Das wel waar ja, collega van me liet hem ook van z'n bureau glijden, met zo'n gel-hoesje er om, toch een scheur in de achterkant. Ding is natuurlijk rondom een soort glas ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoor echt van iedereen dat zodra je dat ding uit je klauwen laat flikkeren of het scherm of iets anders naar de klote is.
Mijn desire heeft is meerdere keren van de trap gestuiterd, niks aan de hand.
Als ik aan die roadtrip denk hoor ik altijd ditquote:Op donderdag 17 november 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaren geleden met een vriendin toen een road trip gemaakt door Zuid-Frankrijk en we hebben onderweg wel honderd keer dat liedje zitten luisteren en dan nog in een snellere versie
Ik heb al een eeuwigheid Cyanogen draaien op mn LG, echt relaxed, zit nu op 2.3.7, terwijl je LG officieel ook nog op 2.2.1 had gezeten ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Ik zal ook morgen echt eens in dat rooten en unrevoken duiken... want ik heb nog steeds froyo
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
En de iCloud storage is ook vol, nu ze Steve er geupload hebben
Ja, dat is hoerig van je LG... maar goed, het werkt nog. Serieus, ik had mijn desire 2 dagen, hoppa, uit mijn klauwen in de plas op de tegelsquote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel waar ja, collega van me liet hem ook van z'n bureau glijden, met zo'n gel-hoesje er om, toch een scheur in de achterkant. Ding is natuurlijk rondom een soort glas ofzo.
Mijn LG heeft ook wel redelijk wat gestuiterd, tot de laatste keer net ff met het display ergens op landde. Maar goed, het display ZELF werkt nog, de glasplaat daar over is gescheurd. Touch werkt ook nog, maar is toch ff wat minder aangezien je de scheuren wel voelt
Het enige waar ik huiverig voor ben is dat ik hem niet meer in normale stand terug krijg, ik heb nog garantiequote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb al een eeuwigheid Cyanogen draaien op mn LG, echt relaxed, zit nu op 2.3.7, terwijl je LG officieel ook nog op 2.2.1 had gezeten ofzoEn al die bloatware van de fabrikant er af, die 'leuke' extra apps, en 'kekke' widgets of homescreen die de boel alleen maar laggy maken
Neuh, je kan eigenlijk altijd je bootloader nog wel in, en de officiele ROMs zijn ook zo te vinden. Gewoon die er weer op knallen als je hem terug moet sturen ofzo. Tegenwoordig zijn ze bij HTC trouwens ook niet zo moeilijk meer met rooten en kan je bij die nieuwe modellen gewoon tooltjes downloaden om je bootloader te unlockenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het enige waar ik huiverig voor ben is dat ik hem niet meer in normale stand terug krijg, ik heb nog garantie
Zwab draait ook Cyanogen dacht ik.. dus ik zal er ook echt eens induiken, want idd, die bloatwaretyfus.
Zal ik jouw bootloader eens unlockenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, laten we het niet over die bloatware hebben zeg
Ligt eraan hoe groot een fragmentje is he, en hoe je het overdraagt (wifi of bedraad)quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik probeer de WW-film van de netwerkschijf op m'n eigen schijf te krijgen, maar als ie er per fragment 18 uur over gaat doen, klopt er volgens mij iets niet
ooh, nicequote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, je kan eigenlijk altijd je bootloader nog wel in, en de officiele ROMs zijn ook zo te vinden. Gewoon die er weer op knallen als je hem terug moet sturen ofzo. Tegenwoordig zijn ze bij HTC trouwens ook niet zo moeilijk meer met rooten en kan je bij die nieuwe modellen gewoon tooltjes downloaden om je bootloader te unlocken
Wifi of utp?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik probeer de WW-film van de netwerkschijf op m'n eigen schijf te krijgen, maar als ie er per fragment 18 uur over gaat doen, klopt er volgens mij iets niet
Oh jaaaaaaaaaaaa, die stond op dezelfde CDquote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Als ik aan die roadtrip denk hoor ik altijd dit![]()
En ik was niet eens mee
Draadloos en 111mbquote:Op donderdag 17 november 2011 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot een fragmentje is he, en hoe je het overdraagt (wifi of bedraad)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Wie ging er ook alweer graag naar de sauna?
Probeer utp eens?quote:Op donderdag 17 november 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Draadloos en 111mb![]()
Volgens meneer I. is de netwerkschijf niet helemaal zuiver meer.
Binnenkort toch maar es dat online storage van Bullguard kopen, voordat alles pleitos is.
Ja das wel handig, dan kan je die in een keer er weer op mikken als je je telefoon op zou moeten sturen ofzoquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh, niceIk zal sowieso eerst maar een backup maken
dat wil ik nog wel eens vergeten
morgen maar eens induiken dan, want ik ben wel klaar met froyo. Het is allemaal trage poep.
Tuurlijk heb ik die video gezien, ik heb volgens mij nog nooit zo gelachen en dat verhaal van Luxenburgquote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaaaa, die stond op dezelfde CD
Je hebt de video van die vakantie ook wel gezien toch? Dat we op dit nummer stonden te dansen op de parkeerplaats? Net als op hoofd, schouders knie en teen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even 'Dr. T and the women' kijken![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer even 'Dr. T and the women' kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |