quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is nog niets gezegd over Glee...
Drive!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Twilligt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Nog nooit een boek van gelezen of een film van gezien.quote:
Die klinkt nog wel oké ja.quote:
Die draait lang niet overal meer.quote:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.quote:
Ik gaf er een voorbeeld van.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldigquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
IK WORD AF EN TOE ZO SCHIJTZIEK VAN MIJN VRIENDEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo
Dat was het.
it wasn't me this timequote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Het gata niet om herrieschoppers, het gaat e rom dat ik al-tijd degene moet zijn die dingen regelt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomenquote:
Zo ging het wel ongeveer, en met het uitwisselen van de reservesleutelsquote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef Steve het volgende:
Ja hoi, ik bel even om je te ontvrienden. Houdoe!
Absoluut. Maar als je gelezen had dan had je kunnen lezen dat dat dit keer dus niet ging. Omdat ik een keer zelf niet in de gelegenheid was ze te bestellen. Anders had ik dat ECHT wel gedaan. Want het blijkt wel weer dat ik beter alles zelf kan doen in een groep met algehele laksheid, laat-maar-waaien en laatplannerij.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomen
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit was wel een geweldig optreden. Alleen jammer dat Santana zo'n ongelooflijke bitch was, dat maakt het optreden ook wat minder.
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Normaal zou ik dat dan ook doen. Dan weet ik zeker dat ik kan gaan.
Maar A. Alleen gaan is ook niet zo leuk en B. dit keer kan ik het zelf niet regelen.
Dat was het probleem.
Had Ang3l al gedm't, maar als ik een kaartje voor jullie moet kopen, gewoon even vragen. Ben morgenvroeg toch thuis.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.
Hoeft niet. Als je aangeeft dat je niet kan en duidelijk regelt wie er voor jou een kaartje besteld is er niks aan de handquote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.
Je noemt je vriendje ketting?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l... je lijkt heel erg op mijn ketting
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik laat echter mijn vriend en vrienden wel vrij
snoerfeestjes zijn toch pas volgend weeken of ga jij naar sp@tters in de tongelreep ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zin in het weekend! Uitslapen, sloeren, nog meer uitslapen, nog meer sloeren, en nog meer uitslapen. Ik wis dat het morgen is!
Ik denk met rechts.quote:
dat weet ik nog niet, met 1 van de 30 mensen die op grindr een berichtje hebben gestuurd... 51 berichten... Dat duurt kei lang om doorheen te werken.quote:
zullen wel 100 berichten zijn aangezien de andere helft toch te laat aankomtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, met 1 van de 30 mensen die op grindr een berichtje hebben gestuurd... 51 berichten... Dat duurt kei lang om doorheen te werken.
Niet doen alsof je ze net verzameld hebt he. Je hebt gewoon sinds het begin nergens op gereageerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, met 1 van de 30 mensen die op grindr een berichtje hebben gestuurd... 51 berichten... Dat duurt kei lang om doorheen te werken.
Ik heb gister de app eens geüpdatet, kreeg ik ineens 30 oude berichten binnen...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen wel 100 berichten zijn aangezien de andere helft toch te laat aankomt
Ik gebruik het vooral om een beetje mensen te kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ordinaire 'wie wil er neuken' app.
God is bedacht door mensen...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm. Een opmerking van een homofoob, waar ik geen antwoord op heb:
"God doesn't like fags... God created Adam and Eve, not Adam and Steve".
Hmm tsja.
Ben kerkelijk opgevoed, maar ik begin hier ook steeds meer naar te neigen inderdaad.quote:
Als God Adam en Eva gemaakt zou hebben, dan heeft 'ie er bij het bouwen van Adam ook voor gezorgd dat Adam nakomelingen kan maken die homo zijn. En God maakt geen fouten, dus dat was vast zijn bedoeling. Zal hij/zij/het vast een reden voor gehad hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm tsja.
Als je maar twee mensen creeert, zou het wel stom zijn om ze meteen te laten uitsterven. Met 7 miljard mensen echter is dat probleem wat minder aan de orde.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm tsja.
Ik kreeg deze week een invalopdracht voor een christelijke basisschool... Toch maar afgewezen. Voornamelijk ook omdat kerst voor de deur staat... Ik kan gewoon niet gaan bidden 's ochtends en aan het einde van de schooldag. Of voorlezen uit de bijbel...quote:
Die is van Tarsem, waar ik zojuist immortals van gezien heb. En van the fall en the cell.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:01 schreef Steve het volgende:
Mirror, Mirror trailer
Nóg een sneeuwwitjeverfilming.
Hm. Wel heel anders dan Snow White and the Huntsman in ieder geval. Dit lijkt wel een beetje een trailer waar ze alle grappen maar vast in hebben gestopt, dat zou jammer zijn.
ik heb nog nooit een berichtje gehad op Grinderquote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb gister de app eens geüpdatet, kreeg ik ineens 30 oude berichten binnen...
hey neuken?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ordinaire 'wie wil er neuken' app.
heb je tenminste ook geen gedonder met vind hij me nou wel of niet leuk?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En soms vraagt iemand vriendelijk hoe het gaat, en stuurt ie een foto van zijn kontgat. Niet alleen van zijn billen, nee van zijn kontgat.
hij vond er vast geen hol aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hey neuken?
[..]
heb je tenminste ook geen gedonder met vind hij me nou wel of niet leuk?
Ik haaaaaaaaaaaat mensen die "er mee wegkomen"quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
een goede generale gehad vanavond, ben er toch altijd weer verbaasd over dat ik er telkens weer mee weg kom
bah een pagina groot artikel over onze "vrienden" uit den bosch in het krantje van Henk dat ze ons de rest van het jaar blijven dwarszitten op de laatste vrijdag van de maandquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaat mensen die "er mee wegkomen"
De rest van het jaar.... dat is dus alleen November.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bah een pagina groot artikel over onze "vrienden" uit den bosch in het krantje van Henk dat ze ons de rest van het jaar blijven dwarszitten op de laatste vrijdag van de maand
lijkt me dat ze ook heel 2012 daarop blijven zittenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest van het jaar.... dat is dus alleen November.
Want December zitten we op een zaterdag.
Of bedoel je 2012?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef Yurithemaster het volgende:
als ik niet beter wist dan zou ik denken dat joop munsterman acher me aanzat op grindr
Voor de homo'smoet je ook niet vermelden dat je op zoek ben naar ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef Yurithemaster het volgende:
als ik niet beter wist dan zou ik denken dat joop munsterman acher me aanzat op grindr
Voor de homo'sEn waarom weet je beter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voordeel is wel dat je dan toegang hebt tot de kleedkamers
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Kleedkamers van Twente, daar wil je zijn!
(IK heb overigens geen idee wie daar voetballen en dus ook niet of ze lekker zijn hoor.)
omdat hij naar mijn weten een vrouw heeft en dan zit ie denk ik niet open en bloot op grindrquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waarom weet je beter dan?
Het voordeel is wel dat je dan toegang hebt tot de kleedkamers
Oow zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat hij naar mijn weten een vrouw heeft en dan zit ie denk ik niet open en bloot op grindr
Ooit eens gebeld voor een baan op zo'n soort school... Of ik het niet erg vond om het geloof uit te dragen in de klas.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week een invalopdracht voor een christelijke basisschool... Toch maar afgewezen. Voornamelijk ook omdat kerst voor de deur staat... Ik kan gewoon niet gaan bidden 's ochtends en aan het einde van de schooldag. Of voorlezen uit de bijbel...
Adam en Eva waren onsterfelijk in het hof van Eden, nadat ze verbannen werden kwamen ze op aarde terecht waar meer mensen waren. Ze waren de eerste mensen, maar niet de laatste en niet de enige.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar twee mensen creeert, zou het wel stom zijn om ze meteen te laten uitsterven. Met 7 miljard mensen echter is dat probleem wat minder aan de orde.
Cain sloeg Abel toch dood ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Adam en Eva waren onsterfelijk in het hof van Eden, nadat ze verbannen werden kwamen ze op aarde terecht waar meer mensen waren. Ze waren de eerste mensen, maar niet de laatste en niet de enige.
Cain en Adam hebben dus niet samen met Eva de wereld bevolkt met inteelt... Sowieso was Cain niet echt populair meer nadat hij Abel neersloeg.
Ik kreeg nog de vraag of ik christelijke mensen wel respecteerde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ooit eens gebeld voor een baan op zo'n soort school... Of ik het niet erg vond om het geloof uit te dragen in de klas.
Ik vroeg nog, op welke manier?
Voorlezen uit de bijbel... de evolutie theorie ontkennen... en de christelijke waarden en normen actief belijden... Ik bedankte voor de gelegenheid.
Ik denk niet dat ik me kan vinden in het veranderen van mensen in zoutpilaren enzo. ik eet bloemkool dus dat kan ik moeilijk ontkennen...
het moet jou toch weinig moeite kosten om mensen op grindr dermate te beledigen dat ze niet meer reageren ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom praten mensen toch telkens terug op Grindr? En waarom denkt een oud klasgenoot van me dat ik interesse heb...
Een tijdje terug was daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Maar ja, met die fraudeprofessor weet je niets meer zeker.quote:
Mijn godsdienstleraar was een gefrustreerde gek. HOU NOU GODVERDOMME JE BEK! dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:17 schreef Vlarp het volgende:
Godsdienstleraar op de middelbare (christelijke) school was heel open wat dat betreft. Leerde je ook over andere religies, stond open voor de discussie dat God niet zou bestaan.
Heb je op het BC ook die Belg gehad?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat op de St Josephschool en daarna Bisschoppelijk College
Andere religies? Waren die er dan?
quote:
Hai oops ja. 't verbaasde me dat het topic ineens stilviel na mijn adam en eva post, en toen ben ik maar weer even wat anders gaan doen. Volgens mij was ik met ubuntu aan het kutten, er ging weer iets mis.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef Steve het volgende:
Hij dropt hier steeds een vraag en is vrijwel meteen weer weg.
Dat kan toch niet? Een godsdienstleraar die vloekt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:46 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Mijn godsdienstleraar was een gefrustreerde gek. HOU NOU GODVERDOMME JE BEK! dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Een godsdienstleraar die vloekt?
Heb ik hier nog een leuke:
Het was dan ook een godsdienstleraar en geen christendomleraar, lijkt me. Dat is dus logisch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:17 schreef Vlarp het volgende:
Godsdienstleraar op de middelbare (christelijke) school was heel open wat dat betreft. Leerde je ook over andere religies, stond open voor de discussie dat God niet zou bestaan.
Is wel vrolijk nummer.quote:
Nee voor godsdienst had ik van Oirschot. Uit... Maarheeze!! Sterker nog. Die kwam uit dezelfde straatquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je op het BC ook die Belg gehad?.
bij cairns niet in de tourist trap van crocodile island trappenquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gisteravond de Australië trip inhoud gegeven. Met binnenlandse vluchten en een auto.
Sydney
Melbourne
Brisbane
Grafton
Gold coast parklands (festival)
Fraser island
Whitsunday Islands
Cairns
Sydney
quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gisteravond de Australië trip inhoud gegeven. Met binnenlandse vluchten en een auto.
Sydney
Melbourne
Brisbane
Grafton
Gold coast parklands (festival)
Fraser island
Whitsunday Islands
Cairns
Sydney
Dat is gewoon in Sydney he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ga je geen bezoek brengen aan dat gras waar je wel op mag lopen?
bizar he!quote:
oh jij hebt geld genoeg?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Goed doel, en niet aannemen. Dat zou ik doen. (Al weet ik dat niet zeker natuurlijk..)
Ja maar... eh... dat moet je wel echt apart inplannen natuurlijk.quote:
Sarcastische trutquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... eh... dat moet je wel echt apart inplannen natuurlijk.
Oh...quote:
en was het wederzijds leuk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterennacht een leuke jongen ontmoet in een kroeg in Amsterdam![]()
.
Van die Frisovent nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en was het wederzijds leuk?
heb je nog iets gehoord van die frisovent?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van die Frisovent niet, is ook niet erg. En deze jongen, het zou zo maar eens wederzijdsig kunnen zijn als ik de berichtjes mag geloven
.
Ai.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga t uitmaken met de mijne. Hij zei namelijk "Hè kijk! Leuk! Een fleece dekentje met mouwen!"
jij gaat het helemaal niet uit maken met de jouwe!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga t uitmaken met de mijne. Hij zei namelijk "Hè kijk! Leuk! Een fleece dekentje met mouwen!"
We weten wanneer het dik aan is als je hier niet meer post... Daar heb je dan geen tijd meer voor of zin in.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van die Frisovent niet, is ook niet erg. En deze jongen, het zou zo maar eens wederzijdsig kunnen zijn als ik de berichtjes mag geloven
.
Da's toch leuk....de beldeur uitgezet, leuke dvd opzetten, kaarsjes her en der, gedempt licht en kachel lekker warm opgestookt en dan samen op de bank onder de fleece.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Och wat romantisch. En dan samen onder dat ding, allebei 1 arm en de andere arm om elkaar heen..
Spannend!quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja nou, eerst maar eens iets afspreken zodat we gewoon wat kunnen praten met z'n tweeën. Maar ik heb wel een klein beetje goede hoop
![]()
. (dare I say it...)
Dat is echt, je krijgt maar 1 jaar gratis, daarna moet je betalen. 2 dollar per jaar ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF, krijg ik net een berichtje op whatsapp dat de gratis termijn verloopt over 14 dagen, is dat spam of echt?
Tsja, "voor niets gaat alleen onze zon op".quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is echt, je krijgt maar 1 jaar gratis, daarna moet je betalen. 2 dollar per jaar ofzo.
Ik heb 't nog niet gehad en gebruik het toch ook al die tijd al.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
WTF, krijg ik net een berichtje op whatsapp dat de gratis termijn verloopt over 14 dagen, is dat spam of echt?
Ik denk dat we daar straks ook iets van een kwartje of zo in moeten stoppen, als een soort peep-showquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, "voor niets gaat alleen onze zon op".
Ja toch? Dat is het einde, dat doet de deur dicht! Daar zijn geen woorden voor!quote:
Misschien ook wel een beetje zonde, de dag voor je een half jaar samen bentquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij gaat het helemaal niet uit maken met de jouwe!
helemaal niet!
daar gaat het niet om, ik ben nu ingesteld op een huwelijk, kinderen en geitjes, we wijken niet meer van het plan afquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien ook wel een beetje zonde, de dag voor je een half jaar samen bent
Dat zou juist het goede moment zijn johquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien ook wel een beetje zonde, de dag voor je een half jaar samen bent
Fleece dekentje is niet erg.... maar zo'n snuggie?!quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:38 schreef Vlarp het volgende:
Ach, ik heb tegenwoordig ook een fleechedekentje op de bank liggen.
Zo van get out while ou still can?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zou juist het goede moment zijn joh
Anders heeft het een veel te beladen mijlpunt achter zich...
Mja, dat gaat echt fucking snelquote:
Ik heb er een met schedelsquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fleece dekentje is niet erg.... maar zo'n snuggie?!
[ afbeelding ]
Hahaha de randvoorwaarden maken het dan weer niet zo geschikt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo van get out while ou still can?
Nah oke, vanavond dan. 1 voor 12.
Op de tapasavond van Schoonmammie
Het lijkt een beetje op zo'n robe die je altijd bij die Gospel koors ziet...quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fleece dekentje is niet erg.... maar zo'n snuggie?!
[ afbeelding ]
Oh, je werkt niet met me, wees blij. Ik ben de zuurpruim aller zuurpruimen op m'n werkquote:Op zondag 20 november 2011 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Vlarp nog niet zo zuur. Maar we zijn ondertussen zowel SAJ als Kugari gewend.
Oh, ik dacht van radio 49quote:Op zondag 20 november 2011 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, hoe stom de apps ook zijn, dankzij scruff heb ik wel een hele leuke jongen ontmoet![]()
.
Nee, ik had alleen een date tijdens een meet daarvanquote:
Ok, ik zal de schuilkelder openen en SAJ ook waarschuwen.quote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Stroekie het volgende:
Ben gewaarschuw. Komende 3 dagen maak ik amsterdam onveilig
Dankjewelquote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vlarp is wel schattig als hij zo doet.
handig multitasken zeg !quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen een date tijdens een meet daarvan.
Zit je nu met Vlarpje te flirten?quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vlarp is wel schattig als hij zo doet.
neem je wel voldoende proviand mee ?quote:Op zondag 20 november 2011 11:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ok, ik zal de schuilkelder openen en SAJ ook waarschuwen.
Ik ook, dus dan zitten we op 1 lijn.quote:Op zondag 20 november 2011 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet toch nog snel regelen dat ik kerst niet alleen ben.
Ach. Gewoon een pilsje openmaken, op tafel zetten, ventilator er achter. Is ie zo bij jequote:Op zondag 20 november 2011 12:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet toch nog snel regelen dat ik kerst niet alleen ben.
We kunnen niet allemaal een hetero uit de Irish Pub scorenquote:
De Ierse pub! Daar kom ik tegenwoordig ook wel. Er is hoop!quote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een hetero uit de Irish Pub scoren!
Anders de hele avond in de Regenboog gestaan met een potquote:Op zondag 20 november 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Een Regenboog is ook best Iers toch? Qua leprechauns en potten met goud. Oh wacht, potten met goud, nee de Regenboog is vast geen goede Irish pub.
Ik heb niks tegen grindr hoorquote:Op zondag 20 november 2011 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een hetero uit de Irish Pub scoren!
altijd nog beter dan maleforcequote:
Ik zit er ook op met gezond cynisme, maar het is gewoon wel de waarheid dat ik er een leuke jongen mee heb leren kennen met wie ik nu al heel de tijd sms'jes stuurquote:Op zondag 20 november 2011 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen grindr hoor
Heb er zelf ook wel opgezeten. Maar 8 van de 10 zijn voor bepaald soort dates. Dus of grindr nou de goede is voor een leuke relatie, betwijfel t. Maar ja, de irish pub zou je ook niet verwachten
en wie stuurde het eerste berichtje?quote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit er ook op met gezond cynisme, maar het is gewoon wel de waarheid dat ik er een leuke jongen mee heb leren kennen met wie ik nu al heel de tijd sms'jes stuur![]()
![]()
![]()
.
dat is een goeie indicatie, voor een goed begin toch?quote:
Met wie?quote:Op zondag 20 november 2011 10:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Steve, ik denk dat ik drie dates heb binnenkort...
hoe was je hoeren en sloeren avond?quote:Op zondag 20 november 2011 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
grindr is niet zo heel erg op sex gericht voor zover ik kan oordelen. ik heb er vooral gewone inhoudsloze gesprekken, beetje ongelukkig flirten, en kijken wie er allemaal in de buurt is om te keuren.
En natuurlijk zit ik er op om alle aziaten en negers te blocken...
Waarschijnlijk dus wat grindr sleetjesquote:
O ik zeg ook niet dat t niet KAN. Maar grotendeels is t echt een sloer app.quote:Op zondag 20 november 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit er ook op met gezond cynisme, maar het is gewoon wel de waarheid dat ik er een leuke jongen mee heb leren kennen met wie ik nu al heel de tijd sms'jes stuur![]()
![]()
![]()
.
Klopt wel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zeg ook niet dat t niet KAN. Maar grotendeels is t echt een sloer app.
Who?quote:Op zondag 20 november 2011 17:31 schreef Ang3l het volgende:
En daar is OOK niks mis mee, maar ik kan nooit zo goed tegen mensen die w daarvoor opzitten maar dan schijnheilig gaan zitten beweren dat t niet zo is ... Om later door de mand te vallen
(you know who)
Dan denk ik: Be a man en geef t gewoon toeZeker als echt 80% van t gesprek over die app gaat
Grindr, DN, gayromeo, gay.nl tis alleen maar om te sloeren en niets andersquote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik zeg ook niet dat t niet KAN. Maar grotendeels is t echt een sloer app.
Ach ik gebruik ook nog steeds dudesnudeen dan ook om te ouwehoeren.
Dat ie z'n kerstdiner hier post bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2011 01:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Deze kant van jou ken ik helemaal niet...?
Hoe goed ken jij Stuart Alan Jones?quote:
Te zwart wit. Niets anders is niet waar. Voornamelijk? Ja dat wel denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Grindr, DN, gayromeo, gay.nl tis alleen maar om te sloeren en niets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook nog 1 van de andere papa, maar die staat op de camera en kabeltje ligt thuis.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Niet beter dan jullie.quote:Op maandag 21 november 2011 01:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe goed ken jij Stuart Alan Jones?
quote:Op maandag 21 november 2011 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Hey TMM, past dit beter in je plaatje dan?StrollerdadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook nog 1 van de andere papa, maar die staat op de camera en kabeltje ligt thuis..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Met van die gepimpte dikke bandjes en zo dan vast, als het ana hem ligtquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga op verzoek van de artistieke commissie en het productieteam waar ik mee werk een stuk schrijven voor seizoen 2014-2015, ja het is nog ver weg maar ik moet er ook nog aan beginnen.
Het stuk wordt een stuk gebaseerd op een echt gebeurt evenement in mijn leven en andere leden van dit topic
Te weten:
Het Gaydinay, een avond vol drama en toch ook komisch zeker voor de toeschouwers
Oh my.quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga op verzoek van de artistieke commissie en het productieteam waar ik mee werk een stuk schrijven voor seizoen 2014-2015, ja het is nog ver weg maar ik moet er ook nog aan beginnen.
Het stuk wordt een stuk gebaseerd op een echt gebeurt evenement in mijn leven en andere leden van dit topic
Te weten:
Het Gaydinay, een avond vol drama en toch ook komisch zeker voor de toeschouwers
quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Te weten:
precies, misschien weet jij nog leuke quotes van die avond te herinneren?quote:
Ja hallo, goddomme weer een stuk met dingen van hier en van mij er in.quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
Te weten:
Nou, de enige nasleep die mij bijstaat is de anorexia "eet goddomme je bord leeg" drama met Keukenkastje, en puur omdat het hier af en toe weer opgerakeld werd (want zo zijn homo's). Want op de avond zelf viel dat allemaal wel mee. Enige drama was toen of het eten wel op tijd klaar was.quote:Op maandag 21 november 2011 13:50 schreef Steve het volgende:
Dat avondje heeft toch wel een behoorlijke indruk gemaakt, met zo'n nasleep..
Een beetje aandikken, want invullen en je kan best een dramatisch stuk maken hoor. Groep vrienden rond de tafel en alles komt op dat moment er uit.quote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de enige nasleep die mij bijstaat is de anorexia "eet goddomme je bord leeg" drama met Keukenkastje, en puur omdat het hier af en toe weer opgerakeld werd (want zo zijn homo's). Want op de avond zelf viel dat allemaal wel mee. Enige drama was toen of het eten wel op tijd klaar was.
De hele Teun affaire werd me net op MSN weer verteld maar dat stond me al lang niet meer bij, zo weinig indruk heeft dat gemaakt
Het deed me ook meteen denken aan Festen. Of aan Company, of aan het stuk van het Zuidelijk toneel met een etentje ter ere van iemand die boulimia heeft. Dat hele "Drama aan de eettafel" concept is al een aantal malen gedaan en ik betwijfel of het voor ONS al slechts semi-persoonlijke drama wel interessant is voor totale vreemden om op toneel te zien.
Zo. Tot zover mijn kritische nooit. Ik zie er weinig heil in.
Maar ik ben dan ook geen regisseur.
Dat was toch iets voor Steve?quote:Op maandag 21 november 2011 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Nou neuhLaat Alexander Skarsgard mij maar spelen of zo.
Ik heb het al te druk met andere egotripperij
En doe jij dan de uitnodigingen heel mooi origami-vouwen?
Wat die Heikekenontvoerders niet lukt, denk jij wel voor elkaar te krijgen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou me er gewoon buiten
Tenzij het een commercieel succes wordt.
Dan ga ik hem aanklagen omdat ik er in verwerkt ben zonder toestemming
Johquote:Op maandag 21 november 2011 17:08 schreef Steve het volgende:
Kuifje wordt gespeeld door Jamie Bell, die van Billy Elliot.. Ik vind hem er best leuk uitzien op beeld (foto's meestal iets minder alleen...). Alleen in Kuifje ziet 'ie er totaal anders uit.
Beaverhausen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef De_Directeur het volgende:
Misschien wil Nathan wel het scenario schrijven van de filmversie.
Ja! Laten we hem opzoeken in hotel van z'n ouders! O ja, dat hebben we al een keer gedaanquote:
nee, maar ik hecht, zoals je weet, hoge waarde aan jou meningquote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de enige nasleep die mij bijstaat is de anorexia "eet goddomme je bord leeg" drama met Keukenkastje, en puur omdat het hier af en toe weer opgerakeld werd (want zo zijn homo's). Want op de avond zelf viel dat allemaal wel mee. Enige drama was toen of het eten wel op tijd klaar was.
De hele Teun affaire werd me net op MSN weer verteld maar dat stond me al lang niet meer bij, zo weinig indruk heeft dat gemaakt
Het deed me ook meteen denken aan Festen. Of aan Company, of aan het stuk van het Zuidelijk toneel met een etentje ter ere van iemand die boulimia heeft. Dat hele "Drama aan de eettafel" concept is al een aantal malen gedaan en ik betwijfel of het voor ONS al slechts semi-persoonlijke drama wel interessant is voor totale vreemden om op toneel te zien.
Zo. Tot zover mijn kritische nooit. Ik zie er weinig heil in.
Maar ik ben dan ook geen regisseur.
Daar ben ik echt heel slecht in. En het enige drama dat ik me kan herinneren is dat jij bijna in een stuip schoot omdat het eten steeds niet klaar wasquote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien kan Wonderer me daar mee helpen
precies dat facet speelt ook mee in het drama/kluchtquote:Op maandag 21 november 2011 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar ben ik echt heel slecht in. En het enige drama dat ik me kan herinneren is dat jij bijna in een stuip schoot omdat het eten steeds niet klaar was(maar het was wel goddelijk lekker).
Volgens mij zou ik bij een etentje van tmm mijn bord ook niet leeg gegeten krijgen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En na dat bord kwamen er nog 6 borden volquote:Op maandag 21 november 2011 23:06 schreef Steve het volgende:
Volgens mij zou ik bij een etentje van tmm mijn bord ook niet leeg gegeten krijgen..
Steve: ongeschikt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En na dat bord kwamen er nog 6 borden vol.
even voor de duidelijkheid, dat is nooit zo gezegd hoorquote:Op maandag 21 november 2011 23:07 schreef Steve het volgende:
Oh daar hoorde de "eet goddomme je bord leeg" quote bij, maar mobiel en lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |