Dat schijnt ook te kunnen met geld.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat moet je verzinnen als de jarige zelf steeds zegt: ik weet niet wat ik moet vragen.
Altijd handig zo'n bon. Kunnen ze zelf iets kopen op elk moment van de tijd.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef Chabalala het volgende:
[..]
Dat schijnt ook te kunnen met geld.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat moet je verzinnen als de jarige zelf steeds zegt: ik weet niet wat ik moet vragen.
Altijd handig zo'n bon. Kunnen ze zelf iets kopen op elk moment van de tijd.
Van een uitgeholde paarse hentaidoos.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom gewoon geld geven. Om er toch nog moeite in te steken doe je een mooie zelfgemaakte tekening erbij.
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Van een uitgeholde paarse hentaidoos.
Gek, ik haal mijn drugs altijd met VVV bonnenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:40 schreef Farenji het volgende:
Als de cafe's nou ook gewoon die bonnen gaan accepteren, dan is er niks meer aan de hand. Maar ik heb ook het gevoel dat mensen wel eens bonnen geven zodat ze zeker weten dat er geen drugs ofzo van worden gekocht.
Dacht dat ik de enige was die lijm gebruiktquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gek, ik haal mijn drugs altijd met VVV bonnen
Maar dat kan ook met ¤100,- dus dan is het unieke practische element van de VVV bon nog steeds niet bewezen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:11 schreef toyuser het volgende:
Toch leuk om te doen, bij de Kruitvat zo'n bon van 100E op de ballie knikkeren en zeggen "Zo, doe mij maar voor ¤100,- rubbers schoonheid, en als je er bij gaat liggen maak ik ze gelijk op ook."
Geld ook. En dat is een stuk handzamer.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Gast, je kan die dingen echt OVERAL inleveren
Geld geven is pas echt een teken van desinteresse.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Geld ook. En dat is een stuk handzamer.
Hmm, nee. Een VVV bon is erger.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geld geven is pas echt een teken van desinteresse.
Ik heb hier ook altijd last van. Het leven op de jetset is niet gemakkelijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat dus.
En daarnaast hoef ik over de VVV-bonnen geen belasting te betalen terwijl ik dit wel altijd doe over het geld dat ik krijg op mijn verjaardagen.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan je met die dingen bij AH of Texaco betalen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |