Was je nou 12 of 10?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef tong80 het volgende:
Ik was 12 en had een hondje dat Cruijffie heette.
Cruijffie was pas 24 en Tong 10.
12 toen Cruiffie zijn eerste EC-1 wonquote:
10 toen Johan Cruyff 24 was, 12 toen hij hond had vernoemd naar Cruyff.quote:
Nopequote:
Toen schreef je Cruijff en Feijenoord nog met een ij.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Haha dat was zeker toen hij naar Feyenoord ging?
Volgend jaar 50quote:
Er zijn er vast een stel die Ten Have een hond genoemd hebben!quote:Op donderdag 17 november 2011 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Zouden er ook jongens hun hond Ten Have genoemd hebben?
Je slaat luxemburg over.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef RM-rf het volgende:
van Saarland werd niet verloren trouwens..
Sarland heeft wel zowel Noorwegen verslagen (in Oslo, met 0-1, een enorm verrassende uitslag)
en ooit gelijkgespeeld tegen zwitserland...
Louis van gaal haalde Patrick Kluivert naar het eerste elftal.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:08 schreef tong80 het volgende:
'Cruijff was een genie maar een genie in zn eentje kan geen compleet team of club meeslepen, daarvoor moet je samenwerken en als het samenwerken niet lukt kan het soms betekenen dat je maar een topspeler thuis moet laten en niet gaan roepen dat zònder die ene topspeler je geen prestaties kunt halen...'
Waar heb je het over.
Cruijff kreeg alle zeggingsschap bij Barca. Hij wist de juiste 3 toppers te contracteren.
Hij smeedde het dreamteam daar waar Barca nooit de EC-1 had gewonnen.
Bergkamp was een B-2 en A-speler. Hij liet hem desondanks debuteren.
De rest was historie.
Hij wilde Ronaldo hebben. Maar die koos voor PSV.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Louis van gaal haalde Patrick Kluivert naar het eerste elftal.
De rest, is historie!
Ik hoor het al, Kees ploegsma moet de nieuwe AD van Ajax wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wilde Ronaldo hebben. Maar die koos voor PSV.
Kluivert was invaller tegen Milan.
Cruijff haalde Romario naar Barca. Waar andere topclubs hun twijfels hadden.
Ronaldo was een even geniale speler en heeft meer gepresteerd dan Patje.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij wilde Ronaldo hebben. Maar die koos voor PSV.
Kluivert was invaller tegen Milan.
Cruijff haalde Romario naar Barca. Waar andere topclubs hun twijfels hadden.
nou enquote:Op donderdag 17 november 2011 02:23 schreef heiden6 het volgende:
Mijn buurvrouw vroeger had een klein hondje met een grote bos haar dat ze Gullit had genoemd.
Niet de linksbuiten van de plaatselijke amateurs? Wat een klote kindje moet jij geweest zijn, zo'n kindje dat mee ging doen met de pesters in de groep etc.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:18 schreef tong80 het volgende:.
Ik had maar één idool en dat was de beste voetballer van de wereld.
Ik was zelf 2 jaar later eerste elftalspeler. Ik wist toen al dat ik het beter kon.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:06 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Niet de linksbuiten van de plaatselijke amateurs? Wat een klote kindje moet jij geweest zijn, zo'n kindje dat mee ging doen met de pesters in de groep etc.
had jij ook groupies en spandoeken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was zelf 2 jaar later eerste elftalspeler. Ik wist toen al dat ik het beter kon.
Groupies de avond voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had jij ook groupies en spandoeken?
En mijn moeder op Terschellingquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Groupies de avond voor de wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |