Het eerste huisje wat ik aangeboden kreeg hier in de buurt was een huisje waarin iemand doodgeschoten was. Dat hoorde ik overigens pas nadat ik ja gezegd had. De dader was nog niet gepakt en het slachtoffer was geen fijne kerel. Reden om alsnog te bedanken voor het huisje, ondanks dat het een heel lief huisje was. De kans dat er nog een keer iemand verhaal komt halen en er nogmaals geschoten wordt als de deur open gaatquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
En met de overbuurman ook!![]()
En kijk ik nou teveel opsporing verzocht dat ik denk dat dit soort dingen nooit
' zomaar' gebeuren?
spruitjes koken, olie in wok, uitje fruiten, plakjes rookworst bakken, spruitjes erbij, beetje ketjap en sambal erdoor. Rijst koken, rijst erbij (los of meebakken) en klaar is klaraquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vandaag punten gescoord bij mijn kind: ik heb vandaag een donald gescoord bij de appie
en hoe werk ik nou al die rookworsten weg die ik er vorige week voor moest kopen![]()
in de zomer wel in een rijstsalade, maar dan wel met afgekoelde rijst en afgekoelde rookworstquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Rijst met rookworst, dat lijkt me nou geen fijne combi.
Is ook een rare combi, maar toch echt lekkerquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Rijst met rookworst, dat lijkt me nou geen fijne combi.
nee idd, dat bedoelde ik ook te zeggen, jij verwoordt het beter. Daar ben je eerst niet zomaar over de schrik heen. Ik hoop dat ze de dader(s) gauw hebben. Daar zou ik zorgen over hebben geloof ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan je wel volgens, buuf, ook over dat ze niet op peace uit waren, maar hij stond er toch maar bij en dat soort mensen kijkt ook niet op een per ongeluk slachtoffer meer of minder, lijkt me!
Weet je welke rare combi ook lekker is? Twee eitjes klutsen, bakken en dan suiker erover.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is ook een rare combi, maar toch echt lekkervind ik dan he
een soort wentelteefje zonder brood eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je welke rare combi ook lekker is? Twee eitjes klutsen, bakken en dan suiker erover.
Ja, die ken ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Weet je welke rare combi ook lekker is? Twee eitjes klutsen, bakken en dan suiker erover.
Ja, daar zou ik me ook zorgen om maken! Geen fijn idee dat die nog rondlopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee idd, dat bedoelde ik ook te zeggen, jij verwoordt het beter. Daar ben je eerst niet zomaar over de schrik heen. Ik hoop dat ze de dader(s) gauw hebben. Daar zou ik zorgen over hebben geloof ik.
Getver, kaneel op je ei?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
een soort wentelteefje zonder brood eigenlijk?
Ja!quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:41 schreef Sjeen het volgende:
mogge k_i_m
[..]
Ja, die ken ikdoe je ook wel eens tomaat met suiker?
Gisteren is hij thuis geweest, vandaag weer gewoon aan het werk. We willen graag dat alles gewoon weer "normaal" wordt. Morgen vier ik mijn verjaardag ook gewoon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:43 schreef Troel het volgende:
Peace heeft zich denk ik ziekgemeld? Of gaat hij gewoon werken? Heeft hij slachtofferhulp aangeboden gekregen?
Met mij gaat het goed. Je voelt je wel iets onveiliger in de buurt, dat heb ik nog nooit gehad.. maar dat moet ook weer slijten. Ik vond het daarom ook wel fijn dat er vanmorgen politie stond.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:44 schreef Saffier het volgende:
Fijn dat het, zo te lezen, redelijk gaat Diaan. Het (mi onnodige) schuldgevoel zal moeten slijten bij hemHoe is het nu met jou?
staat een recept van in het grote vraag het aan piet topic in culquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:53 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ooit eens tomatenjam gegeten. Dat was echt lekker. Wil ik ook wel maken!
thnxquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:54 schreef simmu het volgende:
[..]
staat een recept van in het grote vraag het aan piet topic in cul
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef trui het volgende:
ander vraagje, misschien weet iemand het hier: kun je een aangetekende brief naar een postbus adres sturen? nee zeker?
Niet gelijk schieten hoor.. ze hebben de buurman met een stok/honkbalknuppel geslagen en hij is zich toen gaan verzetten en in de worsteling is er geschoten...quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah kijk, opsporing verzocht kijken loont.Ze waren op geld uit.
tjezus zeg, gelijk lopen schieten ook. Hebben ze iets buitgemaakt?
Ik hoop dat peace goed op zichzelf past, slachtofferhulp enzo. Het is verdorie echt wel een verschrikkelijk iets om mee te moeten maken, niet alleen voor de buurman.
Het gekke is dat het zo snel ging, dat Peace niet eens heeft gezien dat het een echt vuurwapen was. Hij dacht aan de schoten te horen dat het een vuurwerk- of alarmpistool was. Later hoorde hij dat het een echt vuurwapen was.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Slachtofferhulp lijkt me wel goed bij zoiets. Sowieso live een vuurwapen zien gebruiken bij zoiets lijkt me al best traumatisch. DAt gebeurt in films, niet bij je in de straat
ja hoor, dat kan gewoonquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef trui het volgende:
ander vraagje, misschien weet iemand het hier: kun je een aangetekende brief naar een postbus adres sturen? nee zeker?
lijkte me niet, dat is meestal een brievenbus. En aangetekend moet de ontvanger tekenen voor ontvangstquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef trui het volgende:
zulke dingen hebben zo'n enorme impact, dat moet je echt ff goed uit je systeem krijgen hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bedankt voor het medeleven, mede namens Peace
Het voelt voor mij erg goed om het van me af te praten... en dat kan hier ook erg goed! Top!![]()
We gaan ons best doen. Peace en ik praten ook heel veel samen. Ik denk dat het wel goedkomt!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:
[..]
zulke dingen hebben zo'n enorme impact, dat moet je echt ff goed uit je systeem krijgen hoor!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:04 schreef k_i_m het volgende:
Zo, bijgelezen!
Wat een verhaal Diaan. Ik ben blij om te horen dat het jullie zo goed lukt om er mee om te gaan!
Thnx!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef Estrys het volgende:
Echt bizar Diaan, sta je daar met je slaperige hoofd je autoruit te krabben. Kan me voorstellen dat je denkt dat je nog in bed ligt of zo. Gelukkig praten jullie er veel over. Dat onveilige gevoel moet denk ik een beetje slijten.
MeNicole, ik zou niet tekenen als het een aangetekende brief is. Je weet nooit wat het voor een problemen op kan leveren. Dan komt de TNT meneer nog maar een keer terug hoor.
is hier altijd goed gegaan. Moet wel zeggen dat het altijd dezelfde bezorger was en dat die altijd een briefje bij de buurman in zn bus stoptequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:59 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja pakjes neem ik ook wel aan. Vind ik ook niet erg. Maar niet als ik er voor moet tekenen!!
Een neutrino en nanosecondesquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef simmu het volgende:
reproduceerbaarheid![]()
![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)eller-dan-licht.html
volgende stap: systematische software of hardwarefout uitsluiten of bevestigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 18-11-2011 12:56:21 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
nou ja, echte directe toepassingen zijn er (nog) niet, maar je kan met de technieken die nu gebruikt worden bv wel aan de slag met onderzoek naar verafgelegen astrofysische objecten. en van daaruit kan je dus onderzoeken waar kosmische straling vandaan komt en hoe deeltjesversnellers in het heelal werken enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een neutrino en nanosecondesje kan het Einstein niet eens kwalijk nemen. Ik vraag me nunaldoormaf wat we kunnen met deze kennis. Tijdreizen lijkt me nog niet, omdat het deeltje te klein is en de hoeveelheid sneller te klein...
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:43 schreef Vicky het volgende:
Ik had wat ranzigs..zat in.de auto en hoorde *flats* . Tess zei: kijk mama, viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in de haak.
het heeft sowieso weinig met tijdreizen van doen. we weten nu alleen dat de snelheid van 't licht toch niet de allersnelste is...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een neutrino en nanosecondesje kan het Einstein niet eens kwalijk nemen. Ik vraag me nunaldoormaf wat we kunnen met deze kennis. Tijdreizen lijkt me nog niet, omdat het deeltje te klein is en de hoeveelheid sneller te klein...
maar we weten nu wel dat mijn wederhelft een tof vakgebied heeftquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef trui het volgende:
[..]
het heeft sowieso weinig met tijdreizen van doen. we weten nu alleen dat de snelheid van 't licht toch niet de allersnelste is...
volgens mij mogen aangetekende brieven niet eens bij de buren afgeleverd wordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:20 schreef MeNicole2 het volgende:
Nee heb hem ook niet aangenomen. Zei al tegen hem dat er vaak slecht nieuws in aangetekende brieven zit dus dat ie maar terug moest komen. Ik wil er niet verantwoordelijk voor zijn. Zag dat ie later bij de andere buren ging proberen. Weet niet wat die ermee hebben gedaan!!
Ik vind die slachtofferhulp mensen de meest sensatiebeluste mensen, schijtnieuwsgierig zijn ze, luisteren je verhaal aan, doen uhm, ja en oh en vragen of je op de hoogte gehouden wil worden van het vervolg en dan gaan ze weer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:55 schreef amaranta het volgende:
Hopelijk heeft Peace fijne gesprekken met slachtoffer hulp. Ik heb er zelf vaak over gedacht om me als vrijwilliger aan te melden bij slachtofferhulp, maar het lijkt me heel heftig.
Een schijtlijster of een scheitleister.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gedver Vicky
Ik had dat eens dat er een reiger op mijn auto had gescheten.
Of een rijger op mein auto, zo je wil
nou, dat mag jij vinden. Dat is in ieder geval niet mijn insteek, als ik me zou aanmelden als vrijwilliger.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind die slachtofferhulp mensen de meest sensatiebeluste mensen, schijtnieuwsgierig zijn ze, luisteren je verhaal aan, doen uhm, ja en oh en vragen of je op de hoogte gehouden wil worden van het vervolg en dan gaan ze weer.
leedvermaak, hoe kan je nou voldoening halen uit het leed van een anderquote:Ik help slachtoffers en nabestaanden in een kwetsbare fase van hun leven. Daar haal ik veel voldoening uit.
ff zoeken naar het rijger topic Cooki. Buiten oud trouwens.quote:
ieks, moet ik mn paspoort meenemenquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
ff zoeken naar het rijger topic Cooki. Buiten oud trouwens.
Maar hij krijgt toch geen voldoening uit het leed? Hij krijgt voldoening omdat hij het idee heeft dat ie mensen helpt het leed een plaatsje te geven, om maar even een jeukterm te gebruiken. En ik denk dat voor veel mensen praten praten praten een goede manier is om een traumatische ervaring te verwerken. Als het dan nog niet goed gaat neem ik aan dat slachtofferhulp je doorverwijst naar een meer professionele hulp. Ik vind het wel een mooi vangnet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:21 schreef moussy het volgende:
hier, neem deze:
[..]
leedvermaak, hoe kan je nou voldoening halen uit het leed van een anderdan kan je net zo goed mijn geheim gaan lezen of dozen vullen bij de voedselbank.
Ik ben van mening dat als je hulp zoekt je het beste iemand kan inschakelen die ook weet waar hij/zij echt mee bezig is en er ook daadwerkelijk een knappe studie voor gedaan heeft.
Thnx!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
fijn dat het weer een beetje normaal voelt.
alvast gefeliciteerd morgen!
ik ben een beetje isa hoes moe. je ziet dr wel erg veel de laatste tijd in de media.
Dankjewel! Nu eerst op voetbalveld. Twan heeft belangrijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, gefeliciteerd met je verjaardag
Eerlijk gezegd weet ik niet. Ik had precies genoeg voor 2 potten. en heb daarna een beetje uit de pan gepakt, maar het was nog warm. Vanavond als het koud is en ik een beetje neem op een toastje laat ik je weten of het naar tomaat smaakt.quote:
Nou ik heb het niet zelf bedacht hoor. Ik heb het eens in een restaurant als aperetiefje gehad. En op google zijn er tig recepten van te vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:55 schreef livelink het volgende:
Tomatenjam klinkt ook weer heel hmmmm apart![]()
Zoete tomaten is al een belevenis op zich. Van sommige dingen vind ik het niet gek dat je het niet in de supermarkt kan kopen. Maar misschien heb je wel een gat in de markt ontdekt, Amaranta en wordt je stinkend rijk met de introductie van tomatenjam.
Diaan, het was gewoon een random straatroof? How bizar zeg!quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Even snel... De buurman is weer thuis. We zijn er net even geweest, hij wilde peace graag rven spreken. Naar omstandigheden gaat het goed met hem. Hij is heel er geschrokken en beseft dat hij heel veel geluk heeft gehad. Ik denk dat Peace en hij nog wel wat gesprekken zullen hebben. Zo hebben ze steun aan elkaar.
Nu snel hapjes maken. De eerste visite komt zo al.
Dat. En doe daar ook meteen kerst bij. Schijtmaand.quote:Op zondag 20 november 2011 11:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben toch te contactgestoord voor dingen zoals Sinterklaas feestjes
Ik ook! Heerlijk! Ik kan me er zo tegen het eind van de zomer ook echt op verheugen!quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef livelink het volgende:
Ik kan helemaal gelukkig worden bij het idee van Kerst. Ik val ook helemaal voor alle typische sfeervolle kerstfilms. Ik heb ook altijd visioenen van mijn huis helemaal in Kerststijl en zo.
In de realiteit valt het dan altijd wel iets tegen maar dat doet niks af aan de voorpret.
hmm, dan zouden ze hier juist elke dag erg vroeg wakker worden denk ik...quote:Op zondag 20 november 2011 10:45 schreef moussy het volgende:
Hier mochten ze iedere dag schoen zetten, na 2 dagen racen ze dan niet meer om 6 uur uit bed, want ze moesten altijd maar afwachten of er iets in de schoen zat. Ik wist toch ook niet wanneer Sint en Piet tijd hadden om langs te komen
Done.quote:Op maandag 21 november 2011 07:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Die blijft toch briljant, kersemisvooral de gezellige kerstliedjes oid op de achtergrond zijn zeer vermakelijk
Mooie sig:ik krijg er huilbuien van.
Hahaha!quote:
Doe dat maar niet... Please... Geen zin in de poppenkast...quote:Op maandag 21 november 2011 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hahaha!ga ik je gelijk nomineren voor de mooiste sig. Oké?
En toch, het lijkt me heerlijk soms, om zo schaamteloos te kunnen vloeken. zoals hij met dat kerstboompje boven die deur stond te houen en keren.
Plak gewoon minimaal 3 random terminale ziektes in 1 zin, et voila.quote:Op maandag 21 november 2011 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Het was een grapje.;) ik weet alleen niet zo van die coole woorden als hij.
Ik verstond aambeienquote:Op maandag 21 november 2011 07:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Die blijft toch briljant, kersemisvooral de gezellige kerstliedjes oid op de achtergrond zijn zeer vermakelijk
Mooie sig:ik krijg er huilbuien van.
Van hard persen krijg je aambeien.... niet van kersemis.quote:
Nou ja, je weet niet wat mensen allemaal naar binnen werken bij zo'n kerstdiner en daarna ook hard moeten persenquote:Op maandag 21 november 2011 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van hard persen krijg je aambeien.... niet van kersemis.
Als je heel goed luistert en het zelf ook gelooft, dan hoor je aambeien. Ik hoor het elke keer opnieuw.quote:Op maandag 21 november 2011 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Van hard persen krijg je aambeien.... niet van kersemis.
Gourmet <3 Vleesschijt... Damn... Dat als je zit te beren je ff de deur moet opzetten...quote:Op maandag 21 november 2011 09:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, je weet niet wat mensen allemaal naar binnen werken bij zo'n kerstdiner en daarna ook hard moeten persen
Same here. Ik ben enig kind, heb nauwelijks neefjes en nichtjes, en daar dan ook nog eens nauwelijks contact mee, mijn vrienden trouwen niet (of stiekemquote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef livelink het volgende:
Ik heb eigenlijk nauwelijks huwelijken meegemaakt.
Haaaaaaaaaai.quote:
getrouwd zijn ook.quote:
Moch dat gaat best maar veel verschil met de periode daarvoor is er niet. Voornamelijk een excuus voor een feestje voor veel lui maar als je 15k aan een feestje uitgeeft heb ik daar wel een mening over die ik maar voor me zal houden... Op zoek naar de mooiste dag van je leven...quote:
Mijn zus heeft bij mij geen moeite gedaan om een vrijgezellenfeest te organiseren in ieder geval. En dit is de tweede die ik voor haar organiseerquote:Op maandag 21 november 2011 10:22 schreef livelink het volgende:
Zo hebben mensen misschien ook gevloekt bij het organiseren van jullie huwelijken indertijd.
Ik heb eigenlijk nauwelijks huwelijken meegemaakt. Zowel in mijn familie als in mijn vriendenkring zijn ze niet zeer trouwlustig en dat vind ik helemaal niet erg. De kans dat iemand mij als ceremoniemeester zou vragen is dan ook ongeveer nihil, maar ik geloof dat ik dan ook gewoon keihard zou weigeren![]()
Succes Estrys, ik hoop dat je op de dag zelf er nog wel van weet te genieten.
Wacht maar tot je nog een klein stukje met Anna mee mag lopen, en 'r hand dan aan een vreemde vent moet gevenquote:
Dat het voegt geen reet toe... En het geeft ook geen enkele garantie... Romantiekquote:Op maandag 21 november 2011 10:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moch dat gaat best maar veel verschil met de periode daarvoor is er niet. Voornamelijk een excuus voor een feestje voor veel lui maar als je 15k aan een feestje uitgeeft heb ik daar wel een mening over die ik maar voor me zal houden... Op zoek naar de mooiste dag van je leven...My ass...
Net vond ik het nog leuk dat je er weer was.quote:Op maandag 21 november 2011 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wacht maar tot je nog een klein stukje met Anna mee mag lopen, en 'r hand dan aan een vreemde vent moet geven
Elke avond op de bank één of andere talentenshow kijken!quote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat het voegt geen reet toe... En het geeft ook geen enkele garantie... RomantiekDat beeld vergaat je ook snel.
Het zijn ook altijd van die vrouwendingen idd...quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef Estrys het volgende:
Ja deze bruiloft zou ook klein en eenvoudig zijn. Tenminste dat zei mijn aanstaande zwager. Toen moesten wij al lachen. Blijkbaar kent hij zijn aanstaande vrouw wat dat betreft nog niet erg goed
De man heeft inderdaad zelden inspraak in de daginvullingquote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd van die vrouwendingen idd...
En vooral omdat we geen zin hadden in het alternatieve papierwerk ivm de kleine die nog geboren moest worden toen idd...quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef Jarno het volgende:
Wij zijn op die ene gratis ochtend in de week getrouwd, geen feest, wel lunch met wat familie en een paar echte vrienden (geen klaplopers die je alleen maar leegzuipen) en hebben ook nog geen ringen. Gaat prima zo..
En dat maakt dat je dan niet naar talentenjachten kijkt?quote:Op maandag 21 november 2011 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Elke avond op de bank één of andere talentenshow kijken!.
. Romantisch...
Wij zijn op die ene gratis ochtend in de week getrouwd, geen feest, wel lunch met wat familie en een paar echte vrienden (geen klaplopers die je alleen maar leegzuipen) en hebben ook nog geen ringen. Gaat prima zo..
Jezelf quoten is zo 2009..quote:Op maandag 21 november 2011 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En vooral omdat we geen zin hadden in het alternatieve papierwerk ivm de kleine die nog geboren moest worden toen idd...
Ik kan het edit knopje niet meer vinden tegenwoordig.quote:
Vaker moeite met knopjes?quote:Op maandag 21 november 2011 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan het edit knopje niet meer vinden tegenwoordig.
Nee dat waren op zichzelf staande opmerkingen.quote:Op maandag 21 november 2011 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat maakt dat je dan niet naar talentenjachten kijkt?![]()
Ik ben getrouwd dus geen idee waar deze opmerking over gaat.quote:
Oh ik voelde het ook niet als aanval. Maar ik merk dat de frustratie nogal hoog zit.quote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef livelink het volgende:
Het was geen aanval, Buuf. Ik vind het alleen vanaf de zijlijn altijd wel grappig om te zien dat een dag die voor de mensen zelf als de 'mooiste dag van hun leven' wordt bestempeld vaak voor anderen alleen maar stress betekent.
Als ik zelf ooit trouw dan organiseren we het gewoon zelf zonder ceremoniemeester. Maar ja, voor mij voelt dat bijna hetzelfde als het geven van een feest. Ik zou geen dresscode of stukjes of specifieke cadeauwensen hebben. Trouwen zou voor ons inmiddels ook alleen maar als excuus dienen om eens een keer een groot feest te geven.
Je vrouw heeft geen knopje?quote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd dus geen idee waar deze opmerking over gaat.
Als in mute?quote:
quote:
Kinderen tot in de laatste uurtjes welkom?quote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef livelink het volgende:
Nu het hier zo over gaat heb ik eigenlijk best zin om eens een keer een goed feest te geven. Met een bandje en lekker eten en drinken en zo. En dat kinderen ook welkom zijn en zich ook mogen vermaken.
Vanavond toch maar eens gaan overleggen.
Is dit een aankondiging?quote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef livelink het volgende:
Nu het hier zo over gaat heb ik eigenlijk best zin om eens een keer een goed feest te geven. Met een bandje en lekker eten en drinken en zo. En dat kinderen ook welkom zijn en zich ook mogen vermaken.
Wij willen volgend jaar 5 jaar gaan vieren. En dan met onze vrienden (familie kan, maar die zit in Spanje) en wat familie uit Nederland weer vieren.quote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Vieren jullie je 12 1/2 e? Die van ons is alweer voorbij, maar eigenlijk zou ik best wel weer eens een goed feest willen geven.
Wij hebben wel plannen íets te vieren ja, maar goed, we zitten nu op 13,5 jaar en 6 dagen. and counting.quote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef Gaoxing het volgende:
Vieren jullie je 12 1/2 e? Die van ons is alweer voorbij, maar eigenlijk zou ik best wel weer eens een goed feest willen geven.
Bij ons staat dat gepland voor mei 2013, dan doet Isa communie dus feestquote:Op maandag 21 november 2011 11:01 schreef livelink het volgende:
Ow, dat lijkt mij ook erg frustrerend... geen enkele foto van jou?? Weird.quote:Op maandag 21 november 2011 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik voelde het ook niet als aanval. Maar ik merk dat de frustratie nogal hoog zit.er is potverdorie in het hele trouwalbum geen foto van mij te vinden, zo hard heb ik gewerkt. Achterlijk gedoe. een beetje waardering zou wel leuk zijn geweest zeg maar
Zo hebben wij het ook gedaan.. alleen 's avonds geen DJ maar een mp3 cd die we zelf hadden samengesteld. Wij hadden geen ceremoniemeester. Wij hebben alles zelf gedaan. Ook zelf de kaart ontworpen.quote:Wij hadden een kleine bruiloft, gewoon om eens een goed feest te kunnen geven. Wel met diner en een trouwauto en vol ornaat, maar 's avonds lekker een DJ, en veel dansen en gezellig. gewoon leuk. En ik heb het voornamelijk zelf gedaan, omdat omze ceremoniemeester een lulletje rozeknots was.
twee. Een geposeerde met mijn zussen, en één geposeerde met mijn gezin. Maar geen spontane die er verder van iedereen wel zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 11:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt mij ook erg frustrerend... geen enkele foto van jou?? Weird.
[..]
Zo hebben wij het ook gedaan.. alleen 's avonds geen DJ maar een mp3 cd die we zelf hadden samengesteld. Wij hadden geen ceremoniemeester. Wij hebben alles zelf gedaan. Ook zelf de kaart ontworpen.
Ow dat is gewoon echt niet leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twee. Een geposeerde met mijn zussen, en één geposeerde met mijn gezin. Maar geen spontane die er verder van iedereen wel zijn.
Breek me de bek niet open over zulke dingen!quote:Op maandag 21 november 2011 11:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
twee. Een geposeerde met mijn zussen, en één geposeerde met mijn gezin. Maar geen spontane die er verder van iedereen wel zijn.
Aandachtshoeren <3 En maar roepen hoe de wereld tegen je is... Kras kras.quote:
Jeetje wat een horkgedrag zeg!quote:Op maandag 21 november 2011 11:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over zulke dingen!
3 weken na mijn bruiloft trouwde mijn broerIk maakte de taart, maakte de foto`s, was getuige, regelde op het allerlaatste moment de lunch, een gastenboek en ik reed haar familie heen en weer.
En toen ik vroeg of ze een foto van mijn kinderen van haar hyves wilde halen verbrak die hoer het contact
Sindsdien heb ik hen (inclusief 2 kinderen die inmiddels geboren zijn) al 2 jaar niet gezien.
Waardering
Nou ja zeg!quote:
Duits bloed?? Alles meer en groter?quote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja zo een inderdaad.
En alles net ff een graadje erger. Ben jij verkouden dan heeft zij griep. Heb jij je enkel verstuikt dan heeft zij hem heus wel eens verbrijzeld.
Haar vader moest gedotterd worden maar dat werd behandeld alsof hij nog maar 2 dagen te leven had.
Dan was haar reactie in ieder geval wel binnen karakter. djies.quote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja zo een inderdaad.
En alles net ff een graadje erger. Ben jij verkouden dan heeft zij griep. Heb jij je enkel verstuikt dan heeft zij hem heus wel eens verbrijzeld.
Haar vader moest gedotterd worden maar dat werd behandeld alsof hij nog maar 2 dagen te leven had.
quote:
Ik moet wel even eerst overleggen, damesquote:
Ik heb hem ook gehad. Ik vond hem vrij snel kapot gaan. Of ik heb te vaak mijn strijkijzer op de hoes laten staan...quote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb me verlaagd tot het kopen van zo'n strijkplankhoes van tellsell. Bij Marskramer en Blokker te koop. Ik heb de kersenprint.maar daar is strijken wel een stuk plezieriger van geworden zeg!
gewoon aan de binnenkant over de knopen strijken, het blijft beter liggen en wordt gladder. Nooit gedacht dat ik zo zou vertrutten,mmaar echt een aanrader
Ja, hè? Peace heeft hem nog niet gezien.. ben benieuwd wat hij ervan vindt. Maar ik denk dat hij alles beter vindt dan de huidige...quote:Op maandag 21 november 2011 13:05 schreef Leandra het volgende:
Diaan, die theepot is wel heel seventies
Knoopjes aan overhemden zijn idd lastig, misschien toch een keer zo'n hoes halen, eerst eens even TellSell kijken hoe amazing hij moet zijn
Dat is op zich wel een leuke wijk. Maar jij woont nu niet in Enschede toch? Die FS is een zeer bekende/beruchte naam in Enschede trouwens.quote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef Troel het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)g-Folly-Strijker.ece
Dit was het huisje waar ik eerst ja op gezegd had en gelukkig uiteindelijk nee op zei nadat ik de achtergrond van het huis wist.
*opgelucht is dat ze nee gezegd heeft*
quote:Op maandag 21 november 2011 13:47 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij gebruikt mijn moeder ook nog zo'n jaren 70 ding, volgens mij heeft ze zelfs al eens een reserve bij de kringloop meegenomen voor t geval de hare kapot zou vallen
Klopt, best leuke wijk, was ook best een leuk huisquote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke wijk. Maar jij woont nu niet in Enschede toch? Die FS is een zeer bekende/beruchte naam in Enschede trouwens.
[..]groot gelijk heeft ze. Zal ze vast minder hebben betaald dan ik.
Nouja, het was meer het voorgevoel van mijn vaderquote:Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dan ben je idd maar blij toe Troel.Je voorgevoel toch goed geweest. Brrr, naar zulke lui.
Maar goed ook dus... Goed van je vader zeg.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, best leuke wijk, was ook best een leuk huisWoon nu in Haaksbergen weer
Idd bizar he?quote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef Leandra het volgende:
Misschien moet het volgende topic weer een onschuldige bankje TT hebben, want deze TT heeft een aanzuigende werking
maakt toch niet uit, dat gaan zij wel onderzoeken.quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
maar goed, ik weet dus niet zeker of het hem is hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |