Zoals Klipper al zegt is de keerklep een vereiste, dus die zal er ongetwijfeld inzitten.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:51 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar een keerklep is dan wel een vereiste neem ik aan ?
De kli-max 2 of de HRE heeft dit in de ketel ingebouwd, ideaal lijkt me dat !
Klopt, het zou nu beter kunnen worden omdat het geen Itho meer is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zoals Klipper al zegt is de keerklep een vereiste, dus die zal er ongetwijfeld inzitten.
Verder moet Itho zich met ventilatie bezig houden, niet met cv-ketels. Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening.
Ook nu Daalderop er bij in zit blijf ik sceptisch over hun cv-ketels. Over hun mechanische ventilatieboxen en boilers niks dan lof.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, het zou nu beter kunnen worden omdat het geen Itho meer is.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zoals Klipper al zegt is de keerklep een vereiste, dus die zal er ongetwijfeld inzitten.
Verder moet Itho zich met ventilatie bezig houden, niet met cv-ketels. Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening.
hallo, dit hangt in de garage. Boven de garage is de badkamer en daarboven een klein zoldertje.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:17 schreef junkiexp het volgende:
Back ontopic inderdaad :
Waar hangt dit toestel ?
Vlak bij een dak ?
Want dan is het omzetten naar een HR ketel niet zo'n groot probleem als er een vuilwaterafvoer in de buurt is.
klinkt niet onmogelijk om daar een HR ketel neer te hangen :-)quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:44 schreef gerspie het volgende:
[..]
hallo, dit hangt in de garage. Boven de garage is de badkamer en daarboven een klein zoldertje.
en waarom niet? vanboven aan het toestel hangt er zo'n aluminium afvoerbuis hoor dus de schadelijke gassen kunnen langs daar weg? denk ik...quote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef exlurker het volgende:
Een open toestel zo als deze ketel mag eigenlijk niet eens in een garage hangen naar mijn weten
call me stupid.. maar waarom zou dat niet mogenquote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef exlurker het volgende:
Een open toestel zo als deze ketel mag eigenlijk niet eens in een garage hangen naar mijn weten
Graag zie ik de voorschriften waarin naar verwezen wordt dat dit niet zo mogen.quote:Op zondag 20 november 2011 00:01 schreef exlurker het volgende:
doordat er al aan aanhangwagen en een moto in de garage staat, kan de auto niet meer binnen waardoor er dus geen uitlaatgassen van de auto in de garage komen,quote:Op zondag 20 november 2011 00:10 schreef exlurker het volgende:
Bij een open toestel zo als deze ketel word de zuurstof voor de verbranding uit de ruimte gehaald, als in dezelfde ruimte ook nog een auto gestart word komen de uitlaatgassen ook in die ruimte
Dat is hooguit een paar minuten, tevens zullen er weinig mensen zijn die hun auto starten terwijl de garagedeur nog gesloten is.quote:Op zondag 20 november 2011 00:10 schreef exlurker het volgende:
Bij een open toestel zo als deze ketel word de zuurstof voor de verbranding uit de ruimte gehaald, als in dezelfde ruimte ook nog een auto gestart word komen de uitlaatgassen ook in die ruimte
cvboer toch, dit behoor jij toch te weten, of bedoel je de regelgeving voor België ansicht?quote:Op zondag 20 november 2011 00:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Graag zie ik de voorschriften waarin naar verwezen wordt dat dit niet zo mogen.
Ik behoor dit inderdaad te weten.quote:Op zondag 20 november 2011 11:53 schreef klipper het volgende:
[..]
cvboer toch, dit behoor jij toch te weten, of bedoel je de regelgeving voor België ansicht?![]()
-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |