Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
Suc - Avecu
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360:
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 17-11-2011 18:34:40 ]Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zoals mijn vader vroeger al zei, gewoon veel oefenen.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zuig nog steeds met dit spel dus
Bij Stats van het platoon op Battlelog: Linkjequote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef Tjaapo het volgende:
Hoop niet dat dit de laatste thread of whatever is want ik heb nog nooit een nieuwe aangemaakt. Maar waar kan je zien welk level je bent, want jij dat sommige in de platoon lvl0 zijn maar ik kan dat nergens terugvinden.
Wat een zuurpruim ben jij, jammer dat je niet op PSN zit.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:49 schreef Catkiller het volgende: [..] Haha, de woorden van iemand die maar matig speelt
[..] Je zal altijd mensen hebben die er niet zo dik in zitten omdat ze minder spelen, of omdat bepaalde mensen zo'n beetje een vaste squad hebben waar ze goed mee samen spelen en daar het liefst bij blijven
Een hechte squad met meer dan dat er in een team kan is al moeilijk, laat staan het dubbele of 2 hele servers vol zoals de Xbox. [..] Edit: heb je die mensen nu ingemaakt? Ik snap het niet meer!
En wie zijn die ''real OG's" dan?
Ja goed maar je kan het dus niet afzonderlijk zien?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Vinno het volgende:
[..]
Bij Stats van het platoon op Battlelog: Linkje
Bij Rank zie je dat de hoogste 45 is (Roces), het gemiddelde 21 en de laagste dus: 0.
En dat is jammer omdat jij daar ook niet op zit en je bang bent om me tegen te komen?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat een zuurpruim ben jij, jammer dat je niet op PSN zit.
Lezen kun je ook al niet.
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:17 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja goed maar je kan het dus niet afzonderlijk zien?
Vraag maar aan Dven hoe dat isquote:Op donderdag 17 november 2011 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dat is jammer omdat jij daar ook niet op zit en je bang bent om me tegen te komen?
Xbox? Klinkt als een bekent verhaal van een kerel die ik via via op xlive tegen kwam.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sant. het volgende:
Ik begin het langzaam maar zeker een beetje door te krijgen.. Heb eindelijk door hoe ik fatsoenlijk klasses kan aanpassen, waar de verschillende extra's voor zijn en hoe ik punten kan scoren.
Maar hoe mensen scores van 10K krijgen is mij een raadsel..
Ik scoor nu in een (voor mij) goede ronde 2500 punten
Speel nu elke keer conquest als engineer of die klasse die munitie rondstrooit.
K/D stijgt langzaam (0.6 nu, i knowmaar ik ben nieuw in BF)
W/L --> 1.25
SPM --> 135
Dit is tevens een tvp voor mezelf, om na t weekend weer eens te checken wat er veranderd is.
Als nieuwe game is het lastig. Ik loop nog steeds regelmatig als schietschijf omdat ik de mappen nog niet ken.
Ik moet vooraf geen heli of jet gaan besturen, want na het opstijgen stort ik bij de eerste beste beweging neer.
Is er een mogelijkheid ergens te oefenen met vliegen van die dingen? Want ik wil het graag leren, maar ik snap dat ik om potjes te winnen niet elke keer de jets / heli's moet verneuken van mijn team...
PS3, maar ik zit niet in het platoon enzo. Dat gedeelte van het spel snap ik nog niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Xbox? Klinkt als een bekent verhaal van een kerel die ik via via op xlive tegen kwam.
Gewoon met Fok!kers mee spelen en opletten wat voor handigheidjes ze/we hebben.
Op een kussentje jouw FOK!tag te bezichtigen!quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dven hoe dat is
Die zit voorlopig op een kussentje...
Ik ben alleen Dven nietquote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dven hoe dat is
Die zit voorlopig op een kussentje...
Voorzichtiger doen. Zo snel mogelijk dekking zoeken als ze je beschieten. Veel punten krijg je voornamelijk door een hoop vlaggen te capturen. Zoek de beste squad uit of join FOK!kers en dan ga je veel meer punten krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:23 schreef Sant. het volgende:
Ik loop nog steeds regelmatig als schietschijf omdat ik de mappen nog niet ken.
Ik moet vooraf geen heli of jet gaan besturen, want na het opstijgen stort ik bij de eerste beste beweging neer.
Is er een mogelijkheid ergens te oefenen met vliegen van die dingen? Want ik wil het graag leren, maar ik snap dat ik om potjes te winnen niet elke keer de jets / heli's moet verneuken van mijn team...
Je klinkt als mijquote:Op donderdag 17 november 2011 12:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben alleen Dven niet![]()
Net ragequit hier, zaten in een teringteam al sinds de vorige game wat geen fuck doet qua samen spelen, hadden met zijn tweeën in een tank een paar minuten punt B in de tunnel bij Peak maar meer dan 2 man kwamen er niet eens doorheen en nu geknifed wat ik aan zag komen en toen stond dezelfde n00b drie tellen later weer naast me zijn vriend hand in hand
Misschien had ik beter kunnen blijven aangezien ik wel gewoon eerste stond, net zoals de vorige kutgame. Edit: fuck game is nu al over blijkbaar en had met deze score nog eerste geweest
quote:Wil iedereen die actief is en dat wil blijven binnen de Platoon. Zich melden door een Hoohah! te geven op dit bericht? Inactieve leden gaan namelijk verwijderd worden! Teeen Hut!!
srryquote:Op donderdag 17 november 2011 11:04 schreef Vinno het volgende:
Ik wil een andere TT: Waar we Roces verbieden MW3 te spelen!!!
Dan moet je meer met ons spelen man, dan heb je de vetste potjes. Ik speel alleen maar met Fokkers anders vind ik het geen reet aan.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
srry, heb vandaag nog even gespeeld. co-op en squad deathmatch, dat overigens een achterlijke vorm van spelen is. Altijd 3 noobs in mijn squad met een negatieve k/d. En dan door mij met 19/2 enzo worden we 2e. Kut teams altijd
ja dat weet ikquote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je meer met ons spelen man, dan heb je de vetste potjes. Ik speel alleen maar met Fokkers anders vind ik het geen reet aan.
Ik heb dat ook gedaan, puur voor de ribbons en toen snel weer gestopt en teruggegaan naar CQ/Rush. Kutmodes zijn dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
srry, heb vandaag nog even gespeeld. co-op en squad deathmatch, dat overigens een achterlijke vorm van spelen is. Altijd 3 noobs in mijn squad met een negatieve k/d. En dan door mij met 19/2 enzo worden we 2e. Kut teams altijd
K/D ligt imho meer aan jezelf en vooral waar je spawned.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn stats op het moment na 10,5 uur spelen.
W/L: 0.47 (eigenlijk alleen maar potjes verloren de afgelopen dagen, maar wel relatief goed gespeeld);
SPM: 227;
K/D: 0.702;
Wel redelijk dacht ik. K/D is eigenlijk nooit zo best geweest in BF. W/L ligt echt aan medespelers en servers.
Die input-lag is een bekend probleem waarmee DICE bezig is.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand problemen met de PS3 versie?
Ik heb het spel op beide consoles, waarvan ik de PS3 versie nog niet heb aangeraakt, iets met een kut controller.
Maar nu ben ik helaas aangewezen op de PS3 versie, maar WTF, deze versie zuigt gewoon apenballen.
Input-lag, het duurt gewoon een seconde voordat er wordt gereageerd op de controller...
Multiplayer, ik kom er niet eens in, ik druk op Multiplayer en hij blijft "laden" om naar de server browser te gaan.
Als ik op Start druk om mijn friendslist te zien, wordt het beeld wat donkerder maar laat die geen fuck zien, een beetje hetzelfde idee als met de Multiplayer probleem hierboven.
Ben ik de enige met deze problemen of zuigt deze versie gewoon te erg?
Dat was volgens mij alleen als je een TV hebt met 720p of meer.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef Vinno het volgende:
[..]
Die input-lag is een bekend probleem waarmee DICE bezig is.
De rest heb ik geen last van moet ik zeggen.
Soms als ik de eerste keer het hoofdmenu in kom, als ik spel op start, dat alles ietsje langer duurt om te laden, maar daarna is dat weg...
Que? Als je wat doet terwijl je squad huh?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef Sickert het volgende:
Merkte vandeweek dat als je squad een tank sloopt en zij pp 200 punten scoren jij dat ook kan doen als support met je ammo packs!
Heel tof om dat zo te ontdekken.
Dat maakt het zo'n goed spel.
Nieuwste Samsung jonguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 17 november 2011 15:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat was volgens mij alleen als je een TV hebt met 720p of meer.
Aaaarrgggh, wat is die *&^%# Playstation toch een kut apparaat zeg.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nieuwste Samsung jonguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Maare, wel op spelmodus uiteraard, moet zeggen dat het dan inderdaad veel soepel loopt dan met "normaal" beeld, maar grafisch ook wel een (heel klein) tikkeltje minder mooi.
Ja er is onderhoud vandaag volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lets try it again. Vorige keer was ik zeker wel 2 minuten aan het wachten voordat ik hem uitgooide.
Nu kan ik ook niet eens inloggen op PSN. Zal wel te maken hebben met onderhoud ofzo.
Heb niet inloggen van je PSN en dit soort fouten lijken meer op een vercrackte netwerkverbinding.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Aaaarrgggh, wat is die *&^%# Playstation toch een kut apparaat zeg.
Ik klik op multiplayer en ben nu al serieus 10 minuten aan het wachten voordat ik quick-match, server browser te zien krijg. WTF.
Die PS knop werkt nog wel dus hij s niet vastgelopen. Ik zie op de achtergrond ook nog de battlefield reloaden dus het spel werkt nog wel.
Dat is echt pure onzin. Waarom kan ik CoD wel spelen?quote:Op donderdag 17 november 2011 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb niet inloggen van je PSN en dit soort fouten lijken meer op een vercrackte netwerkverbinding.
server ligt eruit voor onderhoud idd, tot 3uur vanachtquote:Op donderdag 17 november 2011 15:53 schreef TheGreatHooD het volgende:
Lets try it again. Vorige keer was ik zeker wel 2 minuten aan het wachten voordat ik hem uitgooide.
Nu kan ik ook niet eens inloggen op PSN. Zal wel te maken hebben met onderhoud ofzo.
Daar zit ik dan met mijn 19" Akaiquote:Op donderdag 17 november 2011 16:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Nieuwste Samsung jonguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Oké. Merendeel van je problemen zijn niet algemeen want ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat is echt pure onzin. Waarom kan ik CoD wel spelen?
Waarom kan ik BC2 wel gewoon spelen?
Ik ben inmiddels ingelogd en online werken andere spellen prima.
Ditquote:Op donderdag 17 november 2011 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Que? Als je wat doet terwijl je squad huh?
Hier ook niets.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oké. Merendeel van je problemen zijn niet algemeen want ik heb nergens last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 17:23:19 ]
Nice!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:02 schreef dreamzk het volgende:
Huppa alleen nog de Recon service star krijgen en ik heb ze alle 4. Ook van de drie andere klasses alle standaard wapens geservice-stard, lekker XP farmen is dat
Waren zeker intensequote:Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef Laat77 het volgende:
Dat waren weer lekkere potjes op Rush! Heerlijk die shotgun in smalle straten
Ja, alleen pas op level 43quote:Op donderdag 17 november 2011 18:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Waren zeker intenseDie USAS ! Wat een wapen is dat!
Ajoh dat gaat hard zatquote:Op donderdag 17 november 2011 18:23 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja, alleen pas op level 43over 14 levels ofzo :p
Ik kom zometeen !quote:Op donderdag 17 november 2011 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gaat zo iemand nog knallen, heb inmiddels paar daagjes niet gespeeld en heb wel zin om met wat Fokkers te OWNEN.
Bedankt men!quote:Op donderdag 17 november 2011 21:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
OhHeb je mijn vorige post nou gelezen?
Ah, staat wel leuke tracks op.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedankt men!
En nee niet goedkoper dan 4 euro. Het leek ons leuk om de tweede goedkoper, vandaar.
Haha, had je gezegd dat 't van ons (cerror en ik) is?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, staat wel leuke tracks op.Net in de squad mensen van: "Wat is dat nu weer voor muziek!?"
![]()
Misschien koop ik die andere ook wel een keertje
Jepquote:Op donderdag 17 november 2011 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, had je gezegd dat 't van ons (cerror en ik) is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
JepGezegd dat ze moesten kijken in je sig.
Haha, thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
56 albums verkocht en ze zijn samen 10,710 keer geluisterd sinds juli 2010.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al van verkocht?
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
56 albums verkocht en ze zijn samen 10,710 keer geluisterd sinds juli 2010.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, staat wel leuke tracks op.Net in de squad mensen van: "Wat is dat nu weer voor muziek!?"
![]()
Misschien koop ik die andere ook wel een keertje
Dat ging idd lekker! Alhoewel ik wel 1 loss heb... maar dat kwam omdat we toen van server gingen wisselen omdat er niemand meer wasquote:Op donderdag 17 november 2011 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke dat waren paar goede potjes, 12 potjes achter elkaar gewonnen.
Aah dat is wel lelijk, maar alsnog 12 potjes gewonnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:51 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Dat ging idd lekker! Alhoewel ik wel 1 loss heb... maar dat kwam omdat we toen van server gingen wisselen omdat er niemand meer wasDus telt die ene map als een loss
Sowieso! En ook al heel wat dingen al unlocked! Alleen voor de jet zal het denk ik nog heeeeel lang duren... Moet nog de flares ervan unlocken.. -_-"quote:Op donderdag 17 november 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aah dat is wel lelijk, maar alsnog 12 potjes gewonnen.
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef 67Impala het volgende:
Een tweetal FOK!tags binnen van dhr. PindAkaaspot
Jazekerszzzzz!quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo van 10 tot 12 tentamen en dan zet ik de PS3 weer op mijn kamer, word vanavond weer lekker gamen dus
Das mooi matig... Houden ze daar niet op een of andere manier rekening mee dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik dat tentamen toch niet goed ga maken, aangezien we een boek moesten lezen (wat ik wel heb gedaan) en een film die we klasikaal gingen kijken, maar die film heb ik dus niet gezien want ik ben soms niet op school ivm ziekte. Hopelijk kan het cijfer van vorig jaar literatuur blijven staan, want doe 5HAVO nu over doordat ik ziek ben >< ''.
Nope, dan zegt de leraar: ''jullie zijn de toekomst, en in het heden kun je ook de film wel downloaden op ''piratenbaai'', dus dat is je eigen verantwoording.''quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:26 schreef Vinno het volgende:
[..]
Das mooi matig... Houden ze daar niet op een of andere manier rekening mee dan?
Vanavond weer (eindelijk) volgas BF3.
Mijn sociale leven heeft me veel te veel geblokkeerd in mijn BF3 behoeftes deze week
Dat ze daar geen rekening mee houden vind ik wel raar. Ik ben ook een tijd niet op school geweest omdat ik geopereerd was en ik mag de tentamens die ik niet goed heb kunnen leren op een later tijdstip makenquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik dat tentamen toch niet goed ga maken, aangezien we een boek moesten lezen (wat ik wel heb gedaan) en een film die we klasikaal gingen kijken, maar die film heb ik dus niet gezien want ik ben soms niet op school ivm ziekte. Hopelijk kan het cijfer van vorig jaar literatuur blijven staan, want doe 5HAVO nu over doordat ik ziek ben >< ''.
Sommige cijfers blijven bij mij wel staan van vorig jaar, maar als het over gemiste les stof gaat is het ''mijn eigen verantwoording'', ik heb mijn huiswerk en dergelijke ook wel gemaakt, en geleerd voor de tentamens, alleen dit tentamen zorgt voor problemen omdat ik gewoon die film niet heb kunnen zienquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:28 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Dat ze daar geen rekening mee houden vind ik wel raar. Ik ben ook een tijd niet op school geweest omdat ik geopereerd was en ik mag de tentamens die ik niet goed heb kunnen leren op een later tijdstip maken
Waarom probeer je het dan niet gewoon? Dat was altijd mijn insteek op de Havo. Niet geleerd toch proberen en zien waar het schip strandquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sommige cijfers blijven bij mij wel staan van vorig jaar, maar als het over gemiste les stof gaat is het ''mijn eigen verantwoording'', ik heb mijn huiswerk en dergelijke ook wel gemaakt, en geleerd voor de tentamens, alleen dit tentamen zorgt voor problemen omdat ik gewoon die film niet heb kunnen zien. Vorig schooljaar had ik hem wel goed gemaakt, en dat cijfer mag wss blijven staan, dus I couldn't care less om dit tentamen :")
Ja ik wilde je al berichten van switch verdomme hierheen. Want je had me 7 keer te pakkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Ik voel me vereerdIk zat als enige in het andere team. Maar kon niet switchen omdat de teams anders oneerlijk verdeeld waren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |