quote:Op donderdag 17 november 2011 12:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
er is nog niets gezegd over Glee...
Drive!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Twilligt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Steve het volgende:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios..
Nog nooit een boek van gelezen of een film van gezien.quote:
Die klinkt nog wel oké ja.quote:
Die draait lang niet overal meer.quote:
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.quote:
Ik gaf er een voorbeeld van.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat draait er weinig bijzonders in de bios was de opmerking.
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldigquote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef Ang3l het volgende:
IK WORD AF EN TOE ZO SCHIJTZIEK VAN MIJN VRIENDEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo
Dat was het.
it wasn't me this timequote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Het gata niet om herrieschoppers, het gaat e rom dat ik al-tijd degene moet zijn die dingen regelt.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het helpt dan om de herrieschopper te ontvrienden. Werkte bij ons geweldig.
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomenquote:
Zo ging het wel ongeveer, en met het uitwisselen van de reservesleutelsquote:Op donderdag 17 november 2011 13:41 schreef Steve het volgende:
Ja hoi, ik bel even om je te ontvrienden. Houdoe!
Absoluut. Maar als je gelezen had dan had je kunnen lezen dat dat dit keer dus niet ging. Omdat ik een keer zelf niet in de gelegenheid was ze te bestellen. Anders had ik dat ECHT wel gedaan. Want het blijkt wel weer dat ik beter alles zelf kan doen in een groep met algehele laksheid, laat-maar-waaien en laatplannerij.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat had hij zichzelf eigenlijk ook voorgenomen
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit was wel een geweldig optreden. Alleen jammer dat Santana zo'n ongelooflijke bitch was, dat maakt het optreden ook wat minder.
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Normaal zou ik dat dan ook doen. Dan weet ik zeker dat ik kan gaan.
Maar A. Alleen gaan is ook niet zo leuk en B. dit keer kan ik het zelf niet regelen.
Dat was het probleem.
Had Ang3l al gedm't, maar als ik een kaartje voor jullie moet kopen, gewoon even vragen. Ben morgenvroeg toch thuis.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.
Hoeft niet. Als je aangeeft dat je niet kan en duidelijk regelt wie er voor jou een kaartje besteld is er niks aan de handquote:Op donderdag 17 november 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, ik voel me nu meteen keihard schuldig dat ik mijn college moet voorbereiden in de bieb.
Je noemt je vriendje ketting?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l... je lijkt heel erg op mijn ketting
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik laat echter mijn vriend en vrienden wel vrij
snoerfeestjes zijn toch pas volgend weeken of ga jij naar sp@tters in de tongelreep ?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zin in het weekend! Uitslapen, sloeren, nog meer uitslapen, nog meer sloeren, en nog meer uitslapen. Ik wis dat het morgen is!
Ik denk met rechts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |