Komt door de TSquote:
Hoe reageerde jequote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is echt raarZe zei: Blalblala KB je bent 90 jaar oud balblala je moet je kamer wel netjes houden blalbalaa.
90?! Seriously.
En de TS dan?quote:
Ik vroeg het niet aan jouquote:
Die is vrouw, heeft dus tieten en is derhalve bij voorbaat al goed.quote:
Ik zit nu toch een serie te kijken waar de meeste vrouwen gewoon geen tieten hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is vrouw, heeft dus tieten en is derhalve bij voorbaat al goed.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu toch een serie te kijken waar de meeste vrouwen gewoon geen tieten hebben hoor
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt.
De bolle kant naar binnen noem je dat.
quote:
Ik moest knorrenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
Als jij dat ook hebt, hoe groot zijn ze dan wanneer de bolle kant naar buiten staat?
Mona is van 'Daar word je blij van' naar 'Daar word je toch blij van?' gegaanquote:
Marketing: beginnen met een positief woord; "High" is in dat geval positiever dan "Low"quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef Tchock het volgende:
BCC hebben hun slogan veranderd van 'Low Prices, High Service' naar 'High Service, Low Prices'Ik vraag me bij dat soort dingen altijd af: WAAROM?
En die van mona dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Marketing: beginnen met een positief woord; "High" is in dat geval positiever dan "Low"
Dat is uitnodigender. Door er een vraagstelling van te maken worden mensen geprikkeld om het uit te proberenquote:
Slim!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat is uitnodigender. Door er een vraagstelling van te maken worden mensen geprikkeld om het uit te proberen
Ach iedereen heeft wel eens een off-dayquote:Op donderdag 17 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alle colleges gemist, verder prima.
Ik ben gewoon door vier wekkers heen geslapen en werd wakker gebeld door een vriendin van mijn moeder die dacht dat ik niet wist wie ze was omdat ik zo verward klonk.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens een off-day
Don't be sad! Wij jou ook nietquote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He wat ik volg jullie niet meer.
Nog aan het bijkomen. Nouja, prima.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is "hier"?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef Vincpod het volgende:
Eindelijk, ik mag naar buiten! Even kijken of ik nog een gezellige kroeg kan vinden hier.
Het zijn ook gewoon een stel seksistische varkensquote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai opoequote:Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon een stel seksistische varkens
Moet je billenkoekquote:
Ah, vandaar. Helemaal van mn apropos.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon een stel seksistische varkens
a proposquote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Helemaal van mn apropos.
Nee hoorquote:
Sterker nog, het is eigenlijk à proposquote:
We hadden net besloten dat hier in Middlesbrough was. En SV vroeg of het hier gezellig was.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Sinds wanneer is jou hier mijn hier?
wie is SV ?quote:Op donderdag 17 november 2011 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
We hadden net besloten dat hier in Middlesbrough was. En SV vroeg of het hier gezellig was.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laptopruil gedaan met mn vader, hij mijn vier jaar oude laptop, ik zijn laptop van niet eens een jaar.
Goed bezig jijquote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laptopruil gedaan met mn vader, hij mijn vier jaar oude laptop, ik zijn laptop van niet eens een jaar.
Natuurlijkquote:
zie je, toch niet zo'n kwaaie vent hequote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat is wel sneuquote:
k had liever een leukere pa dan een rijke.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef leeell het volgende:
[..]
zie je, toch niet zo'n kwaaie vent he
leegtrekken die hapquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k had liever een leukere pa dan een rijke.
koop ff een andere danquote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k had liever een leukere pa dan een rijke.
oh wat liefquote:
ik was proberen slapen maar komt maar nietquote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
zulks een lieve woorden maar reactie blijft uit
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wat lief
Jan wilde eerst ook mn vader zijn en zie nu.
Waarom ga je het herkansen dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Il ben echt een nerd heGa ik morgen iets herkansen wat maar een tiende mee telt en wat ik al gehaald heb.
quote:
2x proberen te kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:28 schreef LompeHork het volgende:
Mijn reactie:
->
->
->
![]()
Bij deze zijn het bazen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2x proberen te kijken
2x liep netbook vast
fml
Eens maar het was een netbook of niksquote:
Waarom bijt je dan ook op je lip!?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik maakte de toets, ging best oke.Zeven minuten en toen was ik klaar.
En ik heb op mn lip gebeten.
Kom je deze kant op?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee, nu bloedt het
En onderweg naar Janneman
Gaan we afspreken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaja! Nu in de tram richting centraal nog. Wat duurt het laaaahang.Hopelijk haal ik mn trein en dan ben ik in Utregggg en Jans haalt me daar op.
Is goud!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk het niet.Jan al twee weken niet gezien dit dat.
![]()
Andere keer goed!
Stomme OV.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi zal ik doen!
En we komen eigenlijk ook niet langs Gorkum, dan moeten we een andere bus pakken alles.
Ik ga duimen voor je. Al wel in de buurt van het station?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad stom! Ik zit nog steeds in die neuktram.Om :23 gaat mn trein ja.
Whahahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je duimen werkte en ik was bijna op station gelukkig
Trein trein trein vertrekt nu
Altijd wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Zenuwachtig om Jan weer te zien?
Cute!!quote:
Dat is toch lief!!quote:
Joahhh. Boh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch lief!!
Vlinders enz![]()
Heb ik al jaren niet meer gehadquote:
Have fun!!quote:
Ja, hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een bord patat?
Ok, 10 minutenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi.
Nu trein terug naar Amsterdam en dan uit eten met du vriendinnetjes.
Hoe was het bij Jan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi.
Nu trein terug maar Amsterdam en dan uit eten met du vriendinnetjes.
Quoten is het nieuwe edittenquote:
Ik denk dat ik wat verkeerd had gegeten of het was er een van anderhalve dag. Ik was zondag gewoon gaan werken en het ging wel. Maandag op een lege maag na, nergens meer van.quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Maringo, hoe is het met de buikgriep?
Al gekookt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:27 schreef Maringo het volgende:
En toen was ik weer thuis. Hoi allemaal
Wat eten we?quote:
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
gekookte aardappels, melkgekookte spruiten en een rundervink met rode wijn saus.
Ik pasquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
gekookte aardappels, melkgekookte spruiten en een rundervink met rode wijn saus.
Lullig voor jequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag op de ROO meet niet aan de alcohol
Er groeit nog geen haar op zijn ballen.quote:
Meet is pas over 2 wekenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:20 schreef Monopoly het volgende:
1 week lang aan de antibiotica voor een klein probleempje
En terecht, wat is dat voor geniaal beest?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil hem hier ook even posten.
[ afbeelding ]
Arme Timquote:
Een neusdier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Vincpod het volgende:
[..]
En terecht, wat is dat voor geniaal beest?![]()
![]()
Je bent zo liefquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem in de garagebox zitten. Af en toe laat ik hem uit op het veldje voor.
Soort zoekt soort?quote:
Geen albino kangoeroe's meer?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Blijkbaar. Maar niet voor sexuele handelingen, daar ben ik faliekant op tegen.
Dat was toch alleen met levende dieren, pauwen uitgezonderd?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Blijkbaar. Maar niet voor sexuele handelingen, daar ben ik faliekant op tegen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Nee, ik val vrouwen tegenwoordig lastig met een roestige zaag.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Nee, ik val vrouwen tegenwoordig lastig met een roestige zaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit heulemaal niet veel hierzo
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
In principe kom ik. (hihi komenquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Maringo het volgende:
Ik sta 2deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit heulemaal niet veel hierzo
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit heulemaal niet veel hierzo
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Huppelmuts
LompeHork
Rezania
Monopoly
Dalando
coban
Drommeldaris
Klinkerbotsing
PamSwynfordDeBeaufort
FkTwkGs2012
ValHallen
Flippiee
DevilsWhore
Stiffler1988
Tchock
naatje_1
BBQSausage
Dimens
heloef
MarokkaanseKip
NBT
Oceanview
Nectar
Intronic
Spouwerranger
Samzz
Beach
aight1
Plastic_zak
Patje1987
Chocolate-chick
Dientje12
monkyyy
Spaghettivreter
Zweetteef
Maringo
TWP
Vincpod
Watertornado
gianni61
Dagoduck
Stokstaart
Myraela
Prof_Hoax
Pizza_Pepperoni
Roburtt
Karzai
Omdatappel
92Merel
JellyBeanz
Altijd nog hoger dan mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik sta ertussen. Op plaats grmblmbl...
Ik sta in de lijst hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit heulemaal niet veel hierzo
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php![]()
![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Huppelmuts
DevilsWhore
Trevland
8108139dpths
Stoeprand
ajf
Marijkezwolle
naatje_1
PeZu
NBT
justmattie
Ladidadida
c0nd0r
suikertaartje
rulerofdeath
Myraela
eNGine10
LovelyLady
Pingwingei
Ratelslangetje
minkuukel
DeLuna
draculettetje
Flippiee
Panda72
SuperwormJim
Giertje
Patje1987
Het_hupt
djkoelkast
Chocolate-chick
Crazy-M
Knetterkrankjorum
-SL-
Graseter
Ploertendoder
Monopoly
kaatjhuh
Michhas
AskMe
Rezania
Paul
Annnet
Dalando
timmmmm
PownijN
PiRANiA
-Datdus-
coban
Desunoto
Dankje voor het tellen. Ik sta dus op 34 dan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Altijd nog hoger dan mijen ik sta op 36
Telfoutjequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje voor het tellen. Ik sta dus op 34 dan.
oh my..quote:
Ben je gek! Als we straks voorbij Frankrijk zijn varen we gewoon 14 dagen richting zuid-zuidwesten en dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
oh my..![]()
Als dit al fout gaat, varen jullie straks niet dan per ongeluk richting Lapland door een telfoutje
En dan vaar je, mits je het puntje van Spanje mist, zo langs Brazilië de tegen de ijsrotsen van Antartica aan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:20 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ben je gek! Als we straks voorbij Frankrijk zijn varen we gewoon 14 dagen richting zuid-zuidwesten en dan komt het helemaal goed
Hmm ik zal het wat beter formuleren als je het zo precies wilt wetenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan vaar je, mits je het puntje van Spanje mist, zo langs Brazilië de tegen de ijsrotsen van Antartica aan?
Dankjequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Hmm ik zal het wat beter formuleren als je het zo precies wilt wetenAls je de snelweg af bent onder Engeland door ga je koersje 214 voor liggen en dan vaar je zo Rio Para op na 13 dagen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar is het niet snelgeul?
Lekker voor jequote:
Okay dat vind ik geen leuk lijstjequote:
quote:
Wat is er mis met dat eerste lijstje dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dat vind ik geen leuk lijstje
[..]![]()
Staat iemand op die ik misquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat eerste lijstje dan?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:32 schreef Vincpod het volgende:
[..]Wil ik een keer met je meedenken en het niet te moeilijk neerzetten, is het weer niet goed
Officieel is het een TSS (Traffic Separation Scheme) Oftewel Verkeers scheiding stelsel
![]()
Vind ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef Maringo het volgende:
[..]![]()
In begrijpbaar Nederlands een snelgeul dus.
ja maar, maar, maar... MAAR! Laat ook maar, er is geen zee met jou te bevarenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Vind ik nietEen geul is meestal gemaakt voor diep stekende schepen die anders niet in die haven kunnen komen (zie de eurogeul voor Rotterdam. Deze is 24 meter diep, terwijl het eromheen ongeveer 18-20 meter is)
Ik vind snelweg nog steeds beter vernederlandst
Het wordt tijd dat ie naar open zee gaat waar ze geen internet hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... MAAR! Laat ook maar, er is geen zee met jou te bevaren
mhuahuhhahuahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ie naar open zee gaat waar ze geen internet hebben
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
ja maar, maar, maar... MAAR! Laat ook maar, er is geen zee met jou te bevaren
quote:
Ik moet eens een hartig woordje spreken met die kapiteinquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef Vincpod het volgende:
[..]
mhuahuhhahuahaKapitein heeft internet weten te fixen
Ooh dat kan hoor, die is gister naar huis gegaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet eens een hartig woordje spreken met die kapitein
Muiterij!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ooh dat kan hoor, die is gister naar huis gegaan
Ik laat tetten zien en hij komt persoonlijk alle internet weer verwijderenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ooh dat kan hoor, die is gister naar huis gegaan
Maar dan zijn we lekker al wegquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik laat tetten zien en hij komt persoonlijk alle internet weer verwijderen
matey!quote:
Volgens mij praten jullie de hele dag zo tegen elkaar op de schip.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ye scurvy dog, ye clay-brained numbskull! Did ye run through me doubloon?
De schipquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij praten jullie de hele dag zo tegen elkaar op de schip.![]()
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij praten jullie de hele dag zo tegen elkaar op de schip.![]()
Maar de schipquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had eerst de boot geschrevenEn toen bedacht dat de zin zelf al denigrerend genoeg was
Billenkoek voor jou jongemanquote:
En huppelmuts?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:46 schreef Vincpod het volgende:
[..]
WhahahaMaringo in piraats is: Snifflin' Eugene Drake
quote:
Geen idee als jij gekookt hebt voor mijquote:
Maar, moeten we dan niet eerst afspreken wanneer ik voor je ga kokenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee als jij gekookt hebt voor mij![]()
Ja kom met een datum danquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar, moeten we dan niet eerst afspreken wanneer ik voor je ga koken
Have funquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:53 schreef Vincpod het volgende:
Ik duik middlesbrough nog ff in, tot morgen
Inderdaad. Dus ik ga nu naar bedquote:
Kijkse en weltrustequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik ga nu naar bed
2 december?quote:
nou zeg!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik ga nu naar bed
Die komen toch voor haar dan? Wat heb jij daar dan mee te maken?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Tsja, visite over de vloer enzomorgen ook omdat de vrouw jarig is
Ik entertain, daarom ben ik ook mod gewordenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die komen toch voor haar dan? Wat heb jij daar dan mee te maken?
Nee dan heb ik al plannenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kijkse en weltruste
[..]
2 december?
Dat verklaartquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik entertain, daarom ben ik ook mod geworden
Trustequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laat maar, ik ga slapen. Ajuus.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haai Klinkerbotss¡¡¡||!!!!NnNnññGggg...!!!!!11einz!!
Van harte met je vrouwtjequote:
Dan kan ik ook nietquote:
Ja maar als ik niet kan dan kan ik niet hequote:Op zaterdag 19 november 2011 09:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe graag wil je nou dat hij voor je gaat koken?
Ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan word het volgend jaar pas..Want december zit nu al vol
da hedde gij een punt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar als ik niet kan dan kan ik niet he
ArenAquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
da hedde gij een punt!
Ik reed net langs du ArenA.
Jullie moetenquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja de meet, ik weet niet of ik komwant Jan weet niet of hij komt.
Jamaarrrr rookcafe alles ik rook niet en Jan is ook al een paar weken gestopt enzo.quote:
Haha helemaal niet aan gedacht!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu niet mn TT tegen me gebruiken aub
Ja maar ja maar ja maarquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaarrrr rookcafe alles ik rook niet en Jan is ook al een paar weken gestopt enzo.
Dan gaan mm kleren zo stinken.
Jawel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
Wil jij de epische huppel, mono, ez, patje, LH enz niet ontmoeten dan?
Keuzes keuzes keuzesquote:
Dat kan vast welquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt he. Misschien kan ik wel even hallo komen zeggen.
Ik heb het ook, wil jij het niet hebben?quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan vast wel![]()
Ik heb snot, wie wil het hebben?
Nee ik wil juist van mijn snot af.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het ook, wil jij het niet hebben?
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Biertje teveel op?
Tevens goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |