quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Tjezus als je al jaloers bent dat een ander je partner een drankje aanbiedt en geaccepteerd wordt, dan heb ik te doen met je partner. Hoe oud ben je, 16?
UIh nee, want hoe je het ook noemt, het blijft jaloeziequote:Op vrijdag 18 november 2011 11:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Is het nu NOG niet duidelijk dat het me niet om jaloezie gaat?
Okquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
UIh nee, want hoe je het ook noemt, het blijft jaloezie
Je kunt proberen recht te lullen wat krom is maar bottom line is dat je gewoon onzeker bentquote:Op donderdag 17 november 2011 10:43 schreef Psy-freak het volgende:
Is het niet wat goedkoop om een drankje aan te nemen van iemand die intenties heeft terwijl je weet dat je er niet op in gaat?
Heeft iemand hier begrijpend lezen gehad? Nogmaals: ik vind het gewoon goedkoop.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:57 schreef Leandra het volgende:
Als je relatie goed genoeg is, en je zelfvertrouwen groot genoeg, dan maak je je niet druk over het feit dat een ander jouw partner een drankje aanbiedt, ze gaat immers weer met jou mee naar huis, zelfs als hij haar helemaal dronken zou voeren.
Als je al zoveel drama maakt van één drankje terwijl je vriendin gewoon bij jou blijft staan en de zender verder geen aandacht geeft dan is er of met je relatie iets mis, of met je zelfvertrouwen, maar waarschijnlijk met allebei.
Ik wuif het zo wegquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je kunt proberen recht te lullen wat krom is maar bottom line is dat je gewoon onzeker bent
Wat is er zo goedkoop aan? Je moet niet overal wat achter zoeken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Heeft iemand hier begrijpend lezen gehad? Nogmaals: ik vind het gewoon goedkoop.
Vertel me eens: waarom kopen mannen een drankje voor jou denk je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Wat is er zo goedkoop aan? Je moet niet overal wat achter zoeken.
Omdat ze haar kennen? Omdat ze vriendelijk willen zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Vertel me eens: waarom kopen mannen een drankje voor jou denk je?
Omdat we gezellig aan het kletsen zijn en dorst krijgen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Vertel me eens: waarom kopen mannen een drankje voor jou denk je?
Dat kun jij wel vinden, maar een aantal mensen hier denkt dat het feit dat jij het goedkoop vindt vooral gebaseerd is op jouw tekortkomingen/problemen/jaloezie/gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:24 schreef Psy-freak het volgende:
Heeft iemand hier begrijpend lezen gehad? Nogmaals: ik vind het gewoon goedkoop.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Omdat we gezellig aan het kletsen zijn en dorst krijgen?
Niet iedereen denkt hetzelfde. Als ik het gebaseerd had op jaloezie o.i.d. had ik dat wel duidelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden, maar een aantal mensen hier denkt dat het feit dat jij het goedkoop vindt vooral gebaseerd is op jouw tekortkomingen/problemen/jaloezie/gebrek aan zelfvertrouwen.
Ik kan ook roepen dat ik Aston Martin een paupermerk vind, maar the bottom line is dat ik hem gewoon niet kan betalen.
Maar je spreekt wel uit ervaring? En dan niet zozeer de ervaring van iemand die een drankje voor je vriendin koopt, maar überhaupt langer dan 3 maanden verkering hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:39 schreef Psy-freak het volgende:
Niet iedereen denkt hetzelfde. Als ik het gebaseerd had op jaloezie o.i.d. had ik dat wel duidelijk gemaakt.
Mijn topic was beter, mooier, leuker! En belangrijker, het is daar allemaal al gezegd.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:38 schreef Sjeen het volgende:
deja-vu topic... Je zit met je vriendin te eten...
Verkeringquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar je spreekt wel uit ervaring? En dan niet zozeer de ervaring van iemand die een drankje voor je vriendin koopt, maar überhaupt langer dan 3 maanden verkering hebben?
Denken vrouwen dat echt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:52 schreef -Trinity- het volgende:
En ze worden me ook vaak genoeg aangeboden omdat er gewoon een leuk praatje gemaakt wordt en de heren in kwestie hoffelijk willen zijn.
Inderdaad...quote:
Dus als jij in een bar bent, bestel je altijd alleen drinken voor jezelf, ook al sta je met iemand te praten die geen drankje heeft?quote:
Dat een groepje heren op Fok! bepaalde dingen alleen doen met bijbedoelingen, betekent niet dat de mannen waar wij, naïeve vrouwen, in het dagelijks leven mee omgaan dat ook zo aanpakken. En al wil 'ie meer, jammer voor hem, maar daar ga ik geen drankje voor afslaanquote:
Ik begrijp dat dit niet goed is voor je wereldbeeld, maar het is niet slechts een groepje mannen op Fok dat zo denkt. 4 van de 5 mannen hopen wel degelijk op meer dan charmante conversatie als ze je drinken aanbieden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:07 schreef -Trinity- het volgende:
Dat een groepje heren op Fok! bepaalde dingen alleen doen met bijbedoelingen, betekent niet dat de mannen waar wij, naïeve vrouwen, in het dagelijks leven mee omgaan dat ook zo aanpakken. En al wil 'ie meer, jammer voor hem, maar daar ga ik geen drankje voor afslaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |