Kopje koffie neem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:43 schreef golfer het volgende:
Poes kruipt weer buikschuivend over de grond. Haar grootse bangmaker is er weer: de glazenwasser.
zooo'n leuke film!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, jullie hadden een paar jaar geleden Lars and the Real Girl gezien, toch? Heb de film gister gezien, was wel aardig.Ben fan van de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
Kan me er eerlijk gezegd niks van herinneren. Weet dus niet of we die gezien hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hee golfer, jullie hadden een paar jaar geleden Lars and the Real Girl gezien, toch? Heb de film gister gezien, was wel aardig.Ben fan van de hoofdrolspeler.
[ afbeelding ]
vol goede moed verder..voel me een faalhaasquote:Geachte mevrouw den Haan,
Wij danken u hartelijk voor de gesprekken. Helaas moeten wij u mededelen dat de keuze niet op u gevallen is. Na een zorgvuldige afweging hebben wij besloten om met een van de andere kandidaten verder te gaan.
Ach gossie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
knoop in mn maag, brok in mn keel. mail snoep;
Je bent geen faalhaas! Gewoon verder solliciteren. En hoe zit het met de begeleiding vanuit het UWV? Is er een persoonlijke coach/begeleider aangesteld omdat je nog onder het jongerenprogramma valt?quote:vol goede moed verder..voel me een faalhaas
Balenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vol goede moed verder..voel me een faalhaas
hele slechte begeleiding; ze vergeet afspraken, mailt nooit terug en laatst had ik een afspraak vervroegd en hebben we toen elkaar gesproken; belt ze op de oorspronkelijke afspraakdag waar ik was terwijl we dus al hadden gesproken, ik haar daarna had gemaild met de vraag voor een nwe afspraak en nooit mail terugkreeg. zegt ze uit schuldgevoel: 'oh ik had deze nog in mn agenda staan dus dacht dat ie door ging. maar je kon waarschijnlijk vandaag toch niet'. jawel, ik kon wel maar die afspraak was dus vervroegd en daarna kreeg ik nooit mail terug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
[..]
Je bent geen faalhaas! Gewoon verder solliciteren. En hoe zit het met de begeleiding vanuit het UWV? Is er een persoonlijke coach/begeleider aangesteld omdat je nog onder het jongerenprogramma valt?
ik kreeg hoop na 2 tweede gesprekken en dat ze dan voor anderen kiezen voelt klotequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Balen
Als iedereen een faalhaas is die af en toe afgewezen wordt, zijn er een boel faalhazen.
Je kunt daarover misschien even contact opnemen met iemand anders dan jouw persoonlijke werkcoach en vragen naar een andere begeleider?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hele slechte begeleiding; ze vergeet afspraken, mailt nooit terug en laatst had ik een afspraak vervroegd en hebben we toen elkaar gesproken; belt ze op de oorspronkelijke afspraakdag waar ik was terwijl we dus al hadden gesproken, ik haar daarna had gemaild met de vraag voor een nwe afspraak en nooit mail terugkreeg. zegt ze uit schuldgevoel: 'oh ik had deze nog in mn agenda staan dus dacht dat ie door ging. maar je kon waarschijnlijk vandaag toch niet'. jawel, ik kon wel maar die afspraak was dus vervroegd en daarna kreeg ik nooit mail terug.
banenmarkt uitnodiging was ze ook vergeten terwijl dat voor mij verplicht is om bij te wonen.. er is meer fout dan goed gegaan en ben het al gewend.
veel plezier, lekker koud waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, wij vertrekken richting Hamburg
Veel plezier en eet smakelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, wij vertrekken richting Hamburg
ff rouwmomentje, morgen weer volle moed verderquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vol goede moed verder..voel me een faalhaas
Over een halve autist die een Real Doll thuis laat bezorgen en net doet alsof het z'n vriendin is. Z'n broer, schoonzus en dorp helpen hem op den duur daarbij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me er eerlijk gezegd niks van herinneren. Weet dus niet of we die gezien hebben.
Maar afspraak is afspraak, ook al ben je een coach voor 100 werkzoekenden. Dan moet je die afspraak anders niet maken en verkeerde verwachtingen laten wekken...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef TAV74 het volgende:
Stel je er niet teveel van voor G. Begeleiding vanuit UWV werkbedrijf bij werkloosheid is echt heel marginaal anno 2011. Pas als je langdurig werkloos bent wordt het wat intensiever. Politieke keuzes, werkloze burger moet zichzelf redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |