Als een echte baas zit ik op een torenkraan. Wij maken de dienst uit hierquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef densmee het volgende:
[..]
En wat doe jij precies op de bouw?
Als bouwvarken heb je anders nog al wat te vertellen
torenkraan machinisten zijn helemaal kansloos, heel de dag in een stinkend hokje zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:45 schreef lipper het volgende:
[..]
Als een echte baas zit ik op een torenkraan. Wij maken de dienst uit hier
Whehe, ja, 's ochtends de wandjes lossen, schoonmaken, omgooien, sluiten en stellen, en 's middags de beton erin knikkeren.. productiewerk 1.01quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:45 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik heb een mooie ruime cabine, gelukkig een eind weg van het gewone werkvolk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:46 schreef densmee het volgende:
[..]
torenkraan machinisten zijn helemaal kansloos, heel de dag in een stinkend hokje zitten.![]()
1 bij 1 meter ruimte, echt een ideaale werkplek
Gefeliciteerd, mooie baan voor schuwe mensen die elk mogelijk contact met de buitenwereld ontwijken en alle communicatie via een porto doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:48 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik heb een mooie ruime cabine, gelukkig een eind weg van het gewone werkvolk.
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
OK, pic vanuit de cabine van lipper zijn zwieber-Liebherr;
[ afbeelding ]
Ik moest effe zoeken in mijn archieven![]()
en straks tegen de mixer chauff aan het schelden dat hij zijn kubel schoon moet makenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat de beton er is; lipper is nu een 2 kuubs kubeltje aan het vies maken
Klopt, dat is mijn hoofdquote:
Ik wel.. je hebt toch geen mietjes op die kist staan of wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef lipper het volgende:
Je stort geen wanden met een 2 kuubs kubel
Niet schelden; afspreken dat jij zijn auto niet onderkliedert tijdens het hijsen, als hij achteraf je kubel schoonmaakt..quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:11 schreef densmee het volgende:
[..]
en straks tegen de mixer chauff aan het schelden dat hij zijn kubel schoon moet maken
Nee hoor, verstandige jongens in plaats van rouwdouwers.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wel.. je hebt toch geen mietjes op die kist staan of wel?
Niet groot, ik zit effe zonder werk momenteel, hebben ze bij jullie niemand nodig? of ben je ZZP'er?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:17 schreef lipper het volgende:
[..]
Nee hoor, verstandige jongens in plaats van rouwdouwers.
Ik kom trouwens 65 meter ver met een 2 kuubskubel. hoe groot is die van jou?!!
Ik ga even voor je informeren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet groot, ik zit effe zonder werk momenteel, hebben ze bij jullie niemand nodig? of ben je ZZP'er?
Jonguh, een potje blufpoker en 'de mijne is groter als de jouwe' hoort erbij in kranenlandquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef vannelle het volgende:
Dat vind ik nou leuk om te lezen, verbaal steekspelletje spelen maar als het nodig is serieus en hulpvaardig zijn.![]()
Wou lipper nog quoten om ergens een tegenopmerking te maken maar daar zie ik nu toch maar van af.
In de Sloop zeiden wij altijd:quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:14 schreef vannelle het volgende:
Neuh, niet alleen blufpoker. Onderling misschien maar ten opzichte van het echte werkvolk vind ik de instelling vrij ondermaats.
Lijkt wel alsof sommige machinisten nooit hebben gehoord van samenwerken.
Ach, je kan wel de dienst maken, zodra ik met beide armen opgeheven sta met mijn handpalmen naar voren, sta jij stil en loop ik doorquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:45 schreef lipper het volgende:
[..]
1 en 2 ken ik. Die levensgevaarlijke lui heb ik eerder in dit topic al wat over getypt, die bleven dan ook niet lang op een bouw, dezelfde dag waren ze nog weg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Spro het volgende:
[..]
In de Sloop zeiden wij altijd:
3 soorten machinisten:
• knuppelrukkers
• machinisten
• heren machinisten
eerste zijn levensgevaarlijk, tweede zijn vaklui en de derde categorie moet je zo hard mogelijk aanpakken; werkt vervelend!
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Spro het volgende:
Ach, je kan wel de dienst maken, zodra ik met beide armen opgeheven sta met mijn handpalmen naar voren, sta jij stil en loop ik door![]()
Waar dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef vannelle het volgende:
maar als het nodig is serieus en hulpvaardig zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |