Awww broer tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:07 schreef TAV74 het volgende:
Seasick Steve, wat een held is die manHet zijn niet eens de nummers, maar alles wat die man uitstraalt
Ik word er gewoon emotioneel van, prachtig
leuk weekendje!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker langs het strand lopen, morgen chique eten voor de verjaardag van mijn vent en dan zondag rustig terug tuffen. FF weekendje weg.
Was jij het eens met alle keuzes van TVOH?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:15 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was weer gezellig en de krootjes waren lekker. met zn allen the voice gekeken en nu weer terug thuis, tv kijken
Hij heb er ook een hartje bij gezetquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Awww broer toch![]()
Ik vind het ook mooi.
En niet meer wasse Sun!
Tofquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Seasick Steve![]()
Echt zo gaaf
en mooi een stel lompe boeren op hun donder gegeven die alleen maar zaten te praten en schreeuwen, ook tijdens de mooie stille momenten
![]()
Go Steve!
En ik heb een arm met een grote handtekening van de drummerdie stond zo zielig langs de zijlijn tijdens het signeren. Daarna Steve nog even gesproken en bedankt en handje gegeven en zo
dankjewel, ik zie t alweer positief in... nog lekker vrij!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit ook ff gemist.
Wat balen allemaal zeg![]()
Komt echt goed, maar nu is het ff kudd.
Lekker he Peequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond. Terug van een megatof avondje muziekdEUS
Laura Marling
En TAVSUN: kennen jullie Frank Turner? Zo niet, ff opzoeken. Denk dat je dat wel kunt waarderen
Punkfolk
nope nog niet. zal morgen eens checken! na Sinterklaasintochtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef AnneX het volgende:
Zeg FFT! Per ongeluk tik ik bovenin het topic WGR een topic aan met tal van nuttige links om werk te zoeken / vinden.
Had je die al eens gezien?
Nuttige sites
Ah... een mede-liefhebberquote:
de meeste wel ja. ben blij met de keuzes uit de sing offquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij het eens met alle keuzes van TVOH?
Jij bent helegaar geen neushoorn hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:26 schreef Bluezz het volgende:
Het stomme is met die neushoorn? Ik weet precies hoe ze zich voelt nu![]()
![]()
Ik niet met die van Angela.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
de meeste wel ja. ben blij met de keuzes uit de sing off
quote:
Wat leuk Gquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Ik ga morgenmiddag borrelen/wijnen in Haarlem bij http://www.viqh.nl/ met allemaal ex-collega's van mijn laatste werkgever en dat gaat buiten die werkgever om en het gezelschap bestaat vooral ook uit ex-werknemers.
Zo leuk dat ze mij daarvoor ook hebben uitgenodigd om te komen.
Mooiquote:
ik stond vooraan op lowlandsquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah... een mede-liefhebberEcht absoluut waanzinnig tof
Ik wilde nog een stukje Heather Nova zien dus maar de helft van het optreden bijgewoond maar echt....
Altijd leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Ik ga morgenmiddag borrelen/wijnen in Haarlem bij http://www.viqh.nl/ met allemaal ex-collega's van mijn laatste werkgever en dat gaat buiten die werkgever om en het gezelschap bestaat vooral ook uit ex-werknemers.
Zo leuk dat ze mij daarvoor ook hebben uitgenodigd om te komen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stond vooraan op lowlandsen t was dat de melkweg uitverkocht was voor ik zeker wist of ik kon gaan
Zo speelt hij ook echt, helemaal woestquote:
ff geyoutubed enquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik stond vooraan op lowlandsen t was dat de melkweg uitverkocht was voor ik zeker wist of ik kon gaan
Zei ik tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ff geyoutubed en![]()
dat vinden we leuk idd
nee?? geen updates en fam blijft vragen waar hij is. alleen zijn vriendin heeft haar oproep weggehaald maar dat kan een andere reden hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
Oh en FFT..volgens mij heeft die zogenaamd niet te vinden spoorloze F. van je in Peru gisteren nog een foto van hem gepost op FB?
Dus zo ongevonden kan ie toch niet zijn?
Volgens mij, als die F. dezelfde is die jij bedoelt, dan heeft ie gisteren nog een foto met een paar auto's geplaatst?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
nee?? geen updates en fam blijft vragen waar hij is. alleen zijn vriendin heeft haar oproep weggehaald maar dat kan een andere reden hebben.
nee..ik weet niet wie je bedoeld maar F. heeft sinds 11 nov niks meer op fb geplaatst.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij, als die F. dezelfde is die jij bedoelt, dan heeft ie gisteren nog een foto met een paar auto's geplaatst?
ja dat was eng he, ik zag ook niks.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:17 schreef borisz het volgende:
Zo nu thuis. Wat een mist zeg
. Kwam vanuit Uilenstede naar IJmuiden, maar je zag heel weinig.
reed jij daar?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef borisz het volgende:
Er is dus een dodelijk ongeval geweest op de Rijksstraatweg.![]()
echt gevaarlijk he... ik ging niet harder dan 50. en dan hebben veel wegen ook nog geen lantaarnpalenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:52 schreef borisz het volgende:
Nope. Op de A9, maar het zicht was gewoon een drama.
Een neushoornquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:58 schreef FutureFairytale het volgende:
krijg je een nieuw konijntje? gemist wie Saar is..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Bedankt allemaal voor de fijne verjaardagswensen!
Verjaardag was fijn, lekker rustig, precies wat ik nodig had.
[ afbeelding ]
haha ben je dat de hele tijd live aan het volgenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een neushoorn![]()
http://www.dierenparkamersfoort.nl/zwangerschap-neushoorn-saar
Doet me denken aan Otto is een neushoorn.. leuke kinderfilm is dat
quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ben je dat de hele tijd live aan het volgennou fijn dat het jonkie leeft!
Jahquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:02 schreef Memento-Mori het volgende:
babyneushoorntje is echt schattig![]()
oh ja lekker is dat op het hoogtepuntquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]alleen hét moment dus net wel gemist omdat de boel vast liep
Dat vroeg ik me ook af.. maar Saar is er ook moe van denk ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Haha, net wat ik dacht! Moet Saar hem niet helpen?
Als er een gaatje in zit ben ik de sigaar, dan wordt het een abces!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:07 schreef FutureFairytale het volgende:
je maakt het steeds vroeger Krakhoe komt het ook weer dat je darm ontstoken is? was toch een gaatje? sterkte en ik hoop dat je straks toch nog lekker even kunt slapen.
Dank je. Och na 482 dagen draagtijd zou iedereen moe zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.. maar Saar is er ook moe van denk ik![]()
envoor jou!!
ben gek op gaatjesquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als er een gaatje in zit ben ik de sigaar, dan wordt het een abces!![]()
Het is een zakje zeg maar. Wat heb jij toch met gaatjes en het menselijk lichaam?
Ga maar lekker van je sushi-monstertje dromen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben gek op gaatjesoh shit ik jat Golfers tekst, sorry
ik kan niet slapen want maak me teveel zorgen om F.
Tsja..quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ben gek op gaatjesoh shit ik jat Golfers tekst, sorry
ik kan niet slapen want maak me teveel zorgen om F.
Haha, ik zit het de hele tijd aan te moedigen!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ja![]()
ik moet slapen maar tis zo schattig
Hallooo het topic is mine mine minequote:Op zaterdag 19 november 2011 02:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ben je dat de hele tijd live aan het volgennou fijn dat het jonkie leeft!
Familiebezoek zekerquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef TAV74 het volgende:
En volgende week een afspraak waar ik stiekem wel heel veel zin in heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als een gewone vriend, zo was t de laatste tijd..laatste telefoontje niet meegerekend.quote:
hahahah goed dat je het zegt! ik kom 's nachts pas tot leven he...quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hallooo het topic is mine mine mine
Maar wat lief die foto
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoi, gaat t inmiddels wat beter?
quote:
Nee hoor. Je bent alleen prikkelbaar de rest van de dagquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
maar daar slaap ik vnv alleen maar beter van
Geen enkele pijnstiller werkt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]zit je al aan je pijnstillermax voor vandaag? ik heb ook bijna niet geslapen maar daar slaap ik vnv alleen maar beter van
Sterkte!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef z80 het volgende:
klaarmaken voor een uitvaart/crematie.het is al weer een jaar geleden dat ik de vorige uitvaart had.
het kappen in ons bos mag onderhand wel afgelopen zijn.
de plaatselijke VVV zal blij zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:30 schreef borisz het volgende:
Nou TAV Wierden is al een paar keer genoemd bij VI gister.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:54 schreef borisz het volgende:
Henk Bleker!. Hij zit bij tros kamerbreed, maar nee er komt weer geen zinnig woord uit.
Ook al zo'n lachertje iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, Maria vd Hoeven is ook op onderwijs en economie gezet ooit
Ik lees nu dat ze directeur is van de International Energy Agencyquote:
Ik vind dat mayo gewoon naar mayo moet smaken. Mijn befaamde knoflooksaus is dan wel weer half mayo, half yoghurt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Als je zelf mayo maakt, kan je het dan wat lichter maken door half mayo-half yoghurt oid te doen? Iemand dat ooit gedaan?
Ja, daarom houd ik er zo van!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind zelfgemaakte mayo altijd zo vet smaken
Kan zekerquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Als je zelf mayo maakt, kan je het dan wat lichter maken door half mayo-half yoghurt oid te doen? Iemand dat ooit gedaan?
Da's ook vet, dan zou ik dikke yoghurt nemen, biogarde stand of griekse.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Of met crème fraiche! Dat kan ook lekker zijn denk ik
Magerder dan creme fraiche toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Vork het volgende:
Griekse yoghurt is ook niet bepaald mager.
Nee, toen ik mijn kcal bijhield ben ik daar best van geschrokkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:34 schreef Vork het volgende:
Griekse yoghurt is ook niet bepaald mager.
En duuuuuur!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Bluezz het volgende:
Of die 0.00 % vet griekse, die is lekker
Jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Nee, toen ik mijn kcal bijhield ben ik daar best van geschrokken
Veel vet en dat dan met walnoten & honing = caloriebom
Ja, fijn zonnetje hèquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef krakkemieke het volgende:
De balkondeur kan open, heerlijk!Komt ook van pas voor de was.
Is het niet koud dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:39 schreef krakkemieke het volgende:
De balkondeur kan open, heerlijk!Komt ook van pas voor de was.
Nee, de zon schijnt vol naar binnen, het is 21 graden. En ik heb de was in de droger wegens slapte en de droger heeft geen afvoer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het niet koud dan?Wel lekker zonnetje, zo maar eens boskippen doen en dit maken aangezien g w.s. in de stad eet en niet van broccoli houdt
http://kuipers5.home.xs4all.nl/eenpans1.html
Heerlijk weertjequote:Op zaterdag 19 november 2011 12:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het niet koud dan?Wel lekker zonnetje, zo maar eens boskippen doen en dit maken aangezien g w.s. in de stad eet en niet van broccoli houdt
http://kuipers5.home.xs4all.nl/eenpans1.html
Hier ist mistig. Gisteren trouwens onderweg geluk gehad, achter ons een enorm ongeluk gebeurd op de autobahn 31, is vandaag nog afgesloten.quote:
Ja moest er nog aan denken toen ik de foto in de krant zag vanochtend!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier ist mistig. Gisteren trouwens onderweg geluk gehad, achter ons een enorm ongeluk gebeurd op de autobahn 31, is vandaag nog afgesloten.
Heel erg jammer, had vorige maand een abonnement gekocht bij spotify, die ga ik dan maar weer afzeggen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)-dan-200-labels.htmlKom, laten we iedereen maar weer aanmoedigen te gaan downloaden en niet betalen voor muziek
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heel erg jammer, had vorige maand een abonnement gekocht bij spotify, die ga ik dan maar weer afzeggen.
Ze vinden dat downloaden blijkbaar bijzonderderquote:"Als distributeur moeten we doen wat het beste is voor onze labels. De meerderheid van hen wil hun muziek niet aanbieden via deze diensten. Ze bieden een slechte omzet en hebben een nadelig effect op de omzet. Ook hebben we het gevoel dat de muziek zijn bijzonderheid verliest door de exploitatie als een ‘lage waarde’"
Behalve die vibratorketting heb ik weinig leuks kunnen ontdekken in het VK-magazine.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke VK magazine. Vol met cadeautjes. Van de meest dure hippe gadgets en speelgoeddingen (waaronder een briljant schommelschaap) tot leuke geruite sokken of een pyamabroek
Nou, wel weer een paar series in het kleine gidsje van de VK shop die ik wil gaan checkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve die vibratorketting heb ik weinig leuks kunnen ontdekken in het VK-magazine.
Dodental blijft oplopen..quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja moest er nog aan denken toen ik de foto in de krant zag vanochtend!Wat een ravage zeg! Echt maar goed dat je daar niet in zat..
The Bridge wil ik wel gaan volgen en Luther is echt een aanrader!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:40 schreef TAV74 het volgende:
Nou, wel weer een paar series in het kleine gidsje van de VK shop die ik wil gaan checken![]()
![]()
Vandaag maar eens met Luther beginnen trouwens.
Those who kill ziet er ook goed uit, en Borgen lijkt me ook wel wat.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
The Bridge wil ik wel gaan volgen en Luther is echt een aanrader!
Luther is tofquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:40 schreef TAV74 het volgende:
Vandaag maar eens met Luther beginnen trouwens.
Those who kill kan je vanaf hier meenemen, die hebben we hier liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:02 schreef TAV74 het volgende:
Those who kill ziet er ook goed uit, en Borgen lijkt me ook wel wat.
Luther heb ik gekocht gisteren, ook omdat ik er hier goede verhalen over gehoord had
De Ha Ha Hackelaar?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
Straks toch maar op z'n Holleeders naar Haarlem tuffen. Scheelt weer parkeerkosten.
Nee, de neus!quote:
Nicequote:Op zaterdag 19 november 2011 16:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb me toch een lekkere broccoli, kip, tomaat, ui, knof curry gemaakt voor mezelf![]()
Hij is uitgeprutteld en nu kan het nog lekker intrekken.
Maisbrood gaat ook zo de oven in, goed bezig Bloes![]()
Je kunt ook altijd op mijn goede doel doneren door een bedrag naar mijn rekening over te maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:31 schreef borisz het volgende:
Zo komen ze nooit langs en nu opeens twee goede doelen die langs de deuren gaan om donateurs te werven.
Ik geef nooit aan de deur.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:31 schreef borisz het volgende:
Zo komen ze nooit langs en nu opeens twee goede doelen die langs de deuren gaan om donateurs te werven.
Wat leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Zag vandaag aan de oostzee wat mafs, overal in het water kleine kuilen in het zand. Vanaf een pier zag ik hoe dat kwam. Meeuwen die op het water dreven peddelden heftig naar beneden en woelden zo het zand weg. Dan doken ze kopje onder en vingen visjes of wormen die ze hadden vrijgewoeld. Deze aten ze op en gingen weer verderop een beetje zand omwoelen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:44 schreef borisz het volgende:
Het Hansie Hansie effect. In het laatste kwartier trekt SVZW tegen Rijnsburgse boys de stand van 1-4 naar 4-4.
Ja, eerst goed ontbijten en dan zo tegen een uur of 11 rijden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
Woelende meeuwen op het strand: leuke ontdekking.
Reis je met daglicht terug morgen? Gezien de (dikke) mistflarden.
Als het goed is, is mn.X gister niet over de slingerdijk teruggereden en over de grote weg. Hij zei dat-ie dat zou doen.
Hier staat de tomatensaus te pruttelen vooor een vega recept.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=534960
Opgevrolijkt met een takje thijm en rozemarijn uit de voortuin.
Dalijk de courgette grillen, de lasagnebladen vergeet ik bewust: dat doen de gegrilde courgette plakken maar.
Vanavond moet mn.X toeteren op een 40 huwelijk.
Het breekt zo onvoordelig de avond.
Whoehoe leuk hequote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Wat grappig zeg Piet!leuke observatie..
afl. 1 van Luther gezien...![]()
![]()
*fan is*
![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:20 schreef PdeHoog het volgende:
Op naar Den Haag op de fiets. Denk dat ik dEUS maar lekker aanzet
Ow das een lekker repeppiequote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef AnneX het volgende:
Woelende meeuwen op het strand: leuke ontdekking.
Reis je met daglicht terug morgen? Gezien de (dikke) mistflarden.
Als het goed is, is mn.X gister niet over de slingerdijk teruggereden en over de grote weg. Hij zei dat-ie dat zou doen.
Hier staat de tomatensaus te pruttelen vooor een vega recept.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=534960
Opgevrolijkt met een takje thijm en rozemarijn uit de voortuin.
Dalijk de courgette grillen, de lasagnebladen vergeet ik bewust: dat doen de gegrilde courgette plakken maar.
Vanavond moet mn.X toeteren op een 40 huwelijk.
Het breekt zo onvoordelig de avond.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:26 schreef AnneX het volgende:
Jouw broccoli repeppie? klinkt ook lekker.
Vooral de naam van de site is
Merci. 50 minuutjes trappen. Heerlijk met dit weer.quote:
Ik heb het ook nooit begrepenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kwam, ik zag en ik liep weg bij Spinvis. 't Is echt mijn ding niet. Sloom gebrabbel van die man.....
Je wilde zeker alleen maar zwemmen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kwam, ik zag en ik liep weg bij Spinvis. 't Is echt mijn ding niet. Sloom gebrabbel van die man.....
Of hij hield niet van wespen op de appeltaart?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Je wilde zeker alleen maar zwemmen?
Geen idee. In 2 minuten heb ik geen teksten onthoudenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Je wilde zeker alleen maar zwemmen?
LF ben ik met je eens. Roosbeef vind ik grappigquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:36 schreef borisz het volgende:
Spinvis kan ik wel waarderen, maar Lucky Fonz & Roosbief moeten door de plee worden gespoeld.
Dat klinkt als een heerlijk nest - ondanks allesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik dan toch vaak in bed moet liggen, ben ik wel erg blij met mijn bed. Het is een nest met krakend beddegoed en kussens en boeken. En tv. En een kruik. Zo knus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat is het en het is he-le-maal van mij!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heerlijk nest - ondanks alles
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Paniek lijkt me niet gelijk nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Wel gaan joh! Dan heb je des te minder tijd om te piekeren!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ga ook niet meer naar een feestje vanavond want ben denk niet heel gezellig. nu maar op de bank 'Escape to Africa' kijken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat betekent dat dan volgens jou? Waarom stuur je haar dan niet even een privé bericht waar dit over gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop het!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Paniek lijkt me niet gelijk nodig.
ik pieker waarschijnlijk toch en het geeft ook niet want morgen moet ik er om 8u al uit voor een dag tenniscompetitie buiten, hopelijk is het niet al te koud. verder moet je 10 euro vnv betalen voor Bonnie St. Claire, Jan Leliveld (ken ik niet eens) en Andere Hazesquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel gaan joh! Dan heb je des te minder tijd om te piekeren!
ik zie nu pas je Sint Avatar, cool!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan volgens jou? Waarom stuur je haar dan niet even een privé bericht waar dit over gaat?
Zolang er nog geen data bijstaan... blijft het afwachten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Paniek lijkt me niet gelijk nodig.
Ajakkes!quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
verder moet je 10 euro vnv betalen voor Bonnie St. Claire, Jan Leliveld (ken ik niet eens) en Andere Hazes
ok, ik zie dat iemand onder de foto heeft gereageerd met de vraag of ze al iets meer weet. als ze niet op facebook antwoord (zodat ik het kan zien) vraag ik morgenavond na de tennis of ze wat weet. ik neem eigenlijk aan dat fam/vriendin hem wel probeert te zoeken als er nog niets bekend is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zolang er nog geen data bijstaan... blijft het afwachten.
Verder wat moeder B zegt, waarom niet even vragen als bekende.
Zij kent toch niet al zijn vrienden en kennissen?
haha das lulligquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:04 schreef AnneX het volgende:
Ha, Andere Hazes trad een paar jaar geleden op bij een Dorpsfeest hiero,
hemelsbreed 50 meter verderop versterkt door de polder en de wind onze kant op.
Ramen en deuren dicht hielp niet.
Alsof hij in de kamer stond.
Als ie echt spoorloos is, is dat een heel naar gevoelquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ok, ik zie dat iemand onder de foto heeft gereageerd met de vraag of ze al iets meer weet. als ze niet op facebook antwoord (zodat ik het kan zien) vraag ik morgenavond na de tennis of ze wat weet. ik neem eigenlijk aan dat fam/vriendin hem wel probeert te zoeken als er nog niets bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |