Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 17-11-2011 18:34:40 ]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zoals mijn vader vroeger al zei, gewoon veel oefenen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zuig nog steeds met dit spel dus
Bij Stats van het platoon op Battlelog: Linkjequote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Tjaapo het volgende:
Hoop niet dat dit de laatste thread of whatever is want ik heb nog nooit een nieuwe aangemaakt. Maar waar kan je zien welk level je bent, want jij dat sommige in de platoon lvl0 zijn maar ik kan dat nergens terugvinden.
Wat een zuurpruim ben jij, jammer dat je niet op PSN zit.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:49 schreef Catkiller het volgende: [..] Haha, de woorden van iemand die maar matig speelt
[..] Je zal altijd mensen hebben die er niet zo dik in zitten omdat ze minder spelen, of omdat bepaalde mensen zo'n beetje een vaste squad hebben waar ze goed mee samen spelen en daar het liefst bij blijven
Een hechte squad met meer dan dat er in een team kan is al moeilijk, laat staan het dubbele of 2 hele servers vol zoals de Xbox. [..] Edit: heb je die mensen nu ingemaakt? Ik snap het niet meer!
En wie zijn die ''real OG's" dan?
Ja goed maar je kan het dus niet afzonderlijk zien?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Vinno het volgende:
[..]
Bij Stats van het platoon op Battlelog: Linkje
Bij Rank zie je dat de hoogste 45 is (Roces), het gemiddelde 21 en de laagste dus: 0.
En dat is jammer omdat jij daar ook niet op zit en je bang bent om me tegen te komen?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat een zuurpruim ben jij, jammer dat je niet op PSN zit.
Lezen kun je ook al niet.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja goed maar je kan het dus niet afzonderlijk zien?
Vraag maar aan Dven hoe dat isquote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat is jammer omdat jij daar ook niet op zit en je bang bent om me tegen te komen?
Xbox? Klinkt als een bekent verhaal van een kerel die ik via via op xlive tegen kwam.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sant. het volgende:
Ik begin het langzaam maar zeker een beetje door te krijgen.. Heb eindelijk door hoe ik fatsoenlijk klasses kan aanpassen, waar de verschillende extra's voor zijn en hoe ik punten kan scoren.
Maar hoe mensen scores van 10K krijgen is mij een raadsel..
Ik scoor nu in een (voor mij) goede ronde 2500 punten
Speel nu elke keer conquest als engineer of die klasse die munitie rondstrooit.
K/D stijgt langzaam (0.6 nu, i knowmaar ik ben nieuw in BF)
W/L --> 1.25
SPM --> 135
Dit is tevens een tvp voor mezelf, om na t weekend weer eens te checken wat er veranderd is.
Als nieuwe game is het lastig. Ik loop nog steeds regelmatig als schietschijf omdat ik de mappen nog niet ken.
Ik moet vooraf geen heli of jet gaan besturen, want na het opstijgen stort ik bij de eerste beste beweging neer.
Is er een mogelijkheid ergens te oefenen met vliegen van die dingen? Want ik wil het graag leren, maar ik snap dat ik om potjes te winnen niet elke keer de jets / heli's moet verneuken van mijn team...
PS3, maar ik zit niet in het platoon enzo. Dat gedeelte van het spel snap ik nog niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Xbox? Klinkt als een bekent verhaal van een kerel die ik via via op xlive tegen kwam.
Gewoon met Fok!kers mee spelen en opletten wat voor handigheidjes ze/we hebben.
Op een kussentje jouw FOK!tag te bezichtigen!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dven hoe dat is
Die zit voorlopig op een kussentje...
Ik ben alleen Dven nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dven hoe dat is
Die zit voorlopig op een kussentje...
Voorzichtiger doen. Zo snel mogelijk dekking zoeken als ze je beschieten. Veel punten krijg je voornamelijk door een hoop vlaggen te capturen. Zoek de beste squad uit of join FOK!kers en dan ga je veel meer punten krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sant. het volgende:
Ik loop nog steeds regelmatig als schietschijf omdat ik de mappen nog niet ken.
Ik moet vooraf geen heli of jet gaan besturen, want na het opstijgen stort ik bij de eerste beste beweging neer.
Is er een mogelijkheid ergens te oefenen met vliegen van die dingen? Want ik wil het graag leren, maar ik snap dat ik om potjes te winnen niet elke keer de jets / heli's moet verneuken van mijn team...
Je klinkt als mijquote:Op donderdag 17 november 2011 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben alleen Dven niet![]()
Net ragequit hier, zaten in een teringteam al sinds de vorige game wat geen fuck doet qua samen spelen, hadden met zijn tweeën in een tank een paar minuten punt B in de tunnel bij Peak maar meer dan 2 man kwamen er niet eens doorheen en nu geknifed wat ik aan zag komen en toen stond dezelfde n00b drie tellen later weer naast me zijn vriend hand in hand
Misschien had ik beter kunnen blijven aangezien ik wel gewoon eerste stond, net zoals de vorige kutgame. Edit: fuck game is nu al over blijkbaar en had met deze score nog eerste geweest
quote:Wil iedereen die actief is en dat wil blijven binnen de Platoon. Zich melden door een Hoohah! te geven op dit bericht? Inactieve leden gaan namelijk verwijderd worden! Teeen Hut!!
srryquote:Op donderdag 17 november 2011 11:04 schreef Vinno het volgende:
Ik wil een andere TT: Waar we Roces verbieden MW3 te spelen!!!
Dan moet je meer met ons spelen man, dan heb je de vetste potjes. Ik speel alleen maar met Fokkers anders vind ik het geen reet aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
srry, heb vandaag nog even gespeeld. co-op en squad deathmatch, dat overigens een achterlijke vorm van spelen is. Altijd 3 noobs in mijn squad met een negatieve k/d. En dan door mij met 19/2 enzo worden we 2e. Kut teams altijd
ja dat weet ikquote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je meer met ons spelen man, dan heb je de vetste potjes. Ik speel alleen maar met Fokkers anders vind ik het geen reet aan.
Ik heb dat ook gedaan, puur voor de ribbons en toen snel weer gestopt en teruggegaan naar CQ/Rush. Kutmodes zijn dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
srry, heb vandaag nog even gespeeld. co-op en squad deathmatch, dat overigens een achterlijke vorm van spelen is. Altijd 3 noobs in mijn squad met een negatieve k/d. En dan door mij met 19/2 enzo worden we 2e. Kut teams altijd
K/D ligt imho meer aan jezelf en vooral waar je spawned.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn stats op het moment na 10,5 uur spelen.
W/L: 0.47 (eigenlijk alleen maar potjes verloren de afgelopen dagen, maar wel relatief goed gespeeld);
SPM: 227;
K/D: 0.702;
Wel redelijk dacht ik. K/D is eigenlijk nooit zo best geweest in BF. W/L ligt echt aan medespelers en servers.
Die input-lag is een bekend probleem waarmee DICE bezig is.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand problemen met de PS3 versie?
Ik heb het spel op beide consoles, waarvan ik de PS3 versie nog niet heb aangeraakt, iets met een kut controller.
Maar nu ben ik helaas aangewezen op de PS3 versie, maar WTF, deze versie zuigt gewoon apenballen.
Input-lag, het duurt gewoon een seconde voordat er wordt gereageerd op de controller...
Multiplayer, ik kom er niet eens in, ik druk op Multiplayer en hij blijft "laden" om naar de server browser te gaan.
Als ik op Start druk om mijn friendslist te zien, wordt het beeld wat donkerder maar laat die geen fuck zien, een beetje hetzelfde idee als met de Multiplayer probleem hierboven.
Ben ik de enige met deze problemen of zuigt deze versie gewoon te erg?
Dat was volgens mij alleen als je een TV hebt met 720p of meer.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef Vinno het volgende:
[..]
Die input-lag is een bekend probleem waarmee DICE bezig is.
De rest heb ik geen last van moet ik zeggen.
Soms als ik de eerste keer het hoofdmenu in kom, als ik spel op start, dat alles ietsje langer duurt om te laden, maar daarna is dat weg...
Que? Als je wat doet terwijl je squad huh?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef Sickert het volgende:
Merkte vandeweek dat als je squad een tank sloopt en zij pp 200 punten scoren jij dat ook kan doen als support met je ammo packs!
Heel tof om dat zo te ontdekken.
Dat maakt het zo'n goed spel.
Nieuwste Samsung jonguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 november 2011 15:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat was volgens mij alleen als je een TV hebt met 720p of meer.
Aaaarrgggh, wat is die *&^%# Playstation toch een kut apparaat zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nieuwste Samsung jonguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Maare, wel op spelmodus uiteraard, moet zeggen dat het dan inderdaad veel soepel loopt dan met "normaal" beeld, maar grafisch ook wel een (heel klein) tikkeltje minder mooi.
Ja er is onderhoud vandaag volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lets try it again. Vorige keer was ik zeker wel 2 minuten aan het wachten voordat ik hem uitgooide.
Nu kan ik ook niet eens inloggen op PSN. Zal wel te maken hebben met onderhoud ofzo.
Heb niet inloggen van je PSN en dit soort fouten lijken meer op een vercrackte netwerkverbinding.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Aaaarrgggh, wat is die *&^%# Playstation toch een kut apparaat zeg.
Ik klik op multiplayer en ben nu al serieus 10 minuten aan het wachten voordat ik quick-match, server browser te zien krijg. WTF.
Die PS knop werkt nog wel dus hij s niet vastgelopen. Ik zie op de achtergrond ook nog de battlefield reloaden dus het spel werkt nog wel.
Dat is echt pure onzin. Waarom kan ik CoD wel spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb niet inloggen van je PSN en dit soort fouten lijken meer op een vercrackte netwerkverbinding.
server ligt eruit voor onderhoud idd, tot 3uur vanachtquote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lets try it again. Vorige keer was ik zeker wel 2 minuten aan het wachten voordat ik hem uitgooide.
Nu kan ik ook niet eens inloggen op PSN. Zal wel te maken hebben met onderhoud ofzo.
Daar zit ik dan met mijn 19" Akaiquote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nieuwste Samsung jonguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Oké. Merendeel van je problemen zijn niet algemeen want ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat is echt pure onzin. Waarom kan ik CoD wel spelen?
Waarom kan ik BC2 wel gewoon spelen?
Ik ben inmiddels ingelogd en online werken andere spellen prima.
Ditquote:Op donderdag 17 november 2011 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Que? Als je wat doet terwijl je squad huh?
Hier ook niets.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oké. Merendeel van je problemen zijn niet algemeen want ik heb nergens last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 17:23:19 ]
Nice!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef dreamzk het volgende:
Huppa alleen nog de Recon service star krijgen en ik heb ze alle 4. Ook van de drie andere klasses alle standaard wapens geservice-stard, lekker XP farmen is dat
Waren zeker intensequote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Laat77 het volgende:
Dat waren weer lekkere potjes op Rush! Heerlijk die shotgun in smalle straten
Ja, alleen pas op level 43quote:Op donderdag 17 november 2011 18:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Waren zeker intenseDie USAS ! Wat een wapen is dat!
Ajoh dat gaat hard zatquote:Op donderdag 17 november 2011 18:23 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen pas op level 43over 14 levels ofzo :p
Ik kom zometeen !quote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaat zo iemand nog knallen, heb inmiddels paar daagjes niet gespeeld en heb wel zin om met wat Fokkers te OWNEN.
Bedankt men!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
OhHeb je mijn vorige post nou gelezen?
Ah, staat wel leuke tracks op.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedankt men!
En nee niet goedkoper dan 4 euro. Het leek ons leuk om de tweede goedkoper, vandaar.
Haha, had je gezegd dat 't van ons (cerror en ik) is?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, staat wel leuke tracks op.Net in de squad mensen van: "Wat is dat nu weer voor muziek!?"
![]()
Misschien koop ik die andere ook wel een keertje
Jepquote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, had je gezegd dat 't van ons (cerror en ik) is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
JepGezegd dat ze moesten kijken in je sig.
Haha, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
56 albums verkocht en ze zijn samen 10,710 keer geluisterd sinds juli 2010.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al van verkocht?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
56 albums verkocht en ze zijn samen 10,710 keer geluisterd sinds juli 2010.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, staat wel leuke tracks op.Net in de squad mensen van: "Wat is dat nu weer voor muziek!?"
![]()
Misschien koop ik die andere ook wel een keertje
Dat ging idd lekker! Alhoewel ik wel 1 loss heb... maar dat kwam omdat we toen van server gingen wisselen omdat er niemand meer wasquote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke dat waren paar goede potjes, 12 potjes achter elkaar gewonnen.
Aah dat is wel lelijk, maar alsnog 12 potjes gewonnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:51 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Dat ging idd lekker! Alhoewel ik wel 1 loss heb... maar dat kwam omdat we toen van server gingen wisselen omdat er niemand meer wasDus telt die ene map als een loss
Sowieso! En ook al heel wat dingen al unlocked! Alleen voor de jet zal het denk ik nog heeeeel lang duren... Moet nog de flares ervan unlocken.. -_-"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah dat is wel lelijk, maar alsnog 12 potjes gewonnen.
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef 67Impala het volgende:
Een tweetal FOK!tags binnen van dhr. PindAkaaspot
Jazekerszzzzz!quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo van 10 tot 12 tentamen en dan zet ik de PS3 weer op mijn kamer, word vanavond weer lekker gamen dus
Das mooi matig... Houden ze daar niet op een of andere manier rekening mee dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik dat tentamen toch niet goed ga maken, aangezien we een boek moesten lezen (wat ik wel heb gedaan) en een film die we klasikaal gingen kijken, maar die film heb ik dus niet gezien want ik ben soms niet op school ivm ziekte. Hopelijk kan het cijfer van vorig jaar literatuur blijven staan, want doe 5HAVO nu over doordat ik ziek ben >< ''.
Nope, dan zegt de leraar: ''jullie zijn de toekomst, en in het heden kun je ook de film wel downloaden op ''piratenbaai'', dus dat is je eigen verantwoording.''quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:26 schreef Vinno het volgende:
[..]
Das mooi matig... Houden ze daar niet op een of andere manier rekening mee dan?
Vanavond weer (eindelijk) volgas BF3.
Mijn sociale leven heeft me veel te veel geblokkeerd in mijn BF3 behoeftes deze week
Dat ze daar geen rekening mee houden vind ik wel raar. Ik ben ook een tijd niet op school geweest omdat ik geopereerd was en ik mag de tentamens die ik niet goed heb kunnen leren op een later tijdstip makenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik dat tentamen toch niet goed ga maken, aangezien we een boek moesten lezen (wat ik wel heb gedaan) en een film die we klasikaal gingen kijken, maar die film heb ik dus niet gezien want ik ben soms niet op school ivm ziekte. Hopelijk kan het cijfer van vorig jaar literatuur blijven staan, want doe 5HAVO nu over doordat ik ziek ben >< ''.
Sommige cijfers blijven bij mij wel staan van vorig jaar, maar als het over gemiste les stof gaat is het ''mijn eigen verantwoording'', ik heb mijn huiswerk en dergelijke ook wel gemaakt, en geleerd voor de tentamens, alleen dit tentamen zorgt voor problemen omdat ik gewoon die film niet heb kunnen zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:28 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Dat ze daar geen rekening mee houden vind ik wel raar. Ik ben ook een tijd niet op school geweest omdat ik geopereerd was en ik mag de tentamens die ik niet goed heb kunnen leren op een later tijdstip maken
Waarom probeer je het dan niet gewoon? Dat was altijd mijn insteek op de Havo. Niet geleerd toch proberen en zien waar het schip strandquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sommige cijfers blijven bij mij wel staan van vorig jaar, maar als het over gemiste les stof gaat is het ''mijn eigen verantwoording'', ik heb mijn huiswerk en dergelijke ook wel gemaakt, en geleerd voor de tentamens, alleen dit tentamen zorgt voor problemen omdat ik gewoon die film niet heb kunnen zien. Vorig schooljaar had ik hem wel goed gemaakt, en dat cijfer mag wss blijven staan, dus I couldn't care less om dit tentamen :")
Ja ik wilde je al berichten van switch verdomme hierheen. Want je had me 7 keer te pakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ik voel me vereerdIk zat als enige in het andere team. Maar kon niet switchen omdat de teams anders oneerlijk verdeeld waren ofzo.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:15 schreef Catkiller het volgende:
Laat dat die meid doen die je zat uit te lachen wanneer je dood ging.
Vind ik ook,overigens zijn er nog geen "Only" servers toch? Zouden deze nog komen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Toch is rush bijna alleen cool bij metro, ik weet niet waarom.
Boehoehoe, wat ben je zielig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef xminator het volgende:
Wat hb je toch veel ontiegelijke noobs rondlopen, medics die niet reviven.. Gunners die klooien pfff
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Boehoehoe, wat ben je zielig!
Heel deze thread is verstand in kansloos borstgeklop "KIJK MIJ EEN KILLSTREAK HALEN MET M'N KNIFE LOLOLOLOL" en "JAAA VETTE GAME FOK!PLATOON 4 LIFF!!!"
Ik ga hem dan ook vrolijk uit m'n MyAT halen
Medics die niet reviven word ik inderdaad ook een beetje triest van. Ga je taak eens vervullen eikel!quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef xminator het volgende:
Wat hb je toch veel ontiegelijke noobs rondlopen, medics die niet reviven.. Gunners die klooien pfff
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heel deze thread is verstand in kansloos borstgeklop "KIJK MIJ EEN KILLSTREAK HALEN MET M'N KNIFE LOLOLOLOL" en "JAAA VETTE GAME FOK!PLATOON 4 LIFF!!!"
Jaja en jij was vanaf het begin de koning van BF. Misschien dat mensen t moeten leren?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:45 schreef xminator het volgende:
reviven is niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jaja en jij was vanaf het begin de koning van BF. Misschien dat mensen t moeten leren?
Helemaal mee eens, ik vind trouwens dat de onderlinge sfeer ook prima is op de xbox. Geen mensen in de party die heel hard gillen of de hele chat naar zich toe trekken, iedereen heeft gewoon eits voor elkaar over. Heerlijk spelen zo, kan neit wachten tot vanavond. (al komen er wel 2 mensen BF spelen bij ons dus of ik echt emt FOK kan spelen weet ik nog niet.)quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wat ik wel erg cool vind is dat dit topic bijna alleen wordt gebruikt om de PS crowd samen te krijgen. ik ben zo blij met een Xbox Live Party! Geen gekloot niets. Gewoon invite party als je een andere server pakt. In plaats van hier te posten waar jullie zijn...
Maar dan kan het voor de ander nog wel irritant zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jaja en jij was vanaf het begin de koning van BF. Misschien dat mensen t moeten leren?
He Spank, hoe was jou week?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou nie weten hoe t moetquote:
True, maar zelf was je ook ooit zo...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:36 schreef Pindakaaspot het volgende:
Maar dan kan het voor de ander nog wel irritant zijn
Vloeken valt wel mee de weinige games die ik heb gehad, ik vloek wel redelijk snel maar als "bekenden" iets fout doen of het niet redden met iets dan juist helemaal niet, als het een onbekende is die me toch niet hoort dan durf ik wel!quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:42 schreef Sant. het volgende:
Als ik met jullie samen speel zullen jullie ook wel vloekenknallen kan ik wel, maar ben vooral op zoek naar objectives ipv dat ik ze haal.
Speel een beetje 'follow the rest'
Herkenbaar vanuit andere games.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:48 schreef Catkiller het volgende:
Vloeken valt wel mee de weinige games die ik heb gehad, ik vloek wel redelijk snel maar als "bekenden" iets fout doen of het niet redden met iets dan juist helemaal niet, als het een onbekende is die me toch niet hoort dan durf ik wel!
Ik vloek en tier wel eens als ik wordt doodgeschotenquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vloeken valt wel mee de weinige games die ik heb gehad, ik vloek wel redelijk snel maar als "bekenden" iets fout doen of het niet redden met iets dan juist helemaal niet, als het een onbekende is die me toch niet hoort dan durf ik wel!
Waar wil je het dan over hebben? Ik vind het juist leuk als mensen dat soort info delen qua streaks. Des te meer reden heb ik om te proberen het te verbeteren. Het is tenslotte het BF3 topic dan praat je over het spel en ik vind dat je het dan al snel over andermans statistieken gaat hebben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Beter ga je CoD spelen, bij BF draait het om samenspelen. Als medics niet reviven dan is er toch wat mis met je team, of niet soms?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens een keer als ik tijd heb een nacht doorhalen en alleen BF spelen. Kijken of ik eens een dikke streak neer kan zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik vloek en tier wel eens als ik wordt doodgeschoten, maar nooit op mijn squad matties
![]()
Moet ook zeggen dat de sfeer onder de PS3 FOK!kers ook wel goed is hoor, geen problemen oid. Althans dat is mijn ervaring.. of mensen moeten een ongelijkelijke grafhekel aan mij hebben dat kan
[..]
Waar wil je het dan over hebben? Ik vind het juist leuk als mensen dat soort info delen qua streaks. Des te meer reden heb ik om te proberen het te verbeteren. Het is tenslotte het BF3 topic dan praat je over het spel en ik vind dat je het dan al snel over andermans statistieken gaat hebben.
Ik zal me eens aanmelden voor dat Platoon en als medic gaan spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:38 schreef Document1 het volgende:
Nou ik kom persoonlijk maar weinig medics met medicpacks tegen buiten FOK of mijn vrienden. Lijkt wel alsof iedereen met een grenadelauncher loopt soms.
Heb ik ook last van als ik doodgeschoten wordt, misschien hoor je me wel altijd..quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik vloek en tier wel eens als ik wordt doodgeschoten, maar nooit op mijn squad matties
![]()
Moet ook zeggen dat de sfeer onder de PS3 FOK!kers ook wel goed is hoor, geen problemen oid. Althans dat is mijn ervaring.. of mensen moeten een ongelijkelijke grafhekel aan mij hebben dat kan
[..]
Waar wil je het dan over hebben? Ik vind het juist leuk als mensen dat soort info delen qua streaks. Des te meer reden heb ik om te proberen het te verbeteren. Het is tenslotte het BF3 topic dan praat je over het spel en ik vind dat je het dan al snel over andermans statistieken gaat hebben.
Zie OPquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Roces18 het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241004109841/
PS3
XBOX weet ik niet
We zullen je missen. NOT, later pik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, als ik op de PS3 ga dan invite ik gewoon mensen en dan is er vanzelf een squad, toch vind ik het altijd wel fijn om te weten of iemand zo gaat spelen voordat ik me PS3 überhaupt aan zet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:26 schreef RudyCarell het volgende:
Wat ik wel erg cool vind is dat dit topic bijna alleen wordt gebruikt om de PS crowd samen te krijgen. ik ben zo blij met een Xbox Live Party! Geen gekloot niets. Gewoon invite party als je een andere server pakt. In plaats van hier te posten waar jullie zijn...
Speel PS3, thanks.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:30 schreef Roces18 het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655241004109841/
PS3
XBOX weet ik niet
Boeie van die vragen, daar si dit topic toch ook voor? Als je naar die battlelog pagina gaat, dan meot je daar naar platoon gaan en fok intikken en selecteren. Iemand moet je dan alleen nog even accepten. Verder meot je gewoon wat mensen uit de OP een friendinvite sturen, naar mij mag altijd hoofdletter i spatie GrimLock spatie hoofdletter i.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:26 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik zal me eens aanmelden voor dat Platoon en als medic gaan spelen.
Speel nu 75% van mijn tijd als engineer
Hoe moet ik me daarvoor aanmelden en hoe kom ik dan met mensen in een game / squad?
I know, mijn vragen zijn, maar ik was een MW speler
daar speelde ik altijd TAFFD
TAFFD is de gamemode Team All For Free Deatmatch.
whehequote:
Toen ik het andere team joinde stonden ze best wat achter. Uiteindelijk op de eindstreep alsnog de winst binnen kunnen slepen. Was een zoete overwinning!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Ik denk ik help die jongen maar anders krijgt hij die tag nooit in zijn eigen lijstje te zienVoor straf moet je wel voortaan op het andere team spelen, inclusief de verliezen incasseren en de mogelijkheid dat je een mes in je rug krijgt van een hoop andere FOK!kers.
Of in mijn team zitten en in mijn tank mee rijden, en dan zeg ik oh wacht ik ga fixxen en dan ga ik je stiekem toch niet fixxen! Dven in huisje, C4 rondom huisje, huisje boem!Zulke dingen allemaal, ik zou maar goed vaak achterom kijken de komende tijd
Ik heb die van Munn1kquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef Roces18 het volgende:
en dan zit ik hier met alleen de tag van arijanmooi gestabbed in zijn rug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rank 45 gehaald jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:25 schreef Roces18 het volgende:
& munnik heb je hem ook al weer bijna uitgespeeld(de multiplayer dan)
?
Uitgespeeld nee dan moet ik nog 26 miljoen punten
Colonel 100 Stars jonguh!
Ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:42 schreef Laat77 het volgende:
Iemand spelen tot een uur of half 9? (PS3)
Is dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef Tweek het volgende:
Wat is die USAS-12 een belachelijk wapen zeg, gadverdamme. Vrij gespeeld, dacht laten we even kijken of het wat is. 1 uur en 11 minuten laten verder, 105 kills erbij. Frags erin, extended mags en gaan. Zeker op mappen als metro knal je zo richting de 30+, met tijd over om wat vlaggen of m-com te pakken.
Zie OP, onderaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:29 schreef elvis2010 het volgende:
Ik wilde me net aanmelden op het ,fok' platoon ps3, ik gezocht op 'fok, komt er een lijst, maar welke moet ik hebben??
quote:
Heul hoog vliegen met een heli, en dan eruit springen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:24 schreef ABundy het volgende:
Hoe komen ze met vliegtuig en al op die paal?!
[..]
Toch ook een keer proberenquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heul hoog vliegen met een heli, en dan eruit springen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heul hoog vliegen met een heli, en dan eruit springen.
Hij sprong in de jet van de enemy.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:46 schreef ABundy het volgende:
Ik dacht eerst ook heli, maar na het raken van die gast in jet pakt hij toch een jet en vliegt weg?!
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Document1 het volgende:
Kan iemand mij accepteren voor de 360 platoon? Grimlock.
Ps3 of xbox? Als xbox is, speel eens keertje met mij, zal je het een stuk leuker vindenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Rush mode kan wmb de tiefus krijgen vanaf nu. Loop je om je vijand heen wanneer ze setten, schiet je drie gasten in hun rug en zit er een kneus in de hoek die jou in je rug schiet en daarna komt vrolijk de medic binnen lopen en je poging is voor niets geweest. Nee bedankt, dan ga ik wel een gametype spelen wanneer er geen mensen die ik ken online zijn waar het niet af hangt van met zoveel mogelijk mensen om een M-COM campen, en ze kunnen reviven omdat je dood gaat als een stel kutn00bs dat niet achterom kijkt
Hebben we pas al een keer gedaan overdag, woensdag was dat denk ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ps3 of xbox? Als xbox is, speel eens keertje met mij, zal je het een stuk leuker vinden
Ik denk met het plaatsen van een radio beacon en dan daarop spawnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:24 schreef ABundy het volgende:
Hoe komen ze met vliegtuig en al op die paal?!
[..]
Rush hangt heel erg af van of je team goed is of niet. Als je in een goed team zit is het leuk, slecht team en er is weinig wat frustrerender is. Vooral bij Grand Bashar en Seine Crossing kunnen erg vervelend zijn door de bottle necks die erin zitten. Het komt zovaak voor dat je met pijn en moeite een spawn point weet te plaatsen om te flanken en je team zich zelf maar blijft dood lopen op hetzelfde kleine gangetje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:14 schreef Catkiller het volgende:
Rush mode kan wmb de tiefus krijgen vanaf nu. Loop je om je vijand heen wanneer ze setten, schiet je drie gasten in hun rug en zit er een kneus in de hoek die jou in je rug schiet en daarna komt vrolijk de medic binnen lopen en je poging is voor niets geweest. Nee bedankt, dan ga ik wel een gametype spelen wanneer er geen mensen die ik ken online zijn waar het niet af hangt van met zoveel mogelijk mensen om een M-COM campen, en ze kunnen reviven omdat je dood gaat als een stel kutn00bs dat niet achterom kijkt
Juist voor de PS3.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:23 schreef mar456 het volgende:
Is dat BF1943 dan ook voor op de ps3? En anders maakt het niet uit want er is toch nog hoop :p.
quote:Advocatenkantoor Edelson McGuire heeft namens een grote groep gamers een aanklacht ingediend tegen Electronic Arts. Het bedrijf heeft namelijk voor PS3-gebruikers een gratis game beloofd en deze nooit geleverd. Het gaat om Battlefield 1943 die je zou krijgen bij Battlefield 3 als je de game pre-ordert.
Jij post raar, net als op je twitter.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:28 schreef mar456 het volgende:
Mja, tzou kunnen dat je hem voor pc ofz zou krijgen? Mja kvind dat wij hem alsnog moeten krijge.
quote:kut weersvoorspellingen, eerst was het heel koud nu is het weer warm? WTF
alleen thuis want de rest is naar sint intocht XD
zaterdag :p
vaatwasser moeten gaan uitruime
blij zijn omdat het zaterdag is
EA heeft hiervoor juist de regeling getroffen dat de DLC eerder zal gaan uitkomen voor de PS3. Waarom the fuck zouden ze tijd gaan steken in een port naar de PS3 terwijl ze de tijd in BF3 hebben kunnen stoppen...quote:
Het is ook geen port. Origineel wel, maar 1943 stond al in de store lang voordat BF3 uit was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
EA heeft hiervoor juist de regeling getroffen dat de DLC eerder zal gaan uitkomen voor de PS3. Waarom the fuck zouden ze tijd gaan steken in een port naar de PS3 terwijl ze de tijd in BF3 hebben kunnen stoppen...
Maar met de gewone multiplayer lukt het wel... Het is alleen de Co-op. Kan het dan nog steeds de NAT settings zijn?quote:
volgens mij I Grimlock I, met spatie tussen Iquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
met IGrimlockI?
ben je aan het zoeken maar kan je niet vinden?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:19 schreef Morgen- het volgende:
[..]
volgens mij I Grimlock I, met spatie tussen I
quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:43 schreef Document1 het volgende:
Hoofdletter i spatie GrimLock spatie hoofdletter i.
Werkt al geruime tijd...quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:25 schreef Hiya het volgende:
Werkt de microfoon nog steeds niet in BF3? (PS3)
Dat is hij niet volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je was al geaccepteerd...
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:19 schreef xminator het volgende:
Blijk baar niet. Je zag wel de explosie en dat hij omver werd geblazen. Maar volgens mij werd nergens daadwerkelijk gezegd dat hij dood was. Dus blijkbaar heeft hij die explosie overleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 november 2011 00:31 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Blijk baar niet. Je zag wel de explosie en dat hij omver werd geblazen. Maar volgens mij werd nergens daadwerkelijk gezegd dat hij dood was. Dus blijkbaar heeft hij die explosie overleefd
Met 'aan onze rang werken' bedoel je boosten? Dat zou triest zijn.... of bedoel je met fokkers tegen ander team.quote:Op zondag 20 november 2011 03:26 schreef Suc het volgende:
Eindelijk, MVP.
Zonder normale aim gewoon 11000 punten gehaald in één CQ ronde. Heerlijk
We moeten met een aantal FOK!kers in een lege server gaan, en aan onze ranking werken
Nee, ik bedoel gewoon boostenquote:Op zondag 20 november 2011 10:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Met 'aan onze rang werken' bedoel je boosten? Dat zou triest zijn.... of bedoel je met fokkers tegen ander team.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]Hij stond niet naast de explosie. De bom op het metro station was een dummySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben geen niveau maar we zijn wel goed in spelletjesquote:Op zondag 20 november 2011 11:58 schreef HerrPiet het volgende:
Vroeg mij af of het niveau erg hoog ligt bij de Fok! gamers? Ben echt mega-noob in het BF3. Misschien meld ik mij ook binnenkort aan bij de platoon!
Ik denk dat het niet veel uit maakt hoe goed je bent. Speel je xbox of ps3?quote:Op zondag 20 november 2011 11:58 schreef HerrPiet het volgende:
Ben altijd een CoD fan geweest maar op aanraden van een vriend toch BF3 gekocht. Was een goede keuze!
Vroeg mij af of het niveau erg hoog ligt bij de Fok! gamers? Ben echt mega-noob in het BF3. Misschien meld ik mij ook binnenkort aan bij de platoon!
Zo kan je het ook lezen natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 12:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hebben geen niveau maar we zijn wel goed in spelletjes
Dit dus..quote:Op zondag 20 november 2011 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, hopelijk snel weer online.. Eindelijk de hele dag niks geplanned kan ik geen BF3 doen.
Klopt maar het leek alsof de bom 10 meter verderop afgingquote:Op zondag 20 november 2011 11:59 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Hij stond niet naast de explosie. De bom op het metro station was een dummy
Zat je daarom in ander team, dacht al waarom zit je daar. Je ging lekker of niet.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef BraveDribbel het volgende:
Godverdomme, vanmiddag een paar heerlijke potjes gehad met Mainframes op conquest, elk potje dik gewonnen, totdat ik opeens in het andere team werd geplaatst. Was meteen 7 vs 11 en we werden dus keihard ingemaakt.
Weg winstreak van 10 games....
Ik stop nu met punten jagen, ga nu meer met choppers en daar ben ik nogal slecht in. Zal wel dalen dus.quote:Op zondag 20 november 2011 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
ook eindelijk over de 500 spm heen, heb mensen boven de 600 in m'n lijst dus sde 600 moet ook wel haalbaar zijn
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar een beetje competitie is wel leuk, kneusteun wil me bijv graag inhalen. Maar ben gek op in een tank zitten en beetje knallen dus doe ik dat, plezier voor puntenquote:Op zondag 20 november 2011 17:10 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik snap dat gedoe om punten echt totaal niet. Ik haal over t algemeen wel n goeie score, maar wilvooral lol hebben en winnen, punten is daarna mooi meegenomen. Maar ik ga bijvoorbeeld niet als doel stellen om n medal te halen..
Ff voor de duidelijkheid, ik wil hier geen flamewar mee starten ofzo!.
Ik speel ook voor de lol en om te winnen, punten pak ik toch welquote:Op zondag 20 november 2011 17:10 schreef BraveDribbel het volgende:
Ik snap dat gedoe om punten echt totaal niet. Ik haal over t algemeen wel n goeie score, maar wilvooral lol hebben en winnen, punten is daarna mooi meegenomen. Maar ik ga bijvoorbeeld niet als doel stellen om n medal te halen..
Ff voor de duidelijkheid, ik wil hier geen flamewar mee starten ofzo!.
er is nog een probleem. Als je een server joint, word je geplaatst bij het team met de minste mensen, dat betekent dus dat als het andere team domineert, dat jij gelijk bij het verliezende team komt, plus dat dit niet een keer in de zoveel tijd voorkomt of soms, maar gewoon bijna elke keer dat je een server joint. Daarom vind ik dat Dice een soort patch moet maken dat er een soort teller komt van ranks, die telt het bij elkaar op en wie het laagste aantal heeft moet de hogere ranks krijgen, wie de hoogste heeft moet dan de lagere ranks krijgen. Imo zijn er best veel problemen met servers en hoe mensen worden ingedeeld. Maargoed, dat is wat ik vind natuurlijk.quote:
Volgens mij gebeurd dat al wanneer een nieuwe ronde gaat beginnen.quote:Op zondag 20 november 2011 18:51 schreef Morgen- het volgende:
[..]
er is nog een probleem. Als je een server joint, word je geplaatst bij het team met de minste mensen, dat betekent dus dat als het andere team domineert, dat jij gelijk bij het verliezende team komt, plus dat dit niet een keer in de zoveel tijd voorkomt of soms, maar gewoon bijna elke keer dat je een server joint. Daarom vind ik dat Dice een soort patch moet maken dat er een soort teller komt van ranks, die telt het bij elkaar op en wie het laagste aantal heeft moet de hogere ranks krijgen, wie de hoogste heeft moet dan de lagere ranks krijgen. Imo zijn er best veel problemen met servers en hoe mensen worden ingedeeld. Maargoed, dat is wat ik vind natuurlijk.
nou bij mij iig niet, altijd als ik in een verliezend team kom, verlies ik de volgende 5-6 potjes ook, tenminste als ik erin blijf.quote:Op zondag 20 november 2011 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurd dat al wanneer een nieuwe ronde gaat beginnen.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef Morgen- het volgende:
[..]
nou bij mij iig niet, altijd als ik in een verliezend team kom, verlies ik de volgende 5-6 potjes ook, tenminste als ik erin blijf.
Ook dat. Al kan je er wel vanuit gaan dat de zeer hoog gerankte spelers kwalitatief ook wel aardig zijnquote:Op zondag 20 november 2011 19:39 schreef FJD het volgende:
Net alsof rang bepalend is voor je kwaliteit. Eerder een graadmeter voor de hoeveelheid vrije tijd
niet perse, bijv ik, ik heb echt enorm veel vrije tijd en dit is mijn eerste shooter voor de console. Eerst was ik echt een noob, kon bijna niemand raken en campte veel. Naarmate ik ranks up ging haalde ik veeeeel meer punten in minder tijd, omdat ik beter was geworden hierin. Omdat ik beter was geworden ging ik rangen omhoog, als ik niet beter was geworden, wat eigenlijk onmogelijk is want oefenen, was ik geen rangen omhoog gegaan ookal had ik alle tijd van de wereld.quote:Op zondag 20 november 2011 19:39 schreef FJD het volgende:
Net alsof rang bepalend is voor je kwaliteit. Eerder een graadmeter voor de hoeveelheid vrije tijd
Pwnen heeft niets met vrijetijd te makenquote:Op zondag 20 november 2011 19:39 schreef FJD het volgende:
Vind je? Ik vind het maar een klooteding, lock on duurt lang etc, RPG en Stinger zijn minstens even goed.quote:
Stinger pakt alleen vliegend toch? Javelin werkt vooral op maps zoals Highway en straks Wake, Oman en een beetje Sharqi. Maps met een open speelwereld waarbij je vanaf grotere afstanden kan schieten.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het maar een klooteding, lock on duurt lang etc, RPG en Stinger zijn minstens even goed.
Server pakken met weinig volk, of geluk.quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat mensen in mijn squad (in het hoofdmenu) in hetzelfde team komen in een spel? Ik erger me er dood aan
Normaal gesproken verloopt dat gewoon goed maar af en toe lijkt het gewoon mis te gaan. Game verlaten en opnieuw proberen. Anders goed opletten wanneer degene die in het verkeerde team zit kan switchen!quote:Op zondag 20 november 2011 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat mensen in mijn squad (in het hoofdmenu) in hetzelfde team komen in een spel? Ik erger me er dood aan
Bij mij gaat het 9/10 keer mis en dan lukt switchen pas na een map, soms twee... En altijd gebeurt het dan weer dat ik dan in het verliezende team zit. -_-'quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal gesproken verloopt dat gewoon goed maar af en toe lijkt het gewoon mis te gaan. Game verlaten en opnieuw proberen. Anders goed opletten wanneer degene die in het verkeerde team zit kan switchen!
Zal vast leuk zijn, maar is een aardige naaistreek voor de tegenpartij.quote:Op zondag 20 november 2011 22:51 schreef Cremesoep het volgende:
tip; op kharg island rush , na de 1e ronde (als defender zijnde) ga naar t vliegdekschip(van attackers) pak daar de centurion en schiet iedere jet/heli/persoon neer
Beetje moe word ik er van, Afgelopen weekend aardig wat kunnen spelen tegen verwachtingen in (Tipje; Download the Sims 3 voor je vriendin en je bent ze voor het weekend kwijt!) en eigenlijk de enige frustratie die ik heb gehad is het spawnrapen.quote:
Strike at Karkand.quote:Op maandag 21 november 2011 08:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SaK? Verder, gister paar potjes Squad DM gedaan, best leuk en goeie scores gehaald, alleen soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die mijn squad ook daadwerkelijk voorziet van ammo of med kits?
Op maps als Metro haal ik overigens zo 5 tot 10 van die resupply ribbons binnen, dat is weer het voordeel van dat niemand anders Ammo uitdeelt.quote:Op maandag 21 november 2011 08:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik dacht dus ook dat ze liepen te tuben, maar nee, ze hebben med kits hoor ><''' Ik geef ze continu ammo, 2 keer squad resupply en dan zijn ze weer foetsie, zonder ff een med kitje te droppen. Blijf ik daar liggen met 1% health.
1/1 k/d en 300spm is mijn huidige uitdaging.quote:Op maandag 21 november 2011 10:35 schreef 67Impala het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid,
Hebben jullie ook persoonlijke uitdagingen in de game t.o.v. de standaard ribbons en medals?
Iets zoals bijvoorbeeld alle wapens service starren oid.
F2000quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef Cliffy het volgende:
Absoluut niet, ik vind het al irritant als ik Engi speel en m'n F2000 niet heb
Ik heb nooit COD gespeelt maar heeeeel vroeger Delta Force 2 op de PC. Gezien dat daar mijn K/D en positie wereldwijd vrij hoog was zit dat er nog steeds in dat ik het leuk vind om een hoge K/D te hebben. Nu is 2.0 in verhouding met DF2 niet hoogquote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef Catkiller het volgende:
Ik geef mezelf geen uitdagingen qua wapens, heb gisteren wel met de DAO-12 gelopen en de AS VAL en de P90 ook nog een poging gegeven maar gewoon om te kijken of ze goed werken en niet met de intentie er sowieso 100 kills mee te maken. Heb de meeste kills met de 2 standaard carbines voor engineer en de M249, weinig verandering dus hier
Recon service star is ook binnen. Ik loop niet veel met snipers meer maar als ik het doe en mensen probeer te raken dan zijn het ook allemaal headshots. Marksman bonus
K/D kijk ik nog wel altijd naar, heb toch ooit CoD gedaan he, maar dat zit wel goed en ga mezelf daar geen eis van 2 opleggen want dat gaat me alleen maar frustreren
Voor de medals moet ik inderdaad nog aardig in de weer. Meestal loop ik als recon ook met een PDW of shotgun. Maar ik kan maar niet wennen aan de accesoires in de zin van MAV en T-UGS en radio beacon. Als ik een tank tegenkom ben ik al het lul.. Daarom kies ik liever assault, engi of supportquote:Op maandag 21 november 2011 11:38 schreef Catkiller het volgende:
Recon op het eind voornamelijk met shotguns en/of PDW gedaan ook, aangezien alle snipers geen one shot one kill zijn wanneer ze niet op het hoofd gaan of op een verzwakt persoon ben ik te vaak de lul als ik het toch probeer maar mis.
En een hoop met de MAV gevlogen voor oa de medal, levert toch wel redelijk wat punten op, en 3 radio beacon medals ook
Nee klopt, maar dan heb je wel betere shit bij je om jezelf in leven te houden in de zin van een med packquote:Op maandag 21 november 2011 11:46 schreef Catkiller het volgende:
Met assault ben je net zo goed de lul toch wanneer je een tank tegen komt? Of is er een geheime manier om een tank neer te halen die ik niet weet?
Ja ik wil alle main wapens minimaal 1 service star. pistolen, granaten bazooka's boeien me niet zoveel. En ik wil dat mijn k/d ratio boven de 1.0 komt wat de laatste tijd de goede kant op gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 10:35 schreef 67Impala het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid,
Hebben jullie ook persoonlijke uitdagingen in de game t.o.v. de standaard ribbons en medals?
Iets zoals bijvoorbeeld alle wapens service starren oid.
Ik kies ook altijd een ander pistool, kan maar geen fijne vindenquote:Op maandag 21 november 2011 11:51 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja ik wil alle main wapens minimaal 1 service star. pistolen, granaten bazooka's boeien me niet zoveel. En ik wil dat mijn k/d ratio boven de 1.0 komt wat de laatste tijd de goede kant op gaat.
Ja klopt, squads zitten echt snel vol als er plek is. Ik loop zelf ook altijd als een hyena te kijken of er plek is en dan snel te joinenquote:Op maandag 21 november 2011 12:07 schreef Tjaapo het volgende:
Klopt ik baalde wel een beetje van gisteren zit mijn maat eindelijk in de server, gaat ie na een potje alweer weg en toen zat jullie squad alweer vol () balen.
Ging inderdaad lekker. Zat vaak toch een beetje te kloten met de chopper en tanks omdat we voor stonden. Dus kon ik rustig nieuwe dingen unlocken.quote:Op maandag 21 november 2011 12:33 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja klopt, squads zitten echt snel vol als er plek is. Ik loop zelf ook altijd als een hyena te kijken of er plek is en dan snel te joinenMaar die Conquest potjes gingen als de brandweer. Alleen het laatste potje wat ik speelde bood een beetje uitdaging op Damavand Peak. Was gewoon 0 tegenstand.
Even lief vragen uit welke film die komt dus?quote:
Even Battlefield 2 kopen dus!quote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben bang voor Karkand, omdat genoeg mensen die maps al door en door kennen en ik niet![]()
Paar goede games in mijn eentje, ik begon en stond op een bepaald moment al 14 - 0 met 4 knifekills waarvan 3 direct achter elkaar, lang leve mensen die niet op de radar kijken en dus geen doodshoofd achter zich zien
Kunnen ze die attachments waarvoor je een DICE medewerker er zijn niet gewoon weg halen uit battlelog ofzo, lijkt nu net alsof ik nog niet klaar ben met bepaalde wapens! Solliciteren enkel om die dingen te halen is ook weer wat
2e flag is nog opener.quote:Op maandag 21 november 2011 15:33 schreef Cliffy het volgende:
Vraag me erg af hoe Karkand aangepast is om het een beetje leuk te houden voor infantry met deze engine, vooral het stuk bij de eerste vlag was toch erg open, als dat allemaal kapot kan lijkt die vlag me wel erg moeilijk om te verdedigen..
Ben ik volledig met je eens! Lijkt me heel gaaf! Squad Deathmatch is echt kills harken, vrij gemakkelijk ook. Squad Rush is ook wel een uitdaging overigens. Komt wel het echte Battlefield gevoel qua teamplay naar voren!quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef Tjaapo het volgende:
@ munnik we moeten eens als we met 4 man zijn zo'n squad of team deathmatch proberen.
True, maar als je de eerste vlag dicht kon houden kwamen ze daar niet zo vaakquote:Op maandag 21 november 2011 16:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
2e flag is nog opener.
1e flag en de brug worden gewoon weer episch als BF2 verwacht ik
We moeten even als we met een hoop FOK!kers online zijn TDM gaan doen. Wij tegen anderen.quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef Tjaapo het volgende:
@ munnik we moeten eens als we met 4 man zijn zo'n squad of team deathmatch proberen.
Dus ik heb een maand geleden voor niets Battlefield 2 gekocht voor op de PC?quote:Op maandag 21 november 2011 15:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is tegenwoordig gratis te spelen (Battlefield free2play)
Zal het gedeelte over de rivier erbij zitten in de consoleversie? Ik hoop van wel, anders is heel Strike at Karkand ruk. Sharki Peninsula en Wake Island gaan hoe dan ook in ieder geval episch worden!quote:Op maandag 21 november 2011 16:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
2e flag is nog opener.
1e flag en de brug worden gewoon weer episch als BF2 verwacht ik
Ik hoef niet alles te kunnen modificeren maar wat meer personages zou niet erg zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef Catkiller het volgende:
Bij Sims 3 kan je wel je poppetje aanpassen.
OH JIJ BENT RACISTISCH EN DAT MAG NIET!quote:Op maandag 21 november 2011 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoef niet alles te kunnen modificeren maar wat meer personages zou niet erg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |