Ik lees dit nu pas... Zijn er echt deelnemers geweest die huilie-huilie gingen doen?quote:Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
psychische schadequote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas... Zijn er echt deelnemers geweest die huilie-huilie gingen doen?
Jij hebt duidelijk de handleiding van deze proef niet gelezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:59 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom gaat niemand op die houtenpaal staan en dan gewoon over dat water springen?
Klopt .. dit seizoen valt ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de handleiding van deze proef niet gelezen.
Complotbelg Niko gaat nu vol de stemming richting Tanya proberen te krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Darkestrah het volgende:
Ik denk dat Tanja nog de enige is die weg kan komen met een zwarte stem.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Complotbelg Niko gaat nu vol de stemming richting Tanya proberen te krijgen.
Ik ben nu s20 Heroes versus Villains aan het kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Staan gewoon op youtube.
Hopelijk. Ik ben echt zo zat van die Tanja.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan mag die geen immuniteit winnen, dan zit die alleen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik snapte de uitleg maar half. Maar ik zie de andere spelers niet zo tactisch spelenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef Darkestrah het volgende:
Hadden jullie dat nog niet bedacht? Daar is dat hele wisselen voor.
Ik ook nietquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet eens dat je mocht kiezen in welke dinges je de dingesen stak ... ik dacht dat iedereen een eigen dinges had.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wist niet eens dat je mocht kiezen in welke dinges je de dingesen stak ... ik dacht dat iedereen een eigen dinges had.
Dat was de toevoeging aan de uitleg van de proef waardoor ik er geen reet meer van snapte.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat zei die belgische muts aan het begin nogquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je niet oplet, moet je ook niet miepenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
Waarom gaat hij alleen? mag hij niemand meenemen dan?
Eindelijk eens niemand zeg. Voorheen mocht het halve eiland meequote:Op donderdag 17 november 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
Waarom gaat hij alleen? mag hij niemand meenemen dan?
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Zou je in de OP Esther bij de afvallers willen zetten?
3quote:
Sascha met zijn baard?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Jochem is de enige die eruit ziet als een ER-deelnemer.
lolwut? Sascha's epic beard danquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
Je moet zorgen dat je gewoon afspreekt 2 rondes lang te gaan stemmen op niko en zorgen dat hij niet de proef wint. (met ze allen stemmen)
Denk dat Tanya ondertussen ook wat haar op de lip heeftquote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
En wat, dat die Tanja wint?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]En dat hij dan net voor de finale eruit moet ik hoop het!
En z'n bierbuikje ...quote:
Nee Sascha of Patrich!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat, dat die Tanja wint?
Zei?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
dat zei hem toevallig wel weer vind, net nudat ze een zwarte stem heeft
Ja vast...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
dat zei hem toevallig wel weer vind, net nudat ze een zwarte stem heeft
Ja, want hij is gewoon de favoriet.. dus dan moet je nu met ze allen gewoon samen spannen om dat te doen.. nu stem je sascha naar huis want die is onbetrouwbaar.. patrick heb je makkelijk aan jouw kant.. dan heb je straks 3 tegen 1, hij (niko) heeft munten.. dus dan blijft hij erin.. dan 2 tegen 1 vlak voor de finale..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]En dat hij dan net voor de finale eruit moet ik hoop het!
Iedereen zeurt.quote:
Janksmoel Patrick en Sascha de ontzichtbarE? nee dankje.quote:
Daar lijkt het wel op. Net als bij de vorige aflevering. Alleen maar omdat ze de grot heeft volgehouden.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:10 schreef HalvinCarris het volgende:
Opvallend?Zag hoever ze moest grijpen naar die munt. Kut regie van ER. Mag ze er niet uit ofzo?
Want hij heeft zoveel klaargespeeld in de proevenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Sukkels.. sascha moet eruit wil je nog kans maken
Daar hebben ze het toch over?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Sukkels.. sascha moet eruit wil je nog kans maken
dat is vrij veel werkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef Darkestrah het volgende:
Graaf gewoon in een straal van 5 meter rond die stok. Kijk een beetje waar de schaduw zou kunnen staan, en klaar ben je.
Gohquote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef sverbern het volgende:
Grappig (voor de Survivor-kijkes): wat Niko nu doet is het zoeken van de hidden immunity idol op exile island
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ja nou graaft Jochem zijn eigen graf
Nee, de cameraman gaat op een gegeven moment heel opzichtig die kant uit filmen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
Anders leg ook even een trap op het eiland.. dan kan hij zo bij het kistje
Inderdaad..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef SuperPoekie het volgende:
Wow, patrick doet eens iets voor de kost...
Ze hebben ook wel honger natuurlijk.. maar tegenover andere seizoenen krijgen hun gewoon belachelijk veel (prijs)eten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, misschien hebben ze wel honger maar ook door de montage lijken ze doorlopend te eten.
Beetje respect he..hij heeft ook een kip doodgepiestquote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad..heeft hij zijn hoofd gestoten bij de proef?
Niet haten op U2.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Deze muziek
Deze beelden
Homo's
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
Zometeen een briefje in de kuil:
Kijk omhoog, lul. Laat niet merken aan de kijker dat je dit leest.
Groetjes,
De crew
Je hoeft niet mee te lezen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
Fijn, zo'n topic waar iedereen aan het janken is
U2 is dan ook gewoon kut, dat dan weer wel. Terwijl ze normaal altijd zo goed zijn met muziekquote:
Fijn, zo iemand die aan het janken is over een topic waar iedereen aan het janken isquote:Op donderdag 17 november 2011 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
Fijn, zo'n topic waar iedereen aan het janken is
kijk je wel?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef zoem het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn dat noorden. Zon gaat onder in het westen, 90 graden draaien en graven maar
Je moederquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef Darkestrah het volgende:
Zometeen een briefje in de kuil:
Kijk omhoog, lul. Laat niet merken aan de kijker dat je dit leest.
Groetjes,
De crew
Hij stond ook goed alleen het kistje zat boven hem in een grotquote:Op donderdag 17 november 2011 21:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja. Wat voor briljants had jij dan in gedachten?
Twee vliegen in een klapquote:Op donderdag 17 november 2011 21:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja die kunnen ze slachten en opeten als de bronnen raken uitgeput
Stond toch in het briefje dat hij moest graven, niet zoeken/omhoog kijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij stond ook goed alleen het kistje zat boven hem in een grot
En Jack van Gelder.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:27 schreef muzas het volgende:
Gewoon een keer dat eiland vullen met Genee, Derksen, v. Gelder, Boskamp, v. rossum en Hans Teeuwen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Kon Niko niet wat stukken pizza meenemen?
Net als een cavia in zijn wangzakkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:28 schreef Crohnjurist het volgende:
Kon Niko niet wat stukken pizza meenemen?
Hoop niet het niet, dat zou er ook nog eens bij moeten komenquote:
Nope, tot nu toe waren die eliminaties voor mij altijd nog een verassing.quote:
Omdat Patrick goed ligt bij de mensen en niet als bedreiging wordt gezienquote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Waarom is Patrick safe? Wat doet hij nou? Waarom moet Sascha of Jochem er nou uit?
Maar we zitten met de laatste vijf, dan maakt dat toch niets meer uitquote:Op donderdag 17 november 2011 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat Patrick goed ligt bij de mensen en niet als bedreiging wordt gezien
Komt nog een finale/halve finale proefquote:Op donderdag 17 november 2011 21:33 schreef SuperPoekie het volgende:
[..]
Maar we zitten met de laatste vijf, dan maakt dat toch niets meer uit
Oprotten met die gingerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
Nou nog ff emo boehoe.. dan gaat Jochem eruit, zien we voor de laatste keer die grote ogen..
heb het een paar weken niet gezien dus vandaarquote:Op donderdag 17 november 2011 21:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een extra stem, is niet zo ingewikkeld
Ik zou dat 'model'kkhard nemahquote:
Tuurlijk niet, die kun je makkelijk verslaan in de proevenquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat 'model'kkhard nemah
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]misschien als ze een keer doucht
nigga pleasequote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef muzas het volgende:
Sipke Jan had dit hele zooitje gepwnd
Inderdaad, jammer dat hij er zo snel uit lagquote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef muzas het volgende:
De Krav-Maga homo die van stenen flikkertquote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef muzas het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat hij er zo snel uit lag
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:37 schreef muzas het volgende:
Nee man!quote:
Tanja of Patrick.quote:
Ja dus...quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze op Sascha zou stemmen.
Miss schreef ie saschaquote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef Geo3kant het volgende:
Jochem heeft minimaal 2 stemmen, sascha schreef een C+H
Maar hij twijfelde dus..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als je dat gelooft, dan is het toch makkelijk om ook op Sascha te stemmen?
geintje jonguhquote:Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja hij gaat opzich zichzelf stemmendoei troll
Of met Nicoquote:Op donderdag 17 november 2011 21:43 schreef S0nic het volgende:
EEN FINALE MET PATRICK, SASCHA EN TANJA![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |