quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is nog niets gezegd over Glee...
Drive!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Twilligt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Nog nooit een boek van gelezen of een film van gezien.quote:
Die klinkt nog wel oké ja.quote:
Die draait lang niet overal meer.quote:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.quote:
Ik gaf er een voorbeeld van.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldigquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
IK WORD AF EN TOE ZO SCHIJTZIEK VAN MIJN VRIENDEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo
Dat was het.
it wasn't me this timequote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Het gata niet om herrieschoppers, het gaat e rom dat ik al-tijd degene moet zijn die dingen regelt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomenquote:
Zo ging het wel ongeveer, en met het uitwisselen van de reservesleutelsquote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef Steve het volgende:
Ja hoi, ik bel even om je te ontvrienden. Houdoe!
Absoluut. Maar als je gelezen had dan had je kunnen lezen dat dat dit keer dus niet ging. Omdat ik een keer zelf niet in de gelegenheid was ze te bestellen. Anders had ik dat ECHT wel gedaan. Want het blijkt wel weer dat ik beter alles zelf kan doen in een groep met algehele laksheid, laat-maar-waaien en laatplannerij.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomen
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit was wel een geweldig optreden. Alleen jammer dat Santana zo'n ongelooflijke bitch was, dat maakt het optreden ook wat minder.
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Normaal zou ik dat dan ook doen. Dan weet ik zeker dat ik kan gaan.
Maar A. Alleen gaan is ook niet zo leuk en B. dit keer kan ik het zelf niet regelen.
Dat was het probleem.
Had Ang3l al gedm't, maar als ik een kaartje voor jullie moet kopen, gewoon even vragen. Ben morgenvroeg toch thuis.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.
Hoeft niet. Als je aangeeft dat je niet kan en duidelijk regelt wie er voor jou een kaartje besteld is er niks aan de handquote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.
Je noemt je vriendje ketting?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l... je lijkt heel erg op mijn ketting
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik laat echter mijn vriend en vrienden wel vrij
snoerfeestjes zijn toch pas volgend weeken of ga jij naar sp@tters in de tongelreep ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zin in het weekend! Uitslapen, sloeren, nog meer uitslapen, nog meer sloeren, en nog meer uitslapen. Ik wis dat het morgen is!
Ik denk met rechts.quote:
dat weet ik nog niet, met 1 van de 30 mensen die op grindr een berichtje hebben gestuurd... 51 berichten... Dat duurt kei lang om doorheen te werken.quote:
zullen wel 100 berichten zijn aangezien de andere helft toch te laat aankomtquote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, met 1 van de 30 mensen die op grindr een berichtje hebben gestuurd... 51 berichten... Dat duurt kei lang om doorheen te werken.
Niet doen alsof je ze net verzameld hebt he. Je hebt gewoon sinds het begin nergens op gereageerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, met 1 van de 30 mensen die op grindr een berichtje hebben gestuurd... 51 berichten... Dat duurt kei lang om doorheen te werken.
Ik heb gister de app eens geüpdatet, kreeg ik ineens 30 oude berichten binnen...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zullen wel 100 berichten zijn aangezien de andere helft toch te laat aankomt
Ik gebruik het vooral om een beetje mensen te kijken.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ordinaire 'wie wil er neuken' app.
God is bedacht door mensen...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm. Een opmerking van een homofoob, waar ik geen antwoord op heb:
"God doesn't like fags... God created Adam and Eve, not Adam and Steve".
Hmm tsja.
Ben kerkelijk opgevoed, maar ik begin hier ook steeds meer naar te neigen inderdaad.quote:
Als God Adam en Eva gemaakt zou hebben, dan heeft 'ie er bij het bouwen van Adam ook voor gezorgd dat Adam nakomelingen kan maken die homo zijn. En God maakt geen fouten, dus dat was vast zijn bedoeling. Zal hij/zij/het vast een reden voor gehad hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm tsja.
Als je maar twee mensen creeert, zou het wel stom zijn om ze meteen te laten uitsterven. Met 7 miljard mensen echter is dat probleem wat minder aan de orde.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Hmm tsja.
Ik kreeg deze week een invalopdracht voor een christelijke basisschool... Toch maar afgewezen. Voornamelijk ook omdat kerst voor de deur staat... Ik kan gewoon niet gaan bidden 's ochtends en aan het einde van de schooldag. Of voorlezen uit de bijbel...quote:
Die is van Tarsem, waar ik zojuist immortals van gezien heb. En van the fall en the cell.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:01 schreef Steve het volgende:
Mirror, Mirror trailer
Nóg een sneeuwwitjeverfilming.
Hm. Wel heel anders dan Snow White and the Huntsman in ieder geval. Dit lijkt wel een beetje een trailer waar ze alle grappen maar vast in hebben gestopt, dat zou jammer zijn.
ik heb nog nooit een berichtje gehad op Grinderquote:Op donderdag 17 november 2011 20:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb gister de app eens geüpdatet, kreeg ik ineens 30 oude berichten binnen...
hey neuken?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ordinaire 'wie wil er neuken' app.
heb je tenminste ook geen gedonder met vind hij me nou wel of niet leuk?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En soms vraagt iemand vriendelijk hoe het gaat, en stuurt ie een foto van zijn kontgat. Niet alleen van zijn billen, nee van zijn kontgat.
hij vond er vast geen hol aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hey neuken?
[..]
heb je tenminste ook geen gedonder met vind hij me nou wel of niet leuk?
Ik haaaaaaaaaaaat mensen die "er mee wegkomen"quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
een goede generale gehad vanavond, ben er toch altijd weer verbaasd over dat ik er telkens weer mee weg kom
bah een pagina groot artikel over onze "vrienden" uit den bosch in het krantje van Henk dat ze ons de rest van het jaar blijven dwarszitten op de laatste vrijdag van de maandquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaat mensen die "er mee wegkomen"
De rest van het jaar.... dat is dus alleen November.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bah een pagina groot artikel over onze "vrienden" uit den bosch in het krantje van Henk dat ze ons de rest van het jaar blijven dwarszitten op de laatste vrijdag van de maand
lijkt me dat ze ook heel 2012 daarop blijven zittenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest van het jaar.... dat is dus alleen November.
Want December zitten we op een zaterdag.
Of bedoel je 2012?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef Yurithemaster het volgende:
als ik niet beter wist dan zou ik denken dat joop munsterman acher me aanzat op grindr
Voor de homo'smoet je ook niet vermelden dat je op zoek ben naar ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:02 schreef Yurithemaster het volgende:
als ik niet beter wist dan zou ik denken dat joop munsterman acher me aanzat op grindr
Voor de homo'sEn waarom weet je beter dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voordeel is wel dat je dan toegang hebt tot de kleedkamers
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Kleedkamers van Twente, daar wil je zijn!
(IK heb overigens geen idee wie daar voetballen en dus ook niet of ze lekker zijn hoor.)
omdat hij naar mijn weten een vrouw heeft en dan zit ie denk ik niet open en bloot op grindrquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waarom weet je beter dan?
Het voordeel is wel dat je dan toegang hebt tot de kleedkamers
Oow zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 13:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat hij naar mijn weten een vrouw heeft en dan zit ie denk ik niet open en bloot op grindr
Ooit eens gebeld voor een baan op zo'n soort school... Of ik het niet erg vond om het geloof uit te dragen in de klas.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week een invalopdracht voor een christelijke basisschool... Toch maar afgewezen. Voornamelijk ook omdat kerst voor de deur staat... Ik kan gewoon niet gaan bidden 's ochtends en aan het einde van de schooldag. Of voorlezen uit de bijbel...
Adam en Eva waren onsterfelijk in het hof van Eden, nadat ze verbannen werden kwamen ze op aarde terecht waar meer mensen waren. Ze waren de eerste mensen, maar niet de laatste en niet de enige.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je maar twee mensen creeert, zou het wel stom zijn om ze meteen te laten uitsterven. Met 7 miljard mensen echter is dat probleem wat minder aan de orde.
Cain sloeg Abel toch dood ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Adam en Eva waren onsterfelijk in het hof van Eden, nadat ze verbannen werden kwamen ze op aarde terecht waar meer mensen waren. Ze waren de eerste mensen, maar niet de laatste en niet de enige.
Cain en Adam hebben dus niet samen met Eva de wereld bevolkt met inteelt... Sowieso was Cain niet echt populair meer nadat hij Abel neersloeg.
Ik kreeg nog de vraag of ik christelijke mensen wel respecteerde.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ooit eens gebeld voor een baan op zo'n soort school... Of ik het niet erg vond om het geloof uit te dragen in de klas.
Ik vroeg nog, op welke manier?
Voorlezen uit de bijbel... de evolutie theorie ontkennen... en de christelijke waarden en normen actief belijden... Ik bedankte voor de gelegenheid.
Ik denk niet dat ik me kan vinden in het veranderen van mensen in zoutpilaren enzo. ik eet bloemkool dus dat kan ik moeilijk ontkennen...
het moet jou toch weinig moeite kosten om mensen op grindr dermate te beledigen dat ze niet meer reageren ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom praten mensen toch telkens terug op Grindr? En waarom denkt een oud klasgenoot van me dat ik interesse heb...
Een tijdje terug was daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Maar ja, met die fraudeprofessor weet je niets meer zeker.quote:
Mijn godsdienstleraar was een gefrustreerde gek. HOU NOU GODVERDOMME JE BEK! dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:17 schreef Vlarp het volgende:
Godsdienstleraar op de middelbare (christelijke) school was heel open wat dat betreft. Leerde je ook over andere religies, stond open voor de discussie dat God niet zou bestaan.
Heb je op het BC ook die Belg gehad?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat op de St Josephschool en daarna Bisschoppelijk College
Andere religies? Waren die er dan?
quote:
Hai oops ja. 't verbaasde me dat het topic ineens stilviel na mijn adam en eva post, en toen ben ik maar weer even wat anders gaan doen. Volgens mij was ik met ubuntu aan het kutten, er ging weer iets mis.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:03 schreef Steve het volgende:
Hij dropt hier steeds een vraag en is vrijwel meteen weer weg.
Dat kan toch niet? Een godsdienstleraar die vloekt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:46 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Mijn godsdienstleraar was een gefrustreerde gek. HOU NOU GODVERDOMME JE BEK! dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Een godsdienstleraar die vloekt?
Heb ik hier nog een leuke:
Het was dan ook een godsdienstleraar en geen christendomleraar, lijkt me. Dat is dus logisch.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:17 schreef Vlarp het volgende:
Godsdienstleraar op de middelbare (christelijke) school was heel open wat dat betreft. Leerde je ook over andere religies, stond open voor de discussie dat God niet zou bestaan.
Is wel vrolijk nummer.quote:
Nee voor godsdienst had ik van Oirschot. Uit... Maarheeze!! Sterker nog. Die kwam uit dezelfde straatquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb je op het BC ook die Belg gehad?.
bij cairns niet in de tourist trap van crocodile island trappenquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gisteravond de Australië trip inhoud gegeven. Met binnenlandse vluchten en een auto.
Sydney
Melbourne
Brisbane
Grafton
Gold coast parklands (festival)
Fraser island
Whitsunday Islands
Cairns
Sydney
quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Gisteravond de Australië trip inhoud gegeven. Met binnenlandse vluchten en een auto.
Sydney
Melbourne
Brisbane
Grafton
Gold coast parklands (festival)
Fraser island
Whitsunday Islands
Cairns
Sydney
Dat is gewoon in Sydney he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ga je geen bezoek brengen aan dat gras waar je wel op mag lopen?
bizar he!quote:
oh jij hebt geld genoeg?quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Goed doel, en niet aannemen. Dat zou ik doen. (Al weet ik dat niet zeker natuurlijk..)
Ja maar... eh... dat moet je wel echt apart inplannen natuurlijk.quote:
Sarcastische trutquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar... eh... dat moet je wel echt apart inplannen natuurlijk.
Oh...quote:
en was het wederzijds leuk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterennacht een leuke jongen ontmoet in een kroeg in Amsterdam![]()
.
Van die Frisovent nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en was het wederzijds leuk?
heb je nog iets gehoord van die frisovent?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van die Frisovent niet, is ook niet erg. En deze jongen, het zou zo maar eens wederzijdsig kunnen zijn als ik de berichtjes mag geloven
.
Ai.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga t uitmaken met de mijne. Hij zei namelijk "Hè kijk! Leuk! Een fleece dekentje met mouwen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |