Ik ook nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet eens dat je mocht kiezen in welke dinges je de dingesen stak ... ik dacht dat iedereen een eigen dinges had.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet eens dat je mocht kiezen in welke dinges je de dingesen stak ... ik dacht dat iedereen een eigen dinges had.
Dat was de toevoeging aan de uitleg van de proef waardoor ik er geen reet meer van snapte.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat zei die belgische muts aan het begin nogquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je niet oplet, moet je ook niet miepenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
Waarom gaat hij alleen? mag hij niemand meenemen dan?
Eindelijk eens niemand zeg. Voorheen mocht het halve eiland meequote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
Waarom gaat hij alleen? mag hij niemand meenemen dan?
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou je in de OP Esther bij de afvallers willen zetten?
3quote:
Sascha met zijn baard?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Jochem is de enige die eruit ziet als een ER-deelnemer.
lolwut? Sascha's epic beard danquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
Je moet zorgen dat je gewoon afspreekt 2 rondes lang te gaan stemmen op niko en zorgen dat hij niet de proef wint. (met ze allen stemmen)
Denk dat Tanya ondertussen ook wat haar op de lip heeftquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
En wat, dat die Tanja wint?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]En dat hij dan net voor de finale eruit moet ik hoop het!
En z'n bierbuikje ...quote:
Nee Sascha of Patrich!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat, dat die Tanja wint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |