Heerlijk die logicaquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Printers blijven toch lichtelijk stomme dingen. "Nee hoor, ik kan echt geen zwart-wit printen want m'n geel en fuschia zijn op!"
Hallo, straks gaat m'n computer kapot!quote:
quote:
Ga ik vanmiddag doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je hem al gelijk aanvragen?Of heb je dat al gedaan?
Hoe toepasselijk.quote:
GEFELICITEEEEEEEEERD!!quote:
Zo, ik ben zo klaar met dat stink bedrijfquote:Telefoon ALWEER ter reparatie opgestuurd omdat ik een kapotte van jullie heb gekregen, met spoed opgestuurd vertelden ze me, nu duurt het alweer 2 weken.
Status staat op omruilen. Omruil duurde vorige keer maar 4 dagen, nu al sinds 8-11.
Ben er klaar mee, wil NU weten wanneer de telefoon terug komt..
Goed klote zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo, ik ben zo klaar met dat stink bedrijf
Oeh gaafquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
net 2 kaartjes besteld voor Blof in het Klokgebouw
Leueueuk! Wij waren daar voor Alter Bridge en zagen de poster voor Blof hangen. Hebben toch even serieus overwogen kaartjes te bestellen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
net 2 kaartjes besteld voor Blof in het Klokgebouw
Ik las gratis ijsquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
gratz ijs
pakketman is nog niet geweest
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ooke ooke ooke ooke ooke, een si ga ret je roke
auze auze auze auze auze, want ik heb nu even pauze
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ooke ooke ooke ooke ooke, een si ga ret je roke
auze auze auze auze auze, want ik heb nu even pauze
Ik ken het niet, ben er nog nooit geweestquote:
Ga ze slaan Sjaan!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
argh kut dhl is mij vergeten, ze hebben het pakket nog in hoofddorp staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |