Heerlijk die logicaquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Printers blijven toch lichtelijk stomme dingen. "Nee hoor, ik kan echt geen zwart-wit printen want m'n geel en fuschia zijn op!"
Hallo, straks gaat m'n computer kapot!quote:
quote:
Ga ik vanmiddag doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je hem al gelijk aanvragen?Of heb je dat al gedaan?
Hoe toepasselijk.quote:
GEFELICITEEEEEEEEERD!!quote:
Zo, ik ben zo klaar met dat stink bedrijfquote:Telefoon ALWEER ter reparatie opgestuurd omdat ik een kapotte van jullie heb gekregen, met spoed opgestuurd vertelden ze me, nu duurt het alweer 2 weken.
Status staat op omruilen. Omruil duurde vorige keer maar 4 dagen, nu al sinds 8-11.
Ben er klaar mee, wil NU weten wanneer de telefoon terug komt..
Goed klote zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo, ik ben zo klaar met dat stink bedrijf
Oeh gaafquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
net 2 kaartjes besteld voor Blof in het Klokgebouw
Leueueuk! Wij waren daar voor Alter Bridge en zagen de poster voor Blof hangen. Hebben toch even serieus overwogen kaartjes te bestellen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
net 2 kaartjes besteld voor Blof in het Klokgebouw
Ik las gratis ijsquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:02 schreef Sharana_LV het volgende:
gratz ijs
pakketman is nog niet geweest
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ooke ooke ooke ooke ooke, een si ga ret je roke
auze auze auze auze auze, want ik heb nu even pauze
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
ooke ooke ooke ooke ooke, een si ga ret je roke
auze auze auze auze auze, want ik heb nu even pauze
Ik ken het niet, ben er nog nooit geweestquote:
Ga ze slaan Sjaan!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
argh kut dhl is mij vergeten, ze hebben het pakket nog in hoofddorp staan
ik had met een vriendin samen besteld en ik zie haar morgen dus kon dan mooi alles geven, stomme prutzersquote:
ut ut ut ut ut dat is kutquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had met een vriendin samen besteld en ik zie haar morgen dus kon dan mooi alles geven, stomme prutzers![]()
Ga je'm met spoed aanvragen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Age age age age age ik moet wachten tot ik kan gaan aanvragen.
Stomme lunchende ambtenaren.
Fuck man...plaatsvervangende schaamte hierzo...VALSSSSSSSS!!! ENGGGGGGGG!!!quote:
leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gefeliciteerd Ijs! Ging het een beetje gemakkelijk?
Ennnn WEEKENDmorgen naar Katwijk aan Zee,
heeft een les powerkiten van mn moeder en haar vriend gekregen. Zijn broertje gaat ook mee, die komt vanavond al slapen. En ik neem morgen de hond lekker mee. Het wordt 10 graden dus dat moet helemaal goedkomen!
Neen, heb toch geen auto om in te rijden.quote:
Het ging lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gefeliciteerd Ijs! Ging het een beetje gemakkelijk?
Ennnn WEEKENDmorgen naar Katwijk aan Zee,
heeft een les powerkiten van mn moeder en haar vriend gekregen. Zijn broertje gaat ook mee, die komt vanavond al slapen. En ik neem morgen de hond lekker mee. Het wordt 10 graden dus dat moet helemaal goedkomen!
Oja dan heeft spoed idd weinig zin.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, heb toch geen auto om in te rijden.
Nope, leasebak dus ik ben niet verzekerd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oja dan heeft spoed idd weinig zin.
Hebben je ouders geen auto waar je mee mag oefenen??
Och, dat is al jaren zo, dus niet echt een teleurstelling dat het niet mag hoor.quote:
Oooh dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, dat is al jaren zo, dus niet echt een teleurstelling dat het niet mag hoor.
Daarbij ga ik nog niet in een auto rijden die nog geen jaar oud is.
Hopen dat het in je haar niet ook blauw wordt! Tenzij het je bedoeling is natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:07 schreef Joysa het volgende:
Haartjes in de verf
En de verf op mn voorhoofd kleurt blauw.. noez.
Nee het moet zwart wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hopen dat het in je haar niet ook blauw wordt! Tenzij het je bedoeling is natuurlijk
Uh oh...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee het moet zwart worden
En ik had een stukje verf wat tijdens het verven op voorhoofd kwam aan witte handdoek afgestreken en dat stuk is nu knalblauw.
Ik word bang
8 minutenquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Uh oh...
Wordt wel heel spannend nu... Hoe lang nog voor je uit mag spoelen??
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Zwart staint altijd blauw. No wurries. Al kan het met blond haar wel issues geven
I'm nervous, maar Skjoe stelt me gerustquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat is zo voorbij.
Maar ik voel de spanning stijgen hoor!!
Ik ben heul niet blond?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Maar joysa, niet om het een of ander, wat bezielt je om zelf je redelijk blonde haar zwart te gaan verven?![]()
Kijk, ik ben van mezelf behoorlijk donker, kan weinig mis gaan, maar ik heb doe-het-zelvers met paars of blauw haar rond zien lopen na een poging tot zwart verven
je bent lichter dan ik toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben heul niet blond?
Mijn haar is donkerbruin?
Ja wel iets, maar niet heul veulquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent lichter dan ik toch?
ff foto's terugkijken
Hahahaha ben blij dat jij de woorden van SQ wel geruststellend vindtquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]Ik ben niet blond
[..]
I'm nervous, maar Skjoe stelt me gerust
Ja die post daarna zag ik pas laterquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahahaha ben blij dat jij de woorden van SQ wel geruststellend vindt
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja die post daarna zag ik pas later
Ik d8 ook al ff: huh vindt je dat gerustellend?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja die post daarna zag ik pas later
Mn innerlijk ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik faal, je bent donkerder dan ik dacht. Waarom denk ik dat je blond bent?
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik faal, je bent donkerder dan ik dacht. Waarom denk ik dat je blond bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |