Meidquote:Op donderdag 17 november 2011 18:38 schreef LittleCthulhu het volgende:
als hij doucht kamt hij zijn haar niet eens netjes.
Welk topic dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef b4kl4p het volgende:
Dit is die trol uit t psychose topic, verboden te voeren
Dat is geen chantage, dat is de realiteit. Hij heeft geen zin om te veranderen. Jij moet voor jezelf beslissen of je dat kunt accepteren. Zo ja, niet meer zeuren. Zo nee, weg wezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan een breakup of verhuizing er niet bij hebben.
Als ik mijn vriend er op aanspreek zegt hij "waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?"of "als je me niet meer aantrekkelijk vind dan zoek je toch een ander?" In plaats van naar zichzelf te kijken chanteert hij me alleen maar...
Ik ben Spacevietnamees niet hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:18 schreef b4kl4p het volgende:
TS is die trol uit t psychose topic, verboden te voeren
Ik ben niet schizofreen of labielquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En jij wil straks als labiel schizofreen persoontje les gaan geven aan kinderen..
Woningnood he.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk om op zo'n moment "Okay, doei!" te zeggen en te vertrekken.
Woningnood is a bitch.quote:Op zondag 20 november 2011 00:03 schreef LittleCthulhu het volgende:
Jullie doen nu net als of de relatie een groot drama is waarin we elkaar constant bevechten, we aan een stuk door vreemdgaan en niet meer van elkaar houden. Het had er inderdaad mee te maken dat we gestressed waren, we hebben een goed gesprek gehad en nu is alles weer goed.]
Het is ook niet zo dat ik een dikke zeug ben geworden ofzo, of hij nu godsgruwelijk lelijk is.
Zo erg kan de woningnood nou ook weer niet zijn anders zou mijn huis al vol zitten, OOH WACHT!quote:
Als het lekkere jongens zijn heb jij geen klagen natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 00:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zo erg kan de woningnood nou ook weer niet zijn anders zou mijn huis al vol zitten, OOH WACHT!
Ik ja, maar ik geef al in het begin aan dat ik het niet kapot wil maken.quote:
Sssttt...quote:Op zondag 20 november 2011 00:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Als het lekkere jongens zijn heb jij geen klagen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een vriend had die dat zou zeggen, dan deed ik precies wat ie daar zeiquote:Op donderdag 17 november 2011 18:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik ben nu bezig met mijn scriptie en kan een breakup of verhuizing er niet bij hebben.
Als ik mijn vriend er op aanspreek zegt hij "waarom ga je dan niet bij je moeder wonen?"of "als je me niet meer aantrekkelijk vind dan zoek je toch een ander?" In plaats van naar zichzelf te kijken chanteert hij me alleen maar...
Ik heb medicatie waarvan ik aankom, daar kan ik niks aan doen. heb het nog binnen de perken kunnen houden door de sporten.quote:Op zondag 20 november 2011 01:00 schreef speknek het volgende:
Als mijn vrouw in twee jaar tijd tien kilo aan zou komen (en niet door zwangerschap, en even aangenomen dat je ervoor geen 40kg woog), zou ik ook subiet ophouden wat aan mijn uiterlijk te doen, allemachtig. Beetje met je dikke reet de bank doorzakken en dan gaan klagen dat ik voor 2 uur niet gedouchet heb.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Sssttt...WAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je verliefd? Ik moet nu uitkijken dat ik niet weer mijn gedachten onnadenkend eruit spuw want dan krijg ik ene Kingtoppie weer achter me aan.
Maar ik vraag me wel een beetje af hoe zoiets gaat. Je was helemaal homoseksueel en nu heb je een vriendin.
Ik vind het leuk om te lezen hoor, absoluut. Maar hoe werkt dat dan? En werkt dat ook op lange termijn? Mind you, je geeft nu ook die Poldertaliban veel hoop he..
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Ik weet niet wat relalties zijn maar ik krijg bij jou een beetje een jaren vijftig gevoel.quote:Op zondag 20 november 2011 00:29 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Zie je zo graag relalties stuk gaan?
Post maar even een foto dan.quote:Op zondag 20 november 2011 01:10 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik had toen ondergewicht en heb nu normaal gewicht, geen overgewicht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |