Had je meer verwacht dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct.
Maar van die voor de hand liggende uitspraken voegen geen reet toe.
Zoals "je kind slaan kan het kind pijn doen"-niveau.
Zo'n discussie heb ik ooit gevoerd met GS. Corporaties bouwen liever dure huizen om uit de kosten te komen en eventueel wat winst te maken, sociale woningbouw is niet rendabel zeggen ze.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zitten ook wel haken en ogen aan. Corporaties zijn semi-overheid. Gemeenten kunnen eisen dat een bepaald percentage goedkope huurwoningen wordt gebouwd. Ram nog wat duurzame zooi in die huizen waardoor de lasten lager uitvallen en je hebt feest.
Nee, momenteel niet.quote:
ze bouwen dure huizen om de onrendabele top van de bouw van sociale huur weg te nemen.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n discussie heb ik ooit gevoerd met GS. Corporaties bouwen liever dure huizen om uit de kosten te komen en eventueel wat winst te maken, sociale woningbouw is niet rendabel zeggen ze.
Als het landelijk kon stemde hij NVU hoor.quote:
Klopt , net als du_ke en Voorschriftquote:Op donderdag 17 november 2011 16:29 schreef Sayex het volgende:
[..]
Als het landelijk kon stemde hij NVU hoor.
Eigenlijk is het wel een goede partij op een paar puntjes na.quote:ProgrammaVolgens het partijprogramma van de NVU staat de partij onder meer voor:
Onmiddellijke immigratiestop;
Vlaanderen en Nederland herenigen in een groot Nederlands Rijk;
Onmiddellijke uitzetting van alle illegalen en criminele vreemdelingen;
Stopzetting van de bouw van niet-christelijke gebedshuizen als hindoetempels en moskeeën;
Onmiddellijk verbieden van het joods en islamitisch ritueel slachten, dus sluiting van islamitische en joodse slachthuizen;
Verplicht schoolvak Nederlands nationalisme, waar de jongeren hun Nederlandse taal, cultuur, traditie en geschiedenis leren;
Eerherstel voor het dragen van het rood-wit-blauwe vlaggetje op je jas op de scholen, zonder daarvoor beboet te worden;
Geen overheidssubsidies aan minderhedenorganisaties;
Herinvoering van de doodstraf voor zware misdadigers;
Absoluut verbod op de handel en verkoop in soft- en harddrugs;
Deelname van de arbeiders in het ondernemingskapitaal;
Ondersteuning van kleine ondernemingen tegenover de multinationals;
Wettelijke referenda tegen internationale bedrijfsovernames;
Hogere sociale uitkeringen;
Onmiddellijke uittreding van Nederland uit de NAVO;
Verhoging van de maximale snelheid naar 160 km per uur op de snelwegen;
Sluiting kerncentrale Borssele, geen kernenergie opwekken of gebruiken maar nog intensiever gebruikmaken van zonne-, windenergie- en waterkracht;
Een onderzoek naar het gebruik van kernenergie door een onstabiel Midden-Oosten;
Gratis en beter openbaar vervoer;
Gratis gezondheidszorg, weg met de wachtlijsten en ziekenfondspremies;
Keihard optreden tegen milieuvervuilers;
Stopzetting van onnodige dierproeven;
Stopzetting van pelsdierfokkerijen.
quote:Sluiting kerncentrale Borssele, geen kernenergie opwekken of gebruiken maar nog intensiever gebruikmaken van zonne-, windenergie- en waterkracht;
Een onderzoek naar het gebruik van kernenergie door een onstabiel Midden-Oosten;
Pas op hoor, dat is een breekpunt.quote:
Op referendum.nlquote:
Ik met de PVV, VVD , SP en Dion Grausquote:Op donderdag 17 november 2011 16:39 schreef Sayex het volgende:
Ik zie overeenkomsten met groenlinks.
Ook dat ja, je zou dus zeggen dat ze prima mee zouden kunnen regeren.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik met de PVV, VVD , SP en Dion Graus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |