Ja maar het probleem is ik kan geen contact met haar krijgen ze heeft me geblokt en haar blackberry is opgestuurd zij ze of ze heeft me verwijderd :Squote:Op donderdag 17 november 2011 14:08 schreef HSG het volgende:
Ga met je vriendin praten ipv topics te openen op Fok!.
Als je nou door normale bedrijven gebeld zou worden, okee, dan was er niks aan de hand. Maar het feit dat je door rare bedrijven wordt gebeld is inderdaad wel onomstotelijk bewijs dat je 06 is gehackt!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Ja wordt heel de dag gebeld door allemaal rare bedrijven =S
Dan ga je naar haar toe.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:09 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Ja maar het probleem is ik kan geen contact met haar krijgen ze heeft me geblokt en haar blackberry is opgestuurd zij ze of ze heeft me verwijderd :S
Uiterst nauwkeurige definitie van gehackt.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:06 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Ja wordt heel de dag gebeld door allemaal rare bedrijven =S
En tevens trolltopic.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze woont
Wat zei ze tegen je toen je hierover vroeg aan haar?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef Chick_Swagger het volgende:
ik kan niet opwaarderen want heb geen geld en ineens had ze me geblokkeerd op twitter :S
Heb je het al aan ze gevraagd?quote:en ineens negeren mensen je wat is dit
Praat eens met haar. IRL.quote:maar oke mijn 06 wordt gehackt wat kan ik doen ik krijg maar geen contact met haar echt wat is dat voor mens =S
Je belt naar haar school, om aan haar (je vriendin) te vertellen dat ze (je vriendin) heeft gehackt?quote:Ik heb haar school al gebeld en gezegd dat ze me 06 heeft gehackt
quote:@SeksFeiten KK ONZIN BORSTVERGROTING
quote:KANKER IK WIL NEUKEN MAAR ME BROERTJE MOET SLAPEN EN ME VADER IS NIET THUIS
quote:NIET EERLIJK MIJN ZUSJE VAN 5 HEEFT ZOMAAR UGGS GEKREGEN EN IK NIET EENS 10 EURO VOOR ME VERJAARDAG KK IMBECIELE KK OUDERS
quote:@DoniiaB Ja want me kutvader komt niet klaar en ik wil spermakleur in me kamer
Tips? Enters en interpunctie.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:04 schreef Chick_Swagger het volgende:
Hey Ik heb een vriendin en met haar ging ik altijd de stad in en we twitterden pingden msnden heel veel en toen was mijn blackberry 6 maanden internet op ik kan niet opwaarderen want heb geen geld en ineens had ze me geblokkeerd op twitter :S Ik was een paar dagen niet online en ineens negeren mensen je wat is dit maar oke mijn 06 wordt gehackt wat kan ik doen ik krijg maar geen contact met haar echt wat is dat voor mens =S Ik heb haar school al gebeld en gezegd dat ze me 06 heeft gehackt en ik heb met haar op school gezeten weet alleen niet waar ze woont
Tips alsjeblieft??
En je noemt het "een vriendin van me" terwijl je niet eens weet waar ze woont?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Ik heb naar haar getweet waarom blokkeer je me maar ze antwoord nietquote:Op donderdag 17 november 2011 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zei ze tegen je toen je hierover vroeg aan haar?
[..]
Heb je het al aan ze gevraagd?
[..]
Praat eens met haar. IRL.
Waarom wil je nog steeds contact met haar?
[..]
Je belt naar haar school, om aan haar (je vriendin) te vertellen dat ze (je vriendin) heeft gehackt?
Of... je belt naar haar school, om aan ze (je school) te vertellen dat ze (je vriendin) je heeft gehackt?
wat
Weet wel ongeveerquote:Op donderdag 17 november 2011 14:12 schreef HSG het volgende:
[..]
En je noemt het je vriendin terwijl je niet eens weet waar ze woont?
Een normaal mens weet wel waar zijn vrienden wonen.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Weet wel ongeveerErgens in Leiden bij Centraal
Vraag het eens persoonlijk - niet via het internet - aan haar. Het is je vriendin, zeg je.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
Ik heb naar haar getweet waarom blokkeer je me maar ze antwoord niet
Eh, okay... Met welk doel?quote:Ik had haar school gebeld en heb met de directeur gepraat en gezegd dat ze me heeft gehackt
Nee, dit is geen troll....quote:MOET POEPEN MAAR ME ZUSJE IS WEG EN DIE VREET ME POEP ALTIJD OP
TS is fake en derhalve ook opgetieftquote:
Nu snap ik ook dat ze chris brown leuk vindquote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef Darkangle het volgende:
http://twitter.com/#!/chick_swagger
[..]
Nee, dit is geen troll....
Zucht. Wat een zonde van de moeite allemaal.
Nee, haar telefoon is gehackt!!!quote:Op donderdag 17 november 2011 16:06 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Snap je het echt niet?
Ze heeft je nummer op allemaal sites/ bedrijven opgegeven.
Hoe kan je niet weten waar je vriendin woont? x.xquote:Op donderdag 17 november 2011 14:10 schreef Chick_Swagger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |