Komt door de TSquote:
Hoe reageerde jequote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is echt raarZe zei: Blalblala KB je bent 90 jaar oud balblala je moet je kamer wel netjes houden blalbalaa.
90?! Seriously.
En de TS dan?quote:
Ik vroeg het niet aan jouquote:
Die is vrouw, heeft dus tieten en is derhalve bij voorbaat al goed.quote:
Ik zit nu toch een serie te kijken waar de meeste vrouwen gewoon geen tieten hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is vrouw, heeft dus tieten en is derhalve bij voorbaat al goed.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu toch een serie te kijken waar de meeste vrouwen gewoon geen tieten hebben hoor
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt.
De bolle kant naar binnen noem je dat.
quote:
Ik moest knorrenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
Als jij dat ook hebt, hoe groot zijn ze dan wanneer de bolle kant naar buiten staat?
Mona is van 'Daar word je blij van' naar 'Daar word je toch blij van?' gegaanquote:
Marketing: beginnen met een positief woord; "High" is in dat geval positiever dan "Low"quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef Tchock het volgende:
BCC hebben hun slogan veranderd van 'Low Prices, High Service' naar 'High Service, Low Prices'Ik vraag me bij dat soort dingen altijd af: WAAROM?
En die van mona dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Marketing: beginnen met een positief woord; "High" is in dat geval positiever dan "Low"
Dat is uitnodigender. Door er een vraagstelling van te maken worden mensen geprikkeld om het uit te proberenquote:
Slim!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:57 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat is uitnodigender. Door er een vraagstelling van te maken worden mensen geprikkeld om het uit te proberen
Ach iedereen heeft wel eens een off-dayquote:Op donderdag 17 november 2011 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alle colleges gemist, verder prima.
Ik ben gewoon door vier wekkers heen geslapen en werd wakker gebeld door een vriendin van mijn moeder die dacht dat ik niet wist wie ze was omdat ik zo verward klonk.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:04 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft wel eens een off-day
Don't be sad! Wij jou ook nietquote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He wat ik volg jullie niet meer.
Nog aan het bijkomen. Nouja, prima.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar is "hier"?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef Vincpod het volgende:
Eindelijk, ik mag naar buiten! Even kijken of ik nog een gezellige kroeg kan vinden hier.
Het zijn ook gewoon een stel seksistische varkensquote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hai opoequote:Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon een stel seksistische varkens
Moet je billenkoekquote:
Ah, vandaar. Helemaal van mn apropos.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon een stel seksistische varkens
a proposquote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Helemaal van mn apropos.
Nee hoorquote:
Sterker nog, het is eigenlijk à proposquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |