quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef June. het volgende:
Nu de kardinaal als patiënt bij jonge dokters![]()
Waar doelen jullie op?quote:
Dat is hijquote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef June. het volgende:
Nu de kardinaal als patiënt bij jonge dokters![]()
Haha grapje natuurlijk, maar die patiënt met die baard op de cardiologie.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Waar doelen jullie op?
Gemist, maar leg eens uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef June. het volgende:
[..]
Haha grapje natuurlijk, maar die patiënt met die baard op de cardiologie.
Eigenlijk moet je hem gewoon zienquote:Op donderdag 17 november 2011 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemist, maar leg eens uit.
Jep, ik zag het haar tijdens een eerdere aflevering ook al doen. Bij ons is het uit den boze om daar zelf mee te klooien. Dormicum is veel veiliger (en leukerquote:Op donderdag 17 november 2011 22:44 schreef starla het volgende:
Zag ik dat ze propofol gebruikten bij die cardioversie?
Of je legt het gewoon even uit. Jij maakt een opmerking, ik mis de context, dan leg hem maar even uit.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:47 schreef June. het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je hem gewoon zienJe kunt het wel terug kijken op RTL gemist.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:13 schreef June. het volgende:
Trouwens ben ook dichtbij een keuze coschap klinische farmacologie
De beschrijving heeft starla al grotendeels beschrevenquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je legt het gewoon even uit. Jij maakt een opmerking, ik mis de context, dan leg hem maar even uit.
Ja, tof hè! Nu alleen nog hopen dat er de maand waarin ik wil nog plek is..quote:
O, dus omdat Starla en ik naar elkaar happen voel jij je geroepen om even een simpel inkopertje te maken ten koste van mij?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:18 schreef June. het volgende:
[..]
De beschrijving heeft starla al grotendeels beschreven
Ja, die had je graag tegen je voorhoofd voelen kletsen hè!quote:Op donderdag 17 november 2011 23:30 schreef DDM het volgende:
Ze spaart je gewoon.
En de ballen van Starla? Nice!!
Zo test Starla altijd de sensibiliteit in het gezicht. Niets nieuws dus.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die had je graag tegen je voorhoofd voelen kletsen hè!
Ach kom op, één goede tets met die skippy-ballen van haar en je komt 3 maanden later uit je coma en je mag nog van geluk spreken als je dan nog je eigen kont kan afvegen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Zo test Starla altijd de sensibiliteit in het gezicht. Niets nieuws dus.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Zo test Starla altijd de sensibiliteit in het gezicht. Niets nieuws dus.
Ehm, wat?! Iedereen die gekeken heeft snapt precies wie ik bedoel en dat was ook de grap.. Dat jij het niet wil kijken en het dus niet snapt ligt aan jezelfquote:Op donderdag 17 november 2011 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, dus omdat Starla en ik naar elkaar happen voel jij je geroepen om even een simpel inkopertje te maken ten koste van mij?![]()
Kijk Starla heeft in ieder geval ten minste nog ballen en die is wel ad rem. Jij bent meer een wielklem qua creativiteit.
Iedereen heeft gekeken? Kijkcijferrecord van heel Nederland minus 1.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:49 schreef June. het volgende:
[..]
Ehm, wat?! Iedereen die gekeken heeft snapt precies wie ik bedoel en dat was ook de grap.. Dat jij het niet wil kijken en het dus niet snapt ligt aan jezelf
De wisseling van de nacht/macht. Houd jij die doerakken maar eens even in de gaten!quote:
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:45 schreef starla het volgende:
Durft niemand (behalve Kardinaal nota bene) zich aan de casus te wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |