Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 18-11-2011 09:06:31 ]
Hmm, hybrids met Brasilianen zijn easy. Neymar is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Idee voor mijn 4222 team.
Pato - Neymar
IF Boateng - Robinho
Essien - IF Ramires
Cole - Luiz - Lucio - Maicon
Cesar
Thoughts?
Ik had Pato en Robinho al in mijn 4222, heb Neymar er al bij gekocht...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm, hybrids met Brasilianen zijn easy. Neymar is gewoon lelijk.
82 pace te traag? Ik speel met een tragere mexicaan daar maar dat loopt wel fijn hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Neymar kut eigenlijk. If boateng ook matig..en te traag voor wide cam.
Ik speel met een CAM met 74 pace, maar die heeft ook 4 star skills iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
82 pace te traag? Ik speel met een tragere mexicaan daar maar dat loopt wel fijn hoormisschien ook omdat die 4* skills heeft.
Zet er dan een silver neer i.p.v. Giovinco zodat je een echt silver team hebt, zat keuzes in Italiëquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef vandermar het volgende:
Persoonlijk vind ik dit een mooi 4-2-2-2 team.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQgtIXiQbb0t5
Nog niet mee gespeeld echter.
Ik wil El Shaarawyquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet er dan een silver neer i.p.v. Giovinco zodat je een echt silver team hebt, zat keuzes in Italië
Ik kom echt zoveel mensen tegen die El Shaarawy hebben maar er echt niks mee kunnen. Zonde van de 60k. Kun je beter Bradley halen <3quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil El Shaarawytot die tijd Giovinco hehe
Is Pukki nu jouw UI?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kom echt zoveel mensen tegen die El Shaarawy hebben maar er echt niks mee kunnen. Zonde van de 60k. Kun je beter Bradley halen <3
Bij mij doet Neymar het goed. Ik kan alleen niet zien hoeveel hij voor mij heeft gescoord omdat iemand anders hem ook al heeft gebruikt. Maar volgens mij loopt hij wel 2 a 3 goals per wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Neymar kut eigenlijk. If boateng ook matig..en te traag voor wide cam.
Als je in de web app naar zijn stats kijkt staan alleen jouw wedstrijden / goals er bij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij doet Neymar het goed. Ik kan alleen niet zien hoeveel hij voor mij heeft gescoord omdat iemand anders hem ook al heeft gebruikt. Maar volgens mij loopt hij wel 2 a 3 goals per wedstrijd.
Nee, dit is mijn nieuwe held Zhano Ananidzequote:
Ah thanks. Neymar staat op 5 gespeeld 11 gescoord. Heb trouwens wat filmpjes geupload, even die linkjes erbij pakken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je in de web app naar zijn stats kijkt staan alleen jouw wedstrijden / goals er bij.
Gelukkig heb ik nog enigzins skillsquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kom echt zoveel mensen tegen die El Shaarawy hebben maar er echt niks mee kunnen. Zonde van de 60k. Kun je beter Bradley halen <3
Sorry, was algemeen bedoeld. Staat er wat lullig idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog enigzins skills
Ik denk beide 8quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:25 schreef laucas het volgende:
LM heeft 2/3 groene linkjes + 1 dode en LW ook 2/3 groen + 1 dode (3-4-3), beide 9 chem?
Felgroen of donker? In principe kun je ervan uitgaan dat voor elke dode link je een dubbele link erbij moet hebben. Er vanuit gaande dat de positie/formatie perfect is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:25 schreef laucas het volgende:
LM heeft 2/3 groene linkjes + 1 dode en LW ook 2/3 groen + 1 dode (3-4-3), beide 9 chem?
Jep daarom 8.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Felgroen of donker? In principe kun je ervan uitgaan dat voor elke dode link je een dubbele link erbij moet hebben. Er vanuit gaande dat de positie/formatie perfect is.
Hogere wiskundequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep daarom 8.
Goede formatie + positie = 6 chem, zelfs zonder links.
Hij linked met 3 andere spelers waarvan er 2 donkergroen zijn, dus 8. Maak er 1 felgroene van en hebt 9
dat is ook cheap, hij is minimaal 45k waardquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef DannyDeko het volgende:
Oehh iemand koopt mn Wernbloom voor 40K500% winst
Moet nog ff een nieuwe ploeg bouwenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
Dat FUT-toernooi is ook een flop zo.Krijgen we ooit onze coins nog terug? Of gaat dat nog verder?
Agueroquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:01 schreef Toefjes het volgende:
Welke spits in de BPL is het meest geschikt voor 4-3-3? Zit aan Torres te denken, die Rooney vind ik qua stats niet echt indrukwekkend..
Aguero is echt geen typische 4-3-3 spits..dan zou ik eerder Dzeko ofzo zeggen.quote:
Of gewoon Torres. Die man is wel een baas. Ik maak er geen mooie goals mee maar elk schot is gewoon een goal. Het liefst gooit Torres zn directe tegenstander eerst nog ff op de grond voordat ie verder loopt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aguero is echt geen typische 4-3-3 spits..dan zou ik eerder Dzeko ofzo zeggen.
??quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
Kan iemand ff kijken of je alweer packs kunt kopen voor cash? (PS3)
Die had ik in mn vorige team als spits in 4-3-3, maar bevalt 100x beter in een 2 spitsen systeem.. Met Torres kun je ook nog eens op de counter er uit knallen, met Dzeko word je door een willekeurige toeschouwer waarschijnlijk nog ingehaald. Misschien Drogba nog het proberen waard. Of budgettair Lukaku als reserve spits..quote:
Alves als CB? Modric en Meireles zijn niet bepaald sterke spelers, die zet je zomaar van de bal af etc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:44 schreef TheFastOne het volgende:
----------------Higuain-Rossi
---------------IF Helder Postiga
Danny --------Modric---------Meireles
Criscito---Alves----Touré-----Richards
-------------------Hart
Misschien niet 100 chemistry, maar dit wordt m'n doel.
Alves van Zenit..quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef Longslar het volgende:
[..]
Alves als CB? Modric en Meireles zijn niet bepaald sterke spelers, die zet je zomaar van de bal af etc.
Denk dat je door ervaren spelers helemaal weg gespeeld gaat worden.
sowiezo een extra rots in de branding op het middenveld. het liefste zou ik ook Silva-Modric-Vdv hebben ofzo, maar je bent inderdaad verdedigend dan erg kwetsbaar.quote:
Wel veel dode links..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:27 schreef TheFastOne het volgende:
Ok het wordt Essien dus
Ik heb nu al de voorste 6 pionen behalve Rossi, verdediging is redelijk goedkoop
Toch een leuke Hybrid lijkt me zo.
hmm ja dat is wel lastig..ik heb deze FIFA nog nooit verloren van iemand met minder dan 100 chem..scheelt zo veel..quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik rond de 90 chemistry zit, hoger is mooi meegenomen.
De middelste van de 3 staat een stuk verdedigender vaak (maar komt wel vaak in positie om te koppen bij corners en krijgt bij mij regelmatig schietkansen). De andere 2 blijven veel aan hun eigen kant ja. De buitenste 2 moeten wel wat pace hebben omdat je geen flankspelers hebt..die trekken veel naar buiten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef TheFastOne het volgende:
Ik wissel Meireles dan trouwens met Essien denk ik
Je speelt natuurlijk met 3cm's, maar spelen die ook echt het meest aam hun eigen kant? Of wisselen ze veel? Want ik wil natuurlijk dat Essien zoveel mogelijk in het midden speelt met z'n breekwerk.
Weet ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De middelste van de 3 staat een stuk verdedigender vaak (maar komt wel vaak in positie om te koppen bij corners en krijgt bij mij regelmatig schietkansen). De andere 2 blijven veel aan hun eigen kant ja. De buitenste 2 moeten wel wat pace hebben omdat je geen flankspelers hebt..die trekken veel naar buiten.
En Quansahquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:53 schreef StijnDa het volgende:
Ik denk dat je met Essien en IF Boateng best wel een erg vette hybrid kan maken in 4-2-2-2
Ik vind Taiwo echt bizar goed. Zo overschat die manquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef StijnDa het volgende:
Discussiepunt; LB, altijd een kutpositie, wat is de beste LB uit het spel?
Onderschat hoop ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Taiwo echt bizar goed. Zo overschat die man
Rare zin, je vind hem goed maar toch overschat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Taiwo echt bizar goed. Zo overschat die man
Neuh, iedereen weet hoe goed hij is en iedereen heeft hem. Ik bedoelde overschat door EA, beetje ongelukkige zinquote:
Hahaha je dist iedereen hier evenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, iedereen weet hoe goed hij is en iedereen heeft hem. Ik bedoelde overschat door EA.
Had bij mij met FUT een beter rendement dan Messiquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik denk dat ik Benzema voor mijn spits positie ga kopen. Wat een baas is dat in H2H zeg. Bizar, alles lukt met hem.
Gaat nergens over nee..zijn rating van 79 slaat nergens op. Sowieso is hij gewoon echt te compleet..bizar sterk, snel, gruwelijk schot, kopsterk, goede pass.. Alleen zijn dribbling is matig, maar daar merk je ook weinig van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha je dist iedereen hier even
Ik snap trouwens niet hoe hij 79 kan zijn met die stats.
Vergelijk hem eens met Lahm bijv. 87.
Ik speel nooit met 100 chem. Managers zijn overratedquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel lastig..ik heb deze FIFA nog nooit verloren van iemand met minder dan 100 chem..scheelt zo veel..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik speel nooit met 100 chem. Managers zijn overrated
Zit met de Silvers vaak op 92 a 95 met chem.. Maar speelt nog steeds uitstekend weg hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik speel nooit met 100 chem. Managers zijn overrated
Nja, kan wel zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het toeval is dat ik echt letterlijk nog geen wedstrijd verloren heb van iemand met minder dan 100 chem deze fifa..voor mijn gevoel maakt het echt net het verschil in die kleine duels, de 2e bal etcquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit met de Silvers vaak op 92 a 95 met chem.. Maar speelt nog steeds uitstekend weg hoor
Wat is nu precies het effect van de dode links eigenlijk? Mislukken passes dan vaker?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nja, kan wel zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het toeval is dat ik echt letterlijk nog geen wedstrijd verloren heb van iemand met minder dan 100 chem deze fifa..voor mijn gevoel maakt het echt net het verschil in die kleine duels, de 2e bal etc
Vanmiddag gespeeld tegen een gast met 60 chem die alles meekreeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nja, kan wel zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het toeval is dat ik echt letterlijk nog geen wedstrijd verloren heb van iemand met minder dan 100 chem deze fifa..voor mijn gevoel maakt het echt net het verschil in die kleine duels, de 2e bal etc
Door dode links is de individuele chem vaak verneukt en daardoor worden spelers idd brak. Dan kan je team chem mooi 100 zijn, maar een Ronaldo voorin met 3 chem is nog steeds kudtquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is nu precies het effect van de dode links eigenlijk? Mislukken passes dan vaker?
Ja, of minder dan 60.. Al is het soms ook pure skill hoor, soms ook dom geluk. Als iemand een veel betere fifa speler is dan jij, zal die toch vaker winnen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vanmiddag gespeeld tegen een gast met 60 chem die alles meekreeg.
Had messi voor de grap op rechts gezet, had chem 1. Maar was nog steeds een geweldige speler. Maar ja, dat is wellicht een uitzonderingsgevalquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door dode links is de individuele chem vaak verneukt en daardoor worden spelers idd brak. Dan kan je team chem mooi 100 zijn, maar een Ronaldo voorin met 3 chem is nog steeds kudt
Manolev.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef StijnDa het volgende:
Heeft het zin om te discussieren over RB of is het
Maicon
...
...
-
-
andere RB's
Nja, alsnog wel benieuwd naar goede alternatieven. Go!![]()
Maicon is wel erg goed imo, maar ik heb ook weinig serieuze alternatieven getest moet ik zeggen. Die Konko van Lazio is ook erg sterk..dat is echt een poor man's Maiconquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef StijnDa het volgende:
Maicon
...
...
-
-
andere RB's
Maicon nooit gehad, maar ik vind IF Wilkshire echt geweldig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef StijnDa het volgende:
Maicon
...
...
-
-
andere RB's
Dani Alves, maar duur. Welke nationaliteit/competitie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef StijnDa het volgende:
Maicon
...
...
-
-
andere RB's
Kloptquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dani Alves, maar duur. Welke nationaliteit/competitie?
Heb Richards gehad, was ook okee. Verder Abate, was snel maar verdedigend wel wat kwetsbaarder.. Eigenlijk vind ik de rechtsbacks altijd wat onopvallende krachten, extreem goed, of extreem slecht kan ik ze nooit op betrappenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maakt niet uit. Ben altijd opzoek naar leuke spelers om een leuke hybrid te maken. Helaas ben ik dan wel vrij kritisch dus gaat het plannetje niet altijd door![]()
En heb niet zo veel coins als vorig jaarrHelpt ook niet.
Richards heeft wel erg goede stats van de buitenkant, nooit geprobeerd... Weer zo'n gevalletje van slechts 80 overall?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Richards gehad, was ook okee. Verder Abate, was snel maar verdedigend wel wat kwetsbaarder.. Eigenlijk vind ik de rechtsbacks altijd wat onopvallende krachten, extreem goed, of extreem slecht kan ik ze nooit op betrappen
ja, maar kan verdedigen, en goed opkomen en een redelijke voorzet afleveren. Tja, wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Richards heeft wel erg goede stats van de buitenkant, nooit geprobeerd... Weer zo'n gevalletje van slechts 80 overall?
Tetten, een bips waar je bier op kan zetten en een goed paar lippen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, maar kan verdedigen, en goed opkomen en een redelijke voorzet afleveren. Tja, wat wil je nog meer.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tetten, een bips waar je bier op kan zetten en een goed paar lippen.
Zoietsquote:
Die kaartjes waren vorig jaar anderhalf keer zo duurquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ik2xLRnWbb0Ge
M'n Hybrid
Parker staat er in zodat ik even kan zien wat er gaat gebeuren als ik Essien daar neer zet, en aangezien Essien een dubbele link met Meireles heb haal ik makkelijke de 100 chemistry
Alleen nog een kaartje over Rossi, wat zijn die CF>ST kaartjes duur![]()
![]()
Maar toen waren contracten ook veel duurder hoorde ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kaartjes waren vorig jaar anderhalf keer zo duur
Ik vanmiddag volkomen terecht met 0-3 verloren, al deed ik leuk mee en creeerde ik wat kansen. Ik berichtje: gg, well done. Hij terug: Bedankt man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef GuRBuH het volgende:
3-2 verliezen van een kneus met 5 at the back die 3 corners scoort en zelf 2 ballen van de lijn red van mij + 1 bal die erin was gegaan als Castaignos eraf was gebleven![]()
1-0 winnen van een gast met een leuk Italiaans team, ondanks een onterechte rode kaart in een leuke wedstijdAchteraf nog ff gg gestuurd, hij ook terug. Zo'n wedstrijd win ik dan meestal wel, terwijl ik die niet heel erg zou vinden om te verliezen.
Tsjah, als dat je enige doelpogingen zijn vind ik het vrij sneu eigenlijk. Na de eerste keer zette ik ook mn grootste CB voor de speler die ging koppen, maar die corners zijn zo scripted dat die automatisch weglooptquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Best netjes om 3 corners te benutten in 1 wedstrijd though
Apart dat die gast zo duur blijft. Ik had 'm destijds (ruim voor de market crash) al voor 220k gekocht en nu is hij blijkbaar alleen maar duurder geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef Toefjes het volgende:
Iniesta gekocht voor 225, verkocht voor 273Knu Ramos nog voor 300K of meer kwijt zien te raken, al laat de ultimatedb wel een sterk stijgende prijs zien... Misschien toch nog even houden dan maar...
Op Lavezzi en Benzema weinig verlies gemaakt tot nu toe. Moet goed te doen zijn als je je er op gaat concentreren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Begin nu in de (relatief) hogere coinregionen te komen, Arteta levert niet genoeg winst meer op. Iemand nog tips voor goed handelbare spelers rond de 15 a 20k?
wel een foto naar KSI tweeten dan hequote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef Santello het volgende:
9 punten van division 1 verwijdert met 5 games te gaan!
Ik had laatst een kerel die bij alles commentaar gaf via zn mic.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat mensen bijna nooit met een ragequit kwamen op FUT omdat ze de coins wilden hebben
[FIFA 12 algemeen] #10 Waarin we genieten van het spelquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef Santello het volgende:
9 punten van division 1 verwijdert met 5 games te gaan!
damn ze zitten al op 10!quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:22 schreef laucas het volgende:
[..]
[FIFA 12 algemeen] #10 Waarin we genieten van het spel
Kneusjes zijn datquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had laatst een kerel die bij alles commentaar gaf via zn mic.
Bij de 1-0 zei die dat het echt een lucky goal was ofzo. Bij de 2-0 zei die: "omg i dont play noobs who score ugly goals, bye" En quitte die
Ziek team, maar die backs en zijn keeper kan hij beter gewoon vervangen voor NIF'squote:
Zal een eigen bod zijn in de hoop de boel op te drijven ofzo..mensen zijn echt wanhopig soms. Of iemand had een epileptische aanval net toen hij zijn bod intypte.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:46 schreef DannyDeko het volgende:
Wtf er loopt een van 150K op El Kabir ?!!?!?
Jammer genoeg is het niet die van mij, want die heeft een BIN. Njah, winst maak ik toch wel. Heb m ooit eens gehaald voor 12kquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal een eigen bod zijn in de hoop de boel op te drijven ofzo..mensen zijn echt wanhopig soms. Of iemand had een epileptische aanval net toen hij zijn bod intypte.
Ik heb in 30 silver packs nog weing goeds gehad.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Met bronzen pakjes heb ik wel geluk. Net voor de 2e keer 41212 Barcham gehaald. Ongeveer 6k waard, niet verkeerd voor een pakje van 400
Kan met 100 messi's of Ronaldos of IF's aankomen, tegen jouw truukjes geen kruid gewassen.. Had wel nog een paar kansen, maar verprutst helaas. Leuke pot!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:03 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld Toef, prachtig team. Beetje ongelukkig. Sorry dat ik zo liep te kutten op het eind.
Edit: Eindstand Toefjes 0 - 3 Lindgren.
Voor de geïnteresseerden de twee hoogtepunten van de wedstrijd:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/102973259
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/102973155
Twee Beppie Bakhuys goals.
Even wachten, is vaak zo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
afstandsschotje van Okugo
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/102889351
en een lekker doelpuntje van Beerens
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/102889358
EA vindt het leuk om mijn filmpjes te verneuken blijkbaar
Ik open die van 400 ook veel meer dan die van 750. Je maakt makkelijker winst en het is niet zo dat je alleen maar slechte rares krijgt. Ik heb ook 1 van de beste bronze packs ooit gehad want er zat een El Shaarawy in!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Met bronzen pakjes heb ik wel geluk. Net voor de 2e keer 41212 Barcham gehaald. Ongeveer 6k waard, niet verkeerd voor een pakje van 400
Waarom koop je niet IF Bale als RW?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn team:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#fJiIoKgxbb0Sc
(dan heeft vermaelen nog een basis plek zeg maar)
die is Silver. ??quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik open die van 400 ook veel meer dan die van 750. Je maakt makkelijker winst en het is niet zo dat je alleen maar slechte rares krijgt. Ik heb ook 1 van de beste bronze packs ooit gehad want er zat een El Shaarawy in!
Je punt?quote:
Ik wist niet dat je een Silver rare in een bronzepack kon krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je punt?
Wat is 4-5-1 kansloos zeg. Die mensen doen alleen maar 1-2tjes tussen CAM en ST tot aan de goal.
vandaag meerdere keren gehadquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een Silver rare in een bronzepack kon krijgen.
Ja, maar ben je toen ook gequit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:00 schreef psychedelicate het volgende:
Ik stond afgelopen week na 12 minuten 4-0 achter. De wedstrijd ervoor had ik verloren met 7-0. Geen idee what the shit er aan de hand was, het is nu in ieder geval weer voorbij.
Is ruim 3 ton als ik het goed heb... Red ik net niet nog. Maar zit inderdaad wel in gedachte als toevoegingquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:24 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Waarom koop je niet IF Bale als RW?
Ik had 4-0 in 18 minuten. Helaas quitten ze dan. Ben dan toch wel benieuwd wat voor score er in gezeten zou hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:59 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is vast nog niet eens het record
Natuurlijk niet.quote:
NIF Bale is waarschijnlijk ook beter dan IF Walcott.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is ruim 3 ton als ik het goed heb... Red ik net niet nog. Maar zit inderdaad wel in gedachte als toevoeging
Walcott is sws bagger in dit spel....quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
NIF Bale is waarschijnlijk ook beter dan IF Walcott.
Fryslânquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hearrenfean FC? Ben je toevallig een Fries
Ik in ieder geval wel, mijn clubnaam is SC Veenwouden.
En ik had vandaag ook weer een paar silvers in bronze packs, een RM met 85 pace die helaas niks waard is en een Sounders FC badge.
Nou moet inderdaad zeggen dat Nani als een gek tekeer gaat vanaf links, maar vanaf rechts komt er weinig aanvoer. Hij pakt wel zn goaltjes mee trouwens hoor, Walcott, maar voelt niet 100% aan. Hopen dat de tradepile snel leeg is, dan Walcott nog verkopen, en dan een nieuwe rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Walcott is sws bagger in dit spel....
Hoewel ze over het algemeen best sportief zijn de Duitsers, vind ik de overwinningen op hun toch altijd extra zoetquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:03 schreef GuRBuH het volgende:
Finale gewonnen van een mofCastaignos 2-1 in de 119e minuut. Die gast had alle Bundesliga IF's in 4-4-2 en spamde alle ballen diep op Pukki...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef TheFastOne het volgende:
Heb m'n Hybrid team verkocht, ze spelen echt ongelooflijk kut.
Kalou of gervinho speelt echt lekker op de rechterkantquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou moet inderdaad zeggen dat Nani als een gek tekeer gaat vanaf links, maar vanaf rechts komt er weinig aanvoer. Hij pakt wel zn goaltjes mee trouwens hoor, Walcott, maar voelt niet 100% aan. Hopen dat de tradepile snel leeg is, dan Walcott nog verkopen, en dan een nieuwe rechtsbuiten.
IF Balloteli speelt trouwens heerlijk weg, Torres niet zeker meer van een basisplek
Eredivisilversquote:
Zal ze in de shortlist opnemen, maar lijkt wel of ik alleen met linksbuitens het goed kan vinden dit jaar. Oar, Cabral, Nani... Al is Beerens trouwens helemaal niet verkeerd op rechts hoor! Misschien ezt ik die er voor de grap wel een keer in zo tussen alle dure spelersquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kalou of gervinho speelt echt lekker op de rechterkant
Klinkt vreemd, maar kuyt speelt ook goed op rw. Staat altijd op de juiste plek om hem erin te tikken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal ze in de shortlist opnemen, maar lijkt wel of ik alleen met linksbuitens het goed kan vinden dit jaar. Oar, Cabral, Nani... Al is Beerens trouwens helemaal niet verkeerd op rechts hoor! Misschien ezt ik die er voor de grap wel een keer in zo tussen alle dure spelers
Hmm, dan tref ik zeker altijd de verkeerden. Zowieso speel ik 9/10 finales tegen moffenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoewel ze over het algemeen best sportief zijn de Duitsers, vind ik de overwinningen op hun toch altijd extra zoet
Zulke naabs zijn er in alle leeftijdscategorien hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:58 schreef BDIL het volgende:
Te zielig voor woorden die minderjarigen... WTF een paceteam; dan nog elke keer hoge steekpaas en voor de goal en sweaty paas geven... Elke keer replay 10 x bekijken en celebrations shht etc. Dan nog stoere messages sturen terwijl zijn gamertag 96 staat OMFG... 15 jarige cunts....
Bale of Hulk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog suggestIes voor spelers van ongeveer 50k waar je een team om heen kan bouwen?
Neymarquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Heeft iemand nog suggestIes voor spelers van ongeveer 50k waar je een team om heen kan bouwen?
Tevez bijv.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:13 schreef TheFastOne het volgende:
Wat niet aanstellen?! Je moet geen heilige spelen die zich nooit opwind om iets... Als je al zo gay speelt dan hoef je niet nog een message te sturen met daarin dat ik een noob ben etc. Ik heb niet met hem lopen knikkeren dat ie zomaar zo reageert...quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
Niet aanstellen en gewoon je pot winnen komt er ook geen shhh voorbij.
Renden jouw vriendjes altijd om je heen met sshhhh gebaren als ze een potje knikkeren hadden gewonnen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat niet aanstellen?! Je moet geen heilige spelen die zich nooit opwind om iets... Als je al zo gay speelt dan hoef je niet nog een message te sturen met daarin dat ik een noob ben etc. Ik heb niet met hem lopen knikkeren dat ie zomaar zo reageert...
Dat ga ik m'n kinderen lerenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Renden jouw vriendjes altijd om je heen met sshhhh gebaren als ze een potje knikkeren hadden gewonnen?
Van iemand die 25 is verwacht ik ook een serieuzer antwoord... En dit opwinden gaat niet over het feit dat hij gay speelt maar dat zon jochie nog na een gewonnen wedstrijd zon bericht stuurt...quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Renden jouw vriendjes altijd om je heen met sshhhh gebaren als ze een potje knikkeren hadden gewonnen?
Gast, maak je niet zo druk joh. Ja, het is triest, maar daar is iedereen het hier heus wel mee eens hoor. Laat jezelf niet zo makkelijk op de kast jagenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Van iemand die 25 is verwacht ik ook een serieuzer antwoord... En dit opwinden gaat niet over het feit dat hij gay speelt maar dat zon jochie nog na een gewonnen wedstrijd zon bericht stuurt...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mist een passer op je middenveld..wellicht Pastore?quote:
Tim heeft gelijk een passer op het middenveld zou beter zijn dan mascherano en cambiaso te hebben aangezien beide meer stofzuigers zijn op het middenveld. Ik speel met Pastore in mijn Ligue 1 team als ( CAM) en hij speelt goed, snelheid, passjes en tricks zijn aanwezig dus een prima speler voor jou elftal.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mist een passer op je middenveld..wellicht Pastore?
Geen ARgentijnse coach geloof ik..moet je de database even checken.
Zou ook perfect passen op mijn 4-3-2-1 middenveldquote:
Zolang we aan het eind van 't FIFA seizoen maar een (zo goed als) vol IF Eredivisie team hebben, zoals vorig jaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou ook perfect passen op mijn 4-3-2-1 middenveldDan heb ik Lens, Mertens , Douglas en haal hem IF
Ja ik hoop dat Van der wiel 1 goede wedstrijd speelt en IF wordt want RB gaat wel lang wachten worden...quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Zolang we aan het eind van 't FIFA seizoen maar een (zo goed als) vol IF Eredivisie team hebben, zoals vorig jaar
Ik zit met hetzelfde probleem, rating van 77 is in ieder geval te hoog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef BDIL het volgende:
BTW die 4 star golden team cup wat moet de gemiddelde rating zijn om nog tot 4 star te vallen 76/75?!
Zoiets ja..met mijn Eredivisieteam red ik het niet eens en ik mag geen silver of bronzequote:Op zaterdag 19 november 2011 20:35 schreef BDIL het volgende:
BTW die 4 star golden team cup wat moet de gemiddelde rating zijn om nog tot 4 star te vallen 76/75?!
Mijn -80 BPL squad is precies 4* en 76 77.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem, rating van 77 is in ieder geval te hoog.
Post is je squadquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Mijn -80 BPL squad is precies 4* en 76.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#eRj9cL0Obb03Rquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Post is je squadIk wil eraan meedoen maar zit te denken welke squad in elkaar te zetten
Ji-sung of Chu-youngquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Park wie?
77 gemiddeld trouwens, had nog een silver op de bank hangen.
2muchParks4Me, ik ga maar een 100 chem Parken team makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ji-sung of Chu-youngofffff Lee Chung van Bolton!!
Daar ben ik wel benieuwd naar dan als je echt hard bewijs hebt..quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op, kut EA. Er is gewoon een HANDICAP!!!!!!!!! Altijd maar ontkennen. Ik ben het zat.
Ik heb hier het bewijs al langer voor maar ik wou het niet publiceren. Morgen ofzo maar eens een tutorial maken zodat iedereen het kan zien.
Ben net dus helemaal kapot gespeeld met mijn Ronaldo/Iniesta etc. team door een standaard BPL team
Shit happens. Je kan niet alles winnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Confetti het volgende:
Flikker toch op, kut EA. Er is gewoon een HANDICAP!!!!!!!!! Altijd maar ontkennen. Ik ben het zat.
Ik heb hier het bewijs al langer voor maar ik wou het niet publiceren. Morgen ofzo maar eens een tutorial maken zodat iedereen het kan zien.
Ben net dus helemaal kapot gespeeld met mijn Ronaldo/Iniesta etc. team door een standaard BPL team
Ik verlies ook wel eens met mijn meesterlijke teams. Sterker nog: ik verlies erg vaak. Komt gewoon omdat andere mannetjes handiger zijn dan mij. Die 11 spelers in het veld zeggen iets maar niet alles. De belangrijkste speler heeft de controller in zn hand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Confetti het volgende:
Wil je zo een potje tegen mij spelen? Als het goed is zullen je spelers veel beter dan normaal spelen. Als het werkt betekent dat dat er een handicap isquote:
Is goed, ben nu nog proberen gelijk te maken tegen deze pacecutbackbenthomo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wil je zo een potje tegen mij spelen? Als het goed is zullen je spelers veel beter dan normaal spelen. Als het werkt betekent dat dat er een handicap is![]()
GT is Flatiso
you drunk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Kzag op twittrt dat owen bijzonder vond dat vorm die bal tegen houde van nanoi. Als hij nu geen if gaat wordrn!
wtf..quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Kzag op twittrt dat owen bijzonder vond dat vorm die bal tegen houde van nanoi. Als hij nu geen if gaat wordrn!
Mooi, kan je nu tegen mij spelenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een teringhomo zeg, echt geen enkele skills, twee kutdoelpunten en hij wint, gaat ie de bal achterin rondlopenspelen en tijdrekken bij elke bal.
Met coins smijten voor 75'ers?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:13 schreef Bilge het volgende:
Heb ik eindelijk een 4 sterren team, door met coins te smijten voor snelle 75'ers, is er geen tegenstander te vinden...
Omdat ik meteen aan de slag wilde heb ik vaak de buy now-optie gekozen, maar het valt inderdaad mee.quote:
Nog wat gemerkt? Mijn spelers hadden bijna allemaal ziekelijk passing stats vergeleken met een wedstrijd waar ik geen gebruik maak van 'alternatief' chemistryquote:
Niks gemerkt, heb alleen gemerkt dat je nog steeds op dezelfde manier speelt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nog wat gemerkt? Mijn spelers hadden bijna allemaal ziekelijk passing stats vergeleken met een wedstrijd waar ik geen gebruik maak van 'alternatief' chemistry
Ook niet van de gekke strakke passes van mijn spelers? Het ging allemaal zo strak en snel..alsof ze allemaal 99 passen hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niks gemerkt, heb alleen gemerkt dat je nog steeds op dezelfde manier speelt.Maar wat heb je dan gedaan?
Lol als dit probleem niet wordt opgelost dan wordt het sws vollop misbruikt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook niet van de gekke strakke passes van mijn spelers? Het ging allemaal zo strak en snel..alsof ze allemaal 99 passen hebben.
Ik heb mijn team chemistry op 187 gezet.
Webapp?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook niet van de gekke strakke passes van mijn spelers? Het ging allemaal zo strak en snel..alsof ze allemaal 99 passen hebben.
Ik heb mijn team chemistry op 187 gezet.
Zoiets.quote:
IF Huntelaar ; Reus; Fred; Wijnaldumquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Huntelaar ook 2x gescoord, misschien een optie.
Er komt sowieso een IF Fred als ST, want die had 4x gescoord.
Hmm, ja maar gast, je hebt Iniesta, Ronaldo etc. natuurlijk passen die goed.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets.
Bij mijn spelers heeft het 100% wel effect maar ik was er vrij zeker van dat het ook de spelers van mijn tegenstander een dikke boost geeft. Maar jij merkte daar niet veel van dus
Ook spelers als Buffon gaven strakke passes richting het middenveld, duidelijk verschil met 100 chemistryquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, ja maar gast, je hebt Iniesta, Ronaldo etc. natuurlijk passen die goed.
Maar je moet het elke wedstrijd instellen lijkt me.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook spelers als Buffon gaven strakke passes richting het middenveld, duidelijk verschil met 100 chemistry![]()
Ik zou het liefst weer de chemistry op 50000 zetten om te kijken hoe dat is, maar dan kom ik op de leaderboards helemaal bovenaan te staan bij Top Squad
Met dit team + z187 chem zal je ook al erg hoog staan lijkt me?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ook spelers als Buffon gaven strakke passes richting het middenveld, duidelijk verschil met 100 chemistry![]()
Ik zou het liefst weer de chemistry op 50000 zetten om te kijken hoe dat is, maar dan kom ik op de leaderboards helemaal bovenaan te staan bij Top Squad
Ik denk dat na een bepaalde chemistry geen verschil meer uitmaakt; of je kan ineens met keeper scoren van afstand etcquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mijn team rating heb ik op 1 gezet dus 187+1= 188 . Sta nu nog gewoon in het midden van die lijstquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met dit team + z187 chem zal je ook al erg hoog staan lijkt me?
Kan wel, met Vela. Middenveld Fabio als CAM, Dos Santos en Guardado als LM en RM. Maar achterhoede is gewoon te langzaam.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef TheFastOne het volgende:
Kan degene met de MexiBazen squad die even posten
Ik trok net Chicharito 41212 uit een pakje en even kijken of een Mexicanensquad wat kan worden
Wat moet je met zon ouwe lul voorin pace 24quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat moet je met zon ouwe lul voorin pace 24
Haha ja toch...quote:
Boeiend. Als ze tegen Lyon maar met 1-1 gelijkspelen of beter.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:05 schreef BDIL het volgende:
Ajax gaat afgeslacht worden tegen Real als ze zo blijven spelen...
Denk je dat echt met zon verdediging en keeperquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend. Als ze tegen Lyon maar met 1-1 gelijkspelen of beter.
Weinig vertrouwen in zo, maar Lyon is ook fucking slecht dit jaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk je dat echt met zon verdediging en keeper
Duurt echt niet lang meer voor Cilissen erin komt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk je dat echt met zon verdediging en keeper
ik hoop dinsdag al.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Duurt echt niet lang meer voor Cilissen erin komt.
Niet voor de winterstop denk ik. Sowieso niet voor dinsdag zie De Boer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Duurt echt niet lang meer voor Cilissen erin komt.
Jaaaaaaa, hij is gruwelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is Sneijder een beetje relaxt in FUT of niet?
Nee, faalde bij mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is Sneijder een beetje relaxt in FUT of niet?
Heb je Ananidze al dan? Die veegt ze er regelmatig van redelijke afstanden in.quote:Op zondag 20 november 2011 00:22 schreef laucas het volgende:
IF Naldo 96 shotpower
Ben een team aan het maken met alleen maar afstandsschutters.
Tegen zo'n team speelde ik vanmiddag, wt een rampquote:Op zondag 20 november 2011 00:22 schreef laucas het volgende:
IF Naldo 96 shotpower
Ben een team aan het maken met alleen maar afstandsschutters.
Ik beperk me tot bronze/silverquote:Op zondag 20 november 2011 00:25 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Tegen zo'n team speelde ik vanmiddag, wt een rampForlan, CR7 en Xabi Alonso schieten alles raak...
Ignorance is bliss.quote:Op zondag 20 november 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Modric domineert iedereen, beste speler van het spel
Nice pic broquote:Op zondag 20 november 2011 00:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb je Ananidze al dan? Die veegt ze er regelmatig van redelijke afstanden in.
Mls zuigt, korea ftwquote:Op zondag 20 november 2011 00:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Master Kandji niet kennen...ga ns heel snel een MLS bronze team maken.
Had jaquote:Op zondag 20 november 2011 00:59 schreef laucas het volgende:
Iemand had hier toch een Senegal team? .. met Diop?
Ook wel een tank op CDM met 93 strength en 88 heading?quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had jaIk weet waar je op doelt, Diop 90 shotpower. Maar hij was CDM in 4-1-2-1-2 dus gebruikte dat alleen bij FK's.
Absoluut.quote:Op zondag 20 november 2011 01:07 schreef laucas het volgende:
[..]
Ook wel een tank op CDM met 93 strength en 88 heading?
Hoezo dan?quote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Zo te zien heeft iedereen zo'n overpowered team?
valt wel mee hoor, alleen mn LM heeft 86 pace.quote:Op zondag 20 november 2011 01:13 schreef Doublepain het volgende:
Zo te zien heeft iedereen zo'n overpowered team?
Oh nee.quote:Op zondag 20 november 2011 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
Silver russian league. 41212 of 4312?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |