quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan een mooi corset te kopen ivm een feestje voor Oud & Nieuw.En wel een mooie jurk, maar wel eentje die ik daarna nog gewoon aankan.
Ja op reis wel idd. En gewicht niet te vergeten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die gevulde boekenkast is ook wel een goed argument. Voor mij zou een Kindle vooral handig zijn op reis, gewoon omdat het ruimte scheelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Kun je net zo goed boekenkast behang kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Of dan print je gewoon de kaft van elk ebook dat je hebt, plakt die op een kartonnen doos en zet die in je kast. Fixed.
Indien echte boekenkast, dan win!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je net zo goed boekenkast behang kopen.
[ afbeelding ]
Hehe, dat zou mijn overweging ook zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik blijf voor thuis ook wel gewone boeken kopen hoor, maar ik lees best veel en dikke boeken. En als ik 4 weken weg ben, dan zou ik dus zeker 6 boeken meenemen en dat vind ik gewoon te zwaar.
En of Kindle echt de beste is weet ik niet, maar er loopt hier op Fok een topic over en mensen zijn wel enthousiast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En prompt nog een afwijzing binnen! 230 reacties, waowMaar nu ik ergens anders iig op gesprek mag komen vind ik dat niet zo erg
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
En deze keer kom je op gesprek bij mensen die je verwachten en weten voor welke baan je komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En prompt nog een afwijzing binnen! 230 reacties, waowMaar nu ik ergens anders iig op gesprek mag komen vind ik dat niet zo erg
crap in = crap out
Wij hebben zelf ook een Kindle. Fijn dingetjequote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik blijf voor thuis ook wel gewone boeken kopen hoor, maar ik lees best veel en dikke boeken. En als ik 4 weken weg ben, dan zou ik dus zeker 6 boeken meenemen en dat vind ik gewoon te zwaar.
En of Kindle echt de beste is weet ik niet, maar er loopt hier op Fok een topic over en mensen zijn wel enthousiast.
Daar ga ik nu wel van uit inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
[..]
En deze keer kom je op gesprek bij mensen die je verwachten en weten voor welke baan je komt!
Ah, dat is mooi om te horen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben zelf ook een Kindle. Fijn dingetjeHebben 'm nu een jaar of twee al, dus kan natuurlijk wel het een en ander veranderd zijn. Maar destijds heeft Martijn vanalles uitgezocht en kwam de Kindle wel als beste naar voren.
Ach, als ze van pizza een groente maken, verbaast niks me meerquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens:
Oh Americans ^^ You never cease to amaze.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le yay!![]()
![]()
Nu is mijn stemming weer van "aaah telefoon" omgeslagen naar "yaaay, gesprek!
"
Tevens:
[ afbeelding ]
Le yay!![]()
![]()
"
Tevens:
[ afbeelding ]
Le yay!![]()
![]()
"
Tevens:
[ afbeelding ]
Le yay!![]()
![]()
"
Tevens:
[ afbeelding ]
netjes! Mits je niet tientallen koekjes gaat eten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef Goodbye het volgende:
Even gauw een lijstje droppen!
O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: grof volk. boterham geitenkaas, 2 mandarijntjes
L: 2 grof volk. boterhammen cervelaat
T: grof volk. boterham geitenkaas, banaan
T: 2 mandarijntjes
D: ovenschotel met gehakt/ui, spinazie, aardappelpuree
T: chocolate chip cookie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef _aurum_ het volgende:
Waarom ben ik geen langbenige deerneJammer! Die Mart Visser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:
jij langbenige deernequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
O echt aurum. Bij mij eindigt 'ie net op de knie. Jammer zeg
. Ik twijfel nog steeds of de mijne niet net een maatje groter moet, maar ik laat Duvel het wel beoordelen.
Balen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
[..]
jij langbenige deerne
en dan heb ik 2 maanden zitten dubben of ik 'm zou kopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ugh, squaw!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Yay voor Indiaantjes die op gesprek gaan
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Balen!
(al weet ik nu wel dat ik iig er niet rouwig om hoef te ziJn dat ik 'm niet kon kopen)
Ik heb inmiddels een andere gespot die ik wil.Je maakt een grapje toch? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, nee. Al zou ik de strik aan de achterkant er wel afslopen.quote:
Ik zou sowieso moeten zien hoe hij zit. Deze vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:00 schreef loveli het volgende:
Die tweede heeft betere lijnen om je figuur uit te laten komen. De vlakverdeling van die rode doet imho niets om mooie vormen te benadrukken.
Ik ben bang dat ie dat ook in het echt is. Daarom wil ik hem eerst ook zien, want van die bipsfrummels en strikjes ben ik niet gecharmeerd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind hem wat too much, Ewelina! Én strik, én bipsfrummels, én insnoer-touwtjes, én zwart-met-rood, én nog meer strikjes op de zakken, én mouw-plooitjes, én ronde knopen... Nouja you get my driftAanslag op de senses.
[..]
Balen!
(al weet ik nu wel dat ik iig er niet rouwig om hoef te ziJn dat ik 'm niet kon kopen)
Ik heb inmiddels een andere gespot die ik wil.Ik vind hem wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel die strik idd misschien iets te veel is.
~ Bonito La Risa ~
Het komt ook van een alto-site, vandaar dat ik ze eerst wil zien.quote:
Ik kan absoluut niet naaien.quote:
De planning is om er ééntje te nemen!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
netjes! Mits je niet tientallen koekjes gaat eten.
Paar D-ringen op jas fabrieken - koord. Daarvoor hoef je niet te kunnen naaien.quote:
Mja, knopen aanzetten kan ik wel, dus dit misschien ook. Kan ik ook een goedkopere jas kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Paar D-ringen op jas fabrieken - koord. Daarvoor hoef je niet te kunnen naaien.
Jassen zoeken die bij je figuur passen, die zakken moet je niet doen bij een voorgevel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:15 schreef Ewelina het volgende:
Of zoiets (al staat wit me niet).
[ afbeelding ]
Good for you. Ik wil idd alleen zakken bij mijn heupen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Jassen zoeken die bij je figuur passen, die zakken moet je niet doen bij een voorgevel.
On topic: ben weer uit m'n *ik kan toch wel eten wat ik wil* kuil gekropen. Geloof ik.
Dat doe ik inderdaad ook regelmatig als ik brinta maak voor 's ochtends in de trein (sorry buren, maar het stinkt in ieder geval minder dan yoghurt). Als ik te lang wacht met eten kan het met de vork-kant van mijn spork eten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lunch = behangplaksel. Ik vergeet vaak dat havermout uitzet en dan vind ik het te dun en mik ik er wat bij
ik denk dat die heeeeeeel erg dun is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Good for you. Ik wil idd alleen zakken bij mijn heupen.
Vind deze van de h&m nog wel aardig dan.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1508_002R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.6]&set=key[width],value[3162]&set=key[height],value[3697]&set=key[x],value[365]&set=key[y],value[333]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd? Zijn het je darmen die dwars liggen of begint het eerder al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Nallie het volgende:
Oh en ontopic.. de buik is nog steeds ontspoord. Ik krijg nu last van alles wat ik eet
Volgende week terug naar huisarts. Dietiste wil nu brood elimineren.
Ik ben gewoon moe en ben t zat
Groentesoep met veel groente? Stoofpotje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Quinazoline het volgende:
Hier ook nog steeds semi-ziek trouwens, woensdag niet gewerkt, gisteren wel, vandaag 'thuiswerken' maar ik heb weer knallende koppijn.
Lijstje heeft er geen last van trouwens:
O: brinta, melk rozijntjes
T: droge cracotte, wat gedroogde abrikozen
L: Omelet met spinazie en geitenkaas, 2 donkere boterhammen
D: ??
Iemand een suggestie voor diner? Zo gezond als mogelijk als het kan.
Noes! Komt het dan niet door stress oids? Ik heb de afgelopen week ook best buikpijn gehad weer, terwijl het de week/weken ervoor best prima ging weer. Lijkt me niet dat je nergens tegen kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Nallie het volgende:
Oh en ontopic.. de buik is nog steeds ontspoord. Ik krijg nu last van alles wat ik eet
Volgende week terug naar huisarts. Dietiste wil nu brood elimineren.
Ik ben gewoon moe en ben t zat
Darmen! Koemelk geëlimineerd en eet weinig vlees. Dat ging lang prima, maar sinds anderhalve week zijn ze van de leg ofzo. Alles wat ik eet roept reactie op, steken, pijn en toiletquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd? Zijn het je darmen die dwars liggen of begint het eerder al?
Ik heb geen stress voor zover ik weetquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noes! Komt het dan niet door stress oids? Ik heb de afgelopen week ook best buikpijn gehad weer, terwijl het de week/weken ervoor best prima ging weer. Lijkt me niet dat je nergens tegen kan![]()
Brood eliminerenSucces jij
Zenuwen vooralquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik heb geen stress voor zover ik weethaha!
Buiken zijn stom!
Jij wel stress dan? Of ook eten?
Koemelk en gluten kunnen evil vriendjes zijn.. Wat dat betreft is brood elimineren geen slecht idee als koemelk mijden al goede resultaten gaf. Tarwe is agressief voor de darmen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Darmen! Koemelk geëlimineerd en eet weinig vlees. Dat ging lang prima, maar sinds anderhalve week zijn ze van de leg ofzo. Alles wat ik eet roept reactie op, steken, pijn en toilet
Behalve mn ontbijt...
Ik moest lachen... Ja dat lijkt wel. Maar heb van muesli, mueslireepen en crackers dus geen last.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Koemelk en gluten kunnen evil vriendjes zijn.. Wat dat betreft is brood elimineren geen slecht idee als koemelk mijden al goede resultaten gaf. Tarwe is agressief voor de darmen.
Gist werkt niet op m'n darmen. Die reageren vooral slecht op zoete zuivel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Ja dat lijkt wel. Maar heb van muesli, mueslireepen en crackers dus geen last.
Jij had wel last van gist toch?
Ah oke... naja ik ga de broodeliminatie maar ff proberen. Ze zei dat ik eventueel witbrood kon eten. Maar dat vind ik echt niks. Ik hou van extrabruinpitjesvolkoren brood, dus nu maar crackersquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Gist werkt niet op m'n darmen. Die reageren vooral slecht op zoete zuivel.
Ja alleen omdat ik de muesli (gluten) en havermout (vaak besmet met gluten) wel verdraag. Denkt ze dat t niet gluten is. Dus ze adviseert, geen brood, wel crackers, maar eventueel witbrood wel omdat het veel lichter verteerbaar is voor mijn darmen, omdat weinig vezelsquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:44 schreef loveli het volgende:
Als je wel witbrood mag, wil ze gluten weglaten. Dan kun je ook beter crackers mijden, lijkt me.
[..]
Balen!
Ik heb inmiddels een andere gespot die ik wil.Hé, een Hell Bunny! Vind ik een leuk merkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oei!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toen was de accu van de Matzda dood! Twee lieve meneren hebben m voor me in een parkeervak geduwd en ridder Duvel is nu met nieuwe accu onderweg! Nog mazzel dat het op het parkeerterrein gebeurde ipv in de file.
Anders even tot buiten de bebouwde kom laten slepen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij sloeg af en wilde niet meer starten. Gelukkig buiten Gouda want we hebben geen woonplatzservice!
En anders bellen we de aaenweebee wel!
Ergens in de wereld is het half twaalf geweestquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, heel vervelend XM
Gelukkig komt duvel met zijn lange lans op met accu
Ik zeg benettonquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou sowieso moeten zien hoe hij zit. Deze vind ik ook leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen wil ik juist een mooie knalkleur, geen zwart.
Hihi!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Z'n tram paard staat nu bij de halte, dus ja! Any minute now!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |