Kopje koffie neem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
Poes kruipt weer buikschuivend over de grond. Haar grootse bangmaker is er weer: de glazenwasser.
zooo'n leuke film!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, jullie hadden een paar jaar geleden Lars and the Real Girl gezien, toch? Heb de film gister gezien, was wel aardig.Ben fan van de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
Kan me er eerlijk gezegd niks van herinneren. Weet dus niet of we die gezien hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, jullie hadden een paar jaar geleden Lars and the Real Girl gezien, toch? Heb de film gister gezien, was wel aardig.Ben fan van de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
vol goede moed verder..voel me een faalhaasquote:Geachte mevrouw den Haan,
Wij danken u hartelijk voor de gesprekken. Helaas moeten wij u mededelen dat de keuze niet op u gevallen is. Na een zorgvuldige afweging hebben wij besloten om met een van de andere kandidaten verder te gaan.
Ach gossie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
knoop in mn maag, brok in mn keel. mail snoep;
Je bent geen faalhaas! Gewoon verder solliciteren. En hoe zit het met de begeleiding vanuit het UWV? Is er een persoonlijke coach/begeleider aangesteld omdat je nog onder het jongerenprogramma valt?quote:vol goede moed verder..voel me een faalhaas
Balenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vol goede moed verder..voel me een faalhaas
hele slechte begeleiding; ze vergeet afspraken, mailt nooit terug en laatst had ik een afspraak vervroegd en hebben we toen elkaar gesproken; belt ze op de oorspronkelijke afspraakdag waar ik was terwijl we dus al hadden gesproken, ik haar daarna had gemaild met de vraag voor een nwe afspraak en nooit mail terugkreeg. zegt ze uit schuldgevoel: 'oh ik had deze nog in mn agenda staan dus dacht dat ie door ging. maar je kon waarschijnlijk vandaag toch niet'. jawel, ik kon wel maar die afspraak was dus vervroegd en daarna kreeg ik nooit mail terug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
[..]
Je bent geen faalhaas! Gewoon verder solliciteren. En hoe zit het met de begeleiding vanuit het UWV? Is er een persoonlijke coach/begeleider aangesteld omdat je nog onder het jongerenprogramma valt?
ik kreeg hoop na 2 tweede gesprekken en dat ze dan voor anderen kiezen voelt klotequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Balen
Als iedereen een faalhaas is die af en toe afgewezen wordt, zijn er een boel faalhazen.
Je kunt daarover misschien even contact opnemen met iemand anders dan jouw persoonlijke werkcoach en vragen naar een andere begeleider?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hele slechte begeleiding; ze vergeet afspraken, mailt nooit terug en laatst had ik een afspraak vervroegd en hebben we toen elkaar gesproken; belt ze op de oorspronkelijke afspraakdag waar ik was terwijl we dus al hadden gesproken, ik haar daarna had gemaild met de vraag voor een nwe afspraak en nooit mail terugkreeg. zegt ze uit schuldgevoel: 'oh ik had deze nog in mn agenda staan dus dacht dat ie door ging. maar je kon waarschijnlijk vandaag toch niet'. jawel, ik kon wel maar die afspraak was dus vervroegd en daarna kreeg ik nooit mail terug.
banenmarkt uitnodiging was ze ook vergeten terwijl dat voor mij verplicht is om bij te wonen.. er is meer fout dan goed gegaan en ben het al gewend.
veel plezier, lekker koud waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, wij vertrekken richting Hamburg
Veel plezier en eet smakelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, wij vertrekken richting Hamburg
ff rouwmomentje, morgen weer volle moed verderquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Over een halve autist die een Real Doll thuis laat bezorgen en net doet alsof het z'n vriendin is. Z'n broer, schoonzus en dorp helpen hem op den duur daarbij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me er eerlijk gezegd niks van herinneren. Weet dus niet of we die gezien hebben.
Maar afspraak is afspraak, ook al ben je een coach voor 100 werkzoekenden. Dan moet je die afspraak anders niet maken en verkeerde verwachtingen laten wekken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Stel je er niet teveel van voor G. Begeleiding vanuit UWV werkbedrijf bij werkloosheid is echt heel marginaal anno 2011. Pas als je langdurig werkloos bent wordt het wat intensiever. Politieke keuzes, werkloze burger moet zichzelf redden.
geeft niet hoor maar ze eisen wel 2 brieven per week die ik in een werkmap moet stoppen zonder inloggegevens te geven zodat ik dat daarin stop. kom ik voor uitleg; ligt het systeem eruit (kan gebeuren), maken een nwe afspraak over 2 weken want eerder kan ze niet en na 1 week ligt er een brief in de bus dat ik niks in mn werkmap heb gestopt. pffff.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Stel je er niet teveel van voor G. Begeleiding vanuit UWV werkbedrijf bij werkloosheid is echt heel marginaal anno 2011. Pas als je langdurig werkloos bent wordt het wat intensiever. Politieke keuzes, werkloze burger moet zichzelf redden.
Ik dacht dat er een speciaal actieplan was om werkloze jongeren tot 27 jaar intensief te begeleiden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Volgens mij is dat gemeente idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:32 schreef TAV74 het volgende:
@Steer: uiteraard! Maar daar had ik het toch niet over?
@Golfer: Ja, maar dat zit vooral bij gemeentes dacht ik? Zo goed ken ik die tak van sport niet.
Geen andere geschikte kandidaten op het oog?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....diegene die ik probeerde aan te nemen, is deze week in sneltreinvaart door een soll. procedure gegaan bij een ander bedrijf. Dat bedrijf neemt vanmiddag een beslissing en wil dan van haar horen of ze wil of niet. Vandaag of anders maandag nog. En onze soll. procedure gaat pas eind volgende week worden afgerondTeleurstellend dit
Balenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nopequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen andere geschikte kandidaten op het oog?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Uitbesteden aan detacherings- of uitzendbureau met de optie iemand na een paar maanden zelf over te nemen in vaste dienst?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
NopeEn in een wervingsproces gaan we nooit meer op tijd voor 1 januari iemand vinden
Freelance opdrachtje voor je golfer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitbesteden aan detacherings- of uitzendbureau met de optie iemand na een paar maanden zelf over te nemen in vaste dienst?
Nee, ik speel geen burootje meer. Ik help alleen op vrijwillige basis sollicitanten met wat adviezen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:03 schreef Den_Haag het volgende:
Freelance opdrachtje voor je golfer?
Da's idd een optie maar dat zoekt HR maar fijn uitquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Uitbesteden aan detacherings- of uitzendbureau met de optie iemand na een paar maanden zelf over te nemen in vaste dienst?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ze is echt een perfecte kandidate. Ook voor meer activiteiten dan IT.
Jij bofkntquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef MissHobje het volgende:
Goeiesmiddags![]()
Jagärtrut gefeliciteerd![]()
Verder lekker aan de schoonmaak hier op mijn enige vrije dag
ik was gister hierquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bofkntIk hoef dinsdag pas weer te werken
Vanavond lekker naar Crossing Border
En ik heb besloten te gaan fietsen naar Den Haag. Met het OV terug kost me net zoveel tijd
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bofkntIk hoef dinsdag pas weer te werken
Vanavond lekker naar Crossing Border
En ik heb besloten te gaan fietsen naar Den Haag. Met het OV terug kost me net zoveel tijd
Ja. Ik las er leuke recensies overquote:
I knowquote:
Erg coolquote:
Doen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:20 schreef AnneX het volgende:
OK... Wij gaan boskippen doen in de vinex stad verderop.
Er wonen > 40.000 mensen.
Er zijn 2 AH 1 jumbo 1 C 1000 en nóg een aantal supers met bijbehorende
P garages en pleinen.
Hoe groot is de kans dat je op vrijd.middag half vijf geparkeerd staat naast
de auto van (schoon) ouders.
Zal ik toch maar een staatslot kopen?
Ohja! Je ging fietsen over de dijk bij Pettenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:00 schreef LieLie het volgende:
Onderweg naar Noord-Holland voor het weekend
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja! Je ging fietsen over de dijk bij Petten![]()
succes
![]()
zo lief, forumlid die dicht bij de meiden van de overleden moeder woont heeft een pracht bloemstuk laten samenstellen en voorgeschoten
kan me voorstellen dat dat wel erg gaaf is om te doen. Even nagenieten met een glaasje wijnzou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier Lie!
Nou dat was me het dagje wel als lid van de blauwe brigade
Er zijn nog best veel dingen die opgelost moeten worden, en het is voor iedereen heel erg wennen natuurlijk en je kan je neus niet laten zien of ze grijpen je bij je kladden.
Ik had me om 3 uur even verstopt met een kopje thee en even zitten.
Maandag weer, het is heftig maar erg tof om er deel van uit te maken!
Eh die had ik al voor me staan toen ik thuis kwam. En g had heerlijk gekooktquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef TAV74 het volgende:
kan me voorstellen dat dat wel erg gaaf is om te doen. Even nagenieten met een glaasje wijnzou ik zeggen
Wij willen ook terug naar Grunquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef AnneX het volgende:
Voordeeltje voor Bluesssie...een heel weekend om af te kicken.
Zou best in Grun willen wonen.
Nu de week van de smaak en Grun is de hoofdstad.
Net in een oude nrc een leuke recensie gelezen over toet.nu
Altijd leuk om toeten te maken.
En Lie gaat als een speer. Lof
Akoestisch is altijd fijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een toffe avond alLaura Marling, Heather Nova, Frank Turner en dEUS akoestisch. Zo nog ff dEUS normaal zien en dan naar huis fietsen
Lekker langs het strand lopen, morgen chique eten voor de verjaardag van mijn vent en dan zondag rustig terug tuffen. FF weekendje weg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ga je doen Piet? Lekker weekendje zomaar?
(niet alles nagelezen)
De Zweedse versie van Anders Breivik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Jagärtrut het volgende:
We hebben het spel gelijk geinaugreerd, en zie hier een actiefoto:
[ afbeelding ]
Dit ook ff gemist.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geeft niet hoor maar ze eisen wel 2 brieven per week die ik in een werkmap moet stoppen zonder inloggegevens te geven zodat ik dat daarin stop. kom ik voor uitleg; ligt het systeem eruit (kan gebeuren), maken een nwe afspraak over 2 weken want eerder kan ze niet en na 1 week ligt er een brief in de bus dat ik niks in mn werkmap heb gestopt. pffff.
net snoepfabriek gebeld; het meisje wat gekozen is had net wat meer ervaring in productontwikkeling en met 105 brieven ga je toch kijken naar de meeste ervaring.
Nee, niet gezienquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Frank Turnerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een toffe avond alLaura Marling, Heather Nova, Frank Turner en dEUS akoestisch. Zo nog ff dEUS normaal zien en dan naar huis fietsen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Thanks! Ik heb vandaag lekker vrij genomen, de duutser en ik gaan zo lekker naar stockholm. Museumpje, wat winkelen...Zostraks lekker rustig ontbeten....En ik heb een vet cool cadeau gekregen:
[ afbeelding ]
Ik snap het nu pasquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Bedankt allemaal voor de fijne verjaardagswensen!
Verjaardag was fijn, lekker rustig, precies wat ik nodig had.
We hebben het spel gelijk geinaugreerd, en zie hier een actiefoto:
[ afbeelding ]
Hey grappig. Staan nog een paar sites op van bedrijven die ik ooit mede-opgezet heb.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef AnneX het volgende:
Zeg FFT! Per ongeluk tik ik bovenin het topic WGR een topic aan met tal van nuttige links om werk te zoeken / vinden.
Had je die al eens gezien?
Nuttige sites
En nu was je jouw arm de komende maanden niet meer?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik heb een arm met een grote handtekening van de drummerdie stond zo zielig langs de zijlijn tijdens het signeren.
Nja het is met watervaste stift vrees ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu was je jouw arm de komende maanden niet meer?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Seasick Steve![]()
Echt zo gaaf
en mooi een stel lompe boeren op hun donder gegeven die alleen maar zaten te praten en schreeuwen, ook tijdens de mooie stille momenten
![]()
Go Steve!
En ik heb een arm met een grote handtekening van de drummerdie stond zo zielig langs de zijlijn tijdens het signeren. Daarna Steve nog even gesproken en bedankt en handje gegeven en zo
Awww broer tochquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:07 schreef TAV74 het volgende:
Seasick Steve, wat een held is die manHet zijn niet eens de nummers, maar alles wat die man uitstraalt
Ik word er gewoon emotioneel van, prachtig
leuk weekendje!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker langs het strand lopen, morgen chique eten voor de verjaardag van mijn vent en dan zondag rustig terug tuffen. FF weekendje weg.
Was jij het eens met alle keuzes van TVOH?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:15 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was weer gezellig en de krootjes waren lekker. met zn allen the voice gekeken en nu weer terug thuis, tv kijken
Hij heb er ook een hartje bij gezetquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Awww broer toch![]()
Ik vind het ook mooi.
En niet meer wasse Sun!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |