quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Anders was er geen plek meer voor Bruce117.
quote:
Zo, mijn inzending is binnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
De wedstrijden:
[4] R Federer (SUI) vs [6] J Tsonga (FRA)
[2] R Nadal (ESP) vs [8] M Fish (USA)
[3] A Murray (GBR) vs [5] D Ferrer (ESP)
[1] N Djokovic (SRB) vs [7] T Berdych (CZE)
Doorgeven per PM (of e-mail):
• De winnaar per wedstrijd
• Het aantal gespeelde sets per wedstrijd
• Het antwoord op de schiftingsvraag
De schiftingsvraag:
Wat is het totaal aantal aces op de eerste en tweede wedstrijddag?
[ afbeelding ]
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef XL het volgende:
Het ziet eruit alsof iedereen bijna een keer gestemd heeft in de poll! Verrassend dat norich niet populairder is!
Volgens mij is Bruce117 wel zo iemand die weet hoe hij een poll moet manipuleren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef XL het volgende:
Het ziet eruit alsof iedereen bijna een keer gestemd heeft in de poll! Verrassend dat norich niet populairder is!
quote:Ojee heeft een punt: franklop probeert nu al een paar jaar iets te presteren, maar zijn pogingen lijken futiel. Wellicht dat 2011 hem en de vele anderen die al jaren buiten de boot vallen iets anders brengt!
Nee! Zo is Bruce toch helemaal niet! Hij is juist van de stats, niet van de stats-manipulatie!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij is Bruce117 wel zo iemand die weet hoe hij een poll moet manipuleren.
Jij kent hem beter dan ik. Doen jullie nog steeds die cursus Bloemschikken voor Beginners?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:33 schreef XL het volgende:
[..]
Nee! Zo is Bruce toch helemaal niet! Hij is juist van de stats, niet van de stats-manipulatie!
Ik wel, Bruce117 ging zes jaar geleden naar niveau 2quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij kent hem beter dan ik. Doen jullie nog steeds die cursus Bloemschikken voor Beginners?
Stelletje homo's!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:10 schreef XL het volgende:
en dat is de tweevoudig winnaar van de WTFquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef APK het volgende:
Waarom moeten we al matches die maandag gespeeld worden voorspellen?
Zoals Shaggy ooit song: 'It wasn't me'quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
en dat is de tweevoudig winnaar van de WTF
Goed nummer was dat overigensquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals Shaggy ooit song: 'It wasn't me'
het voorspellen gaat per speelronde natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar mijn vraag staat nog
Jullie voorspellen in ronde 1 alle eersterondewedstrijden, anders klopt de matchup met de ATP-spelers niet meer. Want dan zou jij alleen de wedstrijden uit poule A moeten voorspellen, daar is geen kunst aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar mijn vraag staat nog
Het resultaat van de wedstrijden op zondag heeft toch niets te maken met de wedstrijden op maandag?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jullie voorspellen in ronde 1 alle eersterondewedstrijden, anders klopt de matchup met de ATP-spelers niet meer. Want dan zou jij alleen de wedstrijden uit poule A moeten voorspellen, daar is geen kunst aan natuurlijk.
Toen ik het typte, klonk het allemaal erg logisch. Nu nog steeds overigens. Ik vermoed dat ik je vraag niet helemaal begrijp.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Het resultaat van de wedstrijden op zondag heeft toch niets te maken met de wedstrijden op maandag?
Dat de wedstrijden van maandag nu al voorspeld moeten worden, misschien glijdt Djoko wel uit als hij bukt om de zeep te pakkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toen ik het typte, klonk het allemaal erg logisch. Nu nog steeds overigens. Ik vermoed dat ik je vraag niet helemaal begrijp.
Gaat het je om het feit dat je de wedstrijden van maandag nu al moet voorspellen, of überhaupt moet voorspellen?
Ach zo. Tsja, dan kan je altijd nog een andere pick doorgeven. En als alles in één keer binnenkomt, scheelt mij dat weer weer werkquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:25 schreef APK het volgende:
[..]
Dat de wedstrijden van maandag nu al voorspeld moeten worden, misschien glijdt Djoko wel uit als hij bukt om de zeep te pakken
Jij had zeker 2-1 voor Federer?quote:Op zondag 20 november 2011 17:41 schreef rhubarb het volgende:
wanneer worden alle voorspellingen gepost? ben wel benieuwd
Tja, dat weet je nu nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:09 schreef rhubarb het volgende:
nee, was er juist bang voor dat jij dat had
lol, ook nog eens een beetje een psychologisch spelletje erbij aan het spelen ?quote:Op zondag 20 november 2011 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, dat weet je nu niet
Best wel veel aces voor deze ondergrond hè?
quote:
Heb je geen vrij gevraagd deze week dan?quote:Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef APK het volgende:
Wanneer moeten we de volgende ronde voorspellen?
Beetje tijdgebrek hiero
Niet gekregen, zelfs niet na dit hele lange slopende seizoen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb je geen vrij gevraagd deze week dan?![]()
Okidokiquote:De wedstrijden die borisz gepost heeft kun je alvast voorspellen als je dat wilt, de andere wedstrijden komen dan morgen.
Dat stond toch uitgelegd in de PM? De schiftingsvraag geldt inderdaad voor beide wedstrijddagen, maar moet morgen voor 14:00 doorgegeven worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:37 schreef franklop het volgende:
De schifting moeten we wel in 1 keer aangeven neem ik aan, anders kan je je tweede deel nog aanpassen als het eerste deel tegen/mee valt
Dank je, ik zat 'em heel erg te knijpen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:12 schreef rhubarb het volgende:
GefeliciteerdSpannend tot het einde!
Prima. Voorspellingen mogen dus nog gewijzigd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:57 schreef borisz het volgende:
[..]http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/front_page/9644883.stm
Logisch. Maar in 2 of in 3 is van belang.. Ik had bijvoorbeeld in 3.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kan alvast verklappen dat iedereen Federer had!
Ik ook, helaasquote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Logisch. Maar in 2 of in 3 is van belang.. Ik had bijvoorbeeld in 3.
Inderdaad, ik mis er nog een paar.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, helaas
Maar ik denk dat Intel de spanning wil bewaren tot alle voorspellingen binnen zijno
Ik zit ook aan de hoge kant met de schiftingsvraagquote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef franklop het volgende:
had op meer spannendere sets gerekend ook met de schiftingsvraag
Nou ik zit in ieder geval ook veel te hoog met de schiftingsvraagquote:
Als het maar 2 sets zijn. Zo min mogelijk return points wil ik zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef franklop het volgende:
nou dat ferrer vanavond maar een setje mag pakken dus.
aantal sets maakt voor jou toch niet uit? schifting is beslissendquote:Op woensdag 23 november 2011 21:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als het maar 2 sets zijn. Zo min mogelijk return points wil ik zien.
Ja, daarom wil hij dat het snel afgelopen is, zodat er weinig return points gewonnen kunnen wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
aantal sets maakt voor jou toch niet uit? schifting is beslissend
Daarom juist. Zo min mogelijk return points. 3 sets betekent meer return points.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
aantal sets maakt voor jou toch niet uit? schifting is beslissend
daarom, gewoon 3 sets dus en winst voor Djokoquote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daarom juist. Zo min mogelijk return points. 3 sets betekent meer return points.
Maar na enig rekenwerk kan ik bijna niet verliezen... De eerste 3 wedstrijden hebben 125 return point opgeleverd. Dee wedstrijd gaat, ook al worden het 3 sets, geen 100 return points opleveren.
Betekent dit drie overwinningen in de poule?quote:• Wie alle drie de groepswedstrijden correct voorspelt, krijgt 300 bonuspunten.
Jawel.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:14 schreef APK het volgende:
[..]
Betekent dit drie overwinningen in de poule?
Ah okay, dus niet een raszuiver clean sheet?quote:
Dat haalt niemandquote:Op woensdag 23 november 2011 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay, dus niet een raszuiver clean sheet?
Zonder dat Duracell-konijn zouden een paar mensen volgens mij nog op 100% staanquote:Op woensdag 23 november 2011 23:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat haalt niemandDan zou je 1000 bonuspunten verdienen.
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder dat Duracell-konijn zouden een paar mensen volgens mij nog op 100% staan
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
intel, wat gaat er gebeuren als het antwoord op de schiftingsvraag ook dezelfde is?
frankflop en ik mogen namelijk tegen elkaar en hebben al 2 keer exact hetzelfde antwoord gegeven op de schiftingsvraag.
Oppassen dus!quote:Mocht het zo zijn dat er een gelijkspel is, dan treedt de schiftingsvraag in werking en zal dat de beslissende factor zijn. Mocht ook dit geen winnaar aanwijzen, dan zal er een tweede schiftingsvraag komen. Indien ook die niet beslissend is, dan worden de twee spelers gediskwalificeerd op verdenking van samenspelen.
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie moeten eens kappen met dat soulreaden van elkaar.
Nou, jullie hebben niet hetzelfde gekozen, maar er is nog wel een mogelijkheid dat het op een gelijkspel uitkomtquote:
Dit klopte uiteraard niet, ik had niet goed gekeken.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, jullie hebben niet hetzelfde gekozen, maar er is nog wel een mogelijkheid dat het op een gelijkspel uitkomtDat zien we wel als het zo ver is.
Djokovic kan je nog redden! Bruce117 heeft zijn wedstrijd al gewonnen en is daarmee de tweede die de halve finales bereikt! De rest is nog niets zinnigs over te zeggen.quote:
Tenzij er hele rare dingen gebeuren gaat het dan fout op de schiftingsvraagquote:
Nice one!quote:Bruce117 heeft zijn wedstrijd al gewonnen en is daarmee de tweede die de halve finales bereikt!
Het falen van Djokovic brengt ook TheGeneral in de halve finales! Met bovendien drie overwinningen, dus een flink pak bonuspunten in de ranking!quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het falen van Djokovic brengt ook TheGeneral in de halve finales! Met bovendien drie overwinningen, dus een flink pak bonuspunten in de ranking!
Oh, ik dacht dat ik er al uit was.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
En rhubarb heeft de sportieve plicht gedaan door borisz te verslaan, waardoor het nog berespannend wordt in poule A! APK, rhubarb en borisz staan hiermee allemaal op één winstpunt, dus het puntensaldo gaat de doorslag geven!
Volgens mij dan, ik moet het nog even nakijken allemaal.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef APK het volgende:
6-2 Ferrer, dan opgave van Berdych en ik zit goed
Feliquote:
en ik dacht nog wel dat ik uitgeschakeld was na dit bericht. nu moet ik t nog maar horen na een best aardige laatste ronde.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]
rhubarb en sporttv zijn helaas uitgeschakeld na de poulefase, maar kunnen nog wel punten halen in de laatste poulewedstrijd!
[ afbeelding ]
Ik was te voorbarig, naar het nu lijkt! De voorspelde wedstrijden leiden tot de volgende eindstand in de poules:quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef rhubarb het volgende:
[..]
en ik dacht nog wel dat ik uitgeschakeld was na dit bericht. nu moet ik t nog maar horen na een best aardige laatste ronde.
Ik geloof in jouquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vanwege enige alcoholinname houd ik nog een zeker voorbehoud tot morgenochtend, maar ga er alvast maar vanuit dat de wedstrijden als volgt zijn:
Ik tel vrij eenvoudig de percentages bij elkaar op. Dus speler 1 en speler 3 hebben bij elkaar 75%. En daar komen de andere twee spelers dan ook nog eens bij. Ik gebruik de cijfers zoals die in het ATP Tour Score Window vermeld staan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:40 schreef Bruce117 het volgende:
Hoe bereken je Schiftingsvraag 1:
Stel :
Speler 1: 1 eerste services uit 4 services = 25%
Speler 3: 15 eerste services uit 30 services 50%
Wordt het dan voor deze 2 speler : 25% en 50% = 37.5%
of wordt het 16 (1+15) uit totaal 34 (4+30) services = 47%
Die had ik even gemist, aangepastquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:43 schreef Bruce117 het volgende:
Oh, en waarom heb ik maar 1 punt uit de voorronde?
Damn nog best wel scherp zo midden in de nacht
Dat moet nog blijken, de eindstand is nog niet bekend! Al kun je het zelf wel berekenen, maar ik vind het leuker om dat nog even in het midden te latenquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:51 schreef APK het volgende:
Maar verlies ik nu ook de #1 positie aan norich?
Je schat mij nu een beetje te hoog inquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Al kun je het zelf wel berekenen
Ik heb er een aardig idee over, maar vertel nog even nietsquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Je schat mij nu een beetje te hoog in
Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:51 schreef APK het volgende:
Maar verlies ik nu ook de #1 positie aan norich?
Valt me eigenlijk wel tegen dat je er dit jaar niet bij was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje. Volgend jaar neem ik de titel over.
Dank jequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:58 schreef TheGeneral het volgende:
Helaas..
Bruce en norich morgen succes in de finale!
Hij is nog boos omdat je het verslagen hebt.quote:Op zondag 27 november 2011 13:44 schreef norich het volgende:
[..]
Ik hoop dat je daarmee niet mij bedoelt?
ben geen heer
Ja dit worden er nooit 16quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Tot nu toe staan we op één en de set is bijna afgelopen
Dank je.quote:
Dankequote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dank je.
Einde 2e set, begon ik toch wel een beetje te twijfelen.
Jij gefeliciteerd met je mooie eerste plaats op de ranking
Volgens mij vindt ze je leuk, intelquote:Op zondag 27 november 2011 21:11 schreef norich het volgende:
[..]
Danke
En Intel thnx voor de organisatie
APK en Franklop en Ulrikequote:
dat hoeft niet te betekenen dat je de WTF niet haaltquote:Op maandag 28 november 2011 13:30 schreef Szura het volgende:
Als we dan toch even bezig zijn wil ik Raonic hartelijk danken voor zijn blessure op Wimbledon.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou XL al bezig zijn met een kalender?
Ik hoorde dat norich dit jaar met links gaat spelen, om ons ook een kans te geven.quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ving geruchten op over iets van dubbelspel.
We hebben allemaal onze bronnen natuurlijk, Vaduz. Zo weet ik ook dat jouw interpunctie onder de maat is.quote:
Ik zou je bronnen maar eens beter checken.quote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik hoorde dat norich dit jaar met links gaat spelen, om ons ook een kans te geven.
Ja, nu kunnen we nieuwe inschrijvingen wel weer vergeten dus...quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zou je bronnen maar eens beter checken.
Oh, ik wil me best nog een keer inschrijvenquote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, nu kunnen we nieuwe inschrijvingen wel weer vergeten dus...
Dan sta je wel onderaan de XL-ranking.quote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef norich het volgende:
[..]
Oh, ik wil me best nog een keer inschrijven
Meer kans voor jou dan toch.quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan sta je wel onderaan de XL-ranking.
Je bent niet meer blauw hèquote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Genoeg maar met die topicspam. Vecht het elders maar uit ofzo.
Je gaat toch niet naar dat konijn luisteren?quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je bent niet meer blauw hèMaar vooruit.
Ik moet neutraal blijven, dus iedereen te vriend houden!quote:Op maandag 19 december 2011 22:48 schreef norich het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar dat konijn luisteren?
Ben jij toevallig familie van Rita Verdonk?quote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik moet neutraal blijven, dus iedereen te vriend houden!
Dat kan ik helaas niet ontkennen, noch bevestigen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:43 schreef franklop het volgende:
Er gaan geruchten dat Martin Verkerk ook mee gaat doen aan de XL tennisgame, in hoeverre is dat waar?
Wat is er moeilijk aan Stettinquote:Op zondag 25 december 2011 13:24 schreef luckass het volgende:
Gelukkig geen challengers met onuitspreekbare namen.
De mix, maar alleen als er op maandag een Duitse speelster is ingeroosterd. Als je op vrijdag een Griekse speler kiest, krijg je 100 strafpunten. De exacte regels worden nog bekendgemaakt, maar het belooft de spanning weer terug te brengen in het spel.quote:Op zondag 25 december 2011 14:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Neem aan dat, tenzij anders vermeld, overal het dubbelspel ingeschat dient te worden?
100 strafpunten, maar ook 50 euro uit het noodfondsquote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De mix, maar alleen als er op maandag een Duitse speelster is ingeroosterd. Als je op vrijdag een Griekse speler kiest, krijg je 100 strafpunten. De exacte regels worden nog bekendgemaakt, maar het belooft de spanning weer terug te brengen in het spel.
Leek me niet meer dan basis....quote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De mix, maar alleen als er op maandag een Duitse speelster is ingeroosterd. Als je op vrijdag een Griekse speler kiest, krijg je 100 strafpunten. De exacte regels worden nog bekendgemaakt, maar het belooft de spanning weer terug te brengen in het spel.
Ik overleg nog met de toernooidirecteur en atp om Parijs na de de world tour finals te organiserenquote:
Hmm, zware knauw dit. Ik wilde m'n geld op Grieken zetten dit seizoen, dat kan ik nu wel verklappen. Gezien de polaire toekomstverwachting.quote:Op maandag 26 december 2011 02:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is de bikkel gewoon jarig, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Intellovic!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Intellovic!
Bedankt, bedankt! De felicitaties neem ik uiteraard met plezier in ontvangst, maar het levert jullie niets op voor volgend jaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Is de bikkel gewoon jarig, gefeliciteerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zeg dat dan meteen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, bedankt! De felicitaties neem ik uiteraard met plezier in ontvangst, maar het levert jullie niets op voor volgend jaar
Nu staan onze reacties zo raarquote:Op woensdag 28 december 2011 11:54 schreef franklop het volgende:
als ik nou gewoon het bericht verwijder en het rapporteer?
Je mag wel een link in je signature zetten, misschien helpt datquote:Op woensdag 28 december 2011 12:01 schreef Forum_Guest het volgende:
Excuses, wist niet dat het verboden was. Als regelmatig bezoeker (maar eigenlijk alleen lezer) van het fok forum wilde ik jullie ook de mogelijkheid geven mee te doen aan de fantasytennismanager. Nou is die mogelijkheid er natuurlijk nog steeds
Ik zal me eens verdiepen hoe dat werktquote:Op woensdag 28 december 2011 12:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je mag wel een link in je signature zetten, misschien helpt datAl is er natuurlijk maar één echte tennisgame.
Je hebt wel een realistisch beeld van de situatiequote:Op woensdag 28 december 2011 12:05 schreef Forum_Guest het volgende:
[..]
Ik zal me eens verdiepen hoe dat werkt.
Die ene echte tennisgame dat is natuurlijk de XL tennisgame, maar XL heeft ook jaren meegedaan met de fantasytennismanager, als echte liefhebber is 1 spel natuurlijk niet voldoende. Het forum dat erbij hoort, kan ook al niet tippen aan het fok tennisforum want het ontbeert een Martin-topic.
Thanks, een kwart van het aantal deelnemers gaat wel lukken, maar de intensiteit is natuurlijk veel belangrijker en die is duidelijk niet zomaar te evenaren.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt wel een realistisch beeld van de situatieMaar veel succes in elk geval, als jullie ook maar een kwart van het succes van XL's Tennisgame hebben, dan is het al een fenomeen!
Ja, maar de XL-ranking moet ik dan ook weer herberekenen. Oh, oh, oh... Het moet maar weer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef XL het volgende:
Dan kunnen we toch de befaamde nul-punten pick1 weer eens van stal halen?
We kunnen ook Memphis wegknikkeren en een challengertje uitzoeken of een ander toernooitje van 6 dagen indien beschikbaar. Toen ik Memphis koos heb ik er helemaal niet aan gedacht dat Johannesburg maar 6 picks wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, maar de XL-ranking moet ik dan ook weer herberekenen. Oh, oh, oh... Het moet maar weer.
Dat lijkt me een puik plan!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:34 schreef XL het volgende:
[..]
We kunnen ook Memphis wegknikkeren en een challengertje uitzoeken of een ander toernooitje van 6 dagen indien beschikbaar. Toen ik Memphis koos heb ik er helemaal niet aan gedacht dat Johannesburg maar 6 picks was
Heb je ook een telefoon in de Rijn geworpen? Anders gaat de heilzame kracht aan je voorbij.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:55 schreef franklop het volgende:
Nog maar een weekje, iedereen fit uit de winter gekomen?
Ik ben net als vorig jaar op bedevaart naar Alphen aan de Rijn geweest, erg inspirerend !
Was het daar druk?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:38 schreef Szura het volgende:
Ik heb een maand in het onoverwinnelijkheidsei van Djokovic gezeten.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:01 schreef franklop het volgende:
auw ($@*()$)(&%(*@&%@*(
viel dus van mn stoel af
Nee, dan nog meer bewijsdrang!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar tegenvallen!
In Nieuw-Zeeland jaquote:Op maandag 9 januari 2012 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Over 11 minuten is het zelfs al middag
Slimme aanpak. Of niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]Inderdaad.
Ik lokte natuurlijk een extra reactie uit zodat het topic sneller vol zou zijn.
Je lokt een nieuw antwoord uit, of niet?quote:
Wie zal zeggen wat mijn intenties zijn?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef XL het volgende:
[..]
Je lokt een nieuw antwoord uit, of niet?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Net als in de game eigenlijk.
Geluk is het beste woord hiervoor denk ik.quote:
Oh?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen een ? is genoeg. Alles ervoor doet er niet toe.
Waarom denk je dat ik halverwege december al vroeg om een kalender?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:11 schreef franklop het volgende:
Wat nou als we pas op pagina 2 waren geweest?
Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik halverwege december al vroeg om een kalender?
Het was retorisch.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?
ik dacht dat het topicvulling wasquote:
Klaar!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
ik dacht dat het topicvulling was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |