Komt door de TSquote:
Hoe reageerde jequote:Op donderdag 17 november 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn moeder is echt raarZe zei: Blalblala KB je bent 90 jaar oud balblala je moet je kamer wel netjes houden blalbalaa.
90?! Seriously.
En de TS dan?quote:
Ik vroeg het niet aan jouquote:
Die is vrouw, heeft dus tieten en is derhalve bij voorbaat al goed.quote:
Ik zit nu toch een serie te kijken waar de meeste vrouwen gewoon geen tieten hebben hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is vrouw, heeft dus tieten en is derhalve bij voorbaat al goed.
Klopt.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu toch een serie te kijken waar de meeste vrouwen gewoon geen tieten hebben hoor
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt.
De bolle kant naar binnen noem je dat.
quote:
Ik moest knorrenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]_!
Als jij dat ook hebt, hoe groot zijn ze dan wanneer de bolle kant naar buiten staat?
Mona is van 'Daar word je blij van' naar 'Daar word je toch blij van?' gegaanquote:
Marketing: beginnen met een positief woord; "High" is in dat geval positiever dan "Low"quote:Op donderdag 17 november 2011 15:23 schreef Tchock het volgende:
BCC hebben hun slogan veranderd van 'Low Prices, High Service' naar 'High Service, Low Prices'Ik vraag me bij dat soort dingen altijd af: WAAROM?
En die van mona dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Marketing: beginnen met een positief woord; "High" is in dat geval positiever dan "Low"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |