Liever gewoon allemaal uit. Heb je maar pech als je ver weg zit. En om naar de spawn te komen, heeft notch niet voor niets /kill toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:21 schreef bobbernaut het volgende:
/home en /spawn moeten blijven, gewoon maar 1 home.
Kan je ook naar spawn om te ruilen
He ik speel alleen maar survival.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:12 schreef TJV het volgende:
Komen de gozers die nooit survival spelen ook weer aan hoor.
Jij speelt gewoon nooit survival. Punt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:41 schreef maurisioo het volgende:
Btw heb ik tijdens de vorige survival wat gemist of zo dat ik ineens nooit survival speel?
Okquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon nooit survival. Punt.
quote:
acer travelmate laptop;)quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
laat me raden, een HP pavillion laptop?
Die heb ik ook. kan je op geen manier minecraft zonder lagg op spelen.
gelukkig heb ik 2 pc's
quote:
iemand enig idee??quote:Op donderdag 17 november 2011 22:56 schreef ricky2000 het volgende:
about the minecraft lag at 64 bit system....
Ik heb geprobeerd verschillende parameters bij java in te vullen, maar krijg hetzelfde effect bij wat ik ook invul...
Ik heb een i3 processor, intel hd graphics en 4 gig ram geheugen.
Wat kan ik het beste invullen bij die parameter voor java?
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef maurisioo het volgende:
Op die map van gister (voor degene die hem nog even gespeeld heeft)
Er moet nog heel wat veranderd worden, maar hebben jullie nog verbeteringen of ideeën?
inderdaad goed punt. Zal er wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Geen toegang meer tot die grote bovengrondse ruimte met alle kisten.. Als je eenmaal in de arena zit, moet je er niet meer uit kunnen en nergens echt veilig zijn.
ja heb ze er neergezet. Nu kan niemand die gang meer in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:33 schreef Mordecai het volgende:
simpele iron door met een pressure plate ervoor aan de ene kant bij die twee toegangen bij die 4 schilderijen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |