Moest dat niet dan? Het gaat tenslotte om pleegouderschap. Neem aan dat het kind dan gewoon de naam van de vader krijgt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef James1988 het volgende:
Sjoerd die de aangifte doet, go Sjoerd!
In de vorige aflevering was ie nog aan het zeiken over z'n vader, en nu krijgt de baby ineens wel z'n naam?quote:
Ik had verwacht dat Bing de aangifte zou doen. Misselijkmakend stuk vreten dat het isquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest dat niet dan? Het gaat tenslotte om pleegouderschap. Neem aan dat het kind dan gewoon de naam van de vader krijgt?
Naam van de moeder eigenlijk, want ze zijn niet getrouwd en volgens mij heeft sjoerd niet erkend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest dat niet dan? Het gaat tenslotte om pleegouderschap. Neem aan dat het kind dan gewoon de naam van de vader krijgt?
inclusief winkelmandjequote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was een beetje alsof ze een product in een winkel kochten
Dat moet gewoon!quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Blossom86 het volgende:
Rikkie en Sjoerd krijgen de baby wel terug denk ik. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |