Oud lijk dus?quote:Op zondag 20 november 2011 01:15 schreef LittleCthulhu het volgende:
Maat 38, Marilyn Monroe lichaam met buikje. Hiervoor kwam ik nooit aan en had ik 34-36
En dat ventje van je? Ook een Marilyn Monroe lichaam?quote:
Prik er een ragebol aan en je kunt naar hartelust schoonmaken.quote:
Ja, natuurlijk die stengel moet jou huisvesten.quote:Op zondag 20 november 2011 01:19 schreef LittleCthulhu het volgende:
Mijn ventje heeft trouwens anders wel behoorlijke status
De term verliefd is van toepassing en ja helemaal op en top homo! Tot nu danquote:Op zondag 20 november 2011 01:10 schreef Staal het volgende:
[..]
WAT?!
Ben je verliefd? Ik moet nu uitkijken dat ik niet weer mijn gedachten onnadenkend eruit spuw want dan krijg ik ene Kingtoppie weer achter me aan.
Maar ik vraag me wel een beetje af hoe zoiets gaat. Je was helemaal homoseksueel en nu heb je een vriendin.
Ik vind het leuk om te lezen hoor, absoluut. Maar hoe werkt dat dan? En werkt dat ook op lange termijn? Mind you, je geeft nu ook die Poldertaliban veel hoop he..
Dit is echt het leukste deel van dit eigenlijk zeiktopic van TS. Sorry, maar laten we even wel zijn.quote:Op zondag 20 november 2011 01:28 schreef ayumu het volgende:
[..]
De term verliefd is van toepassing en ja helemaal op en top homo! Tot nu dan![]()
En altijd gefocust op het mannelijke geslacht ondenkbaar dat ik met een vrouw een relatie zou beginnen dat is niet mogelijk nee echt niet! Nou bijna 4 maanden terug loop ik letterlijk tegen haar aan.
En vanaf dat moment was het raak, En nu een relatie met een vrouw van even vijfendertig jaar oud met 3 kinderen van 14 10 en 6 jaar oud, ze is een no nonsens ondernemer en trekt volledig haar eigen plan net als mij zonder zich aan te trekken naar de mening van anderen![]()
Dat karakter van haar, Tering gewoon geweldig en weet je ik zocht een echte vent niet een wijf en laat dat nou bij haar het geval zijn ze is een vrouw en zeer classy maar ook een ruwe diamant en dat is wel lekker
En je punt is? 2 kinderen uit een gestrand huwelijk omdat manlief haar teveel beperkte in haar doen, Lekker ouderwets en de jongste was niet echt de bedoeling. En leeftijd is maar een getal ze lijkt veel jonger dan dat ze werkelijk is, Schatte haar in het begin op een jaartje van 25.quote:
Jah, ga jij die stengel nu maar van je uitvreten. Welterusten.quote:
Que?quote:Op zondag 20 november 2011 01:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, ga jij die stengel nu maar van je uitvreten. Welterusten.
Kind, zorg dat je morgen aan het schoonmaken slaat want anders kun je binnenkort naar je moedertje terug.quote:Op zondag 20 november 2011 01:37 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Que?
Op je 21e een kind is gewoon pauper,
Helemaal geen enkele moeite mee, Heb altijd kinderen om me heen gehad en nogal wat ervaring met zulke boefjes. En we zijn open naar de kinderen toe en we wonen ook [nog] niet samen en zien elkaar 2/3 keer in de week en zie ze dan meestal ook en dat houden we bewust zo.quote:Op zondag 20 november 2011 01:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit is echt het leukste deel van dit eigenlijk zeiktopic van TS. Sorry, maar laten we even wel zijn.
Erg tof om te lezen. Je hebt een wijf met ballen te pakken.
En zomaar krijg je meteen even te maken met drie kinderen. Puber, prepuber en eentje van zes jaar nog maar. Hoe ervaar je dat dan?
Ze trouwde kreeg kinderen, Heel burgerlijk leventje en een man die alles bepaalde en dat trok ze niet. Toen ze van hem af ging dreigde hij met van alles en toen het bij hem doordrong dat er een scheiding kwam was hij ineens verdwenen zonder ook maar om te kijken naar de kinderen.quote:Op zondag 20 november 2011 01:37 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Que?
Op je 21e een kind is gewoon pauper,
Vind het heel leuk om te lezen, ook de openheid naar de kinderen trouwens. En ik heb van jou ook met wat regels wel e.e.a. qua verdriet meegekregen natuurlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 01:48 schreef ayumu het volgende:
[..]
Helemaal geen enkele moeite mee, Heb altijd kinderen om me heen gehad en nogal wat ervaring met zulke boefjes. En we zijn open naar de kinderen toe en we wonen ook [nog] niet samen en zien elkaar 2/3 keer in de week en zie ze dan meestal ook en dat houden we bewust zo.
En beide ontzettend veel meegemaakt en hebben allebei onze ruimte nodig en je begrijpt elkaar en dat maakt alles veel makkelijker.
Dat is vrij normaal hoor. Ik had er twee op.die leeftijd. En een eigen inkomen, een eigen vrijstaand huis, een strak lijf, een man die zich voor 14.00 uur doucht, zich aan onze gezamenlijke afspraken houdt en de helft van het huishouden doet.quote:
Heb je ze geteld?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij begon. 99 eerdere kloontjes vol met je eigen problemen en aanvallen op mij zijn daar het bewijs van. Wat zielig voor je vriend trouwens. Dat je nogsteeds niet over je ex heen bent en hem daarmee lastig valt. Je bent een zeer labiel mens en dan ga je ook mij lastigvallen
Quote van het jaar.quote:Op zondag 20 november 2011 01:27 schreef LittleCthulhu het volgende:
Wie zegt dat ik die niet heb? Ik zei het alleen om te zeggen dat hij geen perfect lichaam heeft, maar wel status en dat het compenseert.
Er is ook weinig feedback, dit topic was gewoon een soort afreageertopic, niet eens een eerlijke vraag.quote:Op zondag 20 november 2011 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
Pfoe TS komt hier wel steeds minder sympathiek over
geen wonder dat die kerel niks voor haar wil doen...
Ja, het was vooral de leeftijd van de kinderen die schokkend was.quote:Op zondag 20 november 2011 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoor. Ik had er twee op.die leeftijd. En een eigen inkomen, een eigen vrijstaand huis, een strak lijf, een man die zich voor 14.00 uur doucht, zich aan onze gezamenlijke afspraken houdt en de helft van het huishouden doet.
Maar goed, terug naar het onderwerp waar je over wou praten in dit topic: Jouw jaloersmakend fantastische leven met je vriend.quote:Op zondag 20 november 2011 12:23 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Ja, het was vooral de leeftijd van de kinderen die schokkend was.
Leuk man, maar ik ben nog bezig met mijn master, normale mensen zijn pas volledig zelfstandig rond hun 23e.quote:Op zondag 20 november 2011 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is vrij normaal hoor. Ik had er twee op.die leeftijd. En een eigen inkomen, een eigen vrijstaand huis, een strak lijf, een man die zich voor 14.00 uur doucht, zich aan onze gezamenlijke afspraken houdt en de helft van het huishouden doet.
Leuk dat je dat zo zegt,quote:Op zondag 20 november 2011 12:26 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Maar goed, terug naar het onderwerp waar je over wou praten in dit topic: Jouw jaloersmakend fantastische leven met je vriend.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zegt,
Mensen zijn vaak wel jaloers op het feit dat ik geld heb en hij ook.
Maargoed, hij houdt zich er nu iig wel aan, hopelijk houd hij dat vol.
quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zegt,
Naar het lijkt ben je gewoon een vervelende user.quote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef LittleCthulhu het volgende:
Lach maar, jullie doen nu net alsof ik een laag opgeleide werkloze ben zonder geld of toekomst.
Nee we doen alsof je een heel onaangenaam persoon bentquote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef LittleCthulhu het volgende:
Lach maar, jullie doen nu net alsof ik een laag opgeleide werkloze ben zonder geld of toekomst.
Welnee. En hij? Typje MBO-knakker of heeft hij wel een universitaire studie afgerond?quote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef LittleCthulhu het volgende:
Fijn dat alle problemen zo snel opgelost zijn, dikkerdje.quote:Op zondag 20 november 2011 12:27 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo zegt,
Eens. Gelukkig veranderde TS in een Cruella de Vil nog vóórdat ik tekens verspilde aan een serieuze constructieve reactie.quote:Op zondag 20 november 2011 12:44 schreef Lienekien het volgende:
Naar het lijkt ben je gewoon een vervelende user.
Schattigquote:Op zondag 20 november 2011 13:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Fijn dat alle problemen zo snel opgelost zijn, dikkerdje.
Hij is bezig met zijn PHDquote:Op zondag 20 november 2011 13:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. En hij? Typje MBO-knakker of heeft hij wel een universitaire studie afgerond?
Liever een Cruella dan een naief meisje zeg ik altijd maar als het op Disney aankomt.quote:Op zondag 20 november 2011 13:12 schreef eleusis het volgende:
[..]
Eens. Gelukkig veranderde TS in een Cruella de Vil nog vóórdat ik tekens verspilde aan een serieuze constructieve reactie.
Heilige neuk, dit is ook precies de reden waarom ik vond dat het niet meer ging tussen mijn ex en mij...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:44 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Stop whining then.
Elke man heeft zo zijn eigen handleiding en "gebreken". Daar doe je niks aan. En hetzelfde geldt ook voor elke vrouw.
Een relatie is altijd een compromis dat je sluit, omdat de voordelen groter zijn dan de nadelen. Perfect zal het sowieso nooit zijn, maakt niet uit met wie.
Ik heb heel erg het gevoel dat jij gespannen bent door de scriptie die jij moet schrijven en eventueel nog wat andere zaken, en dat je dit op hem projecteert en afreageert. Je schrijft zelf herhaaldelijk dat je het "er niet bij kunt hebben".
Hoe vaak doen jullie eigenlijk nog iets leuks samen? Neem even een timeout.
Want ik heb ook het gevoel dat hij rebelleert naar jou toe, net zoals hij dat eventueel bij zijn moeder zou doen. Hoe vaker jij hem vertelt wat hij moet doen, hoe meer hij zal denken van "fuck it, ze zoekt het maar uit.. als ik lekker onderuit wil hangen dan moet ik dat zelf weten. Ik kan toch niks goed doen bij haar" en als jij dan vervolgens gefrustreerd zijn taken gaat overnemen sterk je hem in dat gedrag.
Oftewel: je zult moeten erkennen dat jij soms te ver gaat met jouw eisen aan hem, en misschien komt hij jou daarna dan ook tegemoet met dingen.
Ja want cruella heeft zo veel vrienden en wint op het eind!quote:Op zondag 20 november 2011 13:41 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Liever een Cruella dan een naief meisje zeg ik altijd maar als het op Disney aankomt.
Ja, maar ze heeft wel dikke cash en jassen van cute beestjes.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want cruella heeft zo veel vrienden en wint op het eind!
TS is hipster en blijft liever in haar eentje.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want cruella heeft zo veel vrienden en wint op het eind!
quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft wel dikke cash en jassen van cute beestjes.
Tadaaa je relatie in een nutshellquote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef LittleCthulhu het volgende:
In de speelfilm is Cruella omringt door slaafjes:P
Wonder dat jouw vriend nog niet weg isquote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef LittleCthulhu het volgende:
Als hij niks doet krijgt hij geen seks meer, heeft tot nu toe geholpen:p
Tot hij een ander neukt en jou de straat op gooit met je spullen en dan is het feestje afgelopen.quote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef LittleCthulhu het volgende:
Als hij niks doet krijgt hij geen seks meer, heeft tot nu toe geholpen:p
Misschien is hij een beetje a-seksueel, dan heb je pech.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef rozecroc het volgende:
Pikstraf, het ultieme machtsmiddel voor vrouwen als je met woorden niet je zin kan krijgen.
quote:
Vrouw met humorquote:
Ik ga niks tegen jou zeggen want ik heb alleen maar medelijden met jou.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Tot hij een ander neukt en jou de straat op gooit met je spullen en dan is het feestje afgelopen.
Is je mannetje het daar wel mee eens?! Stoute meid en dan zeker ook nog tot diep in de nacht op de laptop zitten?quote:
Dat zegt nog niets, want wellicht heeft hij niet 24/7 een date, dus moet hij jou voor noodgevallen nog houden.quote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef LittleCthulhu het volgende:
Ik zit ook nog in pyjama hoor, het is zondag:p
Hij neukt geen ander want hij ging meteen opruimen toen hij pikstraf kreeg;)
Vrouwtje hier hoeft geen pikstraf in te voerenquote:Op zondag 20 november 2011 14:35 schreef LittleCthulhu het volgende:
[..]
Ik ga niks tegen jou zeggen want ik heb alleen maar medelijden met jou.
Geeft ook mooi aan dat seks een ruilmiddel voor ze is.quote:Op zondag 20 november 2011 14:29 schreef rozecroc het volgende:
Pikstraf, het ultieme machtsmiddel voor vrouwen als je met woorden niet je zin kan krijgen.
Je bijna zeggen dat TS een ordinaire hoer is.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geeft ook mooi aan dat seks een ruilmiddel voor ze is.
Is het ook, sex sells.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je weet dat een persoonlijke aanval één van de ergste drogredenen is?quote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef LittleCthulhu het volgende:
Niks mis met hoeren, die geven waar vraag naar is, Zonder hoeren was de helft van fok nog maagd (schenkstroop, mlig, richardprf, OngeschiktX)
Dat blijktquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Het is geen aanval lieve schat, het is een opsomming van feiten. Ik snap niet waarom jullie met mij in discussie gaan, ik heb ak gewonnen voor jullie beginnen,
In het jezelf voor schut zetten.quote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Het is geen aanval lieve schat, het is een opsomming van feiten. Ik snap niet waarom jullie met mij in discussie gaan, ik heb ak gewonnen voor jullie beginnen,
Zodra seks als ruilmiddel ingezet moet worden, moet je je ernstig afvragen of je wel in de juiste relatie zit. Het bed hoort verticaal te vibreren vanwege een samengesmolten liefde i.p.v. dat dit het gevolg is van een uur zeulen met de stofzuiger.quote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het bedquote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zodra seks als ruilmiddel ingezet moet worden, moet je je ernstig afvragen of je wel in de juiste relatie zit. Het bed hoort verticaal te vibreren vanwege een samengesmolten liefde i.p.v. dat dit het gevolg is van een uur zeulen met de stofzuiger.
mispoesquote:Op zondag 20 november 2011 14:44 schreef LittleCthulhu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |