Want alle bezette mannen die weten dat ik niet geïnteresseerd in ze ben, willen het toch stug proberen en een drankje aanbieden is de beste manier om een vrouw in bed te krijgen? Een charmante conversatie is toch weinig op tegen?quote:Op zondag 20 november 2011 07:22 schreef Northside het volgende:
Ik begrijp dat dit niet goed is voor je wereldbeeld, maar het is niet slechts een groepje mannen op Fok dat zo denkt. 4 van de 5 mannen hopen wel degelijk op meer dan charmante conversatie als ze je drinken aanbieden.
Kijk, dat waardeer ik.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:30 schreef erodome het volgende:
Maar van iemand die zomaar vanuit het niest ineens een drankje aanbied neem ik die alleen aan als ik het ook potentieel interresant vind.
Maak daar maar 99 van de 100 van.quote:Op zondag 20 november 2011 07:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit niet goed is voor je wereldbeeld, maar het is niet slechts een groepje mannen op Fok dat zo denkt. 4 van de 5 mannen hopen wel degelijk op meer dan charmante conversatie als ze je drinken aanbieden.
Dat is een leuk topic. Het is toch een belediging.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Mijn topic was beter, mooier, leuker! En belangrijker, het is daar allemaal al gezegd.
Nou, als je hier in dit topic een beetje rondleest krijg je wel die indruk ja, want lekker gratis!quote:Op zondag 20 november 2011 10:01 schreef Copycat het volgende:
Want jij denkt serieus dat vrouwen van iedere slomo die het aanbiedt dat drankje daadwerkelijk aannemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |