quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan een mooi corset te kopen ivm een feestje voor Oud & Nieuw.En wel een mooie jurk, maar wel eentje die ik daarna nog gewoon aankan.
Ja op reis wel idd. En gewicht niet te vergeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die gevulde boekenkast is ook wel een goed argument. Voor mij zou een Kindle vooral handig zijn op reis, gewoon omdat het ruimte scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kun je net zo goed boekenkast behang kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Of dan print je gewoon de kaft van elk ebook dat je hebt, plakt die op een kartonnen doos en zet die in je kast. Fixed.
Indien echte boekenkast, dan win!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je net zo goed boekenkast behang kopen.
[ afbeelding ]
Hehe, dat zou mijn overweging ook zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik blijf voor thuis ook wel gewone boeken kopen hoor, maar ik lees best veel en dikke boeken. En als ik 4 weken weg ben, dan zou ik dus zeker 6 boeken meenemen en dat vind ik gewoon te zwaar.
En of Kindle echt de beste is weet ik niet, maar er loopt hier op Fok een topic over en mensen zijn wel enthousiast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En prompt nog een afwijzing binnen! 230 reacties, waowMaar nu ik ergens anders iig op gesprek mag komen vind ik dat niet zo erg
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
En deze keer kom je op gesprek bij mensen die je verwachten en weten voor welke baan je komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En prompt nog een afwijzing binnen! 230 reacties, waowMaar nu ik ergens anders iig op gesprek mag komen vind ik dat niet zo erg
crap in = crap out
Wij hebben zelf ook een Kindle. Fijn dingetjequote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik blijf voor thuis ook wel gewone boeken kopen hoor, maar ik lees best veel en dikke boeken. En als ik 4 weken weg ben, dan zou ik dus zeker 6 boeken meenemen en dat vind ik gewoon te zwaar.
En of Kindle echt de beste is weet ik niet, maar er loopt hier op Fok een topic over en mensen zijn wel enthousiast.
Daar ga ik nu wel van uit inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
En deze keer kom je op gesprek bij mensen die je verwachten en weten voor welke baan je komt!
Ah, dat is mooi om te horen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben zelf ook een Kindle. Fijn dingetjeHebben 'm nu een jaar of twee al, dus kan natuurlijk wel het een en ander veranderd zijn. Maar destijds heeft Martijn vanalles uitgezocht en kwam de Kindle wel als beste naar voren.
Ach, als ze van pizza een groente maken, verbaast niks me meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens:
Oh Americans ^^ You never cease to amaze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le yay!![]()
![]()
Nu is mijn stemming weer van "aaah telefoon" omgeslagen naar "yaaay, gesprek!
"
Tevens:
[ afbeelding ]
Le yay!![]()
![]()
"
Tevens:
[ afbeelding ]
Le yay!![]()
![]()
"
Tevens:
[ afbeelding ]
Le yay!![]()
![]()
"
Tevens:
[ afbeelding ]
netjes! Mits je niet tientallen koekjes gaat eten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Even gauw een lijstje droppen!
O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: grof volk. boterham geitenkaas, 2 mandarijntjes
L: 2 grof volk. boterhammen cervelaat
T: grof volk. boterham geitenkaas, banaan
T: 2 mandarijntjes
D: ovenschotel met gehakt/ui, spinazie, aardappelpuree
T: chocolate chip cookie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef _aurum_ het volgende:
Waarom ben ik geen langbenige deerneJammer! Die Mart Visser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:
jij langbenige deernequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
O echt aurum. Bij mij eindigt 'ie net op de knie. Jammer zeg
. Ik twijfel nog steeds of de mijne niet net een maatje groter moet, maar ik laat Duvel het wel beoordelen.
Balen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
[..]
jij langbenige deerne
en dan heb ik 2 maanden zitten dubben of ik 'm zou kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ugh, squaw!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Yay voor Indiaantjes die op gesprek gaan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Balen!
(al weet ik nu wel dat ik iig er niet rouwig om hoef te ziJn dat ik 'm niet kon kopen)
Ik heb inmiddels een andere gespot die ik wil.Je maakt een grapje toch? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee. Al zou ik de strik aan de achterkant er wel afslopen.quote:
Ik zou sowieso moeten zien hoe hij zit. Deze vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Die tweede heeft betere lijnen om je figuur uit te laten komen. De vlakverdeling van die rode doet imho niets om mooie vormen te benadrukken.
Ik ben bang dat ie dat ook in het echt is. Daarom wil ik hem eerst ook zien, want van die bipsfrummels en strikjes ben ik niet gecharmeerd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind hem wat too much, Ewelina! Én strik, én bipsfrummels, én insnoer-touwtjes, én zwart-met-rood, én nog meer strikjes op de zakken, én mouw-plooitjes, én ronde knopen... Nouja you get my driftAanslag op de senses.
[..]
Balen!
(al weet ik nu wel dat ik iig er niet rouwig om hoef te ziJn dat ik 'm niet kon kopen)
Ik heb inmiddels een andere gespot die ik wil.Ik vind hem wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel die strik idd misschien iets te veel is.
~ Bonito La Risa ~
Het komt ook van een alto-site, vandaar dat ik ze eerst wil zien.quote:
Ik kan absoluut niet naaien.quote:
De planning is om er ééntje te nemen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
netjes! Mits je niet tientallen koekjes gaat eten.
Paar D-ringen op jas fabrieken - koord. Daarvoor hoef je niet te kunnen naaien.quote:
Mja, knopen aanzetten kan ik wel, dus dit misschien ook. Kan ik ook een goedkopere jas kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Paar D-ringen op jas fabrieken - koord. Daarvoor hoef je niet te kunnen naaien.
Jassen zoeken die bij je figuur passen, die zakken moet je niet doen bij een voorgevel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Ewelina het volgende:
Of zoiets (al staat wit me niet).
[ afbeelding ]
Good for you. Ik wil idd alleen zakken bij mijn heupen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Jassen zoeken die bij je figuur passen, die zakken moet je niet doen bij een voorgevel.
On topic: ben weer uit m'n *ik kan toch wel eten wat ik wil* kuil gekropen. Geloof ik.
Dat doe ik inderdaad ook regelmatig als ik brinta maak voor 's ochtends in de trein (sorry buren, maar het stinkt in ieder geval minder dan yoghurt). Als ik te lang wacht met eten kan het met de vork-kant van mijn spork eten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lunch = behangplaksel. Ik vergeet vaak dat havermout uitzet en dan vind ik het te dun en mik ik er wat bij
ik denk dat die heeeeeeel erg dun is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Good for you. Ik wil idd alleen zakken bij mijn heupen.
Vind deze van de h&m nog wel aardig dan.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1508_002R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.6]&set=key[width],value[3162]&set=key[height],value[3697]&set=key[x],value[365]&set=key[y],value[333]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd? Zijn het je darmen die dwars liggen of begint het eerder al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Nallie het volgende:
Oh en ontopic.. de buik is nog steeds ontspoord. Ik krijg nu last van alles wat ik eet
Volgende week terug naar huisarts. Dietiste wil nu brood elimineren.
Ik ben gewoon moe en ben t zat
Groentesoep met veel groente? Stoofpotje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hier ook nog steeds semi-ziek trouwens, woensdag niet gewerkt, gisteren wel, vandaag 'thuiswerken' maar ik heb weer knallende koppijn.
Lijstje heeft er geen last van trouwens:
O: brinta, melk rozijntjes
T: droge cracotte, wat gedroogde abrikozen
L: Omelet met spinazie en geitenkaas, 2 donkere boterhammen
D: ??
Iemand een suggestie voor diner? Zo gezond als mogelijk als het kan.
Noes! Komt het dan niet door stress oids? Ik heb de afgelopen week ook best buikpijn gehad weer, terwijl het de week/weken ervoor best prima ging weer. Lijkt me niet dat je nergens tegen kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Nallie het volgende:
Oh en ontopic.. de buik is nog steeds ontspoord. Ik krijg nu last van alles wat ik eet
Volgende week terug naar huisarts. Dietiste wil nu brood elimineren.
Ik ben gewoon moe en ben t zat
Darmen! Koemelk geëlimineerd en eet weinig vlees. Dat ging lang prima, maar sinds anderhalve week zijn ze van de leg ofzo. Alles wat ik eet roept reactie op, steken, pijn en toiletquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd? Zijn het je darmen die dwars liggen of begint het eerder al?
Ik heb geen stress voor zover ik weetquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noes! Komt het dan niet door stress oids? Ik heb de afgelopen week ook best buikpijn gehad weer, terwijl het de week/weken ervoor best prima ging weer. Lijkt me niet dat je nergens tegen kan![]()
Brood eliminerenSucces jij
Zenuwen vooralquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb geen stress voor zover ik weethaha!
Buiken zijn stom!
Jij wel stress dan? Of ook eten?
Koemelk en gluten kunnen evil vriendjes zijn.. Wat dat betreft is brood elimineren geen slecht idee als koemelk mijden al goede resultaten gaf. Tarwe is agressief voor de darmen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Darmen! Koemelk geëlimineerd en eet weinig vlees. Dat ging lang prima, maar sinds anderhalve week zijn ze van de leg ofzo. Alles wat ik eet roept reactie op, steken, pijn en toilet
Behalve mn ontbijt...
Ik moest lachen... Ja dat lijkt wel. Maar heb van muesli, mueslireepen en crackers dus geen last.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Koemelk en gluten kunnen evil vriendjes zijn.. Wat dat betreft is brood elimineren geen slecht idee als koemelk mijden al goede resultaten gaf. Tarwe is agressief voor de darmen.
Gist werkt niet op m'n darmen. Die reageren vooral slecht op zoete zuivel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Ja dat lijkt wel. Maar heb van muesli, mueslireepen en crackers dus geen last.
Jij had wel last van gist toch?
Ah oke... naja ik ga de broodeliminatie maar ff proberen. Ze zei dat ik eventueel witbrood kon eten. Maar dat vind ik echt niks. Ik hou van extrabruinpitjesvolkoren brood, dus nu maar crackersquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Gist werkt niet op m'n darmen. Die reageren vooral slecht op zoete zuivel.
Ja alleen omdat ik de muesli (gluten) en havermout (vaak besmet met gluten) wel verdraag. Denkt ze dat t niet gluten is. Dus ze adviseert, geen brood, wel crackers, maar eventueel witbrood wel omdat het veel lichter verteerbaar is voor mijn darmen, omdat weinig vezelsquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef loveli het volgende:
Als je wel witbrood mag, wil ze gluten weglaten. Dan kun je ook beter crackers mijden, lijkt me.
[..]
Balen!
Ik heb inmiddels een andere gespot die ik wil.Hé, een Hell Bunny! Vind ik een leuk merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oei!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen was de accu van de Matzda dood! Twee lieve meneren hebben m voor me in een parkeervak geduwd en ridder Duvel is nu met nieuwe accu onderweg! Nog mazzel dat het op het parkeerterrein gebeurde ipv in de file.
Anders even tot buiten de bebouwde kom laten slepen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij sloeg af en wilde niet meer starten. Gelukkig buiten Gouda want we hebben geen woonplatzservice!
En anders bellen we de aaenweebee wel!
Ergens in de wereld is het half twaalf geweestquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, heel vervelend XM
Gelukkig komt duvel met zijn lange lans op met accu
Ik zeg benettonquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou sowieso moeten zien hoe hij zit. Deze vind ik ook leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen wil ik juist een mooie knalkleur, geen zwart.
Hihi!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Z'n tram paard staat nu bij de halte, dus ja! Any minute now!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, stom he? Achteraf gezien echt jammer. En ik durf te wedden dat ik dat over tien jaar heb met foto's van nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk Coco... Gek he dat je zo'n zelfbeeld kan hebben, ik vind je sowieso heeeeeeeeeeeel leuk NU !
quote:
Eens proberen als ik t ergens niet te duur tegenkom! Ik eet toch al vaak zat aardappels, beetje variatie is vast goed!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is iets pittig, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, het wordt wel vaker deels vervangen voor aardappel
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat waren we leukGood times
Dit was onze eerste vakantie in Salou. Ik was toen bijna 18, de rest was al 18.
Edit: middelste foto is overduidelijk niet SalouVolgens mij was dat nog twee jaar eerder met een tienertoer ofzo
Die middelste is leuk! Voor de rest zie je eruit als een echte puber, beeldschoon en ongelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
En ik vond mezelf dik. Dik!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Die middelste is leuk! Voor de rest zie je eruit als een echte puber, beeldschoon en ongelukkig.
Au!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik vond mezelf dik. Dik!![]()
En yeah, ik was wel een echte puber wat dat betreft ^^
@XM: ik heb geen idee waarom ik dat vond. Had tot mn 17e nooit gezoend en nooit had een jongen aandacht voor me met uitgaan en gingen ze altijd op mn vriendinnen af. Dat heeft er wel invloed op gehad. En 'vriendinnetjes' in de brugklas die me geregeld lelijk noemden
Mutsig zeg van die 'vriendinnetjes'!quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En ik vond mezelf dik. Dik!![]()
En yeah, ik was wel een echte puber wat dat betreft ^^
@XM: ik heb geen idee waarom ik dat vond. Had tot mn 17e nooit gezoend en nooit had een jongen aandacht voor me met uitgaan en gingen ze altijd op mn vriendinnen af. Dat heeft er wel invloed op gehad. En 'vriendinnetjes' in de brugklas die me geregeld lelijk noemden
dat warm je op en lepel je naar binnen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:52 schreef sigme het volgende:
[..]
daglijst
• muesli met melk
• 1 pak rijstwafels met beetje mayo & sambal
• 6 koekjes
• klein uurtje wandelen
• 7 krekkers met beetje mayo en veel filet americain (lees: een heel doosje)
[*]1 pak diepvriesspinazie (ontdooid, dat dan nog net wel)
• witlof & zure bonen met gehakt en tomatensaus
Niet heel goed, maar ook zeker niet heel slecht.
Wildgroeiwenkbrauwen had ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mutsig zeg van die 'vriendinnetjes'!
Leuk, retro-foto's![]()
Je was leuk en slank en bent het nog steeds, winnn!
Ik had wildgroeiwenkbrauwen, spekjes en een slecht modegevoel, hihiOver nu hou ik lekker mijn mond
![]()
The Pure, vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel LoL om Ridder DuvelSir Duvel the Mighty? The Pure? Brave brave brave brave Sir Duvel
Nog geen antwoord, en wie zwijgt, stemt toe!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel beweert dat pizza net zo slecht is als een blik erwtensoep. "Want het is alleen maar zetmeel".
Pure Nonsens. Aangaande je pizza/snert bewering!quote:
Dit is het niet het gewenste antwoord.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef _aurum_ het volgende:
De GI index van meel is veel hoger dan van erwten/aardappelen.
Pizza geeft een grotere piek/dip, je kan dus beter erwtensoep eten
Daarbij bevatten peulvruchten allerlei uitstekende stofjes en een hoop vezels en pizza euh.. niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:40 schreef _aurum_ het volgende:
De GI index van meel is veel hoger dan van erwten/aardappelen.
Pizza geeft een grotere piek/dip, je kan dus beter erwtensoep eten
Siquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat warm je op en lepel je naar binnen?
Op een pizza hawaii bijvoorbeeld zit tomaat, ham, kaas en ananas. Groente, zuivel, fruit, vlees. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarbij bevatten peulvruchten allerlei uitstekende stofjes en een hoop vezels en pizza euh.. niet.
En door die erwtensoep zit ook nog een en ander aan groente en door die pizza euh.. nah, mag geen naam hebben.
Tomaatessence, ananassmaak, "ham" en "kaas" zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een pizza hawaii bijvoorbeeld zit tomaat, ham, kaas en ananas. Groente, zuivel, fruit, vlees. Ik bedoel maar.
XM wilde snert, ik wilde pizza en ik zei dat het even gezond is. Maar dat werd van haar kant betwijfeld. Dat met die scheten komt wel goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Tomaatessence, ananassmaak, "ham" en "kaas" zal je bedoelen.
Maar op welk vlak moet de vergelijking gemaakt worden? Als het gaat om het produceren van welriekende winden wint de erwtensoep het ook al van de pizza.
Jij een pizza, zij een blik snert, klaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
XM wilde snert, ik wilde pizza en ik zei dat het even gezond is. Maar dat werd van haar kant betwijfeld. Dat met die scheten komt wel goed.
Nee. Geen dropjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil Duvel ook graag 'slank de feestdagen' in hebben!En hij heeft al friet en Turkse pizza op deze week. En vast ook wel dropjes op z'n werk...
Nu is het te laat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef conleche het volgende:
pizza is wel lekkerder dan snert (uit blik)
pizza (van de supermarkt)?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef conleche het volgende:
pizza is wel lekkerder dan snert (uit blik)
Nou ja, ik vind zelfs zelfgemaakte snert niet lekker, dus voor mij is de keuze makkelijk. En supermarktpizza kan je vrij gemakkelijk opleuken. Die van AH Excellent, Toscane, daar zit al vrij veel groenten op en ik gooi er altijd nog wat ui, paprika en ham bij en dan vind ik die echt best lekker.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Pizzabodem met snert...
Klaar, slotje!
Ik heb een keer heel lekkere snert gemaakt, zelf! Dat was wel de tweede poging, de eerste had meer weg van een soort lichtgroene stopverf.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind zelfs zelfgemaakte snert niet lekker, dus voor mij is de keuze makkelijk. En supermarktpizza kan je vrij gemakkelijk opleuken. Die van AH Excellent, Toscane, daar zit al vrij veel groenten op en ik gooi er altijd nog wat ui, paprika en ham bij en dan vind ik die echt best lekker.
Beiden.quote:
Tip: frietjes ervan maken! courgette/pompoen/knolselderij/aubergine in reepjes snijden, in ovenschaal of op bakplaat in de oven (30-45 min) omnomnomquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:46 schreef conleche het volgende:
Ik heb net m'n groenten in de mayo gedoopt, als ware het frietjes. Ik kan nog steeds niet wild worden van groenten, zo uit het water.
Oh, ik heb een zak vol pootjes!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgemaakte snertMet pootjes, schijven, ribben, worsten van varken en worst van Hema
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tip: frietjes ervan maken! courgette/pompoen/knolselderij/aubergine in reepjes snijden, in ovenschaal of op bakplaat in de oven (30-45 min) omnomnom
Die nieuwe Chai van Pickwick vind ik ook heel lekker!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Syrena het volgende:
Ik had ook nog nooit gezoend tot mijn 17e![]()
Ik drink nu thee die moet smaken naar gecarameliseerde peerSmaakt best ok. Alleen, als je in Duitsland thee koopt die naar peer zou smaken, dan stoppen ze er daar ook echt peer in. Hier duidelijk niet. Maar de gebrande caramelsmaak is wel goed gelukt
![]()
En ik wil een nieuwe ebookreader, die wat ik heb vind ik net iets te klein (5 inch)Heb gekeken naar de Kindle, maar die kan geen epubs lezen zonder omzetten. En ik heb inmiddels zo'n 3500 epubs
1 woord: dosering.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef conleche het volgende:
Ik maak voortaan weer gewone koekjes. Dit zijn zoete bakstenen met volgens mij een ziljoen kcals.
Ikheb een hele mooie blauwe bennetonjas die boven mooi aansluit, van onderen uiwaaiert en precies tot mijn knie komt. Heel flatteus.quote:
Dat zie ik er niet aan af. Eigenlijk.quote:
Ik ook niet. Ik vind 'm best mooi, maar 600 is ie absoluut niet waard.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zie ik er niet aan af. Eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is het niet het gewenste antwoord.
Daar gaat het bij mij ook als eerste zitten, erg oncharmant vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben blij dat ik weer een beetje in mijn sportritme zit...ik was een beetje poofy aan het worden![]()
Het gaat letterlijk gelijk op mijn lovehandles zitten
Turkish delightquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:32 schreef conleche het volgende:
Koekjes met muesli, chocolade, turkisch delight, noten, bloem, suiker en boter. Ik denk dat ik de tip van Muks ook maar ga toepassen: het als cruesli gebruiken, het is echt te zwaar als tussendoortje.
Dat van nog heel even wachten met een jas is een goed plan, ik denk dat de uitverkoop bijna begint.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Verjaardag is fijn. Heerlijk kalm, precies wat ik nodig heb.
Net spelletje gewonnen. Zie foto op facebook! Zo'n tof spel!
Nu nog even 24 kijken, en dan lekker naar bed..
Mijn dagindeling is nogal ruk (en valt ook niet te regelen, ik ben al blij dat we meestal tijd hebben voor middageten), deze week moest ik werken van 8u30 tot 19 uur, maar dat was meestal na 20 uur thuis. (gisteren 22 uur, vandaag wordt het 00.30). Meestal heb ik wel wat mee voor 's avonds als ik weet dat ik hier moet slapen, maar vandaag was dat dus niet het geval. En groenten en fruit doe ik meestal ook, maar ik ben al van twee weken geleden zaterdag nog niet op tijd thuis geweest om naar de winkel te gaan... Ik eet wel elke middag een groot bord groenten, maarja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sjaapje, je eet al heel lang niet goed
Mag ik je dagindelng weten?
En je weet die misschien ook?
Kan je niet gewoon groente snijden, meenemn en opeten enzo? Of macaroni uit de vriezer die je op je werkt opwarmt
vriezer..quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef Sjaapje het volgende:
Maar ik kan eten wel plannen, maar naar de winkel gaan lukt gewoon niet... nachtwinkels verkopen hier nu eenmaal geen groenten en fruit...
Copy that, snackbarquote:
fricandel speciaal, halve kip, patat mayo, berenhap pinda, kipschnizel joppiesuas ..... Dat was mijn bestelling geweestquote:
Je kunt groente en fruit toch een paar dagen vooruit kopen? Ik weet niet waar je woont, maar zijn er op zondag geen supermarkten open? Of tijdens de pauze van je werk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef Sjaapje het volgende:
Maar ik kan eten wel plannen, maar naar de winkel gaan lukt gewoon niet... nachtwinkels verkopen hier nu eenmaal geen groenten en fruit...
Hoe kan dat nou nadat je een kilo hutspot hebt weggezet?quote:
Vooral de kleur is mooi, maar die vindt je wel vaker toch?quote:
^^quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
vriezer..
Nou lijkt het alsof ik je zit te fokken, bedoel het goed hoor
Maar als je even tijd hebt dan wat beter voor jezelf zorgen he?
Vermoeiend he? De hele dag staan/lopen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:09 schreef conleche het volgende:
Oh! Ik heb m'n lievelingsjeans aan. Hij past weer.Maat 26!!
Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat hij nog wel strak zit. Maar niet zoooo strak dat er vet overal uitpuilt, dus dan is strak wel oké.
(Hoewel als je zit, wel minder comfortabel.)
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Vermoeiend he? De hele dag staan/lopen.
In mijn vorige sportschool was er een meisje, (met hele lelijke neptieten, als ze buikspieroefeningen deed en op haar rug lag, had je eerst 1 bol. Dan een hele tijd niks. En dan nog een bol. Maar dit terzijde), die altijd uitgebreid haar schaamstreek ging scheren in het zicht van iedereen. Sans gene. Nou ja, sans gene bij haar dan, want ik werd er plaatsvervangend rood van en ik ben heus niet heel preuts aangelegd. Geeeeeen gezicht.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net in de sportschool zo'n grietje die de halve inhoud van haar badkamer had meegenomen. Vijf potten en flesjes met allerlei smeersels. Ik snap dat niet. Ik douche zelf 100x liever thuis en ALS ik al daar douche, heb ik zo'n combifles douchecreme/shampoo. Dat gemuts in zo'n gore kleedkamer... Nee dank u.
Of chlamydiaquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:33 schreef conleche het volgende:
Ik douche er ook niet. Ik fiets in mijn sportkleren naar huis en ga in bad. Ik vind die douches daar net zo'n plek waar je dan ineens voetschimmel oploopt of zo.
Uhm. Ik geloof dat er dan sprake moet zijn van gemengd douchen op zijn minst.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm. Ik geloof dat er dan sprake moet zijn van gemengd douchen op zijn minst.
Tevens in before the edit![]()
quote:
bij mijn sportschool ging er een tientonner naakt lopend naar de douche onderuit en bleef huilend liggen. Ik kon niet anders dan haar samen met iemand anders overeind takelen. Ik wist niet waar ik kijken moest.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij zijn voetschimmel en traumatische beelden het meest realistisch. Die ene dikke vrouw die naakt bukte voor haar handdoekenzo
Om te voorkomen dat je normale kleding ook onder het zweet komt misschien? Ik stop echt niet meteen met zweten nadat de les is afgelopen en je normale kleding wordt ook vies als je je niet even wast...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar je kleedt je toch om voor en na de les?Ik ga niet in m'n spinningpakje naar en van de sportschool iig.
Ik weet niet hoe een spinningspakje eruit ziet, maar ik trek gewoon een jas aan over m'n trainingsbroek. Gewoon zo eentje van A&F, waar ik gerust mee over straat ga. Als ik me wel om zou kleden, zou ik ook douchen, denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar je kleedt je toch om voor en na de les?Ik ga niet in m'n spinningpakje naar en van de sportschool iig.
Dan ben je vast niet zo doorweekt als ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh dat zijn van die sponsbroeken toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spinningpakjes zijn niet geschikt voor buiten de sportschool.
Ik vind die dingen altijd zo rottig zitten, dat ik gewoon in een normale broek mn spinninglessen doe.quote:
Ik heb in de galerie ook wel wat van mijn werk hangen, dus een toevallige voorbijganger.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:57 schreef conleche het volgende:
Ik heb net twee van mijn schilderijen verkocht aan 1 meneer uit New York.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:05 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en ik ben in een labiele kutbui en denk dat m'n scriptie waardeloos is. Zucht.
Ik heb maar 2 mooie kleine, blauwe, schattige orchideetjes gekocht om mezelf op te vrolijken.quote:
Dat is de juiste instelling!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 mooie kleine, blauwe, schattige orchideetjes gekocht om mezelf op te vrolijken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben weer Duutserloos. We hebben echt een hele fijne week gehad, heerlijk.
Nog 31 dagen. En ik mis hem nu. En 31 dagen zijn heel erg lang...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling!
Ben Masterchef UK aan het kijken en heb al zo'n hnger, nog een uurtje dan gaan we lekker uit eten
Jaeger, wanneer zie je Duutser weer? Opgeruimd en schoon huis = helder hoofd
Ga je ook samen met je vriendin eten? Misschien iets gezonds bestellen? Japans of zo? Of kan je nog steeds weinig aan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En netjes Co
Ik ben wwer even op zoek naar een fatsoenlijk eetpatroon. Week niet goed kunnen eten heeft er niet heel positief aan bijgedragen
Vanavond ga ik samen met Judith (al jaaaarenlang hele goede vriendin) lekker film kijken op de bankWe zouden eerst naar de bios gaan, maar aangezien ik de hele week ziek thuis ben geweest, doen we dat maar niet. Thuis film kijken is ook leuk
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb in de galerie ook wel wat van mijn werk hangen, dus een toevallige voorbijganger.
Geen hele groot doekjes, maar m'n ticket naar Thailand is er in ieder geval weer uit.
Ik hoop dat 'ie ze ophangt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:12 schreef loveli het volgende:
[..]En hopen dat 'ie ermee netwerkt.
Is het wat? Al was het maar als logeeradres met benefits?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:46 schreef conleche het volgende:
Ik verwacht fanmail. Aangezien hij drie keer heeft gezegd dat hij divorced was.
Nope, he-le-maal niks.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het wat? Al was het maar als logeeradres met benefits?
Hoe is het eigenlijk met jouw smaak qua mannen? Al wat vooruitgang?quote:
Ik ben ook benieuwd!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw smaak qua mannen? Al wat vooruitgang?
Wat deden ze dan precies bij die healing?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh pannekoeken
Vandaag bij wijze van "grap" mee geweest met buuf naar een energyhealing.
Eerste keer kun je klachten krijgen dus ik dacht nahh dat valt wel mee..
Niet dusdaar had ik hoofd en nekpijn (whatever dat kan wel eens zo zijn), alleen proef ik sinds ik daar buiten sta pepermunt en heb ik het idee in een pepermunt saune te hebben gezeten (gezicht voelt ook zo
) en mijn eten (shoarma op heerlijke broodjes) maakte me kotsmisselijk.
Strange!
Lijkt me best een raar gevoel. Nu zijn de meeste 40-ers ook niet echt leuk...quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!!![]()
Ik heb een paar mannen achter me aan, maar het doet me niets en hoe meer het me niets doet, hoe harder ze proberen en hoe cynischer ik word. En geloof me, als ik je wel leuk vindt, dan weet je het heus wel, ik speel dan echt geen spelletjes, omdat ik dan wil dat iemand zich goed voelt en mij kent en nou ja.
Ik vind het ontzettend lastig. Wat als ik nooit meer verliefd word? Doodeng.
Get Jagär maar 2 weken zijn écht zo voorbij!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
lekker, pannenkoekn!
Bah, ik voel me echt alleen nu. Dat heb ik al tijdne niet meer zo gehad, geloof ik. Niet leuk. En nu zit er ook nog eens hartstikke lang tussen dat we elkaar zien. En kunnen we waarschijnlijk 2 weken niet of nauwelijks elkaar spreken...
Resonantietherapie = elektromagnetische golven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat deden ze dan precies bij die healing?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:48 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik wilde het over twee berichtjes spreiden
Wanneer vertrek je ook alweer? Begin december toch? En dan ook een maand?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:47 schreef Amsel het volgende:
En hoe het met de mannen gaat? Redelijk. Ik ben blij als ik naar Asutralië kan vluchten. Ik heb die reis om hele andere redenen geboekt, maar het komt nu wel heel goed uit.
En weten jullie wat grappig is? Ik krijg best veel steun van... McSex! We zien elkaar nooit meer maar smsen nog vaak, hij kent het hele verhaal, en hij vraagt vaker dan wie dan ook hoe het met me gaat en of ik het wel volhoud. Echt een schat. Wie had dat ooit verwacht, dat we nog eens zo met elkaar om zouden gaan
Lekker hoor! Ben héél benieuwd hoe je het vindt daar!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:54 schreef Amsel het volgende:
Ja begin december, en een maand later ben ik terug. Even een maand helemaal los van alles en iedereen
Lijkt me geweldig. En zal jou ook wel goed doen denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:54 schreef Amsel het volgende:
Ja begin december, en een maand later ben ik terug. Even een maand helemaal los van alles en iedereen
Heerlijk zeg! Ben ook benieuwd hoe het wordt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:54 schreef Amsel het volgende:
In Vlaanderen gaan supermarkten toe om 20 uur en zijn ze niet open op zondag... En pauze op mijn werk heb ik niet. En ik heb zojuist heel veel inkopen gedaan in de supermarkt, zoals ik altijd doe als ik tijd heb... Prei, savooikool, knolselder, wortels, paprika, spinazie, courgette, champignons, witloof. Appels, sinasappels, pompelmoes, peer, pruim...quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt groente en fruit toch een paar dagen vooruit kopen? Ik weet niet waar je woont, maar zijn er op zondag geen supermarkten open? Of tijdens de pauze van je werk?
Hier herken ik mezelf erg in. Ik ben 6 jaar niet meer verliefd geweest en had mezelf bijna wijs gemaakt dat ik gewoon te kritisch en rationeel en voorzichtig ben voor grote gevoelens.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd!!![]()
Ik heb een paar mannen achter me aan, maar het doet me niets en hoe meer het me niets doet, hoe harder ze proberen en hoe cynischer ik word. En geloof me, als ik je wel leuk vindt, dan weet je het heus wel, ik speel dan echt geen spelletjes, omdat ik dan wil dat iemand zich goed voelt en mij kent en nou ja.
Ik vind het ontzettend lastig. Wat als ik nooit meer verliefd word? Doodeng.
Het erge is: dat wat jij beschrijft heb ik ook meegemaakt. Liefde op het eerste gezicht, het gevoel alsof je oud wilde worden met elkaar. Maar het wil uiteindelijk niks zeggen. Tenminste niet in mijn geval. Uiteindelijk bleek gewoon dat we niet bij elkaar pasten. Dat waar ik zo hoteldebotel op was gevallen, dat dat maar een eerste, oppervlakkige laag betrof of zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hier herken ik mezelf erg in. Ik ben 6 jaar niet meer verliefd geweest en had mezelf bijna wijs gemaakt dat ik gewoon te kritisch en rationeel en voorzichtig ben voor grote gevoelens.
Inmiddels ben ik alweer 2 jaar verliefd. En ik voelde het bijna vanaf de eerste minuut dat ik hem aan keek. Je weet wel zo'n verliefdheid waarbij zelfs de receptioniste van mijn werk opmerkte dat ik toch zo straalde de laatste tijd. Zo'n verliefdheid waarbij als alleen zijn naam al viel, ik een grijns had van oor tot oor.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:21 schreef Syrena het volgende:
Oh fijn Xennia![]()
Ik begin er hier ook al een zeer hard hoofd in te krijgen2.5 jaar en counting...
Vandaag wel 1 leuke kerel gezien, maar hij was met zijn vrouw en ook al 40+.
Dat krijg je he, bij de Miss Etam OutletWel leuke kleding gescoord
Nee, je wilt niet te veel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Het erge is: dat wat jij beschrijft heb ik ook meegemaakt. Liefde op het eerste gezicht, het gevoel alsof je oud wilde worden met elkaar. Maar het wil uiteindelijk niks zeggen. Tenminste niet in mijn geval. Uiteindelijk bleek gewoon dat we niet bij elkaar pasten. Dat waar ik zo hoteldebotel op was gevallen, dat dat maar een eerste, oppervlakkige laag betrof of zo.
Bij mijn laatste ex begon het veel meer casual en daar ben ik ingegroeid en wel veel meer tot de conclusie gekomen dat we in veel opzichten ontzettend bij elkaar pasten. Maar ook dat is niet zeker, aangezien ik nooit met hem heb samengewoond en het dus misschien alleen maar léék alsof het perfect zou kunnen zijn.
Misschien wil ik gewoon echt wel te veel. Geen idee. Komt bij dat ik ook nog geen enkele moeite gedaan om nu weer nieuwe mannen te ontmoeten. Dus ik kijk het nog even aan.
Dat is wel vrij akelig, is dat dan zo normaal om te vragen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef Amsel het volgende:
Ik liep vandaag met m'n moeder in de stad en we kwamen de moeder tegen van een oud-klasgenoot van me van de basisschool. Die natuurlijk wilde weten of ik inmiddels verliefd, verloofd of getrouwd was - want blijkbaar bestaat er geen andere optie. Wat kun je dan anders doen dan ongemakkelijk lachen en hopen dat het gesprek snel klaar is?
En nu heb ik trek in iets lekkers maar niks in huis
Herkenbaar jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef Amsel het volgende:
Ik liep vandaag met m'n moeder in de stad en we kwamen de moeder tegen van een oud-klasgenoot van me van de basisschool. Die natuurlijk wilde weten of ik inmiddels verliefd, verloofd of getrouwd was - want blijkbaar bestaat er geen andere optie. Wat kun je dan anders doen dan ongemakkelijk lachen en hopen dat het gesprek snel klaar is?
En nu heb ik trek in iets lekkers maar niks in huis
Een diepvries doet wonderen! Die van mij zit vol met zelfgemaakte gerechten, vis en zakken diepvriesgroenten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:06 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
In Vlaanderen gaan supermarkten toe om 20 uur en zijn ze niet open op zondag... En pauze op mijn werk heb ik niet. En ik heb zojuist heel veel inkopen gedaan in de supermarkt, zoals ik altijd doe als ik tijd heb... Prei, savooikool, knolselder, wortels, paprika, spinazie, courgette, champignons, witloof. Appels, sinasappels, pompelmoes, peer, pruim...
Flink nietwaar!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
ik kruip straks lekker in mijn eentje MIJN bank op, in MIJN huis en kijk op TV alles wat ik maar wil zienen 's nachts lekker breed liggen in MIJN bed zonder dekenjatter/snurker/schetenlater.
Ja dat is doodnormaal. Ik woon nu bijna weer een jaar in het durrep, dus we hebben nu wel bijna iedereen gehad met de ge-eikte vragen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel vrij akelig, is dat dan zo normaal om te vragen?
Ik vind dit dus een lastig punt. Want ik wil in ieder geval sexuele aantrekkingskracht voelen en iemand interessant vinden en er van houden en samen dingen ondernemen en hoewel ik graag alleen ben, wil ik diegene dus om me heen hebben. Maar is dat dan verliefd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, je wilt niet te veel.
Ik heb destijds ook interessante gesprekken gehad met mijn vader, die bang was dat ik te kritisch was, te veel sprookjes had gelezen en alleen achter zou blijven. Ik zei hem dat ik alleen zijn geen schrikbeeld vind en liever alleen ben dan mijn verwachtingen over liefde en relaties bij te stellen. Alles of niets dus.
Mijn vader heeft mijn moeder op jonge leeftijd leren kennen. Ze waren elkaars eerste en zijn snel gaan trouwen om beiden het huis te kunnen ontvluchten. Hij zei dat ze later hadden ''geleerd om samen te leven'' en dat ze intussen zo veel samen hadden meegemaakt dat ze een band voor het leven hebben.
Een heel ander uitgangspunt dus. Ik wil gewoon van mijn sokken geblazen worden.
Ja echt, zaaaaaaalig vind ik hetquote:
het is niet het hoogst haalbare...Wat dan wel het hoogst haalbare is, dat weet ik nog niet zo goed. het is wel heel fijn, een toffe relatie hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:50 schreef Tinkepink het volgende:
Een relatie is ook niet zaligmakend. Zelfs een goede relatie en/of een waar de passie vanaf spat niet.
Syreen, je mag toch ook harstikke trots zijn op jezelfquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja echt, zaaaaaaalig vind ik hetEn dat het opgeruimd en schoon blijft
![]()
Dus een man moet wel echt enorm leuk zijn wil ik daar een huis mee delen.
Of gewoon een heel groot huis met elk zijn eigen afdeling, en een flink groot bed met elk een tweepersoonsdekbed
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Syreen, je mag toch ook harstikke trots zijn op jezelf
Hahaha, ik vind het ook wel een beetje herkenbaar hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja echt, zaaaaaaalig vind ik hetEn dat het opgeruimd en schoon blijft
![]()
Ik heb me bij B. nooit onzeker gevoeld over of de gevoelens wederzijds zijn. Na onze eerste date was hij nog niet de straat uit of ik kreeg een sms met ''ik mis je nu al''.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind dit dus een lastig punt. Want ik wil in ieder geval sexuele aantrekkingskracht voelen en iemand interessant vinden en er van houden en samen dingen ondernemen en hoewel ik graag alleen ben, wil ik diegene dus om me heen hebben. Maar is dat dan verliefd?
Ik associeer verliefdheid ook met niet kunnen krijgen, onbereikbaar, spanning over of het wel of niet wederzijds is. Iets wat van voorbijgaande aard is. Dat wil zeggen, het spannings- en onzekere gedeelte. Die eerste alinea wil ik wél altijd blijven voelen!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
ik kruip straks lekker in mijn eentje MIJN bank op, in MIJN huis en kijk op TV alles wat ik maar wil zienen 's nachts lekker breed liggen in MIJN bed zonder dekenjatter/snurker/schetenlater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |